Ik wil wel eens proeven wat onze keukenprinsesje IB kan kokkerellen. Kan ik ook op een andere datum een tafeltje voor twee reserveren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zou iedereen graag eten?
Als we even samen een boodschappenlijst maken
Die stuur ik even door naar de baas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Wat mij betreft wel hoorWat schikt?
stokbroodquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zou iedereen graag eten?
Als we even samen een boodschappenlijst maken
Meestal heb je een salmonella kippenpoot. Krokant van buiten, koud van binnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb maar zelden goede kippenpoten gehad. Een kippenpoot is pas goed als hij zo gaar is dat het vlees er praktisch af valt, en voor je dat op een BBQ voor elkaar hebt
Spareribs dat vind ik een hoop werk voor weinig vlees. Kan je frikadellen bbq-en?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef geen spareribs. Wel frikandellen!
Kippenpoten lijkt mij ook niet zo handig.
spareribs koop je kant en klaar voorgemarineerd bij de appie (als dit niet seizoensafhankelijk is), niks moeilijks aan hoor (en ja die zijn lekker)quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spareribs dat vind ik een hoop werk voor weinig vlees. Kan je frikadellen bbq-en?
Ik had al begrepen dat spare-ribs net als kippenpoten alleen goed op de BBQ kunnen als ze vooraf gegaard zijn en frikadellen kan je BBQ-en als je ze er niet bevroren opmikt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
spareribs koop je kant en klaar voorgemarineerd bij de appie (als dit niet seizoensafhankelijk is), niks moeilijks aan hoor (en ja die zijn lekker)
en alle oven of frituurdingen kan je zo ongeveer op de bbq gooien, mexicanos, etc... kaassoufles en bitterballen niet lijkt me
quote:
Ik ook. Dat is als frituur uit de broodrooster. :pquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:55 schreef Difficult het volgende:
frikandellen op de bbq .. Blijf het raar vinden
Ik zou zeggen maak een lijstje en streep door wie wat mee neemt of wat jullie willen halen en dan wat het gekost heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke dus meer hamburgers 2 per persoon, dan heb je wss stuk of 4-6 satetjes per persoon en >2 frikandellen p.p
Moet genoeg zijn, als alleen swarma liefhebber is voor spareribs mag hij ze zelf meenemen.
En dan nog Wijcko satesaus en stokbrood en broodjes voor de hamburgers.
Huzarensalade liefhebbers? Ik vind dat wel lekker en Mikkie ook maar als er verder niemand iets om geeft.
Wij halen het wel gewoon, maar zal zo nog ff met IB overleggen hoe we het dan met het drinken doen.
Boerenbond, meeste bouwmarkten, soms nog gewoon bij een tuincentrumquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
Kan je kolen niet gewoon bij het benzine tank station halen heel het jaar door?
Duidelijk degene van de 'we' met 49,9% van de aandelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Kennelijk willen 'we' dat doen ja
Ja maar aangezien wij de rest van de boodschappen al halen vind ik dat een mooi klusje voor iemand anders.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
Kan je kolen niet gewoon bij het benzine tank station halen heel het jaar door?
Niet BBQ-en maar wel de kolen regelen. Held.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef Difficult het volgende:
Als je echt nergens kolen kan vinden heb ik hier in de schuur nog een zakje staan geloof ik, moet ik morgen even kijken voor de zekerheid
Prima. Maar maken jullie dan ook de saté?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kan ook, maar dat komt nooit goed uit, betaald de een weer meer dan de ander, hoop gedoe. vind ik het net zo handig en eerlijk dat wij het gewoon halen en dan gewoon p.p. uitrekenen wat het gekost heeft.
Is er alleen nog iemand die kolen heeft? Anders hebben we namelijk een probleem gok ik zo.
Als jij gewoon je bonnetje inlevert rekenen we dat gewoon uit net zoals de vorige keren..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima. Maar maken jullie dan ook de saté?
Ik vond 't altijd wel best met een beetje verrekenen achteraf. Maar je kunt natuurlijk ook een keer iemand anders aan 't werk zetten voor de inkopen, want jullie zijn altijd al aan de beurt. Ik dacht trouwens dat 't bij swarmi zou zijn
Dan heb je 36 frikadellen de man en 30 liter bier.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als jij gewoon je bonnetje inlevert rekenen we dat gewoon uit net zoals de vorige keren..
Maar we kunnen ook gewoon een bring your own food gebeuren doen. Hoef je ook geen sate te maken voor anderen..
Dan neemt iedereen maar gewoon mee wat ie zelf die avond wilt eten en drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |