voor n jaar, ik vind het saai, voel me 's avonds niet heel prettig hier op straat, hangt vooral in de avonduren in omgeving markt een opgefokte k*tsfeer, het is ver weg van alles (concertjes e.d. bezoeken gaat niet), ver weg van mn ouders etc etcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wil je daar zsm weg?Maastricht lijkt me echt zalig
Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog niet 'klaar' hier, maar volgende week echt laatste week.
Nu weg, op naar etentje met dansvrienden en vanavond feesten tot 5:00 am bij FERRY CORSTEN (ofzo)
Mijn moeder heeft een kat gehad die 21 is geworden geloof ik.. Maar 16-19 is gebruikelijk meen ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik had overigens geen idee dat katten zo oud konden worden zeg! Mijn kat is 18 geworden en dat was al een ouwe opa
Belgie en Duitsland zijn om de hoek, hoezo ver wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Vork het volgende:
Met Maastricht heb ik een beetje het zelfde als met Groningen. Leuk voor een dagje, misschien een weekend, maar ik zou niet in zo'n uithoek kunnen leven waarbij alles ver weg is.
ik vind Ferry heel tof maar met al die eerstejaarsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte, Steer5 uur in de ochtend
Dáár voel ik me echt te oud voor (saaie ouwe doos die ik toch ben
)
jij werkt doorgaans rond die tijd. Dat zou ik niet eens kunnen (en willen).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte, Steer5 uur in de ochtend
Dáár voel ik me echt te oud voor (saaie ouwe doos die ik toch ben
)
Nou ja, wat Vork misschien al zei. Je woonde natuurlijk wel in Utrecht, hoe centraal wilde je het hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
voor n jaar, ik vind het saai, voel me 's avonds niet heel prettig hier op straat, hangt vooral in de avonduren in omgeving markt een opgefokte k*tsfeer, het is ver weg van alles (concertjes e.d. bezoeken gaat niet), ver weg van mn ouders etc etc
Ik vind werken wat anders dan op een studentenfeest staan te zuipenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Vork het volgende:
jij werkt doorgaans rond die tijd. Dat zou ik niet eens kunnen (en willen).
nee idd! Dat had ik ook totaal niet verwacht!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, wat Vork misschien al zei. Je woonde natuurlijk wel in Utrecht, hoe centraal wilde je het hebbenEn dat het een nare onprettige sfeer 's avonds zou hebben had ik echt niet verwacht zeg.
elke avond/nacht is het wel knokken op de markt, er worden elke week ook wel tig mensen van hun tas beroofd (altijd mensen op scooters, bijrijder trekt tas of jou van de fiets)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, wat Vork misschien al zei. Je woonde natuurlijk wel in Utrecht, hoe centraal wilde je het hebbenEn dat het een nare onprettige sfeer 's avonds zou hebben had ik echt niet verwacht zeg.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
nee idd! Dat had ik ook totaal niet verwacht!!
moet trouwens nog steeds met mijn vader een weekendje M'treech doen!! Snel afspreken!!
Daar gaat mijn beeld van Maastrichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
elke avond/nacht is het wel knokken op de markt, er worden elke week ook wel tig mensen van hun tas beroofd (altijd mensen op scooters, bijrijder trekt tas of jou van de fiets)
ik voelde me 's avonds in utrecht centrum 20x beter op mn gemak dan hier, ik vind het echt niet prettigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee idd! Dat had ik ook totaal niet verwacht!!
moet trouwens nog steeds met mijn vader een weekendje M'treech doen!! Snel afspreken!!
ver van vrienden en kennissen die vooralsnog in Nederland wonen. Qua fietsomgeving zit ik hier overigens ook goed en ik kan het natuurlijk altijd opzoeken, daar hoef ik er niet voor te wonen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland zijn om de hoek, hoezo ver wegEn absoluut mooie fietsomgeving hier, je zou echt likkebaarden denk ik
Nee dat kan ik me voorstellen als het zo is als je zegt. Dat is niet fijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik voelde me 's avonds in utrecht centrum 20x beter op mn gemak dan hier, ik vind het echt niet prettig
waarom heb ik mij dan nooit zo gevoeld in Utrecht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat het beekd dat MeMo schetst hoort bij iedere beetje stad. Afhankelijk van waar je zit en wanneer je je daar begeeft.
In beide gevallen is het toch een soort van wakker zijn danwel blijven. Niets voor mij. Doordeweeks moet ik regelmatig dan alweer bijna opstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind werken wat anders dan op een studentenfeest staan te zuipen
Omdat het je 'thuis' is?? Ik bedoel, wat je beschrijft heb ik in Alkmaar ook wel gezien en gehoord, maar heb me daar nooit onveilig gevoeld (alleen wanneer de stad vergeven was van voetbalsupporters, dan bleef ik mijlen ver weg..)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom heb ik mij dan nooit zo gevoeld in Utrecht?
het is mijn thuis nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat het je 'thuis' is?? Ik bedoel, wat je beschrijft heb ik in Alkmaar ook wel gezien en gehoord, maar heb me daar nooit onveilig gevoeld (alleen wanneer de stad vergeven was van voetbalsupporters, dan bleef ik mijlen ver weg..)
Niet?? maar je verlangt toch terug?? Dan is het je thuis gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is mijn thuis nietben daar met hetzelfde doel gekomen als hier: studeren.
nee ik verlang niet terug naar Utrecht, ik wil gewoon hier wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet?? maar je verlangt toch terug?? Dan is het je thuis geworden
Dat weet je zelf denk ik het beste. In ieder geval heb je daar wel minder buitenlandse drugstoeristen met hun onvoorspelbare gedrag. En je zat daar in een studentenomgeving. Meer eigen soort in de buurt, dat kan ook schelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom heb ik mij dan nooit zo gevoeld in Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |