Ik heb ook zoiets van ik ga bellen, maar dat vind ik soms een beetje irritant om te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Viezze het volgende:
Belde net voor werk maar er stond nog heel veel open dus waarschijnlijk krijg ik nog wel wat.
Gelukkig, misschien krijg ik ook wat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Viezze het volgende:
Belde net voor werk maar er stond nog heel veel open dus waarschijnlijk krijg ik nog wel wat.
Inderdaad, ik wil gewoon graag werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Viezze het volgende:
In het begin vond ik dat ook irritant, maar daar heb ik me maar overheen gezet. Ik wil gewoon werken, daar hebben ze het maar mee te doen
Schouwerzijl, lol. Zit daar nu 3 km vanaf. Ik weet niet hoe jij reist maar 2u50min is wel erg lang hoor. 9292ov geeft veel korter aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen Schouwerzijl - Harderwijk in een Volvo C30, en daarna Nieuwegein - Leek in een C5 Break.
Groningen naar Schouwerzijl is overigens 2u50min met het OV, terwijl het twintig minuten met de auto is. Ik vind het prima, lekker voor de uren.
Jep Nijmegen. Ik heb zelf nog nooit moeten starten in Nijmegen zelf eigenlijk, maar ik ben nu al de hele vorige week en deze week al beschikbaar en heb alleen een paar spoedjes kunnen doen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik begin nu in Tiel. Van daaruit naar Meerkerk feestlocatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:15 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van ik ga bellen, maar dat vind ik soms een beetje irritant om te doen.
@ Chapelle. Waar zit je ook alweer op school? Nijmegen ofzo? Ik moet regelmatig starten in Nijmegen dus dat wat in die e-mail stond van.. We bellen eerst hikers die de hele dag kunnen, dan privéchauffeurs en tenslotte die één dagdeel kunnen slaat ook weer nergens op.
Ja het valt niet mee om vanuit deze regio te starten. Een van de dames heeft zelfs een keer gezegd dat ik gewoon moet verhuizenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:40 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Jep Nijmegen. Ik heb zelf nog nooit moeten starten in Nijmegen zelf eigenlijk, maar ik ben nu al de hele vorige week en deze week al beschikbaar en heb alleen een paar spoedjes kunnen doen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik begin nu in Tiel. Van daaruit naar Meerkerk feestlocatie. En dan tweede rit de andere Meerkerk locatie naar Lobith. Ook naar aardig krap gepland ook. 11 uur klaar met college, voor 12 uur de auto ophalen en met de eerste mogelijkheid ben ik er half 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |