Wel logisch als er mensen komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Zo, de keuken is weer schoon
Morgen nog een paar hapjes en een taart.
Wat haal ik mezelf toch altijd weer op de hals
Da's fijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
*burb*
Eenvoudig, maar zeer smakelijk.
En met die 25% diner-kortingskaart goed betaalbaar.
Uitbuiken nu.
Mja, m'n zus laat de hapjes zondag gewoon brengenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel logisch als er mensen komen.
Ms. omdat je het diep in je hart leuk vindt om te doen ; omdat het een beroep doet op je verzorgendequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Zo, de keuken is weer schoon
Morgen nog een paar hapjes en een taart.
Wat haal ik mezelf toch altijd weer op de hals
Ja, waarschijnlijk wel. Maar je hebt er zo'n rommel vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms. omdat je het diep in je hart leuk vindt om te doen ; omdat het een beroep doet op je verzorgende
kwaliteiten; omdat de liefde door de maag gaat... zoiets ?
Oh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, m'n zus laat de hapjes zondag gewoon brengen
Ik ben hoe dan ook al trots op je, ik zou het nooit gekocht hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
Apparaat geinstalleerd. Firmware is geupgraded. Ben benieuwd zometeen
Moeten daar uitroeptekens achter? In mijn stageperiode waren er twee collega's die 40 jaar in dienst warenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef TAV74 het volgende:
Gezellige barbecue op een erg leuke locatie gehad als feestje voor een medewerker die 25 jaar (!!) in dienst was. Nu energie verzamelen om zo even naar Dr. Rock te gaan
Ambtenaar zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moeten daar uitroeptekens achter? In mijn stageperiode waren er twee collega's die 40 jaar in dienst waren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook al trots op je, ik zou het nooit gekocht hebben.
Tevreden over de Dune?quote:
Ik moest lachen en aan jou denken, en wat ben jij een lief wijf qua hulp @ lange post hierboven!!quote:
Broerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef TAV74 het volgende:
Gezellige barbecue op een erg leuke locatie gehad als feestje voor een medewerker die 25 jaar (!!) in dienst was. Nu energie verzamelen om zo even naar Dr. Rock te gaan
Lekker Bluezz!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Net lekker 'n tijd met Zoon F aan foon gehangen, heerlijk relaxte lieve jongen is dat toch
Yup. Heel tof. Net wat vriendelijker en beter dan mijn WD Live die nu de slaapkamer gaat bedienenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Tevreden over de Dune?Eigenlijk nooit naar dat merk gekeken
.
Zo'n band? Mwah, kun je doen, maar ook mee uitkijken omdat het de spieren 'lui' maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met wandelen met elastische kniebanden? Is dat verstandig zonder doktersadvies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |