Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef Bluezz het volgende:
[me=Bluezz]heeft even een powernapje gedaan![]()
[/me]
Nu even was ophangen en dan lekker hapje eten in de stad, zónder foto's of verslag
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als kind was het een feest om je spaarpot naar de bank te brengen. Er was een spaarweek en dan kreeg je iets. En iig een trots gevoel.
Alleen omdat hij geen spaarrekening heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies
Nouja ik wist wel dat mijn vriendje een beetje raar was
En het castingbureau had aan jouw foto niet gezien dat je niet echt blond bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
...figurantenrol heb ik zojuist afgezegd. voor de reporter rol zocht de regisseur een blonde ....
Dat is maar één dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen omdat hij geen spaarrekening heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens dan![]()
Dit is een goed stel hoor.
Waarom heeft die vent met die beker geen oranje aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Waar stop je het geld wat je over hebt dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook geen spaarrekening, Ook nooit gehad.
Wel een gewone bankrekening.
Logisch ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is maar één ding
Nee, maar vind het wel een beetje vreemd van zijn ouders eigenlijk
Snap nu ook dat zijn zus die 2x zoveel verdient als wij en een goedkoper huis heeft niets kan sparen, als je het nooit geleerd hebt
Geld over hebben? Wasdaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Waar stop je het geld wat je over hebt dan?
Over hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kun je daar toch op laten staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daar vang je geen rente op normaal gesproken. Waarom niet doorsluizen naar een account met rente?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat kun je daar toch op laten staan?
Ja, ik heb nog steeds mijn huidige portemonnee daarvan gekregen. Hij valt wel uit ellende bijna uit elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als kind was het een feest om je spaarpot naar de bank te brengen. Er was een spaarweek en dan kreeg je iets. En iig een trots gevoel.
Omdat er niks over is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daar vang je geen rente op normaal gesproken. Waarom niet doorsluizen naar een account met rente?
quote:
Maar stereo snapt het nietquote:
Ja, moet je niet aan mij vragen, ik heb er wel eenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar daar vang je geen rente op normaal gesproken. Waarom niet doorsluizen naar een account met rente?
Wij zijn niet zo verschillendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, moet je niet aan mij vragen, ik heb er wel een
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens dan![]()
Dit is een goed stel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |