quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef borisz het volgende:
Leuk ja
Edith Bosch in de finale van het WK Judo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Ging goed![]()
We kregen na een gesprekje bij het uitvaartcentrum en handtekeningen zetten 2 kokers mee, met haar naam, geb en overl. datum mee, zus en ik allebei met haar op schoot naar een strandje bij de Lek gereden, uitgestrooid en bloemetjes van onze gezinnen meegestrooid.
Daarna bij vd Valk waar ze graag kwam een wijntje op haar genomen.
Was goed
Ik heb koppijn en ben doodmoe, wat meer door zus komt dan door het hele gebeuren denk ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:54 schreef AnneX het volgende:
Vanavond: http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy en
http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
JT !!! roept :En ik heb al m'n nagels erafgebeten. Ik dacht letterlijk 'schijt eraan', en nu heb ik spijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Bluezz: fijn dat jullie het zo afgesloten hebben.
moest 10 minuutjes maar toen was hij eigenlijk nog niet goed.. dus liever iets minder heet en iets langer. En in 2 delen toch? Eerst het gele mengsel goed gaar, dan de merengue er op..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd of de citroenmeringuetaart gelukt is...
Sun, hij was zo bruin onder de grill, hoe lang duurde dat bij jou?
Hoop dat het onderste dan ook wel goed is.
Ja, in twee keer. Maar hij was hier in een paar minuutjes al bruin. Moet ie dan nog even op lagere temp erin? Hoe weet ik eingenlijk of ie binnenin goed is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
moest 10 minuutjes maar toen was hij eigenlijk nog niet goed.. dus liever iets minder heet en iets langer. En in 2 delen toch? Eerst het gele mengsel goed gaar, dan de merengue er op..
Pff die Franse doos houdt vijf minuten alles tegen en pakt de wereldtitelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef borisz het volgende:
Leuk ja
Edith Bosch in de finale van het WK Judo.
proeven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, in twee keer. Maar hij was hier in een paar minuutjes al bruin. Moet ie dan nog even op lagere temp erin? Hoe weet ik eingenlijk of ie binnenin goed is?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef LieLie het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd of de citroenmeringuetaart gelukt is...
Sun, hij was zo bruin onder de grill, hoe lang duurde dat bij jou?
Hoop dat het onderste dan ook wel goed is.
Hé, is dat LLMP : Leins Lemon Merengue Pie ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
moest 10 minuutjes maar toen was hij eigenlijk nog niet goed.. dus liever iets minder heet en iets langer. En in 2 delen toch? Eerst het gele mengsel goed gaar, dan de merengue er op..
JT, heb je al van dat BiTex geprobeerd? Of hoe het ook precies heet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef AnneX het volgende:
Ok Jätje : morgen weer een dag.
Kun je morgen op je vrije dag kunstnagels laten aanbrengen ? Zou het helpen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Hé, is dat LLMP : Leins Lemon Merengue Pie ??
Oh die is lekker.
En wat Sun zegt. Hij eindigt van buiten krokant en van binnen als een (zacht) schuimpje.
Voor eiwit? Ik heb nu een staafmixer, maar daarvoor maakte ik eiwit ook met de hand hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Heb me ooit nog eens een ongeluk geklopt in LLMP, maar bleek dat je echt minimaal een elektrische mixer nodig hebt
Ja, dat staat op mijn ponsplaatje. En het is lang. Gelukkig vanochtend een fijn gesprek gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
Wachten sucks Krakke !
Heb je wel je tel. achtergelaten voor het geval er iemand uitvalt ?
En verder wat Isa en Bloes zeggen...
Zo stijf als dat je nodig hebt voor Meringue?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor eiwit? Ik heb nu een staafmixer, maar daarvoor maakte ik eiwit ook met de hand hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |