Dan ben je vast een vrouw.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ok.. ik ook..maar toch die twijfel he
Blauw!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
foto!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\Ohnee.. 3 topics geleden al weer.. [CUL SC] Met hopelijk binnenkort een nieuwe toffe baan voor Taraquote:
Ja, je had dus een bakkie kunnen doen hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef z80 het volgende:
ik voel me veiliger in Maastricht dan in Utrecht.
waarschijnlijk komt dat omdat ik ben opgegroeid met de taal en de manier van met elkaar om gaan.
als ik in Utrecht loop heb ik constant het gevoel dat er een zakkenroller naast me loopt.
en savonds even een rondje maken deed ik ook niet voor me lol toen ik daar voor een week in een hotel zat.
opleiding was een paar jaar terug. en ik weet ook niet waar iedereen van de SC woont.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, je had dus een bakkie kunnen doen hier.
Hemelsbreed was het 5 km.
OK Volgende keer.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
opleiding was een paar jaar terug. en ik weet ook niet waar iedereen van de SC woont.
Nee toch ? van het Voorjaar was je daar ook .quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
opleiding was een paar jaar terug. en ik weet ook niet waar iedereen van de SC woont.
kijkt in agenda, klopt toen ook weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee toch ? van het Voorjaar was je daar ook .
En dat was na onze ontmoeting op de meet in januari.
Wel logisch als er mensen komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Zo, de keuken is weer schoon
Morgen nog een paar hapjes en een taart.
Wat haal ik mezelf toch altijd weer op de hals
Da's fijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
*burb*
Eenvoudig, maar zeer smakelijk.
En met die 25% diner-kortingskaart goed betaalbaar.
Uitbuiken nu.
Mja, m'n zus laat de hapjes zondag gewoon brengenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel logisch als er mensen komen.
Ms. omdat je het diep in je hart leuk vindt om te doen ; omdat het een beroep doet op je verzorgendequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
Zo, de keuken is weer schoon
Morgen nog een paar hapjes en een taart.
Wat haal ik mezelf toch altijd weer op de hals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |