abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101240470
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04.

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
avatarpic-l.png About2Break1, hiker regio Rotterdam
noiconn.png Charlie511, hiker regio Rotterdam
noiconn.png CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
daft-punk(2).jpg Enpe, hiker regio Eindhoven
kuik.png Fireblast, hiker regio Leiden
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper,hiker regio Utrecht
avatar%20uncle%20sam.jpg guru033, hiker regio Utrecht
noiconn.png hawk07, hiker regio Haarlem
s5wbyq.gif irritatie100, hiker regio Rotterdam
luciano3.png joppie_saus, hiker regio Groningen
hEinEkEn.jpg Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Archer02.jpg Keuzer, hiker regio Tilburg
nr1.jpg Lekiamh, hiker regio Den Haag
noiconn.png LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
noiconn.png MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet, hiker regio Doetinchem
noiconn.png mcnick1, hiker regio Apeldoorn
noiconn.png Misterx333, hiker regio Rotterdam
05_WALLS.jpg MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
noiconn.png Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Nedvedkem.png Obama, hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91, hikere regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo, hiker regio Eindhoven
noiconn.png Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
noiconn.png tw4n, hiker regio Nijmegen
plankton.jpg Viezze, hiker regio Groningen
naughty.png Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
pi_101240574
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef bambambam59 het volgende:
Ik ook lange dag vandaag. oa mobiel leeg door navigatie. Toch maar even een 12V dingetje aanschaffen.

Wat ik me afvraag. Heeft een van jullie wel eens moeten betalen om een deuk oid die je niet geschreven hebt. Die lui die afgeven en innemen doen er redelijk nonchalant over heb ik het idee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Viezze het volgende:
Nee nog nooit. Volgens mij nog nooit iemand hier.

Het hangt er vanaf waar ik heen moet. Bij sommige bedrijven (de grote in Breda) weet ik dat ze toch nooit controleren, dus dan loop ik snel een rondje om de auto mee. De vestiging van datzelfde bedrijf in Apeldoorn loopt bijv. wel mee (tenminste, de keren dat ik er ben geweest) dus dan controleer ik wat beter.
Maar over het algemeen wordt er ook redelijk nonchalant over gedaan.

Gisteren kreeg ik weer de vraag (zonder op het transportformulier te kijken); nog bijzonderheden? Oftewel, nog deuken? Al had ik de auto daar total loss met een autoambulance heen laten brengen, als je zegt dat alles goed is kijken ze er vaak niet eens naar.

Oja, verhuurbedrijf in Amsterdam is ook aardig streng volgens mij. En zo zijn er vast nog wel een paar.

12V lader zeker aanschaffen. Ik heb er 1 voor 8 euro gekocht en zonder zou mijn telefoon het vaak niet redden :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

9 van de 10 keer eindig ik in Almere. Barneveld kom ik zelden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja ik ook hoor. Maar denk dat ik na Almere wel het meest in Barneveld ben geeindigd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ligt er heel erg aan wat voor auto het is. Bij een ex-leaseauto die 1,3 ton heeft gereden snapt elk bedrijf dat er wel een deukje in kan zitten (veel van dat soort bedrijven hoef je ook geen schade in te vullen), maar ik heb wel eens een auto met 1000 kilometer op de teller en al verschillende krasjes gehad, dat heb ik goed ingevuld en dat is ook voor de klant handig (zodat ze weten dat de schade bij het vervoerbedrijf bekend is oa, de man die de auto kreeg bedankte me nog voor de goede schadeopname).

Dus gewoon even kijken wat voor auto het is (huurauto's is het altijd wel handig om een goede schadeopname te doen, ex-leaseauto maakt wat minder uit) en als je dat gewoon goed doet is er niks aan de hand :)
pi_101240920
Ik had vandaag weer leuke ritten!

Rotterdam - Almere in een polo
Amsterdam - Rotterdam in een audi A4 :D

Deed er in totaal 8 uur en 15 min over en woon in de buurt van Rotterdam..was erg druk op de weg + ov was weer drama!

Maandag naar Made rijden, dan een Touran..achja!

Op het aflevertransportformulier van de audi stonden trouwens allemaal X'jes op de auto, terwijl ik op die plaatsen geen deukje/krasje kon vinden. Sommige mensen knallen denk ik al snel een X neer haha
pi_101241147
Valt wel mee toch, had vandaag ook een A4 over 170km, wel aardig maar niet bijzonder (Audi hè...). R'dam was aardig druk, kwam nog over de ring rond half 4. Ik kan er wel weer 12 uur bijschrijven.
pi_101246401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:25 schreef RTS91 het volgende:
Valt wel mee toch, had vandaag ook een A4 over 170km, wel aardig maar niet bijzonder (Audi hè...). R'dam was aardig druk, kwam nog over de ring rond half 4. Ik kan er wel weer 12 uur bijschrijven.
Ik kan er 9,5 bijschrijven. Ook nice. Een A4 vind ikzelf ook niet heel bijzonder. Mijn Prius moest overigens helemaal tot leven gewerkt worden met een booster. Die stond achteraan in een loods compleet onder het stof en zelfs in de auto zaten de spinnenwebben.

Vandaag mijn eigen auto naar de garage brengen.. Dynamo kapot.
pi_101248437
Wat voor auto rijd je?
pi_101249903
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Chapelle het volgende:
Wat voor auto rijd je?
Et voilà
http://imageshack.us/photo/my-images/27/autolwi.jpg (copy/paste deze link)
pi_101256703
Ik zag een chauffeur in helemaal zwart pak een audi a6? volgooien bij de shell in nieuwegein. Iemand van hier?
pi_101308266
Lekker transportformulier gebruiken ze bij dat leasebedrijf in Nieuwegein :')
pi_101308604
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Viezze het volgende:
Lekker transportformulier gebruiken ze bij dat leasebedrijf in Nieuwegein :')
Die met die enquête waarbij ze in Nieuwegein bij het zien ervan even kort zuchten en alles met "zeer goed" aanvinken bedoel je? :P
pi_101308777
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die met die enquête waarbij ze in Nieuwegein bij het zien ervan even kort zuchten en alles met "zeer goed" aanvinken bedoel je? :P
Wel van dat bedrijf, maar dan het formulier voor de verhuur. Hoe moeilijk kan je het maken :P
pi_101309077
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wel van dat bedrijf, maar dan het formulier voor de verhuur. Hoe moeilijk kan je het maken :P
Die schadenotatie is inderdaad best kut ja
pi_101310113
O ja die formulieren zijn inderdaad ontzettend onhandig en zeer gedateerd. Zowel het ophaal- en afleverformulier als dat ander formulier van huur. Snap niet dat ze niet over willen stappen op het universele formulier van Easy Way.
pi_101312489
Ja ik vind dat formulier ook 3x niks, was er van de week nog, en morgen moet ik die formulieren ook weer gebruiken. Morgen Barendrecht - Wageningen en Ede - Veenendaal.
pi_101313038
Morgen weer naar college, joepie....
pi_101313057
Wel weer elke donderdag vrij trouwens :7
pi_101313479
Pfff zit mn reis te plannen voor morgen, moet mijn eerste auto in Dordrecht ophalen, volgens 9292 is het vanaf de bushalte 35 min lopen! Is dat genoeg voor een taxi denken jullie?
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:28:48 #18
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101314774
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef BAC92 het volgende:
Pfff zit mn reis te plannen voor morgen, moet mijn eerste auto in Dordrecht ophalen, volgens 9292 is het vanaf de bushalte 35 min lopen! Is dat genoeg voor een taxi denken jullie?
Doen! gewoon bellen niet geschoten is altijd mis.
pi_101315150
Lijkt me niet dat ze voor een half uur lopen een taxi laten bellen. Zo vervelend is dat toch ook niet? Zolang het weer goed te doen is iig.
pi_101316473
Misschien bel ik het bedrijf zelf wel op, om te vragen of diegene me misschien even kan komen halen, het is 3 km. Er staat in mn ritinfo dat ik die auto om 10uur op moet halen. Maar ik kom of 9:20 of 10:20 aan als ik ga lopen. Ik zie het wel.
pi_101321876
Jammer dat er niet meer chauffeurs zijn hier. Het chauffeursberoep is zoveel veelzijdiger dan hiken. Had gisteren nog twee oudjes met een 7-serie die puzzels aan het maken waren op de achterbank.
pi_101324979
Ik kreeg vandaag een lift van Wassenaar naar Capelle aan den IJssel :) Was binnen 15 min met de bus thuis ipv 2 uur in het ov
pi_101325016
Het chauffeursberoep is zoveel veelzijdiger dan hiken? Oke volgens jou.. en dus?

Daarnaast is Betweentherays een aantal maanden geleden overgestapt van hiker naar privechauffeur.
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:36:29 #24
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101325217
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:24 schreef verse_vis het volgende:
Ik kreeg vandaag een lift van Wassenaar naar Capelle aan den IJssel :) Was binnen 15 min met de bus thuis ipv 2 uur in het ov
Zonde van je uren.
#26 || Luciano da Silva
pi_101327357
Blijkt dat ik toch wel aardig wat vrije tijd heb naast me studie dus ga ik autoreset even een belletje geven ivm mijn sollicitatiegesprek. :) Iemand nog nadelen/voordelen te noemen m.b.t. Autoreset/autoway?
pi_101327858
@joppie_saus, ik werk om te rijden, niet om in het ov te zitten ;)
pi_101328241
En toch zit ik meer dan de helft van mijn uren in het ov denk ik :P
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:29:35 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101328411
Ja en als je die uren in het ov ook uitbetaald krijgt, zie ik niet in waarom je die zou laten liggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_101329351
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 08:18 schreef Borkydude het volgende:
Jammer dat er niet meer chauffeurs zijn hier. Het chauffeursberoep is zoveel veelzijdiger dan hiken. Had gisteren nog twee oudjes met een 7-serie die puzzels aan het maken waren op de achterbank.
:W PC hier! :)

Edit: oh bel maar, bel maar.. :/

Edit2: ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door BetweenTheRays op 29-08-2011 17:06:31 ]
pi_101336697
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef verse_vis het volgende:
@joppie_saus, ik werk om te rijden, niet om in het ov te zitten ;)
Ik neem aan dat je werkt om geld te verdienen Sjaak.
pi_101336977
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je werkt om geld te verdienen Sjaak.
Nee joh dit is pure hobby :7
pi_101337653
Je kan het gedeeltelijk wel een hobby noemen want zoveel verdienen we ook niet :P

Kwam nog een andere hiker tegen vandaag in Nieuwegein. Volledig in pak met stropdas :') Kwam ik aan met mijn vrijetijdskleding haha
pi_101337703
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef Viezze het volgende:
Je kan het gedeeltelijk wel een hobby noemen want zoveel verdienen we ook niet :P

Kwam nog een andere hiker tegen vandaag in Nieuwegein. Volledig in pak met stropdas :') Kwam ik aan met mijn vrijetijdskleding haha
Had ie niet gewoon op de locatie daar gewerkt? Want je schijnt weggestuurd te worden daar als je geen pak aan hebt.

Ik word in oktober trouwens 22, in 1 keer 1,20 per uur omhoog _O_
pi_101337737
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Had ie niet gewoon op de locatie daar gewerkt? Want je schijnt weggestuurd te worden daar als je geen pak aan hebt.

Dat ben ik deze maand dus geworden. Echt chill.

@ Viezze.. Ik werk wel redelijk veel. Heb uitgerekend dat ik gemiddeld op 500 euro zit dit jaar.. Dus het is voor mij wel echt "leuk" werk :P.
pi_101337752
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Denk het niet want ik kwam daar samen met hem binnen en hij wist niet waar hij moest zijn..
pi_101337799
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

Denk het niet want ik kwam daar samen met hem binnen en hij wist niet waar hij moest zijn..
Dan zal het wel een eerste ritje geweest zijn :D
pi_101338190
Vandaag mijn eerste C1 gereden, jeuzus wat een brak autootje :')
De pook voelde als een een zuurstok; net alsof je hem zo doormidden kon breken :P
Vraag AR me of ik tijdens de maandwissel volledig beschikbaar wil zijn, bellen ze niet.. :(
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:16:41 #38
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101338412
Maar euh, Neerlands_Trots... Weet je inmiddels al hoe poep smaakt?
#26 || Luciano da Silva
pi_101338880
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef joppie_saus het volgende:
Maar euh, Neerlands_Trots... Weet je inmiddels al hoe poep smaakt?
Heb ik iets gemist? :D
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:47:03 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101339482
Klik eens op zijn post-historie...
#26 || Luciano da Silva
pi_101339578
Ah :')
pi_101340652
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef joppie_saus het volgende:
Klik eens op zijn post-historie...
Ah, huiltopics.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:42:00 #43
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101341791
_O-
pi_101341843
LMAO
pi_101347252
Subfora dienen ten alle tijden gescheiden te blijven :P
pi_101347534
Ik heb het gevoel dat Autoreset alleen mailt ivm sollicitaties op Maandagen :( Morgen maar even bellen voor een afspraak te maken..
pi_101350826
Geen kaartje gekregen voor mijn verjaardag trouwens :') Blijkbaar een slechte werknemer
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:22:52 #48
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101351443
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Viezze het volgende:
Geen kaartje gekregen voor mijn verjaardag trouwens :') Blijkbaar een slechte werknemer
Dat is inderdaad een seintje :) .
pi_101351535
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Obama het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een seintje :) .
Ik kreeg er vorig jaar eentje in juli terwijl ik in oktober jarig ben, wat is dat dan wel niet? :P
pi_101352278
quote:
Ik een dagje te laat. Wel handgeschreven.
pi_101352383
En weer terug van een weekje München. Komende week nog chillen, dan een weekje introcoach en dan weer volle bak studie. Hopelijk nog een paar uur pakken in september. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_101352825
quote:
Neem maar ontslag, de houdbaarheidsdatum is blijkbaar verstreken :Y
pi_101352968
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Neem maar ontslag, de houdbaarheidsdatum is blijkbaar verstreken :Y
Ja het is geen "verse_vis" maar "Viezze_vis" geworden..
pi_101355654
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kreeg er vorig jaar eentje in juli terwijl ik in oktober jarig ben, wat is dat dan wel niet? :P
Kreeg je ook eerder loonsverhoging? :P
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_101355729
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 08:18 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n grote bak kan ik toch niet parkeren joh :P Hiker is gewoon niet na hoeven te denken, geen bordjes hoeven te lezen, niet zo formeel te kleden, gewoon relax 8-)
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:19:31 #56
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101357574
Ik neem aan dat een 7-serie op zijn minst parkeersensoren heeft zo niet parkeersensoren icm een camera.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:25:18 #57
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101357806
Parkeersensoren icm camera heb ik zelfs al in een Passat gehad. Mag je wel van uit gaan dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_101360961
Moet je een pak aan bij hiken/autoreset?
pi_101361486
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:12 schreef -tape- het volgende:
Moet je een pak aan bij hiken/autoreset?
Nee AR mag je je kleden zoals je dat wilt.
pi_101361617
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef mergbot het volgende:

[..]

Zo'n grote bak kan ik toch niet parkeren joh :P Hiker is gewoon niet na hoeven te denken, geen bordjes hoeven te lezen, niet zo formeel te kleden, gewoon relax 8-)
En toch, ik had me gisteren een beetje klemgereden met een Peugeot 5008, dan kun je nog parkeersensoren hebben maar vrolijk word je er niet van :')

En ik moest laatst in Barneveld een Transit achteruit parkeren, ook niet heel makkelijk.
pi_101361690
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef mergbot het volgende:

[..]

Kreeg je ook eerder loonsverhoging? :P
Dat dan weer niet, maar ze hadden dan ook een totaal andere achternaam op die kaart gezet :D
pi_101362343
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:57 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Nee AR mag je je kleden zoals je dat wilt.
Niet helemaal hoor, in het chauffeurshandboek staat dat er van je verwacht wordt 'correct' gekleed te gaan, d.w.z. lange broek, dichte schoenen en een overhemd (als het mooi weer is, is een polo ook toegestaan). ;)
pi_101362775
Oh ik had toch wel een kaartje gekregen, er is dus nog hoop voor mij bij EW :P
pi_101363302
Vorig jaar had ik geen kaartje voor mijn verjaardag, dit jaar wel.

Morgen vestigingswerkzaamheden in Eindhoven...wilde eerst vriendelijk bedanken maar goed kan 't geld wel erg goed gebruiken nu :').
pi_101365342
Net auto afgeleverd in Groningen. Nu ben ik om 16.00 thuis.
pi_101368376
Haha wie heeft de oproep op facebook gezien. Chauffeurs met horeca-ervaring voor een avond in de bediening _O-
pi_101368952
Morgen weer 2 mooie ritten, eerst Beilen-Born in een Galaxy, en dan Born-Almere in een Ibiza. :)
pi_101370196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:44 schreef Viezze het volgende:
Haha wie heeft de oproep op facebook gezien. Chauffeurs met horeca-ervaring voor een avond in de bediening _O-
What's next? Chauffeurs met veeteeltervaring gezocht voor werk in een varkensschuur?
pi_101372366
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Niet helemaal hoor, in het chauffeurshandboek staat dat er van je verwacht wordt 'correct' gekleed te gaan, d.w.z. lange broek, dichte schoenen en een overhemd (als het mooi weer is, is een polo ook toegestaan). ;)
Vriend van me die bij ar werkt is een keer gebeld voor een spoedje, toen die zei dat die wel in een trainingspak op school was werd er gezegd dat dat geen probleem was. Bij de sollicitatie is die ook gewoon in casual kleding gegaan, hoef je bij EW niet te proberen.
pi_101372780
Ze zijn laat met bellen.. Ik verwacht toch wel werk te krijgen morgen..
pi_101372833
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:
Ze zijn laat met bellen.. Ik verwacht toch wel werk te krijgen morgen..
Idem. Gisteren en vandaag ook al niks gehad.
pi_101373216
Je wordt wrs wel gebeld ja. Ik had ze gisteren al aan de telefoon en toen zeiden ze dat ze me na 11 uur ook nog nodig hadden (ivm college) omdat het zo druk zou worden.
pi_101373458
Jep, gebeld voor 2 ritten morgen. Arnhem Amsterdam in een 1.2 Polo BM en daarna een 1-serie van Amsterdam naar Barneveld. Stiekem is dit wel een doorsnee Easyway dag voor mij.
pi_101373881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef Jorian29 het volgende:
Jep, gebeld voor 2 ritten morgen. Arnhem Amsterdam in een 1.2 Polo BM en daarna een 1-serie van Amsterdam naar Barneveld. Stiekem is dit wel een doorsnee Easyway dag voor mij.
Die ritten hadden Panthera en ik ook kunnen krijgen hehe.
pi_101374041
Maar K. vind mij veel liefer dus ze belt mij. :*
pi_101374095
Ze zijn faaaacking laat. Ik wil werk wuhuuu :( Ze belden me vanochtend wel of ik beschikbaar was voor een spoedje maar helaas, kan niet de hele dag vrijhouden als ik geen werk heb.
pi_101374484
Yay twee ritten na college morgen.
pi_101375781
Mijn 1e rit morgen is in een Peugeot 308, maar als ik het kenteken invoer op autoweek.nl komt er een Chevrolet Spark tevoorschijn. Hopelijk is het de Peugeot, al ben ik daar ook geen grote fan van.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 17:04:32 ]
pi_101376127
Belde net voor werk maar er stond nog heel veel open dus waarschijnlijk krijg ik nog wel wat.
pi_101376178
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Viezze het volgende:
Belde net voor werk maar er stond nog heel veel open dus waarschijnlijk krijg ik nog wel wat.
Ik heb ook zoiets van ik ga bellen, maar dat vind ik soms een beetje irritant om te doen.

@ Chapelle. Waar zit je ook alweer op school? Nijmegen ofzo? Ik moet regelmatig starten in Nijmegen dus dat wat in die e-mail stond van.. We bellen eerst hikers die de hele dag kunnen, dan privéchauffeurs en tenslotte die één dagdeel kunnen slaat ook weer nergens op.
pi_101376433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Viezze het volgende:
Gelukkig, misschien krijg ik ook wat.
Gisteren en vandaag thuis uit mijn neus zitten eten. Daarom vanmiddag zelf maar even gebeld. Voor donderdagmiddag een PC-ritje gekregen gelukkig maar voor morgen was alles weg.
Heb nog maar even benadrukt dat ik echt heel graag wil werken en nog 0 uur heb staan in de maand augustus. Mijn nummer ligt nu bij de transportafdeling dus hoop dat ze er wat mee doen.
pi_101376440
@mallet In het begin vond ik dat ook irritant, maar daar heb ik me maar overheen gezet. Ik wil gewoon werken, daar hebben ze het maar mee te doen :P
pi_101376492
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Viezze het volgende:
In het begin vond ik dat ook irritant, maar daar heb ik me maar overheen gezet. Ik wil gewoon werken, daar hebben ze het maar mee te doen :P
Inderdaad, ik wil gewoon graag werken ;) Beter zelf bellen dan steeds nee zeggen.
pi_101377085
Ook nog niks hier:(
pi_101377127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef BAC92 het volgende:
Ook nog niks hier:(
Ik heb zelf gebeld. 1 Rit.
pi_101377219
Pfff dan zal er voor mij wel weer niks meer in zitten.
pi_101377284
Omfg ik moet meer dan 3 uur naar mijn startadres reizen.. Op die manier heb ik toch nog een volle dag werk dus dat vind ik wel chill.
pi_101377594
So far dus met we hebben iedereen nodig, ook als je maar een dagdeel vrij hebt, derde dag deze week dat ik niet kan werken :{ ;(
pi_101377728
Misschien zijn ze nog bezig..het was erg druk dus hou er de hoop een beetje in. Anders zou die mail van gisteren echt op stront slaan
pi_101377756
Mallet woont in dezelfde regio en die kreeg maar één rit een stuk verderop.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:12:29 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101378291
Ik heb morgen Schouwerzijl - Harderwijk in een Volvo C30, en daarna Nieuwegein - Leek in een C5 Break.

Groningen naar Schouwerzijl is overigens 2u50min met het OV, terwijl het twintig minuten met de auto is. Ik vind het prima, lekker voor de uren.
#26 || Luciano da Silva
pi_101378682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen Schouwerzijl - Harderwijk in een Volvo C30, en daarna Nieuwegein - Leek in een C5 Break.

Groningen naar Schouwerzijl is overigens 2u50min met het OV, terwijl het twintig minuten met de auto is. Ik vind het prima, lekker voor de uren.
Schouwerzijl, lol. Zit daar nu 3 km vanaf. Ik weet niet hoe jij reist maar 2u50min is wel erg lang hoor. 9292ov geeft veel korter aan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:44:32 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101379425
Tsja... Ik moet er om half 10 zijn volgens de ritinfo... Dan krijg je dit:

Maar ik neem de optie van 6:45, scheelt me een keer overstappen en dan zit ik gelijk in de bus naar Zoutkamp. Wel een uur wachten in Zoutkamp zelf.. Maar goed.
#26 || Luciano da Silva
pi_101379504
Wtf, naar Zoutkamp eerst haha. Wat een klote verbinding.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:47:40 #95
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101379544
Jups. Had ook met regiotaxi gekund, maar die had ik dan gisteren al moeten reserveren :') Gewone taxi geen zin in, kost weer belachelijk veel centen.
#26 || Luciano da Silva
pi_101379991
Ik zou eens kijken of halte Eenrummerweg te mensingeweer ook een optie is voor je.
pi_101381033
Klote.. Volgens 9292 moet ik een belbus bellen. Vervolgens zit ik daar maar 3 minuten in. Anders is het 40min lopen.. Toch maar die bus laten komen?

Edit: Ik ga lopen. Er klopt geen fuck van die ritinfo.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mallet op 30-08-2011 19:35:37 ]
pi_101381572
Waar moeten jullie allemaal heen :')

Maar Zoutkamp op de woensdagochtend is erg gezellig heb ik gehoord :)
pi_101382088
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets van ik ga bellen, maar dat vind ik soms een beetje irritant om te doen.

@ Chapelle. Waar zit je ook alweer op school? Nijmegen ofzo? Ik moet regelmatig starten in Nijmegen dus dat wat in die e-mail stond van.. We bellen eerst hikers die de hele dag kunnen, dan privéchauffeurs en tenslotte die één dagdeel kunnen slaat ook weer nergens op.
Jep Nijmegen. Ik heb zelf nog nooit moeten starten in Nijmegen zelf eigenlijk, maar ik ben nu al de hele vorige week en deze week al beschikbaar en heb alleen een paar spoedjes kunnen doen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik begin nu in Tiel. Van daaruit naar Meerkerk feestlocatie :'). En dan tweede rit de andere Meerkerk locatie naar Lobith. Ook naar aardig krap gepland ook. 11 uur klaar met college, voor 12 uur de auto ophalen en met de eerste mogelijkheid ben ik er half 1 :')
pi_101382694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:40 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Jep Nijmegen. Ik heb zelf nog nooit moeten starten in Nijmegen zelf eigenlijk, maar ik ben nu al de hele vorige week en deze week al beschikbaar en heb alleen een paar spoedjes kunnen doen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik begin nu in Tiel. Van daaruit naar Meerkerk feestlocatie :'). En dan tweede rit de andere Meerkerk locatie naar Lobith. Ook naar aardig krap gepland ook. 11 uur klaar met college, voor 12 uur de auto ophalen en met de eerste mogelijkheid ben ik er half 1 :')
Ja het valt niet mee om vanuit deze regio te starten. Een van de dames heeft zelfs een keer gezegd dat ik gewoon moet verhuizen :P.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:34:15 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101391342
Hehe verhuizen. Neuh, ze plannen je maar in in een andere regio ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_101391791
Vinden jullie het nou echt zo erg om in Meerkerk een auto af te leveren? Zover lopen is het toch niet, en als je gewoon van te voren kijkt hoelaat de bussen gaan heb ik er nooit echt problemen mee gehad.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:47:48 #103
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101392187
Het valt best mee. Je moet die autist alleen even elke keer vrolijk Pasen wensen, dan raakt hij heerlijk de draad kwijt.
#26 || Luciano da Silva
pi_101392273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef joppie_saus het volgende:
Het valt best mee. Je moet die autist alleen even elke keer vrolijk Pasen wensen, dan raakt hij heerlijk de draad kwijt.
_O-

Ik zeg gewoon niks meer daar. De allereerste keer dat ik er kwam moest ik die middag weer, dus ik heel vrolijk: ik zou zeggen tot vanmiddag weer!
Toen kreeg ik ook alleen zo'n blik van: het interesseert me echt geen reet :')

En sindsdien zeg ik geen woord meer daar :D

Moet trouwens zeggen dat de laatste keer dat ik er was in april was, ik begin het bijna te missen!
pi_101400622
Hahaha ik heb nu al werk voor morgen.
pi_101400881
Dan wacht ik gespannen af :P
pi_101402326
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan wacht ik gespannen af :P
Ik zie dat ik om 12u al klaar ben. Heb dat even doorgebeld, want daar mag best nog wel iets achteraan.
pi_101403476
Portemonnee gejat, dus rijbewijs ook. Maar even een mailtje naar EW dan maar.
pi_101403651
Dit heb ik nou altijd, hoef ik niet te werken dan eindig ik regelmatig in de stad :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:40:03 #110
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101403979
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:56 schreef Mallet het volgende:
Hahaha ik heb nu al werk voor morgen.
Jep ik ook, zat nog lekker te slapen.

Ik moet in een Fiat Ducato 125KM gaan rijden.....dus dat lijkt me ook niet top.

@FXG
Das kut man.
pi_101407871
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

Ik zeg gewoon niks meer daar. De allereerste keer dat ik er kwam moest ik die middag weer, dus ik heel vrolijk: ik zou zeggen tot vanmiddag weer!
Toen kreeg ik ook alleen zo'n blik van: het interesseert me echt geen reet :')

En sindsdien zeg ik geen woord meer daar :D

Moet trouwens zeggen dat de laatste keer dat ik er was in april was, ik begin het bijna te missen!
Haha, daar heb ik dus die beschadigde auto afgeleverd tijdens mijn eerste dag. Ook al zaten er allemaal krassen op zei zo'n vent ook: 'ja boeiend, schadeformulier etc is niet nodig.'
Toch maar EW toen even gebeld en ingevuld.

(hopelijk hebben we het over dezelfde)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef joppie_saus het volgende:
Parkeersensoren icm camera heb ik zelfs al in een Passat gehad. Mag je wel van uit gaan dus.
Had ik vorige week inderdaad. Alleen had ik het niet meteen door. Dus ik contact omdraaien. Opeens die piep. Ik denk 'wat heb ik nou weer gedaan?' Stond dus blijkbaar een hek achter de auto.
pi_101408368
Gebeld voor morgen :)

Eerste rit begint in mijn woonplaats. Maar dat is een half uur lopen :') Denk dat ik even aan m'n moeder vraag voor een lift.
pi_101410031
Morgen Heienoord - Krimpen aan den IJssel, Hardinxveld Giessendam - Almere en Almere - Vlaardingen. 2 maal Octavia, 1 maal 1-serie. Niet ontevreden, hoewel ik in Heienoord tussen 9.00 en 9.30 moet ophalen en dan voor 12.00 moet ophalen in Hardinxveld-Giessendam. Alleen is het OV dermate kut dat ik uiterlijk om 9.50 kan vertrekken uit Krimpen. Is te doen (ritje van 20 minuten), maar ja, spits rond Rotterdam.....
En Heienoord zit langs de A29 dus ik zal wel beschoten worden :P
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef bambambam59 het volgende:

[..]

Haha, daar heb ik dus die beschadigde auto afgeleverd tijdens mijn eerste dag. Ook al zaten er allemaal krassen op zei zo'n vent ook: 'ja boeiend, schadeformulier etc is niet nodig.'
Toch maar EW toen even gebeld en ingevuld.

(hopelijk hebben we het over dezelfde)

Schadeformulier? Jij hebt die krassen toch niet veroorzaakt?
pi_101411124
Hmm crap gebeld voor vestigingswerkzaamheden maar mn pak ligt nog bij de stomerij :(. Hopelijk alsnog werk zometeen...
pi_101411550
Nog niet gebeld voor morgen, hoop dat ik nog wat krijg, 't is tenslotte de 1e van de maand. Maar daar moet je je ook niet meer blind op staren.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:24 schreef FxG het volgende:
Portemonnee gejat, dus rijbewijs ook. Maar even een mailtje naar EW dan maar.
Dat is zeker klote. Gejat tijdens werk?
pi_101411577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Jorian29 het volgende:
Nog niet gebeld voor morgen, hoop dat ik nog wat krijg, 't is tenslotte de 1e van de maand. Maar daar moet je je ook niet meer blind op staren.
Ik werd om half 10 vanmorgen al gebeld, dus ik vermoed dat het gewoon heel druk is.
pi_101411735
Fack!! Volgens mij heb ik mn Ipod in de auto laten liggen.. Ik kom er morgen weer, hopelijk hebben ze hem wel "gevonden".
pi_101411824
Of bel ze nu op of ze even willen kijken en apart willen leggen?
pi_101413003
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef Jorian29 het volgende:
Of bel ze nu op of ze even willen kijken en apart willen leggen?
Ja goed idee ik heb toch ff gebeld. Hij ging kijken en zou hem apart leggen. Het zou handiger zijn als er altijd het telefoonnummer bij stond in je gegevens. Scheelt weer een telefoontje of opzoeken.
pi_101413146
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja goed idee ik heb toch ff gebeld. Hij ging kijken en zou hem apart leggen. Het zou handiger zijn als er altijd het telefoonnummer bij stond in je gegevens. Scheelt weer een telefoontje of opzoeken.
Hopelijk voor je is het niet in Meerkerk :D
pi_101413794
_O-

Morgen twee ritten, wisseltje Veenendaal - Naaldwijk. Ben dus vroeg klaar morgen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:39:06 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101414344
Zo, ook weer thuis. Net geen twaalf uur gemaakt vandaag. Wat een hel, met het OV naar Schouwerzijl.
#26 || Luciano da Silva
pi_101414623
Deze maand 87 uur gewerkt, en dat terwijl ik ook nog een week weg was. Hopelijk gaat het deze maand wel goed met de voorgeschoten ov-kosten, want vorige maand kreeg ik veel te weinig. Ik heb in ieder geval weer zin in de 15e... :P
pi_101416068
Morgen wel twee ritten waaronder 1 in een Volvo C30. Ben wel benieuwd hoe dat rijdt :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:30:46 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101416210
Ik had vandaag de C30 2.0D. Die trok behoorlijk snel weg, en is qua interieur en rijstijl gelijk aan een V50.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:51:28 #126
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_101417090
Morgen nog mensen aan 't werk in Nieuwegein?
Vestigingswerkzaamheden?
pi_101418001
Hmm, 1 karig ritje..
pi_101418275
Ik heb de komende maanden niet zo bar veel te doen op school en dit werk, vooral hiken, lijkt me erg leuk om te doen. Nou ben ik dus nét geen 6 maanden beschikbaar, en dit is wel een pré volgens het sollicitatieformulier. Kan ik nou helemaal niet solliciteren of maken die 2 weken weinig uit?
pi_101418411
Je mag weg gaan wanneer je wil. Ze willen alleen niet werknemers die er van 1 maand steeds weer vandoor gaan, maar ze kunnen je moeilijk zeggen dat je moet blijven.

Hou er wel rekening meer dat tegen het einde van het jaar er erg weinig te doen is, dus als je echt veel wil werken (en ook zeker wil zijn van werk) zou ik naar wat anders kijken.
pi_101418470
Ben tot eind januari/begin februari sowieso 2, soms 3 dagen beschikbaar. Dus op het sollicitatie formulier gewoon invullen dat ik 6 maanden beschikbaar ben?
pi_101418507
Ja. Je bent daarna ook vast nog wel een keer beschikbaar.

Ik heb laatst bijna twee maanden niet gewerkt, dan hoor je ook niets.
pi_101418591
Ik heb een keer 4 maanden niet gewerkt en nooit wat gehoord :P
pi_101418745
Mwah, heb nu zoveel vrije tijd omdat ik geen stage heb kunnen vinden. Over een halfjaar ga ik dus, als het goed is, wel stage lopen. 4 Dagen in de week en 1 dag school. Dan beb ik pas weer in de zomervakantie doordeweeks tijd.

Achja, ik denk dat ik gewoon dat formulier invul, zie dan wel of het wat wordt :)
pi_101418773
Iemand hier die omgeving Alkmaar/Noord-Holland-Noord rijdt?
pi_101419197
Morgen Rotterdam - Nieuwegein, Nieuwegein - Amsterdam en Amsterdam - Rotterdam. Alleen in nieuwegein een wissel dus vind het prima.
pi_101420288
Morgen weer een PC-ritje :) Verwacht ongeveer 7 uur te maken maar je weet maar nooit hoe dingen uitlopen. Wel weer zin in, is lang geleden!
pi_101420635
Ik heb er nog een rit achteraan gekregen. Lange dag gaat het worden! Nice.
pi_101423054
Kreeg nog een sms-je voor transporten uit regio Den Haag/Rotterdam morgen.
pi_101424820
Lang dagje voor de dames.
pi_101428138
Ik moet morgen rijden voor een leasemaatschappij waar ik nog nooit voor gereden heb. Initialen zijn weer weg. Nou staat er op dat transportformulier geen schadeblok, maar wel een enorm opmerkingblok (10 regels). In de ritinfo staat er niet bij dat ik geen schade hoef te noteren (wat bij de 2 bekende waar het niet hoeft er expliciet bij staat). Is het nou de bedoeling dat ik geen schade noteer of het omschrijf bij de opmerkingen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Irritatie100 op 31-08-2011 22:07:08 ]
pi_101428460
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgen rijden voor een leasemaatschappij waar ik nog nooit voor gereden heb. Initialen zijn MdeK. Nou staat er op dat transportformulier geen schadeblok, maar wel een enorm opmerkingblok (10 regels). In de ritinfo staat er niet bij dat ik geen schade hoef te noteren (wat bij de 2 bekende waar het niet hoeft er expliciet bij staat). Is het nou de bedoeling dat ik geen schade noteer of het omschrijf bij de opmerkingen?
Nee hoeft daar niet, ik kom er best vaak. Auto's die ze innemen controleren ze zelf en schades belasten ze door aan huurder.
pi_101428853
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Nee hoeft daar niet, ik kom er best vaak. Auto's die ze innemen controleren ze zelf en schades belasten ze door aan huurder.
Mooi zo, ik heb namelijk maar heel krap de tijd voor die inname :P
pi_101429725
Arf werd vandaag gebeld voor een rit naar Luxemburg maar moest hem aan me voorbij laten gaan ivm een afspraak die er tussenkwam. Iemand hier die hem gekregen heeft? :P
pi_101429865
Neuh, na Köln en Antwerpen vond ik het wel zo aardig om anderen eens naar het buitenland te laten gaan :7
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:34:00 #145
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_101430233
Zo, hopelijk zal ik hier ook wat vaker meedoen. :)
Heb gisteren mijn sollicitatie opgestuurd, hoop dat ik wat terug hoor.

Zit in Groningen. Zijn er mensen in de regio die al bij EW werken, en zo ja, zijn er ritten of moet ik maar alvast ergens anders solliciteren?
adviseren WC_Schaap
pi_101430285
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef WC_Schaap het volgende:

Zit in Groningen. Zijn er mensen in de regio die al bij EW werken, en zo ja, zijn er ritten of moet ik maar alvast ergens anders solliciteren?
Nou hier in het topic al zeker wel een aantal.. Dus je bent niet de enige :P.
pi_101430388
Ik mag op sollicitatie komen bij AR :) Weet alleen nog niet wanneer, waarschijnlijk volgende week ergens. Deze week hadden ze geen inschrijvingen.

*O*
pi_101430439
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef WC_Schaap het volgende:

Ik werk vanuit Groningen en heb bijna altijd wel werk als ik beschikbaar ben.
pi_101430595
Ik kreeg vandaag een vacature in mijn mailbox van een bedrijf dat in Rotterdam zoekt naar hikers voor een internationaal bedrijf, Engels en Nederlands benodigd. Enig idee iemand wat dat voor iets is, stond verder geen naam bij...

Ga waarschijnlijk binnenkort toch in Rotterdam wonen en als dat nu betekent naar het buitenland rijden, wie weet :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:41:30 #150
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_101430613
Mooi, ik hoop dat ik word uitgenodigd! Dit stond trouwens in mijn sollicitatiebevestiging, komt dat vaker voor?
quote:
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Ik vind 3 weken toch wel erg lang... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en toch aangenomen, zo ja hoe lang duurde het voor een reactie?
adviseren WC_Schaap
pi_101430723
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef WC_Schaap het volgende:
Mooi, ik hoop dat ik word uitgenodigd! Dit stond trouwens in mijn sollicitatiebevestiging, komt dat vaker voor?

[..]

Ik vind 3 weken toch wel erg lang... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en toch aangenomen, zo ja hoe lang duurde het voor een reactie?
Ik had me in januari 2010 aangemeld, in juli 2010 werd ik pas uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Maar ik denk dat deze periode wel gunstiger is, aangezien veel hikers afsgestudeerd zijn of een stage beginnen in het nieuwe collegejaar.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:44:41 #152
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_101430762
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef -tape- het volgende:
Ik mag op sollicitatie komen bij AR :) Weet alleen nog niet wanneer, waarschijnlijk volgende week ergens. Deze week hadden ze geen inschrijvingen.

*O*
Daarmee bedoel je Autoreset? Waar heb je dan precies voor gesolliciteerd, want op hun website zie ik alleen vacatures voor seniorenchauffeurs
adviseren WC_Schaap
pi_101431140
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef WC_Schaap het volgende:

[..]

Daarmee bedoel je Autoreset? Waar heb je dan precies voor gesolliciteerd, want op hun website zie ik alleen vacatures voor seniorenchauffeurs
www.parttimechauffeur.nl

Even wat beter kijken he..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:55:29 #154
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_101431357
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef Mallet het volgende:

[..]

www.parttimechauffeur.nl

Even wat beter kijken he..
Oeps, zie net die balk aan de zijkant staan. :')
Ben helaas net 10 maanden in bezit van rijbewijs, dus hopen dat EW accepteert. Anders moet ik even 2 maanden wachten en dan probeer ik het daar ook nog. :)
adviseren WC_Schaap
pi_101431573
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef WC_Schaap het volgende:

[..]

Ben helaas net 10 maanden in bezit van rijbewijs, dus hopen dat EW accepteert. Anders moet ik even 2 maanden wachten en dan probeer ik het daar ook nog. :)
Heb je de website en de eerste post gelezen, daar staat alles in wat je wil weten.
pi_101431656
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef WC_Schaap het volgende:

[..]

Ik heb mijn rijbewijs nog geen 6 maanden, sterker nog.. net aan 5 :) Ik mag gewoon op gesprek komen, maar ik heb al wel 9000km erop zitten vanwege het hebben van een eigen auto.
pi_101431772
Lekker consequent zijn ze dan bij AutoReset. Iedereen kan wel zeggen dat hij veel rij ervaring heeft.. Met een beetje oké rijden kom je die test dan vast wel door.
pi_101431948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef Mallet het volgende:
Lekker consequent zijn ze dan bij AutoReset. Iedereen kan wel zeggen dat hij veel rij ervaring heeft.. Met een beetje oké rijden kom je die test dan vast wel door.
Dat is inderdaad nooit te controleren, maar aan de andere kant; vrienden van mij hebben al jaren hun rijbewijs terwijl ik véél meer rij-ervaring heb. Die norm van een jaar je rijbewijs is ook vaag, dat ze minimaal een half jaar eisen is nog te begrijpen maar langer dan dat is alweer raar vind ik.

En hoezo zou je gaan liegen over het aantal gemaakte kilometers? :')
pi_101432093
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef -tape- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad nooit te controleren, maar aan de andere kant; vrienden van mij hebben al jaren hun rijbewijs terwijl ik véél meer rij-ervaring heb. Die norm van een jaar je rijbewijs is ook vaag, dat ze minimaal een half jaar eisen is nog te begrijpen maar langer dan dat is alweer raar vind ik.

Dat is vorig topic al besproken maar is puur verzekeringstechnisch.
pi_101432372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef -tape- het volgende:

[..]

Is dat een serieuze vraag? Om proberen aan te tonen dat je genoeg rijervaring hebt t.o.v. iemand die wel een jaar zijn rijbewijs heeft misschien?
pi_101432913
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Panthera. het volgende:
Ik kreeg vandaag een vacature in mijn mailbox van een bedrijf dat in Rotterdam zoekt naar hikers voor een internationaal bedrijf, Engels en Nederlands benodigd. Enig idee iemand wat dat voor iets is, stond verder geen naam bij...

Ga waarschijnlijk binnenkort toch in Rotterdam wonen en als dat nu betekent naar het buitenland rijden, wie weet :P
Dat klinkt goed! Je kan altijd een poging wagen.
Zelf nog maar 1x een rit naar het buitenland gehad en dat was naar Brugge.
Wel een avontuur was dat. Overal wegwerkzaamheden, Belgen rijden als gekken, en dan met twee mensen achterin nog eens proberen comfortabel te binnenstad te bereiken. Daar nog eens 5(!) extra mensen erbij en nog eens 10 minuten rijden door de binnenstad. Gelukkig had ik een goede gids naast me die alle wegen kende en me vooral vertelde dat ik trams géén voorrang moest geven. Op een gegeven moment kwamen we op een kruising en daar was het volgens hem gewoon ieder voor zich, niemand hield zich daar aan de regels. Heb de Range toen maar op goed geluk overal tussen gegooid.
Achja, dat was wel leuk :)
pi_101437102
Ff een vraagje, krijg je als hiker al betaald als je thuis de deur verlaat (dus te voet, in de bus en trein). Of pas als je de auto hebt opgehaald?
Want dit staat op de site:
quote:
Salaris hiker
Uurloon voor rij-reis en wachturen.
19 jaar ¤ 6,00

Salaris prive-chauffeur
Uurloon voor rij-en wachturen+vergoeding voor reistijd van en naar klanten.
19 jaar ¤ 6,25
Als ik pas betaald krijg als ik bij de auto ben, en ik ben al een uur onderweg naar die auto, en daarna ook weer een uur terug. Dan hou je weinig over...
  donderdag 1 september 2011 @ 01:28:21 #163
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101437280
Er staat toch rij-reis en wachturen. Dat spreek toch voor zich?
#26 || Luciano da Silva
pi_101437350
Zijn er nog mensen die volgende week op de KLM Open gaan werken?
pi_101437771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:28 schreef joppie_saus het volgende:
Er staat toch rij-reis en wachturen. Dat spreek toch voor zich?
Had het duidelijker gevonden als er stond ''Uurloon voor rij-en wachturen+vergoeding voor reistijd van en naar de auto.'' ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 09:29:15 #166
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101440519
Dit is zo duidelijk als wat anders.
Rij-uren
Reis-uren
Wacht-uren

Of moet EW je ook aan je handje naar je ophaaladres brengen en weer ophalen bij je afleveradres?
#26 || Luciano da Silva
pi_101441082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef joppie_saus het volgende:
Dit is zo duidelijk als wat anders.
Rij-uren
Reis-uren
Wacht-uren

Of moet EW je ook aan je handje naar je ophaaladres brengen en weer ophalen bij je afleveradres?
Ik vind het anders ook nogal onduidelijk. Waarom gebruiken ze een koppelteken tussen rij en reis als een komma daar op zijn plaats hoort.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef WC_Schaap het volgende:

[..]

Ik kreeg bij EW ook dat bericht van 3 weken wachttijd. Toen heb ik een week later toch maar met een mailtje daarop gereageerd dat ik graag wilde werken omdat ik deze vakantie weinig anders had te doen dan uit mijn neus vreten, en meteen de dag erna werd ik gebeld of ik op sollicitatie wilde komen.
Blijkbaar vinden ze het ok als je zelf een beetje initiatief en interesse toont naast dat formulier op de website.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:07:49 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101442572
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:01 schreef bambambam59 het volgende:

[..]

Ik vind het anders ook nogal onduidelijk. Waarom gebruiken ze een koppelteken tussen rij en reis als een komma daar op zijn plaats hoort.

[..]

Ik zou een cursus Nederlands volgen in combinatie met een cursus tekst verklaren als ik jou was.
#26 || Luciano da Silva
pi_101447663
Maandag naar de inschrijvingssessie van AR *O*
pi_101448952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik zou een cursus Nederlands volgen in combinatie met een cursus tekst verklaren als ik jou was.
Niet dat de dames zo'n ster zijn in het correct formuleren van zinnen in de ritinfo :')

En weer thuis, vlug wisseltje daar, was met 10 minuten weer weg. Krabbeltje hier, kopietje daar en weg was ik. Morgen drie ritten, maand begint weer goed!
pi_101449967
Mijn dag ging te goed, er moest iets verkeerd gaan. En ja hoor, bus kwam niet opdagen dus ik kon weer een kwartier lopen (had daarvoor ook iets van 20 min gelopen :') ).

Zo'n C30 rijdt prima trouwens :)
pi_101450105
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:26 schreef Viezze het volgende:
Mijn dag ging te goed, er moest iets verkeerd gaan. En ja hoor, bus kwam niet opdagen dus ik kon weer een kwartier lopen (had daarvoor ook iets van 20 min gelopen :') ).

Zo'n C30 rijdt prima trouwens :)
Ik had hetzelfde, na 10 minuten ook maar gaan lopen, ongeveer 20 minuten naar Veenendaal de klomp, maar ik liep nog geen 2 minuten toen die bus langs kwam scheuren :')
pi_101450114
Heb morgen 2 ritjes gekregen, Utrecht - Helmond in een Volkswagen EOS en Eindhoven - Almere in een Peugeot 207. Ik kan de auto in Utrecht alleen pas ophalen om 12.00 uur en de auto in Almere moet voor 16.00 worden afgeleverd. Erg krap aangezien de OV-tijd tussen de adressen in Helmond en Eindhoven dik 50 minuten is..
  donderdag 1 september 2011 @ 15:58:04 #174
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101450933
Vandaag voor het eerst legaal 130 km/u gereden op de A16, oftewel 140 op de teller...gaat toch best hard. Nu van uit Almere onderweg naar huus.

morgen 2 ritten amsterdam-breda-almere, un een passat en een 3,3 chrysler voyager :) .
pi_101451755
Mijn 3e ritje (Almere - Vlaardingen) kwam vandaag te vervallen. Op zich had ik er totaal geen probleem mee. Ik woon zelf in Vlaardingen en ik moest hem ophalen bij de Oranje in Almere. 2e ritje had ik afgeleverd bij de gebruikelijke in Almere. Kenners weten dat die 2 op loopafstand van elkaar liggen, dus in plaats van Almere - Vlaardingen met de auto deed ik het nu met OV.
En aangezien het OV er 2 keer zo lang over doet heb ik meer uren gemaakt dan ik van te voren dacht :7
pi_101453900
Twee weken geleden aangemeld voor hiker in regio Delft en Amsterdam, vorige week een telefoontje voor sollicitatiegesprek. Kon toen nog niet aangeven wanneer ik tijd heb aangezien mijn rooster nog niet bekend was. Vandaag weer gebeld en donderdag de 15e staat mn gesprek. Ben erg benieuwd maar heb er wel heel veel zin in! Hopelijk word ik aangenomen, want ik begin het selektvrachten wel een beetje beu te worden :) ben overigens 19, 1 jaar en 10 maanden mn rijbewijs en in die tijd 50000km op mn naam staan.
pi_101454257
Morgen Rotterdam - Oosterhout, gelukkig niet die ene locatie waar het meer als een half uur lopen is naar de dichtsbijzijnde bushalte. En Geldrop - Alkmaar, die auto in Geldrop mag zoals gewoonlijk daar pas om 2uur opgehaald worden, dan nog 2 uur rijden, en 2 uur met het ov naar huis, dus de uren tikken morgen wel aan! Trouwens een Golf en een Fiat 500.
pi_101454859
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef BAC92 het volgende:
Morgen Rotterdam - Oosterhout, gelukkig niet die ene locatie waar het meer als een half uur lopen is naar de dichtsbijzijnde bushalte. En Geldrop - Alkmaar, die auto in Geldrop mag zoals gewoonlijk daar pas om 2uur opgehaald worden, dan nog 2 uur rijden, en 2 uur met het ov naar huis, dus de uren tikken morgen wel aan! Trouwens een Golf en een Fiat 500.
Ik heb dat dus helemaal nooit, dat ik m'n tweede auto pas na een bepaald uur mag ophalen ;( Slecht voor de uren.

Twee ritten morgen, redelijk kort. Wel voor het eerst dat ik een Mercedes mag rijden :)
  donderdag 1 september 2011 @ 18:14:11 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101454892
Ik heb morgen twee korte ritten. Wilde zelf in Almere eindigen, omdat ik 's avonds een afspraak had in een dorp vlakbij Almere dus dan is dit wel zo makkelijk. Groningen - Leeuwarden in een C3, Drachten - Almere in een Partner.
#26 || Luciano da Silva
  Moderator donderdag 1 september 2011 @ 18:15:58 #180
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101454950
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen twee korte ritten. Wilde zelf in Almere eindigen, omdat ik 's avonds een afspraak had in een dorp vlakbij Almere dus dan is dit wel zo makkelijk. Groningen - Leeuwarden in een C3, Drachten - Almere in een Partner.
Dichtbij Almere? Say whut? Ik vind dat meer dichterbij Lelystad - of zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 1 september 2011 @ 18:17:58 #181
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101455003
Ja klopt. Maar het is nog altijd dichterbij dan wanneer ze me terug sturen naar Groningen ofzo :')
#26 || Luciano da Silva
  Moderator donderdag 1 september 2011 @ 18:18:15 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101455010
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ja klopt. Maar het is nog altijd dichterbij dan wanneer ze me terug sturen naar Groningen ofzo :')
Uhuh
pi_101455072
In Almere zit tenminste een grote garage waar iedere hiker vaak (en joppie ook nog eens graag :7 ) komt, in Lelystad zit vrij weinig bij mijn weten.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:22:05 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101455123
In Lelystad ben ik alleen nog maar bij die postbezorgers geweest, oh en één keer een leswagen afgeleverd bij een bestickeraar.

Almere daarentegen is best :9~ , hoewel ik het bewuste object al een tijdje niet meer gespot heb.
#26 || Luciano da Silva
pi_101455336
Vandaag was ze er idd niet, maar in augustus heb ik d'r (ik zou bijna zeggen helaas) volop gezien.
pi_101456062
Nou ik heb de maand afgesloten met 40 uur. Matig, maar niet erg ontevreden eigenlijk. Als ik de voorgeschoten kosten er even bij reken komt er toch aardig wat 'binnen' de 16e.
pi_101456296
Ik heb 8 uur gewerkt in augustus en verder heel veel geld opgemaakt in Argeles ;(
pi_101459415
Man wat een dag.. Hier mijn verhaal.. Ik voelde me gisteravond al niet lekker en ben dus vandaag ziek.. Maar goed toch maar gewoon onderweg. 1e Rit was hier dicht in de buurt dus ik dacht mooi, beetje bijkomen in de auto.. 5 Min voordat ik er was werd ik al gebeld dat de auto er niet stond. Toen meer dan 2 uur naar Almere.. Na 15min in de trein kwam ik erachter dat ik de autoradio aan had laten staan.. Had hem zacht gezet toen EW belde en niet uitgezet (moet dat handmatig doen), dus ik weer terug.. Daarna in Almere een BMW opgehaald die zo extreem smerig / beschadigd was dat ik er 20min voor nodig had (inname). Daarna in Barneveld een wissel naar Wateringen.. Helemaal brak onderhand.. Kom ik daar aan moest er ook nog een auto terug. Dat regelen met EW en toen weer teruggereden naar Barneveld. Heel veel file en was er om 17:25 en om :30 sloten ze. Nu net thuis en morgen twee ritten.. Werd al heel vroeg gebeld dus toen dacht ik ach ja ik accepteer maar.
pi_101475838
Kut allemaal Mallet, beterschap! :)
pi_101476226
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen Heienoord - Krimpen aan den IJssel, Hardinxveld Giessendam - Almere en Almere - Vlaardingen. 2 maal Octavia, 1 maal 1-serie. Niet ontevreden, hoewel ik in Heienoord tussen 9.00 en 9.30 moet ophalen en dan voor 12.00 moet ophalen in Hardinxveld-Giessendam. Alleen is het OV dermate kut dat ik uiterlijk om 9.50 kan vertrekken uit Krimpen. Is te doen (ritje van 20 minuten), maar ja, spits rond Rotterdam.....
En Heienoord zit langs de A29 dus ik zal wel beschoten worden :P

[..]

Schadeformulier? Jij hebt die krassen toch niet veroorzaakt?
Moest van easyway als voorzorgsmaatregel, dus ja, kan ik dan moeilijk niet gaan doen.:)
pi_101476322
quote:

[..]

Het moet toch gewoon zijn:
Uurloon voor rij-, reis- en wachturen.
pi_101480955
quote:
Beste Tomas,

De bedoeling van de inschrijfsessie is dat we jouw gegevens allemaal op papier krijgen zodat wij jou kunnen inschrijven.
De inschrijfsessie duurt ongeveer anderhalf uur.

Hierbij sturen wij je een bevestiging van je afspraak met Rene Bijster op 5 september 2011 om 11.00 uur.
Ons adres is:
Naritaweg 12 E
1043 BZ Amsterdam
*O* *O*
pi_101485748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik heb dat dus helemaal nooit, dat ik m'n tweede auto pas na een bepaald uur mag ophalen ;( Slecht voor de uren.

Twee ritten morgen, redelijk kort. Wel voor het eerst dat ik een Mercedes mag rijden :)
Ik vind het ook nooit zo erg, vooral niet met dit weer. Heb ff een rondje in eindhoven centrum gelopen, en m'n trein naar Geldrop pak ik zo. Denk vandaag toch 10uur te maken aangezien Alkmaar 2 uur rijden en nog 2 uur reizen naar huis is.
pi_101487868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 01:31 schreef bambambam59 het volgende:

[..]

Moest van easyway als voorzorgsmaatregel, dus ja, kan ik dan moeilijk niet gaan doen.:)
Als ik geen schade hoef te noteren (voor Almere en Meerkerk dus) controleer ik ook niks en zoeken ze maar uit wat ze doen met de aanwezige schades. Zo lang ze mij er maar niet mee lastig vallen.
pi_101490894
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Ik vind het ook nooit zo erg, vooral niet met dit weer. Heb ff een rondje in eindhoven centrum gelopen, en m'n trein naar Geldrop pak ik zo. Denk vandaag toch 10uur te maken aangezien Alkmaar 2 uur rijden en nog 2 uur reizen naar huis is.
Kwam erachter dat ik toch een uurtje moest wachten tussendoor, lekker op een bankje in de zon geslapen :P

In de winter is het wel vervelend, vooral als er, net als vandaag bij mij, maar 5 minuten loopafstand tussen adres 1 en 2 zaten.
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:23:07 #196
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101494796
vandaag aangereden bij A in almere, medewerker van C**e zag me over het hoofd en knalde achteruit tegen mn voorbumper. Ik had weinig alleen een gedeukte kentekenplaat, hij had lakschade.
pi_101497761
Ook weer thuis. Vanochtend net voordat ik wilde vertrekken telefoon.. Ik denk oh nee hè niet weer.. Ja hoor rit 1 geannuleerd. Berijder was pas halverwege de middag weer thuis. Toen maar 2 uur met het OV naar startadres van rit 2.. Net nadat ik had opgehangen dacht ik ja hallo.. Dan draaien we het toch gewoon om.. Ik EW weer gebeld.. Oh oké ja prima! Dus nu alsnog mijn twee ritten gedaan. Had een Tiguan in een felblauwe kleur. Wel nog een discussie gehad met de berijder over schade. Ik uitleggen dat ik gewoon een innamerapport maak van de auto zoals hij er nu bij staat, maar hij had die krassen niet gezien en die waren bij het afleveren ook niet doorgegeven en bla bla.

Maandag niet gebeld.
pi_101497828
Weet iemand of ik een verlopen tankpas moet vernietigen of naar EW moet sturen? Ik krijg nl. een nieuwe.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 18:55:51 ]
pi_101498401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of ik een verlopen tankpas moet vernietigen of naar EW moet sturen? Ik krijg nl. een nieuwe.
Daar zou ik even over bellen ;)
Vaak moet je dat soort pasjes dan doorknippen en weggooien, maar misschien dat bij EW een andere regeling geldt.
pi_101499849
Vandaag weer een leuk gevarieerd dagje. Moest om 8 uur een Crafter ophalen in Veenendaal, die moest naar Lexmond, en in de ritinfo stond dat ie EXACT OM 10:00 afgeleverd moest worden. Ik denk, prima, kwart over 8 wegrijden uit Veenendaal, 9 uur daar. Mooi een uurtje bij de Mc gestaan in Meerkerk. Kom ik op de afleverlocatie, zegt die vent: "Ooh, we staan hier al 2 uur" :')

Daarna een Peugeot 5008, en die had iets wat ik nog nooit gezien had:

Ken het wel van de iPhone, maar die reflectie werkt alleen als het donker is. Heb het nog niet zo in een auto gezien. Grappig ding, het zegt ook hoever de afstand is op je voorligger in seconden. Had nooit gedacht dat 2 seconden afstand een gat van 25 meter is. En de beste man in Eindhoven had de auto snel nodig, en belde me vlak voordat ik in Gorinchem wegreed. Hij stond verbaasd te kijken toen ik 3 kwartier later bij em binnen kwam stappen, hij dacht dat ik er wel ruim een uur over deed :')
Daarna naar Tiel (wat een pleurisverbinding) om een Golfje naar Veenendaal te brengen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef Mallet het volgende:
bla bla.

Maandag niet gebeld.
Vreemd, ik werd gemaild en gesms't of ik echt niet kon werken op maandag. :?

[ Bericht 8% gewijzigd door Jorian29 op 02-09-2011 19:54:53 ]
pi_101500151
@ Jorian.. Dat heb ik ook gehad in een 5008 zo'n heads up display heet dat geloof ik..

Maar meen je dat nou dat je gemaild en gesmst werd? Wat precies dan? Ik ben gewoon beschikbaar maar nada.
pi_101500277
Ja, ik moest mn beschikbaarheid voor maandag invullen, en als ik dat niet kon moest ik bellen zodat ik werk kreeg. En net in m'n mailbox kwam ik ook al zo'n bericht tegen. Had wel gewild, maar kunnen is een tweede.
pi_101500584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef Jorian29 het volgende:
Ja, ik moest mn beschikbaarheid voor maandag invullen, en als ik dat niet kon moest ik bellen zodat ik werk kreeg. En net in m'n mailbox kwam ik ook al zo'n bericht tegen. Had wel gewild, maar kunnen is een tweede.
Misschien hebben ze daarna iemand uit Arnhem o.i.d. gevonden.. Iets meer in de buurt nog.
pi_101502337
Ik werd wel voor vandaag ge-smst of er iemand in Arnhem beschikbaar was, maar dat was voor vandaag. Maandag wel werk overigens.

Gisteren had ik een Ford Focus met 1000 kilometer op de teller, vandaag hetzelfde model met 2 ton. Dat merk je wel :o

Mercedes reed lekker, vooral leuk om daarin te rijden als er een auto met vier chicks erin naast je komt staan bij het rode licht :9
pi_101503228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef Panthera. het volgende:
Ik werd wel voor vandaag ge-smst of er iemand in Arnhem beschikbaar was, maar dat was voor vandaag. Maandag wel werk overigens.

Gisteren had ik een Ford Focus met 1000 kilometer op de teller, vandaag hetzelfde model met 2 ton. Dat merk je wel :o

Mercedes reed lekker, vooral leuk om daarin te rijden als er een auto met vier chicks erin naast je komt staan bij het rode licht :9
Als het een A-klasse was dan zou ik toch even wat lager gaan zitten :P
pi_101513240
Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn oude tankpas binnenkort verloopt (in november pas :') ) en dat een nieuwe nu onderweg is.

Ben ik wel blij mee, aangezien ik mijn huidige nog steeds onvindbaar is op die kamer van me. :P
pi_101513712
Vandaag lekker in een Volkswagen Eos cabrio gereden van Utrecht naar Helmond en in een Peugeot 207 van Eindhoven naar 'de grote' in Almere. Was daar nog nooit geweest, dus was best even zoeken waar ik naar binnen moest (hek was ook gesloten). Toch weer lekker 7 uur gepakt vandaag :)
pi_101520128
Wat irritant eigenlijk dat je niet meer bij de ritinformatie kan van de ritten die onder "Mijn rit geschiedenis" staan. Ik snap nu ook niet echt wat daar het nut van is. Als je dan een dag later je ritbon invult mis ik dat wel een beetje. Is toch wat makkelijker vind ik.. Ook als er een transportnummer bij staat ofzo.
pi_101520218
Ik print mijn ritinformatie altijd uit. Vind ik wel net zo handig :)
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:06:31 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101536882
Ik heb maandag drie ritten. Moet alleen stipt om 9 uur in Wieuwerd zijn dus ik mag om 7 uur 's ochtends de deur uit. Vanuit daar naar Zwaag, dan van Alkmaar naar Zwanenburg en dan van Amsterdam naar Barneveld.

Rijden in een Trafic, Polo en Passat.
#26 || Luciano da Silva
pi_101546902
Volgens mij begint de drukte weer toe te nemen, ik heb ook drie ritten. Gebeurt niet zo vaak vanuit Groningen.

Auto's vallen ook mee maandag, iig geen busjes en dan ben ik al blij. Swift, 5008 en Touran.

Ik moet maandag rijden voor die Volkswagen/Audi dealer uit Deventer, met ook vestigingen in Zwolle in Hoofddorp. Als je de auto naar een klant toebrengt moet je een huurcontract meenemen daar, als je een auto bij de klant ophaalt heb je dat transportformulier. Ik moet nu van vestiging naar vestiging, zal je dan ook gewoon dat transportformulier moeten gebruiken?
pi_101547032
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij begint de drukte weer toe te nemen, ik heb ook drie ritten. Gebeurt niet zo vaak vanuit Groningen.

Auto's vallen ook mee maandag, iig geen busjes en dan ben ik al blij. Swift, 5008 en Touran.

Ik moet maandag rijden voor die Volkswagen/Audi dealer uit Deventer, met ook vestigingen in Zwolle in Hoofddorp. Als je de auto naar een klant toebrengt moet je een huurcontract meenemen daar, als je een auto bij de klant ophaalt heb je dat transportformulier. Ik moet nu van vestiging naar vestiging, zal je dan ook gewoon dat transportformulier moeten gebruiken?
Ja.
pi_101547170
Ik heb morgen mijn intake-gesprek bij Autoreset, iemand die even snel toe kan lichten wat ik hier van kan verwachten en hoe ik me misschien voor kan bereiden? Of is het gewoon een kwestie van gegevens noteren en klaar? De vrouw zei via de mail dat het anderhalf uur duurt.
pi_101550272
Toen ik daar was zat ik met 2 andere jongens in een soort klaslokaal. We moesten meteen het contract invullen en ondertekenen en het loonbelastingsformulier invullen. Vergeet niet je paspoort/ID-kaart EN je rijbewijs, hiervan worden namelijk kopieen gemaakt. Ook moet je je correspondentienummer van DUO invullen, dus sla die even op in je mobiel ofzo.
Daarna ga je een filmpje kijken over hoe je een auto controleert. Daarna vertelt die man iets over het bedrijf en wat er van je verwacht wordt (correct gekleed gaan, bereikbaar zijn etc.). Ook krijg je het chauffeurshandboek dat je even in vogelvlucht doorloopt.
Dan moet je iets over jezelf vertellen (studie, hoeveel rijervaring, vorige baantjes etc.). Tot slot ga je met z'n allen een stukje rijden, in mijn geval met een C4 Picasso :')
Je zit hooguit 5 minuten aan het stuur, dus dat stelt ook helemaal niets voor. Toen we hiermee klaar waren kregen we alledrie een hand en hij vertelde dat we diezelfde middag nog inloggegevens gemaild zouden krijgen waarmee we beschikbaarhied konden opgeven via internet. Diezelfde week werd ik al gebeld voor mijn eerste ritten :)
Succes morgen, laat even weten hoe het is gegaan!
pi_101558535
Oke bedankt :) Ik kleed me altijd goed, nu vroeg ik mij af of een pak overdressed is? Normaal draag ik een spijker/linnenbroek met een overhemd en bijpassende schoenen wat bij de meeste sollicitaties al wel zou volstaan maar weet niet wat de bedoeling daar is. Ik weet dat bij Easyway een pak wordt gewaardeerd?! En mijn correspondentienummer van DUO? Dit moet ik ergens hebben liggen in de administratie thuis?

Het klinkt niet echt lastig, ik zal sowieso laten weten hoe het is gegaan morgenmiddagn :)
pi_101558595
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef -tape- het volgende:
Oke bedankt :) Ik kleed me altijd goed, nu vroeg ik mij af of een pak overdressed is? Normaal draag ik een spijker/linnenbroek met een overhemd en bijpassende schoenen wat bij de meeste sollicitaties al wel zou volstaan maar weet niet wat de bedoeling daar is. Ik weet dat bij Easyway een pak wordt gewaardeerd?! En mijn correspondentienummer van DUO? Dit moet ik ergens hebben liggen in de administratie thuis?

Het klinkt niet echt lastig, ik zal sowieso laten weten hoe het is gegaan morgenmiddagn :)
Mijn correspondentienummer van de DUO is mijn burgerservicenummer. Eerder had ik wel een apart (lang) nummer maar volgens mij is dat nu allemaal burgerservice geworden of niet?

Hopelijk krijg ik morgen nog een spoedje.. Zo te horen zijn veel mensen aan het werk dus wie weet.
  zondag 4 september 2011 @ 17:40:56 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101560211
Mijdt de A7 tussen Groningen - Leek - Drachten morgen. Nota bene vandaag een uur in de file gestaan daar door de wegwerkzaamheden. Spoort ook niet, want ze hebben 5 km weg versmald naar 1 rijbaan terwijl ze maar op 500 meter werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_101561186
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Mijdt de A7 tussen Groningen - Leek - Drachten morgen. Nota bene vandaag een uur in de file gestaan daar door de wegwerkzaamheden. Spoort ook niet, want ze hebben 5 km weg versmald naar 1 rijbaan terwijl ze maar op 500 meter werken.
Sowieso raar dat je daar maar 70 mag, terwijl de maximumsnelheid bij wegwerkzaamheden normaal gesproken 90 is.
  zondag 4 september 2011 @ 18:52:29 #219
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101561745
Heeft ook te maken met die files die er steeds staan en dat het werkverkeer te pas en te onpas moet invoegen en uitvoegen.

Vandaag konden we nog een beetje op schieten door bij elke in- en uitvoegstrook op zij te gaan en helemaal aan het einde van de strook er weer tussen te schieten.
#26 || Luciano da Silva
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 18:56:23 #220
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101561876
quote:
Hahaha :') _O-
pi_101562148
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef -tape- het volgende:

Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.
pi_101562463
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.
Dit dus :)
pi_101562730
quote:
Ben er vorige week tijdens werk twee keer langs gereden, nergens last van.
  zondag 4 september 2011 @ 19:22:55 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101562986
Nee, toen waren het nog twee banen inderdaad. Ik ben er vrijdag ook langs gekomen toen ik naar Leeuwarden reed.

Maar vanochtend moest ik voetballen in Leeuwarden, toen reden ze met een pick-up over de linkerbaan, pionnen op de middenstrepen te zetten en ook de linker rijstrook af te sluiten in twee richtingen. Je hebt daar nu dus nog maar één rijstrook voor richting Drachten en één rijstrook voor richting Groningen, de andere kant op. Dus sinds vanochtend kom je daar in de file. Toen wij de file in reden was er 1,7km file, toen we eruit waren, half uur later, stond er 5,5km file.
#26 || Luciano da Silva
pi_101563211
Thanks voor de tip. Moet morgen naar Nieuwegein maar dan ga ik wel via Zwolle.
pi_101563834
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Heb geen pantalon, kan wel alleen de broek van het pak gebruiken. Of is dit geval een spijkerbroek beter?

In ieder geval bedankt :)
pi_101564039
Spijkerbroek is ook echt wel prima hoor. Je bent immers al aangenomen hè, je vult namelijk meteen alle papieren al in ;)
pi_101564162
Nu lijkt het alsof ik niet weet hoe je je moet kleden naar een sollicitatie, maar doordat bij EW een pak/nette kleding verplicht is weet ik niet wat 'de bedoeling' is :) Bedankt.
  zondag 4 september 2011 @ 19:55:30 #229
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101564245
Je komt ook niet snugger over nee, met die vele vragen van je.
#26 || Luciano da Silva
pi_101564346
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Je komt ook niet snugger over nee, met die vele vragen van je.
:')

Gelukkig hoef jij daar niet over te oordelen.
  zondag 4 september 2011 @ 19:59:33 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101564438
Het is ook geen oordelen. Het is een opmerking over iets wat opvalt. Oh en trouwens, ze verwachten een HBO-denkniveau. Als ik AR was en las ik hier mee, dan belde ik je nu nog af.
#26 || Luciano da Silva
pi_101564634
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
Het is ook geen oordelen. Het is een opmerking over iets wat opvalt. Oh en trouwens, ze verwachten een HBO-denkniveau. Als ik AR was en las ik hier mee, dan belde ik je nu nog af.
Omdat ik vraag wat de voorschriften zijn ivm kleding? Of wat ik morgen kan verwachten?

Voorbereiding is soms het halve werk he. Maar ik zal niet met je in discussie gaan, daarvoor boeit het me niet genoeg :)
  zondag 4 september 2011 @ 20:05:32 #233
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101564755
Ik zal geen opsommingslijstje voor je maken van je uitspraken. Zou niet goed zijn voor je zelfvertrouwen. Maar succes morgen. Zal je nodig hebben.
#26 || Luciano da Silva
pi_101564794
Dankjewel
pi_101575324
:')

Tip: Openingspost. Het ziet eruit als een lange lap tekst, maar het valt best mee!
pi_101585586
Deze week ineens een heel ander rooster, dus 2 dagen vrij in plaats van 1 _O_
pi_101587741
Dacht vandaag nog even voor school te gaan werken. Ritje Rotterdam amersfoort gehad. Sta ik net in afoort, rijdt de trein naar Utrecht niet, moet omreizen via Duivendrecht. Eerste schooldag begint goed, gelijk te laat.
pi_101591425
Joppie, bedankt voor de tip. Was via Zwolle gereden maar even vergeten dat tussen Amersfoort en Utrecht ook werk aan de weg was. Had net zo goed via A7 kunnen gaan uiteindelijk :')
pi_101592218
Nog maar een maandje voordat ik 22 word en 1,20 meer per uur krijg, ik kan niet wachten :D
pi_101592483
Vandaag nog een spoedrit gekregen. Nu 3,5u naar huis OV-en. Kan wel fijn 8u bijschrijven.
pi_101592954
Dan verdien je meer dan ik, van Arnhem - Eindhoven - Arnhem wordt je ook niet echt rijk.

Wel lekkere weg, die A50 tussen Nijmegen en Eindhoven, beter dan de A12 en A28 Utrecht - Amersfoort waar ik het meest kom.
pi_101594504
A 50 heb ik dus echt nog nooit gereden. Moet er binnenkort maar eens van komen denk ik.

Vandaag mijn rooster eens goed bekeken. Helaas niet heel ideaal maar wel regelmatig een hele dag vrij.
Verder hoop ik dat ik nog wat uren kan draaien met middag/avondritten want heb nog wel een aantal dagen dat ik al om 11 uur klaar ben op de uni..
pi_101594537
Ik had vorig jaar ook een dag dat ik om 11.00 al klaar was en als hiker kreeg ik toen best wel vaak ritten. Eigenlijk vaker wel dan niet.
pi_101594643
Aangenomen (alhoewel ik dat al was voordat ik daar vanochtend kwam volgens mij) bij Autoreset :) Heb inderdaad maar 5 minuten zelf moeten rijden in een Golf, stelde niks voor.
pi_101594981
En ging het nog precies zoals ik had gezegd? :P
Nu maar wachten op dat eerste belletje voor werk ;)
Vanuit welke regio werk je eigenlijk?
pi_101595118
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En ging het nog precies zoals ik had gezegd? :P
Nu maar wachten op dat eerste belletje voor werk ;)
Ja precies. Eerst zo'n formulier invullen, daarna een gezamenlijk gesprek met Rene (toch? :P) en vervolgens 2 om 2 (er waren 4 mensen) een stukje rijden. Diegene die niet aan het rijden waren kregen een filmpje van het opnemen van de schade.

Duurde al met al toch ruim anderhalf uur.
pi_101595367
Het rijden hebben ze dus snel gezien bij AR. Ik heb 3 kwartier gereden bij mijn sollicitatie bij EW en de andere sollicitant weer 3 kwartier terug.
pi_101595610
Had wel gevraagd, ze krijgen extreem veel aanmeldingen/sollicitanten waar maar een heel klein percentage van uitgenodigd wordt. Het rijden is inderdaad niet echt uitvoerig bestudeerd nee. :P
pi_101597010
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 15:18 schreef Mallet het volgende:
Vandaag nog een spoedrit gekregen. Nu 3,5u naar huis OV-en. Kan wel fijn 8u bijschrijven.
Arnhem - Amsterdam? ;)
  maandag 5 september 2011 @ 17:37:11 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101597316
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef Mallet het volgende:
Het rijden hebben ze dus snel gezien bij AR. Ik heb 3 kwartier gereden bij mijn sollicitatie bij EW en de andere sollicitant weer 3 kwartier terug.
Ik ook inderdaad.

Vandaag 10 uur gemaakt en maar 2 uur in de auto gezeten. Toch een unicum voor regio Groningen, en wat mij betreft hoeft het ook niet weer. Ben gewoon loom en moe nu van het vele OV'en.
#26 || Luciano da Silva
pi_101597788
Damn Joppie hoe krijg je dat voor elkaar? Het ideale zou idd zijn 8 uur rijden en 2 uur ov'en ofzo :P
pi_101598190
Hoi.

Ik heb vandaag een berichtje gehad van Easyway. Binnenkort op sollicitatiegesprek.

Wat kan ik nu verwachten van die rijtest? Las hier dat zo'n test bij EW drie kwartier kan duren, moet ik dan denken aan een examen van het CBR bijv.?

Daarnaast las ik dat een pak overdressed is. Mag een chino wel of moet het echt een pantalon zijn? Anders moet ik de stomerij even een bezoekje brengen, denk ik. Nog andere dingen waar je op moet letten?

Alvast bedankt.
  maandag 5 september 2011 @ 18:10:31 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101598322
JEZUS! Lees verdomme eens de vorige pagina door. Daar is nog een hele discussie over hoe gekleed te gaan :')

En in de OP vind je ook genoeg informatie.

Dwaas.

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef Chapelle het volgende:
Damn Joppie hoe krijg je dat voor elkaar? Het ideale zou idd zijn 8 uur rijden en 2 uur ov'en ofzo :P
Haha ja dat had ik ook liever. In elk geval, 1,5 uur OV naar Wieuwert vanochtend, toen een uur rijden naar Zwaag. Vanaf daar 2 uur bezig geweest om in Alkmaar te komen en toen 20 minuten naar Zwanenburg. Vervolgens een uur naar Amsterdam en toen 45 minuten naar Barneveld en vanaf daar terug naar Groningen. Tikt al met al wel lekker aan.

Oh en trouwens, aan de Contactweg in Amsterdam zit nu een leuke dame O+ Gelukkig is ze exclusief voor EW'ers en niet voor AR'ers O+
#26 || Luciano da Silva
pi_101598573
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
JEZUS! Lees verdomme eens de vorige pagina door. Daar is nog een hele discussie over hoe gekleed te gaan :')

En in de OP vind je ook genoeg informatie.

Dwaas.
Haha, heb even de moeite genomen. Was niet helemaal duidelijk, maar gelukkig zijn er meerdere reeksen waar genoeg informatie te vinden is.

Trouwens, maak je niet te druk kerel.
  maandag 5 september 2011 @ 18:28:57 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101598871
Ach. Het zijn vragen die maar 36x per topicreeks voorbij komen, dus het valt allemaal nogal mee ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_101599334
@ Chapelle.. Nee Veenendaal - Alkmaar.

Ik heb 8 uur gewerkt waarvan 1 uur en 15min in de auto :')!
pi_101599347
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik werk vanuit regio Alkmaar, jij?
pi_101603898
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ik werk vanuit regio Alkmaar, jij?
Utrecht :)
Pakken we in ieder geval niet elkaars ritjes af :P
  maandag 5 september 2011 @ 20:43:52 #259
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101606337
Ik ben 6 dagen per week beschikbaar, 24 uur per dag. Heb rijbewijs, een pak, ben 18

MAAR:
Geen student want tussenjaar. Heb ik dan gewoon pech?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_101606412
Ja.
  maandag 5 september 2011 @ 20:46:21 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101606490
Nee, want de voorwaarden gelden voor iedereen behalve voor jou.
#26 || Luciano da Silva
pi_101606752
Nee, want je hebt een pak en dat hebben wij allemaal niet.
  maandag 5 september 2011 @ 20:51:03 #263
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101606799
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ja.
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, want de voorwaarden gelden voor iedereen behalve voor jou.
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Mallet het volgende:
Nee, want je hebt een pak en dat hebben wij allemaal niet.
Thanks het is al duidelijk :')

Ik ben jaloers, ik wil ook :{
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_101606822
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vorig jaar ook een dag dat ik om 11.00 al klaar was en als hiker kreeg ik toen best wel vaak ritten. Eigenlijk vaker wel dan niet.
Voor PC heb ik ook wel eens een middagritje gehad, van 1 tot 7 ofzo dus wie weet nu ook.
Ben er vandaag achter gekomen dat er toch 2 weken zijn dat ik twee dagen vrij ben, kan ik toch lekker uren maken deze maand.

(Hebikwelnodig -O- )
pi_101606886
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks het is al duidelijk :')

Ik ben jaloers, ik wil ook :{
Als je straks weer OV hebt en misschien 19 bent kan je je alsnog aanmelden. Pas als je 21 bent of ouder gaat het lastig worden.
  maandag 5 september 2011 @ 20:53:02 #266
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101606935
Ja knul. Jou tijd komt nog wel :*
#26 || Luciano da Silva
  maandag 5 september 2011 @ 20:54:03 #267
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101607010
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je straks weer OV hebt en misschien 19 bent kan je je alsnog aanmelden. Pas als je 21 bent of ouder gaat het lastig worden.
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ok! :D

The problem is dat ik nu eigenlijk werk zoek :@
én dit is zegmaar te mooi om waar te zijn; lekker hele dag rijden én centjes verdienen!
pi_101607143
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Oei.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 20:57:20 ]
  maandag 5 september 2011 @ 20:56:38 #269
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101607189
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

[..]

Oei.
Jouw :9
pi_101607197
Scherp ;)
  maandag 5 september 2011 @ 21:02:26 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101607588
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

Ok! :D

The problem is dat ik nu eigenlijk werk zoek :@
én dit is zegmaar te mooi om waar te zijn; lekker hele dag rijden én centjes verdienen!
Dat hele dag lekker rijden valt ook mee. Vandaag 10 uur 'gewerkt', waarvan maar twee daadwerkelijk in de auto.

En TdF, je wint. 1-0 voor jou ;)
#26 || Luciano da Silva
  maandag 5 september 2011 @ 21:04:31 #272
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101607768
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat hele dag lekker rijden valt ook mee. Vandaag 10 uur 'gewerkt', waarvan maar twee daadwerkelijk in de auto.

En TdF, je wint. 1-0 voor jou ;)
Ja maar je maakt wel 10 uurtjes, zou geweldig zijn voor mij ;(
  maandag 5 september 2011 @ 21:04:52 #273
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101607791
Welke regio woon je?
#26 || Luciano da Silva
  maandag 5 september 2011 @ 21:07:06 #274
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101607931
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Welke regio woon je?
Overijssel / Twente
  maandag 5 september 2011 @ 21:08:44 #275
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101608044
Stad? Overijssel/Twente is natuurlijk nogal ruim. Maar in elk geval, dan zit je qua uren wel redelijk goed geloof ik.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 5 september 2011 @ 21:10:52 #276
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101608174
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef joppie_saus het volgende:
Stad? Overijssel/Twente is natuurlijk nogal ruim. Maar in elk geval, dan zit je qua uren wel redelijk goed geloof ik.
Ik woon precies tussen Hengelo, Almelo, Enschede in een klein dropje dus haha :P
  maandag 5 september 2011 @ 21:11:34 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101608217
Kan ook nog.
#26 || Luciano da Silva
pi_101608281
Borne ofzo.
  maandag 5 september 2011 @ 21:13:33 #279
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101608351
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Mallet het volgende:
Borne ofzo.
Heel dicht (ofzo)
Maar iets met anoniem op dit forum enzo ok? :*
pi_101608673
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Heel dicht (ofzo)
Maar iets met anoniem op dit forum enzo ok? :*
Nee snap ik. Joppie komt je namelijk zo op je bek timmeren wanneer je de volgende overbodige vraag stelt :P.
  maandag 5 september 2011 @ 21:19:00 #281
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101608742
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nee snap ik. Joppie komt je namelijk zo op je bek timmeren wanneer je de volgende overbodige vraag stelt :P.
Oei, en ik hou nog zo van joppie saus :9
  maandag 5 september 2011 @ 21:21:12 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101608902
:@ O+
#26 || Luciano da Silva
pi_101609950
Aangezien deze thread weer bijna dicht gaat, wil degene die het kan het volgende even veranderen

CvHof (hiker) ---> Mag weg :W
BetweenTheRays is PC, regio Utrecht/Amsterdam
pi_101611734
Vandaag per ongeluk een bloembak geschampt.. Gelukkig niet veel meer schade dan wat krasjes bij de wielkast die weggepoetst konden worden :)
Toch wel even schrikken :P
  maandag 5 september 2011 @ 22:12:04 #285
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101612245
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vandaag per ongeluk een bloembak geschampt.. Gelukkig niet veel meer schade dan wat krasjes bij de wielkast die weggepoetst konden worden :)
Toch wel even schrikken :P
Oei, wat voor auto als ik dat vragen mag?
pi_101612782
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef BetweenTheRays het volgende:
Aangezien deze thread weer bijna dicht gaat, wil degene die het kan het volgende even veranderen

CvHof (hiker) ---> Mag weg :W
Zal het veranderen, meteen mezelf ook maar toevoegen. Als het goed is gaat dat meteen het nieuwe topic in.
pi_101612860
Vandaag het oude model Ford Ka gereden, niet verwacht zoiets nog tegen te komen als lease auto. Het reed ook voor geen meter om eerlijk te zijn!

Morgen naar Born toe, maar eerst lekker rijden in een Ford Connect van onze Neerlandse postmaatschappij!
pi_101612919
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Zal het veranderen, meteen mezelf ook maar toevoegen. Als het goed is gaat dat meteen het nieuwe topic in.
Laat maar, ik kan het niet meer wijzigen.
pi_101613434
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oei, wat voor auto als ik dat vragen mag?
VW Touran
  maandag 5 september 2011 @ 23:05:51 #290
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_101616002
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

VW Touran
Wie zet er ook een hoge auto op een golf onderstel haha, gelukkig kon je het wegpoetsen!
pi_101632302
Fijn! Morgen weer werk en bijna 500 km in de auto.
Eerst met eigen vervoer naar Alkmaar, dan klant rijden van Alkmaar naar Groningen en weer terug (BMW 5 :)) en daarna weer terug naar huis. Rit start om 13.00 dus zal wel laat thuis zijn.

Geannuleerd :'(

[ Bericht 14% gewijzigd door BetweenTheRays op 06-09-2011 15:07:22 ]
pi_101632891
Alkmaar :D

Ohh.. -O-
pi_101632935

CvHof (hiker) ---> Mag weg

-tape- (hiker), regio Alkmaar
pi_101633797
Ik heb morgen in ieder geval werk, maar ik wacht nog op mijn gegevens. Moest nog bij elkaar worden gezocht. Had een gemiste oproep van privénummer, dus ik bel terug.. Waren ze echt niet.. Ja dat ken ik.. Had ik de vorige keer ook.. Toen hing ik op en gelijk weer telefoon.. "Hooooi met X van Easy Way!"
pi_101633886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:52 schreef BetweenTheRays het volgende:
Fijn! Morgen weer werk en bijna 500 km in de auto.
Eerst met eigen vervoer naar Alkmaar, dan klant rijden van Alkmaar naar Groningen en weer terug (BMW 5 :)) en daarna weer terug naar huis. Rit start om 13.00 dus zal wel laat thuis zijn.

Geannuleerd :'(
Heb je het bericht op Facebook gezien? Ze zoeken dringend privéchauffeurs (ook in jouw regio), dus ik neem aan dat er wel werk voor je is. Misschien heb je onderhand al ander werk gekregen..
pi_101640563
Ja, dat was een raar verhaal!

Ik zet standaard bij opmerkingen dat ik niet alleen voor Utrecht beschikbaar ben (waaronder ik in het systeem sta) maar ook voor Amsterdam.
Zie ik 's middags dus opeens dat bericht staan. Ik snel bellen en vertellen dat ik gewoon beschikbaar ben en ik niet snap waarom ik niet gebeld ben. Niet echt antwoord daarop, waarschijnlijk hadden zij het niet gezien, maar dus wel een ritje gehad.
Rond 15.00 werd ik teruggebeld met de mededeling dat ie helaas geschrapt was ´maar ze zouden kijken of er nog wat voor me toen doen was´ :')

Niks meer gehad uiteindelijk. Zomaar een hele dag vrij in de eerste week van het jaar en niks te doen..
pi_101641399
Ik heb morgen jammer genoeg ook nog geen werk.
pi_101644497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ja, dat was een raar verhaal!

Ik zet standaard bij opmerkingen dat ik niet alleen voor Utrecht beschikbaar ben (waaronder ik in het systeem sta) maar ook voor Amsterdam.
Zie ik 's middags dus opeens dat bericht staan. Ik snel bellen en vertellen dat ik gewoon beschikbaar ben en ik niet snap waarom ik niet gebeld ben. Niet echt antwoord daarop, waarschijnlijk hadden zij het niet gezien, maar dus wel een ritje gehad.
Rond 15.00 werd ik teruggebeld met de mededeling dat ie helaas geschrapt was ´maar ze zouden kijken of er nog wat voor me toen doen was´ :')

Niks meer gehad uiteindelijk. Zomaar een hele dag vrij in de eerste week van het jaar en niks te doen..
Wel een heel vreemd verhaal inderdaad. Gaan ze dat soort berichten plaatsen en jij krijgt geen werk. Ik zie overigens heel vaak dat soort oproepen wat bij mij de illusie wekt dat ze gewoon qua aantal privéchauffeurs helemaal niet goed zitten. Volgens mij maakt het ook geen barst uit waar je vandaan komt, zolang je maar een eigen auto hebt. Dat is bij de hikers wel anders, tenzij ze echt niemand anders kunnen vinden.

Hoe bevalt de planning dan van de PC dan?
pi_101645504
Ik ook weer niks voor morgen :(
pi_101646488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wel een heel vreemd verhaal inderdaad. Gaan ze dat soort berichten plaatsen en jij krijgt geen werk. Ik zie overigens heel vaak dat soort oproepen wat bij mij de illusie wekt dat ze gewoon qua aantal privéchauffeurs helemaal niet goed zitten. Volgens mij maakt het ook geen barst uit waar je vandaan komt, zolang je maar een eigen auto hebt. Dat is bij de hikers wel anders, tenzij ze echt niemand anders kunnen vinden.

Hoe bevalt de planning dan van de PC dan?
PC ritten krijgen ze eerder van tevoren dus ze zijn ook vroeg klaar met plannen. Als er rond half 4 nog een rit wordt geannuleerd heb je dus wel, wat opzich wel jammer is.
Voordeel dan weer dat ik soms 2 of 3 dagen van tevoren werk heb.
Van dat bericht begrijp ik het ook niet helemaal. Zal een volgende keer nog eens goed aangeven dan ik echt precies tussen Utrecht/Amsterdam/Almere/Amersfoort in woon dus niet alleen in Utrecht ingezet hoef te worden..
pi_101647012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

PC ritten krijgen ze eerder van tevoren dus ze zijn ook vroeg klaar met plannen. Als er rond half 4 nog een rit wordt geannuleerd heb je dus wel, wat opzich wel jammer is.
Voordeel dan weer dat ik soms 2 of 3 dagen van tevoren werk heb.
Van dat bericht begrijp ik het ook niet helemaal. Zal een volgende keer nog eens goed aangeven dan ik echt precies tussen Utrecht/Amsterdam/Almere/Amersfoort in woon dus niet alleen in Utrecht ingezet
hoef te worden..
Zou ik wel doen ja, kan je wellicht meer werk opleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')