Ik heb dat dus helemaal nooit, dat ik m'n tweede auto pas na een bepaald uur mag ophalenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef BAC92 het volgende:
Morgen Rotterdam - Oosterhout, gelukkig niet die ene locatie waar het meer als een half uur lopen is naar de dichtsbijzijnde bushalte. En Geldrop - Alkmaar, die auto in Geldrop mag zoals gewoonlijk daar pas om 2uur opgehaald worden, dan nog 2 uur rijden, en 2 uur met het ov naar huis, dus de uren tikken morgen wel aan! Trouwens een Golf en een Fiat 500.
Dichtbij Almere? Say whut? Ik vind dat meer dichterbij Lelystad - of zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen twee korte ritten. Wilde zelf in Almere eindigen, omdat ik 's avonds een afspraak had in een dorp vlakbij Almere dus dan is dit wel zo makkelijk. Groningen - Leeuwarden in een C3, Drachten - Almere in een Partner.
Uhuhquote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ja klopt. Maar het is nog altijd dichterbij dan wanneer ze me terug sturen naar Groningen ofzo
Moest van easyway als voorzorgsmaatregel, dus ja, kan ik dan moeilijk niet gaan doen.:)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen Heienoord - Krimpen aan den IJssel, Hardinxveld Giessendam - Almere en Almere - Vlaardingen. 2 maal Octavia, 1 maal 1-serie. Niet ontevreden, hoewel ik in Heienoord tussen 9.00 en 9.30 moet ophalen en dan voor 12.00 moet ophalen in Hardinxveld-Giessendam. Alleen is het OV dermate kut dat ik uiterlijk om 9.50 kan vertrekken uit Krimpen. Is te doen (ritje van 20 minuten), maar ja, spits rond Rotterdam.....
En Heienoord zit langs de A29 dus ik zal wel beschoten worden
[..]
Schadeformulier? Jij hebt die krassen toch niet veroorzaakt?
Het moet toch gewoon zijn:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou een cursus Nederlands volgen in combinatie met een cursus tekst verklaren als ik jou was.
quote:Beste Tomas,
De bedoeling van de inschrijfsessie is dat we jouw gegevens allemaal op papier krijgen zodat wij jou kunnen inschrijven.
De inschrijfsessie duurt ongeveer anderhalf uur.
Hierbij sturen wij je een bevestiging van je afspraak met Rene Bijster op 5 september 2011 om 11.00 uur.
Ons adres is:
Naritaweg 12 E
1043 BZ Amsterdam
Ik vind het ook nooit zo erg, vooral niet met dit weer. Heb ff een rondje in eindhoven centrum gelopen, en m'n trein naar Geldrop pak ik zo. Denk vandaag toch 10uur te maken aangezien Alkmaar 2 uur rijden en nog 2 uur reizen naar huis is.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb dat dus helemaal nooit, dat ik m'n tweede auto pas na een bepaald uur mag ophalenSlecht voor de uren.
Twee ritten morgen, redelijk kort. Wel voor het eerst dat ik een Mercedes mag rijden
Als ik geen schade hoef te noteren (voor Almere en Meerkerk dus) controleer ik ook niks en zoeken ze maar uit wat ze doen met de aanwezige schades. Zo lang ze mij er maar niet mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:31 schreef bambambam59 het volgende:
[..]
Moest van easyway als voorzorgsmaatregel, dus ja, kan ik dan moeilijk niet gaan doen.:)
Kwam erachter dat ik toch een uurtje moest wachten tussendoor, lekker op een bankje in de zon geslapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Ik vind het ook nooit zo erg, vooral niet met dit weer. Heb ff een rondje in eindhoven centrum gelopen, en m'n trein naar Geldrop pak ik zo. Denk vandaag toch 10uur te maken aangezien Alkmaar 2 uur rijden en nog 2 uur reizen naar huis is.
Daar zou ik even over bellenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of ik een verlopen tankpas moet vernietigen of naar EW moet sturen? Ik krijg nl. een nieuwe.
Vreemd, ik werd gemaild en gesms't of ik echt niet kon werken op maandag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |