quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef borisz het volgende:
Leuk ja
Edith Bosch in de finale van het WK Judo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Ging goed![]()
We kregen na een gesprekje bij het uitvaartcentrum en handtekeningen zetten 2 kokers mee, met haar naam, geb en overl. datum mee, zus en ik allebei met haar op schoot naar een strandje bij de Lek gereden, uitgestrooid en bloemetjes van onze gezinnen meegestrooid.
Daarna bij vd Valk waar ze graag kwam een wijntje op haar genomen.
Was goed
Ik heb koppijn en ben doodmoe, wat meer door zus komt dan door het hele gebeuren denk ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:54 schreef AnneX het volgende:
Vanavond: http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy en
http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
JT !!! roept :En ik heb al m'n nagels erafgebeten. Ik dacht letterlijk 'schijt eraan', en nu heb ik spijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Bluezz: fijn dat jullie het zo afgesloten hebben.
moest 10 minuutjes maar toen was hij eigenlijk nog niet goed.. dus liever iets minder heet en iets langer. En in 2 delen toch? Eerst het gele mengsel goed gaar, dan de merengue er op..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd of de citroenmeringuetaart gelukt is...
Sun, hij was zo bruin onder de grill, hoe lang duurde dat bij jou?
Hoop dat het onderste dan ook wel goed is.
Ja, in twee keer. Maar hij was hier in een paar minuutjes al bruin. Moet ie dan nog even op lagere temp erin? Hoe weet ik eingenlijk of ie binnenin goed is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
moest 10 minuutjes maar toen was hij eigenlijk nog niet goed.. dus liever iets minder heet en iets langer. En in 2 delen toch? Eerst het gele mengsel goed gaar, dan de merengue er op..
Pff die Franse doos houdt vijf minuten alles tegen en pakt de wereldtitelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef borisz het volgende:
Leuk ja
Edith Bosch in de finale van het WK Judo.
proeven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, in twee keer. Maar hij was hier in een paar minuutjes al bruin. Moet ie dan nog even op lagere temp erin? Hoe weet ik eingenlijk of ie binnenin goed is?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd of de citroenmeringuetaart gelukt is...
Sun, hij was zo bruin onder de grill, hoe lang duurde dat bij jou?
Hoop dat het onderste dan ook wel goed is.
Hé, is dat LLMP : Leins Lemon Merengue Pie ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
moest 10 minuutjes maar toen was hij eigenlijk nog niet goed.. dus liever iets minder heet en iets langer. En in 2 delen toch? Eerst het gele mengsel goed gaar, dan de merengue er op..
JT, heb je al van dat BiTex geprobeerd? Of hoe het ook precies heet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef AnneX het volgende:
Ok Jätje : morgen weer een dag.
Kun je morgen op je vrije dag kunstnagels laten aanbrengen ? Zou het helpen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Hé, is dat LLMP : Leins Lemon Merengue Pie ??
Oh die is lekker.
En wat Sun zegt. Hij eindigt van buiten krokant en van binnen als een (zacht) schuimpje.
Voor eiwit? Ik heb nu een staafmixer, maar daarvoor maakte ik eiwit ook met de hand hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Heb me ooit nog eens een ongeluk geklopt in LLMP, maar bleek dat je echt minimaal een elektrische mixer nodig hebt
Ja, dat staat op mijn ponsplaatje. En het is lang. Gelukkig vanochtend een fijn gesprek gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
Wachten sucks Krakke !
Heb je wel je tel. achtergelaten voor het geval er iemand uitvalt ?
En verder wat Isa en Bloes zeggen...
Zo stijf als dat je nodig hebt voor Meringue?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor eiwit? Ik heb nu een staafmixer, maar daarvoor maakte ik eiwit ook met de hand hoor..
Iets beter kijken nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef AnneX het volgende:
En FreeCell: wat bedoel je met de ouwe plaatjes ?? Straks heb je ook nog Alice in Wonderland.
Duurt even , maar het huishouden is ook sport!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo stijf als dat je nodig hebt voor Merengue?
Ja joh, gewoon heel hard kloppen. Watjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo stijf als dat je nodig hebt voor Meringue?
Dus 3-4 weken wachten krakkie, als ik alles goed gelezen had gister. Zijn er genoeg mensen die je met praktische dingen kunnen helpen van/in/naar het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat staat op mijn ponsplaatje. En het is lang. Gelukkig vanochtend een fijn gesprek gehad.
Ik ben heel gevoelig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon heel hard kloppen. Watje
huhquote:
ja, daar bijt ik gewoon doorheen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
JT, heb je al van dat BiTex geprobeerd? Of hoe het ook precies heet?
Ja? Getsie, ik vond dat zo ontzettend smerigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, daar bijt ik gewoon doorheen...
@ Anne: Ja, daar heb ik over nagedacht. Eens even kijken waar ik dat kan laten doen...
Wij zijn zo verschillendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Getsie, ik vond dat zo ontzettend smerig
na een tijdje raak je er aan gewend...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Getsie, ik vond dat zo ontzettend smerig
Mja, toen was ik al gestopt met duimzuigen denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
na een tijdje raak je er aan gewend...
Iets langer denk ik . Vandaag bij de oncologieverpleegkundige geweest en iig weet ik voor wat praktische dingen waar ik moet zijn. Dat geeft al een hoop rust. Ook dat je daar altijd terecht kan, al is het om je hart te luchten. En ja, er zijn wel mensen om me te helpen. En maandag het ziekenfonds bellen of ik in aanmerking kom voor taxivervoer igv nood.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus 3-4 weken wachten krakkie, als ik alles goed gelezen had gister. Zijn er genoeg mensen die je met praktische dingen kunnen helpen van/in/naar het ziekenhuis?
Sterker, na een poosje vond ik het lekker, omdat het lekker nagelbijten betekende.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
na een tijdje raak je er aan gewend...
Hmm...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het niet gevaarlijk voor je gezondheid dan?
Ze konden mij ook alles wijs maken he
http://en.wikipedia.org/wiki/Denatoniumquote:Ingrediënten
acetonum, aethanolum, hydroxypropylcellulosum, denatonii benzoas, polyvinylpyrrolidonum.
Leuk, kende dit stofje nietquote:Denatonium, usually available as denatonium benzoate (under trade names such as Bitrex or Aversion) and as denatonium saccharide, is the bitterest chemical compound known;
En als kind was het een feest om je spaarpot naar de bank te brengen. Er was een spaarweek en dan kreeg je iets. En iig een trots gevoel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
huh![]()
ik kom er net achter dat mijn vriend geen spaarrekening heeft (tot nu toe niet nodig gehad dus ook nooit over gepraat)
ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen wel een spaarrekening heeftals kind heeft mijn oma er eentje voor mij geopend en daar een paar gulden opgezet en nu heb ik niet zo heel veel er op staan maar toch wel iets voor het geval dat
Komijn? Gerookt paprikapoeder?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, lekker gedoucht. Tijd om de Mexicaanse salade te maken. Zit nog ff te twijfelen over de kruiden om de kipreepjes mee op te leuken voor ik ze gril. Iemand een briljant Mexicaans idee??
Ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als kind was het een feest om je spaarpot naar de bank te brengen. Er was een spaarweek en dan kreeg je iets. En iig een trots gevoel.
Ha! Ik had gelijk! Benzoezuur zit oa in benzoe, een wierookhars.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Denatonium
[..]
Leuk, kende dit stofje niet
oh nu moest je flink aan de bak dus! Zeker als je het niet gewend bent is dat best zwaar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben echt gáár!
buitenbeenpop is zonder mij doorgegaan, aangekomen op vrijwilligerswerk bleek er een gewonde te zijn (Tijdens t heffen van een cliënt door rug gegaan en wrs gescheurde spier bij ribben) die naar huis gestuurd werd door personeelszaken en ze kwamen dus mensen te kort (zwangerschapsverlof voor 1 begeleidster en tis verlof natuurlijk nog in België) dus ze vroegen of ik op de dagopvang kon blijven zodat ik samen met 1 begeleidster 12 cliënten kon doen (alleen kan dat niet, en met 2 is t eigenlijk al te veel werk maar soit t kon niet anders) dus ik ben gebleven en heb de hele dag gewerkt.nu moe! maar de mr kookt en daar ben ik erg blij mee
Hij gaat ravioli voor me maken, gevuld met spinazie en ricotta
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef Bluezz het volgende:
[me=Bluezz]heeft even een powernapje gedaan![]()
[/me]
Nu even was ophangen en dan lekker hapje eten in de stad, zónder foto's of verslag
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als kind was het een feest om je spaarpot naar de bank te brengen. Er was een spaarweek en dan kreeg je iets. En iig een trots gevoel.
Alleen omdat hij geen spaarrekening heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies
Nouja ik wist wel dat mijn vriendje een beetje raar was
En het castingbureau had aan jouw foto niet gezien dat je niet echt blond bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
...figurantenrol heb ik zojuist afgezegd. voor de reporter rol zocht de regisseur een blonde ....
Dat is maar één dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen omdat hij geen spaarrekening heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens dan![]()
Dit is een goed stel hoor.
Waarom heeft die vent met die beker geen oranje aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Waar stop je het geld wat je over hebt dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook geen spaarrekening, Ook nooit gehad.
Wel een gewone bankrekening.
Logisch ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is maar één ding
Nee, maar vind het wel een beetje vreemd van zijn ouders eigenlijk
Snap nu ook dat zijn zus die 2x zoveel verdient als wij en een goedkoper huis heeft niets kan sparen, als je het nooit geleerd hebt
Geld over hebben? Wasdaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Waar stop je het geld wat je over hebt dan?
Over hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kun je daar toch op laten staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daar vang je geen rente op normaal gesproken. Waarom niet doorsluizen naar een account met rente?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat kun je daar toch op laten staan?
Ja, ik heb nog steeds mijn huidige portemonnee daarvan gekregen. Hij valt wel uit ellende bijna uit elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat er niks over is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daar vang je geen rente op normaal gesproken. Waarom niet doorsluizen naar een account met rente?
quote:
Maar stereo snapt het nietquote:
Ja, moet je niet aan mij vragen, ik heb er wel eenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daar vang je geen rente op normaal gesproken. Waarom niet doorsluizen naar een account met rente?
Wij zijn niet zo verschillendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, moet je niet aan mij vragen, ik heb er wel een
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens dan![]()
Dit is een goed stel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet meer wat ik kreeg. Maar er stond een groot groen spaarvarken, wat op een stegiosaurus leek. Ik vond dat zo mooi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog steeds mijn huidige portemonnee daarvan gekregen. Hij valt wel uit ellende bijna uit elkaar.
Als je zoals wij per maand ineens zo'n 1000 euro niet meer hebt door ipv salaris, een WAO van golfer hou je net genoeg over om van te levenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar stereo snapt het nietwat als je opeens heel veel geld nodig hebt ergens voor? Voor dat soort onvoorziene uitgaven spaar je toch
Wij wel. Ik heb principieel een hekel aan lenen. Maar sommigen lenen in zo'n geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar stereo snapt het nietwat als je opeens heel veel geld nodig hebt ergens voor? Voor dat soort onvoorziene uitgaven spaar je toch
Okee, maar dan heb je dus jaren wel de mogelijkheid gehad om te sparen, maar dan kiezen jullie er dus voor om het uit te geven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je zoals wij per maand ineens zo'n 1000 euro niet meer hebt door ipv salaris, een WAO van golfer hou je net genoeg over om van te levenSoms hebben we een paar honderd euro over, maar veel is dat ook niet.
Nouja, ik vind het wel grappig om te zien hoe mensen dingen anders doen met iets wat voor jezelf zo gewoon en natuurlijk is.quote:
Al is het nog zo je tweede natuur, er moet wel iets zijn om te sparen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar dan heb je dus jaren wel de mogelijkheid gehad om te sparen, maar dan kiezen jullie er dus voor om het uit te geven.
Voor mij is sparen tweede natuur, vandaar dat ik het zo door vraag, want ik weet niet beter dan dat mensen sparen.
We hadden ooit wel wat meer op de rekening, en de mogelijkheid tot sparen hadden we ook, maar dat geld gebruikten we voor vakanties en zuksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, maar dan heb je dus jaren wel de mogelijkheid gehad om te sparen, maar dan kiezen jullie er dus voor om het uit te geven.
Voor mij is sparen tweede natuur, vandaar dat ik het zo door vraag, want ik weet niet beter dan dat mensen sparen.
Ja, maar, voordat golfer -> ontslag etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Al is het nog zo je tweede natuur, er moet wel iets zijn om te sparen natuurlijk.
Nouja, ga ik niet over, maakt me ook niets uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar, voordat golfer -> ontslag etc. etc. etc.
Van jou wist ik hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel n spaarrekening maar staat niet barveel op
Nu niet, vorig jaar wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, ga ik niet over, maakt me ook niets uit.
Maar, wat jij nu doet is ook niet echt echt sparen dan toch?
Je leent het en dat spaar je. Kon je nu sparen als je niks kon lenen?
Dat bedoel ik. Er komt altijd wel weer iets langs wat vrij veel geld kost.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewoon zo'n spaarrekening gekoppeld aan mijn betaalrekening. Daar gaat iedere maand 100,- naar toe en daar betaal ik vakanties en onvoorziene uitgaven van. Dat sommige mensen ineens 30.000 gespaard hebben snap ik nooit..Meer dan 3000,- komt er bij mij meestal niet op te staan, want dan is het weer tijd voor een 'nieuwe' auto oid
Dat ga ik straks ook doen. Of daar ben ik net mee begonnen eigenlijk. MrLie spaart wel flink veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewoon zo'n spaarrekening gekoppeld aan mijn betaalrekening. Daar gaat iedere maand 100,- naar toe en daar betaal ik vakanties en onvoorziene uitgaven van. Dat sommige mensen ineens 30.000 gespaard hebben snap ik nooit..Meer dan 3000,- komt er bij mij meestal niet op te staan, want dan is het weer tijd voor een 'nieuwe' auto oid
nouja er staat wel een bedrag van 4 cijfers (voor de komma op)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van jou wist ik het
[..]
Nu niet, vorig jaar wel.
En ik kan al jaren niks meer lenen, toen ik het wel kon, heb ik opgespaard (ipv meteen uitgegeven).
Ja maar straks moet je wel een shitload aan lening terugbetalen toch? Ik zou het als donkere wolk voelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel vaak van m'n ouders gehoord (amongst other things) toen ik kleiner was dat ik nogal een 'zûnig' kind was
Mwoah, vind ik best veel hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja er staat wel een bedrag van 4 cijfers (voor de komma op)
Jaja, maar achter de wolken schijnt de zon, heb er vrede met mezelf mee gemaakt. Als je het als een guillotine moet gaan zien dan kom je niet meer vooruit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar straks moet je wel een shitload aan lening terugbetalen toch? Ik zou het als donkere wolk voelen
Datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben niet echt zuunig, maar heb wel altijd iets achter de hand (voor t geval er iets stuk gaat bijv) red t prima zo
Goezo!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Jaja, maar achter de wolken schijnt de zon, heb er vrede met mezelf mee gemaakt. Als je het als een guillotine moet gaan zien dan kom je niet meer vooruit.
ik heb ook 0,0 spaargeld. Eigenlijk kan ik nu pas beginnen met sparen. Nooit wat gekregen van m'n ouders en alles zelf moeten betalen...En ook nu kan ik weinig sparen want een lange afstandsrelatie kost veel geld. Maar goed, niets aan te doen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Best veel MeMo, had je al een startbedragje van je ouders?
Dat had ik trouwens ook nooitOp mijn 16e gaan werken en meteen uit huis = kamerhuur.
Het ging mijn hele leven altijd maar nét
En soms iets ruimer in het vel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Best veel MeMo, had je al een startbedragje van je ouders?
Dat had ik trouwens ook nooitOp mijn 16e gaan werken en meteen uit huis = kamerhuur.
Het ging mijn hele leven altijd maar nét
En soms iets ruimer in het vel.
Is jouw basisbeurs een gift of een schuld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, maar achter de wolken schijnt de zon, heb er vrede met mezelf mee gemaakt. Als je het als een guillotine moet gaan zien dan kom je niet meer vooruit.
Nee man, hij is briljant, dus hij krijgt gewoon een goeie baan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar straks moet je wel een shitload aan lening terugbetalen toch? Ik zou het als donkere wolk voelen
Mastergedeelte is een schuld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is jouw basisbeurs een gift of een schuld?
Ik zal mezelf wel (moeten) blijven pushen om ambitieus te blijven. Misschien had ik dat wel niet gedaan als ik het geld minder nodig zou hebben, dus ik probeer dat als een positief iets te zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee man, hij is briljant, dus hij krijgt gewoon een goeie baan!
Dat vind ik dan wel handig ende slim. Een doel om voor te sparenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben nu ook wel een spaardoel. Volgend jaar willen we naar Amerika
1000 euro is tegenwoordig ook gewoon 'niks' lijkt het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:36 schreef Felagund het volgende:
Ik kan ook weer beginnen, er is veel afgegaan door nieuwe meubels e.d.. En ook een borg van iets meer dan 1000 euro (die ik wel terugkrijg, met rente). Maar ik krijg eind augustus mijn eerste maandsalaris en ook nog wat van vorige maand, scheelt veel t.o.v. wat ik in mijn studietijd had.
Dus ik zal wel wat overhouden waarschijnlijk.
Op wat voor manier ambitieus? Ik heb gemerkt dat ik gewoon bepaalde dingen nodig heb in een baan, het is makkelijk (voor mezelf) om daarnaar te streven als je weet dat je daar tevreden van blijft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal mezelf wel (moeten) blijven pushen om ambitieus te blijven. Misschien had ik dat wel niet gedaan als ik het geld minder nodig zou hebben, dus ik probeer dat als een positief iets te zien.
Salaris, en de daarbij bijbehorende verantwoordelijkheden en mogelijkheden. Als ik het geld niet nodig zou hebben, was ik misschien tevreden met status quo, nu zal ik voor mezelf toch wat scherper de grenzen op willen zoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op wat voor manier ambitieus? Ik heb gemerkt dat ik gewoon bepaalde dingen nodig heb in een baan, het is makkelijk (voor mezelf) om daarnaar te streven als je weet dat je daar tevreden van blijft.
Bon appétit!quote:
Geld verdienen is tof! En grenzen opzoeken en soms in het diepe springen, kan geweldig uitpakken. Maar dat wist je al wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Salaris, en de daarbij bijbehorende verantwoordelijkheden en mogelijkheden. Als ik het geld niet nodig zou hebben, was ik misschien tevreden met status quo, nu zal ik voor mezelf toch wat scherper de grenzen op willen zoeken.
Klopt. En ik ben niet zo van in het diepe springen, maar straks zal ik eerder geneigd zijn dat te doen, en ik heb het idee dat dat een heel mooi evenwicht gaat brengen in mijn wat terughoudender karakter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geld verdienen is tof! En grenzen opzoeken en soms in het diepe springen, kan geweldig uitpakken. Maar dat wist je al wel.
Je hebt het al gedaan toen je naar Maastricht ging, dat kan je in gedachten houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. En ik ben niet zo van in het diepe springen, maar straks zal ik eerder geneigd zijn dat te doen, en ik heb het idee dat dat een heel mooi evenwicht gaat brengen in mijn wat terughoudender karakter.
Ik heb in 3 dagen 50 km gefietst!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef freecell het volgende:
Sparen
Ja....
Ik kom wel weer terug als het over fietsen gaat ofzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen 50 km gefietst!![]()
Goed voorbeeld. Als ik wel op tijd was afgestudeerd, was ik mooi blijven wonen in Ehv en had ik met de OV heen en weer gereisd. Nu was dat financieel de zwaar minder aantrekkelijke keuze, dus verhuizen, en een van de beste jaren in m'n leven gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het al gedaan toen je naar Maastricht ging, dat kan je in gedachten houden.
Dat is wel een reden dat ik nu geen spaargeld meer heb ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef freecell het volgende:
Sparen
Ja....
Ik kom wel weer terug als het over fietsen gaat ofzo
Lekker he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een eindje gefietst..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is wel een reden dat ik nu geen spaargeld meer heb ja.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is wel een reden dat ik nu geen spaargeld meer heb ja.
Wat nou geld, dit is sowieso veel meer waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
dus verhuizen, en een van de beste jaren in m'n leven gehad.
Dat zegt hij ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat nou geld, dit is sowieso veel meer waard.
ik wou dat even benadrukken. Mensen die geld niet belangrijk vinden moeten nou eenmaal benadrukt worden.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Awwww.. op Jeugdjournaal de oudste kat ter wereld, uit Vlaardingen, is 25 jaar oud en ze heet Roestbak![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Awwww.. op Jeugdjournaal de oudste kat ter wereld, uit Vlaardingen, is 25 jaar oud en ze heet Roestbak![]()
Nee, was de bijnaamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik neem aan dat die kat niet met die naam is geboren
Waarom wil je daar zsm weg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Vind t wel grappig hoe steer hier steeds iets langer wil blijven, terwijl ik eigenlijk zsm weg wil hier
waar wil je heen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Vind t wel grappig hoe steer hier steeds iets langer wil blijven, terwijl ik eigenlijk zsm weg wil hier
Ik ben serieus nog niet 'klaar' hier, maar volgende week echt laatste week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog niet 'klaar' hier, maar volgende week echt laatste week.
Nu weg, op naar etentje met dansvrienden en vanavond feesten tot 5:00 am bij FERRY CORSTEN (ofzo)
voor n jaar, ik vind het saai, voel me 's avonds niet heel prettig hier op straat, hangt vooral in de avonduren in omgeving markt een opgefokte k*tsfeer, het is ver weg van alles (concertjes e.d. bezoeken gaat niet), ver weg van mn ouders etc etcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wil je daar zsm weg?Maastricht lijkt me echt zalig
Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog niet 'klaar' hier, maar volgende week echt laatste week.
Nu weg, op naar etentje met dansvrienden en vanavond feesten tot 5:00 am bij FERRY CORSTEN (ofzo)
Mijn moeder heeft een kat gehad die 21 is geworden geloof ik.. Maar 16-19 is gebruikelijk meen ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik had overigens geen idee dat katten zo oud konden worden zeg! Mijn kat is 18 geworden en dat was al een ouwe opa
Belgie en Duitsland zijn om de hoek, hoezo ver wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Vork het volgende:
Met Maastricht heb ik een beetje het zelfde als met Groningen. Leuk voor een dagje, misschien een weekend, maar ik zou niet in zo'n uithoek kunnen leven waarbij alles ver weg is.
ik vind Ferry heel tof maar met al die eerstejaarsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte, Steer5 uur in de ochtend
Dáár voel ik me echt te oud voor (saaie ouwe doos die ik toch ben
)
jij werkt doorgaans rond die tijd. Dat zou ik niet eens kunnen (en willen).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte, Steer5 uur in de ochtend
Dáár voel ik me echt te oud voor (saaie ouwe doos die ik toch ben
)
Nou ja, wat Vork misschien al zei. Je woonde natuurlijk wel in Utrecht, hoe centraal wilde je het hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
voor n jaar, ik vind het saai, voel me 's avonds niet heel prettig hier op straat, hangt vooral in de avonduren in omgeving markt een opgefokte k*tsfeer, het is ver weg van alles (concertjes e.d. bezoeken gaat niet), ver weg van mn ouders etc etc
Ik vind werken wat anders dan op een studentenfeest staan te zuipenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Vork het volgende:
jij werkt doorgaans rond die tijd. Dat zou ik niet eens kunnen (en willen).
nee idd! Dat had ik ook totaal niet verwacht!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, wat Vork misschien al zei. Je woonde natuurlijk wel in Utrecht, hoe centraal wilde je het hebbenEn dat het een nare onprettige sfeer 's avonds zou hebben had ik echt niet verwacht zeg.
elke avond/nacht is het wel knokken op de markt, er worden elke week ook wel tig mensen van hun tas beroofd (altijd mensen op scooters, bijrijder trekt tas of jou van de fiets)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, wat Vork misschien al zei. Je woonde natuurlijk wel in Utrecht, hoe centraal wilde je het hebbenEn dat het een nare onprettige sfeer 's avonds zou hebben had ik echt niet verwacht zeg.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
nee idd! Dat had ik ook totaal niet verwacht!!
moet trouwens nog steeds met mijn vader een weekendje M'treech doen!! Snel afspreken!!
Daar gaat mijn beeld van Maastrichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
elke avond/nacht is het wel knokken op de markt, er worden elke week ook wel tig mensen van hun tas beroofd (altijd mensen op scooters, bijrijder trekt tas of jou van de fiets)
ik voelde me 's avonds in utrecht centrum 20x beter op mn gemak dan hier, ik vind het echt niet prettigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee idd! Dat had ik ook totaal niet verwacht!!
moet trouwens nog steeds met mijn vader een weekendje M'treech doen!! Snel afspreken!!
ver van vrienden en kennissen die vooralsnog in Nederland wonen. Qua fietsomgeving zit ik hier overigens ook goed en ik kan het natuurlijk altijd opzoeken, daar hoef ik er niet voor te wonen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland zijn om de hoek, hoezo ver wegEn absoluut mooie fietsomgeving hier, je zou echt likkebaarden denk ik
Nee dat kan ik me voorstellen als het zo is als je zegt. Dat is niet fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik voelde me 's avonds in utrecht centrum 20x beter op mn gemak dan hier, ik vind het echt niet prettig
waarom heb ik mij dan nooit zo gevoeld in Utrecht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat het beekd dat MeMo schetst hoort bij iedere beetje stad. Afhankelijk van waar je zit en wanneer je je daar begeeft.
In beide gevallen is het toch een soort van wakker zijn danwel blijven. Niets voor mij. Doordeweeks moet ik regelmatig dan alweer bijna opstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind werken wat anders dan op een studentenfeest staan te zuipen
Omdat het je 'thuis' is?? Ik bedoel, wat je beschrijft heb ik in Alkmaar ook wel gezien en gehoord, maar heb me daar nooit onveilig gevoeld (alleen wanneer de stad vergeven was van voetbalsupporters, dan bleef ik mijlen ver weg..)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom heb ik mij dan nooit zo gevoeld in Utrecht?
het is mijn thuis nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat het je 'thuis' is?? Ik bedoel, wat je beschrijft heb ik in Alkmaar ook wel gezien en gehoord, maar heb me daar nooit onveilig gevoeld (alleen wanneer de stad vergeven was van voetbalsupporters, dan bleef ik mijlen ver weg..)
Niet?? maar je verlangt toch terug?? Dan is het je thuis gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is mijn thuis nietben daar met hetzelfde doel gekomen als hier: studeren.
nee ik verlang niet terug naar Utrecht, ik wil gewoon hier wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet?? maar je verlangt toch terug?? Dan is het je thuis geworden
Dat weet je zelf denk ik het beste. In ieder geval heb je daar wel minder buitenlandse drugstoeristen met hun onvoorspelbare gedrag. En je zat daar in een studentenomgeving. Meer eigen soort in de buurt, dat kan ook schelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom heb ik mij dan nooit zo gevoeld in Utrecht?
hehe ok, dat kan ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik verlang niet terug naar Utrecht, ik wil gewoon hier weg
dat kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe ok, dat kan ookMaar je hebt het wel altijd met liefde over Utrecht, vandaar dat ik het zo heb geïnterpreteerd
vertrouwd met de Noord-Hollandse sfeer en mentaliteit binnen zo'n stad. Ik kan me in die provincie ook moeilijk onveilig voelen. Ik kom er vandaan, ben ermee opgegroeid en dan voelt het gewoon enigszins bekend. Net als Amsterdam, daar kom ik al zolang en zo vaak, dat er toch heel wat moet gebeuren voordat ik me daar onveilig voel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat het je 'thuis' is?? Ik bedoel, wat je beschrijft heb ik in Alkmaar ook wel gezien en gehoord, maar heb me daar nooit onveilig gevoeld (alleen wanneer de stad vergeven was van voetbalsupporters, dan bleef ik mijlen ver weg..)
Kom maar hier! Rust, groen, goede voorzieningen en verbindingen. En steden vlakbij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kanen heb t prima naar mn zin gehad daar, ben zelfstandig geworden daar
maar ik heb verder niets met de stad, en hoef er ook niet naar terug, enige eis nu: hier weg, en weer stukje naar boven in t land
Nja in Amsterdam voel ik me dan juist weer niet prettig.. Vind het niet zo'n toffe stad ook. Maar andere 'provinciestadjes' vind ik dus heel vertrouwd. Deventer, Zwolle (al ken ik die nog niet zo goed), Enschede.. heel fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef Vork het volgende:
[..]
vertrouwd met de Noord-Hollandse sfeer en mentaliteit binnen zo'n stad. Ik kan me in die provincie ook moeilijk onveilig voelen. Ik kom er vandaan, ben ermee opgegroeid en dan voelt het gewoon enigszins bekend. Net als Amsterdam, daar kom ik al zolang en zo vaak, dat er toch heel wat moet gebeuren voordat ik me daar onveilig voel.
Dan valt mijn dorp af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil naar omg. Den Haag t liefste hierna
Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil naar omg. Den Haag t liefste hierna
Ik had in Alkmaar kunnen gaan wonen, maar toen ben ik Oostwaarts vertrokken voor de studie en hier bevalt het me eigenlijk ook prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja in Amsterdam voel ik me dan juist weer niet prettig.. Vind het niet zo'n toffe stad ook. Maar andere 'provinciestadjes' vind ik dus heel vertrouwd. Deventer, Zwolle (al ken ik die nog niet zo goed), Enschede.. heel fijnHaarlem was ook ok, maar ik vond het heel saai om er te wonen, het is nooit mijn thuis geworden..
zou wel tof zijn hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk?
Dat denk ik ook. Maar het zou idd tof zijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
zou wel tof zijn hemaar denk dat daar t meeste zit waar ik wel zou willen werken
Heb er 20 jaar gewoond, toen 4,5 in Haarlem en sinds dien hier in het Oosten en dat bevalt idd erg goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had in Alkmaar kunnen gaan wonen, maar toen ben ik Oostwaarts vertrokken voor de studie en hier bevalt het me eigenlijk ook prima.
alles boven amsterdam valt voor mij nu wel af. Ik ben gewoon uitgekeken op Noord-Holland als woonplaats. Ik reken Haarlem en Amsterdam daar niet toe, dat zijn toch heel ander soort steden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb er 20 jaar gewoond, toen 4,5 in Haarlem en sinds dien hier in het Oosten en dat bevalt idd erg goedMaar mocht ik ooit naar het westen terug gaan dan staat Alkmaar e.o. wel bovenaan de verlanglijst
Dat nog het allerliefstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon op het platteland vlakbij bos wonen zonder burenDus geen stadje.
Kom hier wonenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon op het platteland vlakbij bos wonen zonder burenDus geen stadje.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Dat komt in zijn geheel goedStraks nieuw speelgoed installeren
Leuk speelgoed, maar voor hier net iets te duur en te beperkt voor alle ruimtes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik de Sonos S3 bestellen![]()
Da's logisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
en ik ga maar weer eens naar mijn ouders toe
ik merk wel dat sinds mijn moeder in het ziekenhuis gelegen heeft ik een stuk vaker weer naar hun toe ga, zal vanzelf wel weer minder worden
Vertrokken? Moet ik me zorgen maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
En mn. AnneX is vertrokken ...
Als je worteltjes eens op een andere manier wil proeven, dan waren die een aanrader van
Kay.
Zal ik nog eens spammen? Vooruit
http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy
http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
Morgen een mee-eter: http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
Terwijl wij dan klankbord zijn over wel/niet verhuizen van 2 k naar 4 k-flat.
Natuurlijk doen.
Té laat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertrokken? Moet ik me zorgen maken?
Maandag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef AnneX het volgende:
Zeg P. wanneer vertrek je nou ?
Als de app. is geïnstalleerd?
Ja, je bent dapper als je zo tegenover kanker staat. Maar zo sta ik al lang tegenover mijn vage depressieve klachten waar niemand wat mee kan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Té laat.
Nu ga ik koffie maken voor mijzelf.
Fijn voor je - denk ik - dat mensen uitspreken dat zij respect hebben voor je.
Het is ook niet niks wat je te horen hebt gekregen.
En niemand weet hoe zij ertegen aan kijken als het hun overkomt.
Bangescheiters als wij zijn.
Dat is misschien dan ook wel de reden dat mensen je omgang met kanker opvallend vinden. Dat is iets waar mensen zich meer bij voor kunnen stellen dan bij 'vage depressieve klachten'. Dat het voor jou geen of weinig verschil maakt doet daar niet toe...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, je bent dapper als je zo tegenover kanker staat. Maar zo sta ik al lang tegenover mijn vage depressieve klachten waar niemand wat mee kan.
Gekkie! Ik vind ze allebei zo mooi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. zit tussen mijn 2 nieuwe outfitjes te twijfelen voor vanavond...
haha ok.. ik ook..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gekkie! Ik vind ze allebei zo mooi!
Da's waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is misschien dan ook wel de reden dat mensen je omgang met kanker opvallend vinden. Dat is iets waar mensen zich meer bij voor kunnen stellen dan bij 'vage depressieve klachten'. Dat het voor jou geen of weinig verschil maakt doet daar niet toe...
Hmm. Stof tot nadenken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is misschien dan ook wel de reden dat mensen je omgang met kanker opvallend vinden. Dat is iets waar mensen zich meer bij voor kunnen stellen dan bij 'vage depressieve klachten'. Dat het voor jou geen of weinig verschil maakt doet daar niet toe...
Dan ben je vast een vrouw.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ok.. ik ook..maar toch die twijfel he
Blauw!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
foto!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\Ohnee.. 3 topics geleden al weer.. [CUL SC] Met hopelijk binnenkort een nieuwe toffe baan voor Taraquote:
Ja, je had dus een bakkie kunnen doen hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef z80 het volgende:
ik voel me veiliger in Maastricht dan in Utrecht.
waarschijnlijk komt dat omdat ik ben opgegroeid met de taal en de manier van met elkaar om gaan.
als ik in Utrecht loop heb ik constant het gevoel dat er een zakkenroller naast me loopt.
en savonds even een rondje maken deed ik ook niet voor me lol toen ik daar voor een week in een hotel zat.
opleiding was een paar jaar terug. en ik weet ook niet waar iedereen van de SC woont.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, je had dus een bakkie kunnen doen hier.
Hemelsbreed was het 5 km.
OK Volgende keer.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
opleiding was een paar jaar terug. en ik weet ook niet waar iedereen van de SC woont.
Nee toch ? van het Voorjaar was je daar ook .quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
opleiding was een paar jaar terug. en ik weet ook niet waar iedereen van de SC woont.
kijkt in agenda, klopt toen ook weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee toch ? van het Voorjaar was je daar ook .
En dat was na onze ontmoeting op de meet in januari.
Wel logisch als er mensen komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Zo, de keuken is weer schoon
Morgen nog een paar hapjes en een taart.
Wat haal ik mezelf toch altijd weer op de hals
Da's fijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
*burb*
Eenvoudig, maar zeer smakelijk.
En met die 25% diner-kortingskaart goed betaalbaar.
Uitbuiken nu.
Mja, m'n zus laat de hapjes zondag gewoon brengenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel logisch als er mensen komen.
Ms. omdat je het diep in je hart leuk vindt om te doen ; omdat het een beroep doet op je verzorgendequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Zo, de keuken is weer schoon
Morgen nog een paar hapjes en een taart.
Wat haal ik mezelf toch altijd weer op de hals
Ja, waarschijnlijk wel. Maar je hebt er zo'n rommel vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms. omdat je het diep in je hart leuk vindt om te doen ; omdat het een beroep doet op je verzorgende
kwaliteiten; omdat de liefde door de maag gaat... zoiets ?
Oh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, m'n zus laat de hapjes zondag gewoon brengen
Ik ben hoe dan ook al trots op je, ik zou het nooit gekocht hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
Apparaat geinstalleerd. Firmware is geupgraded. Ben benieuwd zometeen
Moeten daar uitroeptekens achter? In mijn stageperiode waren er twee collega's die 40 jaar in dienst warenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef TAV74 het volgende:
Gezellige barbecue op een erg leuke locatie gehad als feestje voor een medewerker die 25 jaar (!!) in dienst was. Nu energie verzamelen om zo even naar Dr. Rock te gaan
Ambtenaar zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moeten daar uitroeptekens achter? In mijn stageperiode waren er twee collega's die 40 jaar in dienst waren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook al trots op je, ik zou het nooit gekocht hebben.
Tevreden over de Dune?quote:
Ik moest lachen en aan jou denken, en wat ben jij een lief wijf qua hulp @ lange post hierboven!!quote:
Broerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef TAV74 het volgende:
Gezellige barbecue op een erg leuke locatie gehad als feestje voor een medewerker die 25 jaar (!!) in dienst was. Nu energie verzamelen om zo even naar Dr. Rock te gaan
Lekker Bluezz!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Net lekker 'n tijd met Zoon F aan foon gehangen, heerlijk relaxte lieve jongen is dat toch
Yup. Heel tof. Net wat vriendelijker en beter dan mijn WD Live die nu de slaapkamer gaat bedienenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Tevreden over de Dune?Eigenlijk nooit naar dat merk gekeken
.
Zo'n band? Mwah, kun je doen, maar ook mee uitkijken omdat het de spieren 'lui' maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met wandelen met elastische kniebanden? Is dat verstandig zonder doktersadvies?
Ik heb slappe kniebanden. Ik heb over een brace gedacht. Ik zou zo'n brace alleen gebruiken als ik zou rennen...Ik ren nooit, dus ik wil geen brace. Als ik elke dag een brace draag, worden mijn spieren alleen maar slapper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met wandelen met elastische kniebanden? Is dat verstandig zonder doktersadvies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |