Nee hoeft daar niet, ik kom er best vaak. Auto's die ze innemen controleren ze zelf en schades belasten ze door aan huurder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgen rijden voor een leasemaatschappij waar ik nog nooit voor gereden heb. Initialen zijn MdeK. Nou staat er op dat transportformulier geen schadeblok, maar wel een enorm opmerkingblok (10 regels). In de ritinfo staat er niet bij dat ik geen schade hoef te noteren (wat bij de 2 bekende waar het niet hoeft er expliciet bij staat). Is het nou de bedoeling dat ik geen schade noteer of het omschrijf bij de opmerkingen?
Mooi zo, ik heb namelijk maar heel krap de tijd voor die innamequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Nee hoeft daar niet, ik kom er best vaak. Auto's die ze innemen controleren ze zelf en schades belasten ze door aan huurder.
Nou hier in het topic al zeker wel een aantal.. Dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef WC_Schaap het volgende:
Zo, hopelijk zal ik hier ook wat vaker meedoen.
Heb gisteren mijn sollicitatie opgestuurd, hoop dat ik wat terug hoor.
Zit in Groningen. Zijn er mensen in de regio die al bij EW werken, en zo ja, zijn er ritten of moet ik maar alvast ergens anders solliciteren?
Ik werk vanuit Groningen en heb bijna altijd wel werk als ik beschikbaar ben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef WC_Schaap het volgende:
Zo, hopelijk zal ik hier ook wat vaker meedoen.
Heb gisteren mijn sollicitatie opgestuurd, hoop dat ik wat terug hoor.
Zit in Groningen. Zijn er mensen in de regio die al bij EW werken, en zo ja, zijn er ritten of moet ik maar alvast ergens anders solliciteren?
Ik vind 3 weken toch wel erg lang... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en toch aangenomen, zo ja hoe lang duurde het voor een reactie?quote:Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |