Misschien hebben ze daarna iemand uit Arnhem o.i.d. gevonden.. Iets meer in de buurt nog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef Jorian29 het volgende:
Ja, ik moest mn beschikbaarheid voor maandag invullen, en als ik dat niet kon moest ik bellen zodat ik werk kreeg. En net in m'n mailbox kwam ik ook al zo'n bericht tegen. Had wel gewild, maar kunnen is een tweede.
Als het een A-klasse was dan zou ik toch even wat lager gaan zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef Panthera. het volgende:
Ik werd wel voor vandaag ge-smst of er iemand in Arnhem beschikbaar was, maar dat was voor vandaag. Maandag wel werk overigens.
Gisteren had ik een Ford Focus met 1000 kilometer op de teller, vandaag hetzelfde model met 2 ton. Dat merk je wel
Mercedes reed lekker, vooral leuk om daarin te rijden als er een auto met vier chicks erin naast je komt staan bij het rode licht
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij begint de drukte weer toe te nemen, ik heb ook drie ritten. Gebeurt niet zo vaak vanuit Groningen.
Auto's vallen ook mee maandag, iig geen busjes en dan ben ik al blij. Swift, 5008 en Touran.
Ik moet maandag rijden voor die Volkswagen/Audi dealer uit Deventer, met ook vestigingen in Zwolle in Hoofddorp. Als je de auto naar een klant toebrengt moet je een huurcontract meenemen daar, als je een auto bij de klant ophaalt heb je dat transportformulier. Ik moet nu van vestiging naar vestiging, zal je dan ook gewoon dat transportformulier moeten gebruiken?
Mijn correspondentienummer van de DUO is mijn burgerservicenummer. Eerder had ik wel een apart (lang) nummer maar volgens mij is dat nu allemaal burgerservice geworden of niet?quote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef -tape- het volgende:
Oke bedanktIk kleed me altijd goed, nu vroeg ik mij af of een pak overdressed is? Normaal draag ik een spijker/linnenbroek met een overhemd en bijpassende schoenen wat bij de meeste sollicitaties al wel zou volstaan maar weet niet wat de bedoeling daar is. Ik weet dat bij Easyway een pak wordt gewaardeerd?! En mijn correspondentienummer van DUO? Dit moet ik ergens hebben liggen in de administratie thuis?
Het klinkt niet echt lastig, ik zal sowieso laten weten hoe het is gegaan morgenmiddagn
Sowieso raar dat je daar maar 70 mag, terwijl de maximumsnelheid bij wegwerkzaamheden normaal gesproken 90 is.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Mijdt de A7 tussen Groningen - Leek - Drachten morgen. Nota bene vandaag een uur in de file gestaan daar door de wegwerkzaamheden. Spoort ook niet, want ze hebben 5 km weg versmald naar 1 rijbaan terwijl ze maar op 500 meter werken.
Hahahaquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Mijdt de A7 tussen Groningen - Leek - Drachten morgen. Nota bene vandaag een uur in de file gestaan daar door de wegwerkzaamheden. Spoort ook niet, want ze hebben 5 km weg versmald naar 1 rijbaan terwijl ze maar op 500 meter werken.
Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef -tape- het volgende:
Oke bedanktIk kleed me altijd goed, nu vroeg ik mij af of een pak overdressed is? Normaal draag ik een spijker/linnenbroek met een overhemd en bijpassende schoenen wat bij de meeste sollicitaties al wel zou volstaan maar weet niet wat de bedoeling daar is. Ik weet dat bij Easyway een pak wordt gewaardeerd?! En mijn correspondentienummer van DUO? Dit moet ik ergens hebben liggen in de administratie thuis?
Het klinkt niet echt lastig, ik zal sowieso laten weten hoe het is gegaan morgenmiddagn
Dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.
Ben er vorige week tijdens werk twee keer langs gereden, nergens last van.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |