Je hebt het al gedaan toen je naar Maastricht ging, dat kan je in gedachten houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. En ik ben niet zo van in het diepe springen, maar straks zal ik eerder geneigd zijn dat te doen, en ik heb het idee dat dat een heel mooi evenwicht gaat brengen in mijn wat terughoudender karakter.
Ik heb in 3 dagen 50 km gefietst!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef freecell het volgende:
Sparen
Ja....
Ik kom wel weer terug als het over fietsen gaat ofzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen 50 km gefietst!![]()
Goed voorbeeld. Als ik wel op tijd was afgestudeerd, was ik mooi blijven wonen in Ehv en had ik met de OV heen en weer gereisd. Nu was dat financieel de zwaar minder aantrekkelijke keuze, dus verhuizen, en een van de beste jaren in m'n leven gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het al gedaan toen je naar Maastricht ging, dat kan je in gedachten houden.
Dat is wel een reden dat ik nu geen spaargeld meer heb ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef freecell het volgende:
Sparen
Ja....
Ik kom wel weer terug als het over fietsen gaat ofzo
Lekker he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een eindje gefietst..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is wel een reden dat ik nu geen spaargeld meer heb ja.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is wel een reden dat ik nu geen spaargeld meer heb ja.
Wat nou geld, dit is sowieso veel meer waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
dus verhuizen, en een van de beste jaren in m'n leven gehad.
Dat zegt hij ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat nou geld, dit is sowieso veel meer waard.
ik wou dat even benadrukken. Mensen die geld niet belangrijk vinden moeten nou eenmaal benadrukt worden.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Awwww.. op Jeugdjournaal de oudste kat ter wereld, uit Vlaardingen, is 25 jaar oud en ze heet Roestbak![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Awwww.. op Jeugdjournaal de oudste kat ter wereld, uit Vlaardingen, is 25 jaar oud en ze heet Roestbak![]()
Nee, was de bijnaamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik neem aan dat die kat niet met die naam is geboren
Waarom wil je daar zsm weg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Vind t wel grappig hoe steer hier steeds iets langer wil blijven, terwijl ik eigenlijk zsm weg wil hier
waar wil je heen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Vind t wel grappig hoe steer hier steeds iets langer wil blijven, terwijl ik eigenlijk zsm weg wil hier
Ik ben serieus nog niet 'klaar' hier, maar volgende week echt laatste week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog niet 'klaar' hier, maar volgende week echt laatste week.
Nu weg, op naar etentje met dansvrienden en vanavond feesten tot 5:00 am bij FERRY CORSTEN (ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |