Heb geen pantalon, kan wel alleen de broek van het pak gebruiken. Of is dit geval een spijkerbroek beter?quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Je komt ook niet snugger over nee, met die vele vragen van je.
Omdat ik vraag wat de voorschriften zijn ivm kleding? Of wat ik morgen kan verwachten?quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
Het is ook geen oordelen. Het is een opmerking over iets wat opvalt. Oh en trouwens, ze verwachten een HBO-denkniveau. Als ik AR was en las ik hier mee, dan belde ik je nu nog af.
Ja precies. Eerst zo'n formulier invullen, daarna een gezamenlijk gesprek met Rene (toch?quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En ging het nog precies zoals ik had gezegd?
Nu maar wachten op dat eerste belletje voor werk![]()
Vanuit welke regio werk je eigenlijk?
Arnhem - Amsterdam?quote:Op maandag 5 september 2011 15:18 schreef Mallet het volgende:
Vandaag nog een spoedrit gekregen. Nu 3,5u naar huis OV-en. Kan wel fijn 8u bijschrijven.
Ik ook inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef Mallet het volgende:
Het rijden hebben ze dus snel gezien bij AR. Ik heb 3 kwartier gereden bij mijn sollicitatie bij EW en de andere sollicitant weer 3 kwartier terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |