Nee, dat woord bestaat dan ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
Revange__________________________
Niet in dit universum.
Touchéquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat woord bestaat dan ook niet.
Ben bang dat we afgedroogd gaan worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het Ajax natuurlijk wel gun om te stunten, want Nederlandse ploeg
tegen Madrid gaat dat niet lukken, een overwinning op Lyon vind ik er wel al éénquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het Ajax natuurlijk wel gun om te stunten, want Nederlandse ploeg
Nee joh, gewoon net als in de gloriedagen stappen we met een staande ovatie van het veld in Bernabeu. Stelletje drama queens daar joh. Moet je makkelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ben bang dat we afgedroogd gaan worden.
Ik gok per wedstrijd zo'n 50000 manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef Happel het volgende:
Iemand die ook de ruim 90 euro voor elke wedstrijd gaat betalen?
Vanaf 33¤ per wedstrijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef Happel het volgende:
Iemand die ook de ruim 90 euro voor elke wedstrijd gaat betalen?
Helaas moet ik je 100% gelijk geven. Had ook zoveel liever Barca gehad maar ja. Probeer 2/3e te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Tegen Madrid ben je gewoon kansloos, ook op een goeie dag van ons en een slechte van hun. Dan had ik liever barca geloot, dat verlies je ook gewoon, maar dat is niet zo'n teringclub.
Ah, het zijn passe-partouts? De prijzen op de site.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vanaf 33¤ per wedstrijd
En ja, die zijn er
Ja, goedkoopste 90 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, het zijn passe-partouts? De prijzen op de site.
Haha, dacht al. Collega zat te klagen, dat hij niet meer met zijn kinderen kon vanwege die prijzen. Zal hem het goede nieuws eens brengen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, goedkoopste 90 euro
Gelukkig wel
Maar het punt is wel dat de goedkope kaarten heel lastig te krijgen zijn voor mensen zonder seizoenskaart.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, dacht al. Collega zat te klagen, dat hij niet meer met zijn kinderen kon vanwege die prijzen. Zal hem het goede nieuws eens brengen.
Och, gok dat het nu wel goedkomt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar het punt is wel dat de goedkope kaarten heel lastig te krijgen zijn voor mensen zonder seizoenskaart.
Als die weggaat wordt het echt een schiettent achterin.....quote:
quote:Update: Ajax en NEC tillen gesprekken over weekend heen
Vrijdag, 26 augustus 2011 om 12:05
Hoeveel wordt Ajax-Vitesse? Speel het nieuwste voetbalspel
Het vertrek van Jasper Cillessen van NEC naar Ajax komt zeer waarschijnlijk nog voor het sluiten van de transfermarkt rond. Zo'n drie weken geleden bracht men in Amsterdam een eerste bod uit op de 22-jarige keeper. NEC veegde dat van tafel en hield telkens vast aan een bedrag van zo'n zes miljoen euro. Inmiddels zouden de clubs bijna klaar zijn met de onderhandelingen.
“Het gaat de goede kant op”, laat Ajax-trainer Frank de Boer vrijdagmorgen weten in De Telegraaf. De verwachting is dat er vrijdag of zaterdag een klap op de transfer wordt gegeven: het verschil zou nog maar enkele tienduizenden euro's bedragen. Cillessen zelf gaf reeds zijn jawoord aan Ajax voor een contract van vijf seizoenen. De details moeten echter nog wel uitgewerkt worden, maar daaromtrent worden geen obstakels verwacht.
Kenneth Vermeer is op dit moment de eerste doelman bij de landskampioen, na het vertrek van Maarten Stekelenburg. In de vier duels die Ajax tot nu toe speelde, incasseerde hij zes tegendoelpunten: twee tegen FC Twente, één tegen De Graafschap, één tegen sc Heerenveen en twee tegen VVV-Venlo. Cillessen moet ook zes keer vissen, maar in drie wedstrijden.
Update 26 augustus 9:19 uur - NEC bevestigt serieuzer bod van Ajax op Cillessen
Carlos Aalbers heeft bevestigd dat Ajax afgelopen week een verbeterd bod heeft uitgebracht op doelman Jasper Cillessen. Eerder op de ochtend maakte De Telegraaf melding van een gat van nog enkele tienduizenden euro's tussen vraag en aanbod. Aalbers bevestigt aan Omroep Gelderland dat beide partijen 'naar elkaar zijn toe gekropen'. "We zijn dus weer in gesprek, maar of het ook rond komt, kan ik nog niet inschatten."
Update 26 augustus 12:05 uur - Ajax en NEC tillen onderhandelingen over het weekend heen
Volgens RTV Noord-Holland lijken Ajax en NEC het eens te worden over een transfer van Jasper Cillessen. Aalbers wil echter nu nog geen zaken doen. “We tillen de onderhandelingen over het weekend heen. We willen ons
Ben er ook bang voor. Met name Alderweireld met of zonder Vertonghen is een verschil van dag en nacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die weggaat wordt het echt een schiettent achterin.....
Er moet zelfs al blijft hij nog een verdediger bij.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Idd, of er moet een hele goeie terugkomen, we hebben genoeg geld.
Mij ook niet, is nog jong en maakt zodoende nog de gebruikelijke keepers fouten. Lijkt mij op dit moment niet of geen verbeteren tegen over Vermeer. Daarbij krijg je door deze aankopen alleen maar onzekerheden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef Urquhart het volgende:
Cillessen zal dan wel komen. Hoewel ik nog zeer mijn twijfels bij hem heb...hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
Net als tegen Braziliëquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jan kun je nu echt niet missen, zeker niet straks in de CL. Ik zie Blind of Ooijer er al staan zeg.
Published: 26 jul 2010:') !quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:06 schreef OreO het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)in-Gunners-plea.html
Maar zonder Verthongen worden het er wat meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Net als tegen Brazilië
Kom op, juist ooijer is zo'n speler die niet verzaakt en 1 wedstrijd voluit kan gaan.
quote:
Alsof een keuze moeilijk isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel klote, Ajax en supercup tegelijk.
Nee hoor, maar had Barça - Porto graag gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Alsof een keuze moeilijk is
Het is wel een leuke wedstrijd, dat wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, maar had Barça - Porto graag gezien.
Ajax op de TV, barca op de PC streamenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon Ajax eerst kijken en dan tweede helft Barca - Porto
Hele goeie vraagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is hier de mening over eriksen trouwens? Ik vind hem de zoveelste in het rijtje overschatte van ajaxtalenten. Aangekondig als de nieuwe marco van bastenik vind hem wat meer weghebben van een muppet:
[ afbeelding ]
Ik vind dat jij niet zoveel verstand hebt van voetbal. Want als je op 19 jarige leeftijd wedstrijden kunt beslissen met een steekpass, dan ben je wel heel goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat is hier de mening over eriksen trouwens? Ik vind hem de zoveelste in het rijtje overschatte van ajaxtalenten. Aangekondig als de nieuwe marco van bastenik vind hem wat meer weghebben van een muppet:
[ afbeelding ]
Met 1 steekpass, en de rest balverlies en schoten op de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet zoveel verstand hebt van voetbal. Want als je op 19 jarige leeftijd wedstrijden kunt beslissen met een steekpass, dan ben je wel heel goed.
Alleen moet hij proberen stabieler te zijn.
Ik zeg ook niet dat hij geweldig is. Maar gelukkig krijgt hij de tijd, want hij heeft alles in zich om een topper te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met 1 steekpass, en de rest balverlies en schoten op de parkeerplaats.
Dus zou hij 1/2 jaar verhuurd moeten worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij geweldig is. Maar gelukkig krijgt hij de tijd, want hij heeft alles in zich om een topper te worden.
Gelukkig maar, dan weten we in elk geval dat we ze in Madrid een pak slaag gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Whaaa die titel![]()
Hahaha
Dit wordt 2x 0-6 voor Real.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik vind hem een dikke faalbips. Er zijn wel meer jonge spelers in de Nederlandse eredivisie die tussen de 5 a 10 assists per seizoen geven. Voor de rest scoort hij NOOIT. Geen fysiek en zeker geen nieuwe Marco van Basten. Ook geen nieuwe Sneijder trouwens.
Dat ook weer niet, het moet wel een voetballende ploeg zijn. Vitesse of Twente is leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
hehe, eindelijk mensen die inzien dat het allemaal nog niet zo briljant is van die muppet.
Idd, verhuren aan een degradatiekandidaat om eens ballen te kweken is een goed plan.
Ik krijg nog steeds een dat bier van jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
hehe, eindelijk mensen die inzien dat het allemaal nog niet zo briljant is van die muppet.
Idd, verhuren aan een degradatiekandidaat om eens ballen te kweken is een goed plan.
Jij kijkt de herhaling?quote:
twente is gelijkwaardig aan Ajax, dat redt ie nu ook gewoon niet natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, het moet wel een voetballende ploeg zijn. Vitesse of Twente is leuk.
Loting van de ELquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij kijkt de herhaling?
We spelen dus tegen Madrid, Lyon en Zagreb.
Wat heeft dat met Ajax te maken dan?quote:
Twente is een leuke subtopper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
twente is gelijkwaardig aan Ajax, dat redt ie nu ook gewoon niet natuurlijk...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een dat bier van jou.
Niets, nou en.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken dan?
En dat vermeer niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:56 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, hopelijk beseft Frankie eindelijk eens dat:
- Blind tekort komt voor Ajax.
- Anita in de basis hoort, als vm.
- Er een verdediger dient bij te komen.
Ik hoop ook dat Frank beseft dat Messi en Xavi een aanwinst zouden zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:56 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, hopelijk beseft Frankie eindelijk eens dat:
- Blind tekort komt voor Ajax.
- Anita in de basis hoort, als vm.
- Er een verdediger dient bij te komen.
Onweer was mooi vanochtendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef msnk het volgende:
WWoooowwww, het was echt fucking onweer vanochtend ey. Ik hoop dat het dak dicht was
Wat een faaljong ben je toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vermeer niet goed genoeg is.
Ik heb toch het idee dat hij dat wel inziet met een potentiële aankoop van Cilessen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, waar moet je Messi laten dan? Op rechsbuiten hebben we Sulejmani al, en voor de spitspositie komt Messi tekort; zwakke fysiek, geen kopper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Frank beseft dat Messi en Xavi een aanwinst zouden zijn...
Ik denk dat we Messi moeten kopen en verhuren aan een degradatiekandidaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, waar moet je Messi laten dan? Op rechsbuiten hebben we Sulejmani al, en voor de spitspositie komt Messi tekort; zwakke fysiek, geen kopper.
Dat zo'n gekke Arabier DAT niet doet, dat is pas vermaak. Vreemd eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat we Messi moeten kopen en verhuren aan een degradatiekandidaat.
Onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens nokte met reageren zonder argumenten en optieft met je persoonlijke aanvallen.quote:
You Mad Bro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens nokte met reageren zonder argumenten en optieft met je persoonlijke aanvallen.
Dit is een discussieforum, waar ik mijn MENING geef, die hoef je niet te delen, integendeel.
En vermeer is gewoon niet goed genoeg, die pakt geen punten vioor Ajax, hij verliest ze ook niet, maar het is gewoon een redelijke keeper, meer niet.
Die Oekrainse (ofzo) trofy-wife bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef Boudibou het volgende:
Wat een tieten net zeg...bij de EL-loting.
Een goede keeper stopt de houdbare ballen, een topkeeper de onhoudbare, Vermeer is goed maar geen topquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Boudibou het volgende:
Alleen de goal van Tedje van de Paavert (off all people) valt hem aan te rekenen. De andere goals zijn gevallen door de falende verdediging (m.n. Blind 2x).
Moeten we dan humorloos in het leven staan als Ajacied?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Revanche op Madridhumor hebben jullie wel
Humor? We zijn toch bloedserieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten we dan humorloos in het leven staan als Ajacied?
Dan moet hij janssen ook eens ergens anders neerzetten. Dat gebeurd alleen steeds maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chanturia vs Anita denk ik. Als Frank slim is en van zijn fouten leert
Die in het publiek zat en even in beeld was naast een ouwe zak, dus jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef denial86 het volgende:
[..]
Die Oekrainse (ofzo) trofy-wife bedoel je?
Vermeer is geen Steek nee. Maar hij is wel de beste doelman van de Eredivisie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een goede keeper stopt de houdbare ballen, een topkeeper de onhoudbare, Vermeer is goed maar geen top
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vermeer is geen Steek nee. Maar hij is wel de beste doelman van de Eredivisie.
hahaha hihihih hahah je zei zélfs isakssonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Mikhailov is beter dan Vermeer, misschien Boschker ook nog wel. Tyton, en zélfs Isaksson pakken meer ballen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vermeer is geen Steek nee. Maar hij is wel de beste doelman van de Eredivisie.
Issakson en Boscker beter dan Vermeer. Troll.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mikhailov is beter dan Vermeer, misschien Boschker ook nog wel. Tyton, en zélfs Isaksson pakken meer ballen.
Boschker. Laat me niet lachen. Hij heeft het nooit op hoger niveau bewezen en Vermeer kan die nog stap maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer een beetje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hahaha hihihih hahah je zei zélfs isaksson
Ik vond het gewoon grappig dat iemand - zonder verdere uitleg - Vermeer uitroept tot beste keeper van Nederland. Waarschijnlijk enkel omdat hij de keeper van Ajax is. En Ajax = de beste, dus is Vermeer geweldig. Daar moet ik altijd een beetje van grinniken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boschker. Laat me niet lachen. Hij heeft het nooit op hoger niveau bewezen en Vermeer kan die nog stap maken.
Ja, ik dus ook. Kritisch naar Ajaxspelers kijken kan hier blijkbaar niet, het zijn echt nog allemaal van die jochies met de dekbedden en de posters op de tienerkamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig dat iemand - zonder verdere uitleg - Vermeer uitroept tot beste keeper van Nederland. Waarschijnlijk enkel omdat hij de keeper van Ajax is. En Ajax = de beste, dus is Vermeer geweldig. Daar moet ik altijd een beetje van grinniken.![]()
Eerst even drie ballen uit kruising halen, Ken, dan praten we verder.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig dat iemand - zonder verdere uitleg - Vermeer uitroept tot beste keeper van Nederland. Waarschijnlijk enkel omdat hij de keeper van Ajax is. En Ajax = de beste, dus is Vermeer geweldig. Daar moet ik altijd een beetje van grinniken.![]()
Ik zou dolgraag tyton of die grappenmaker van fc Twente op goal hebben. Maar Boschker en issakson zijn echt niet beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Mikhailov is een mogelijke topkeeper. Tyton ook. Vergeet de rest. Cillessen is gehyped. Als Ajax daar 5 of 6 miljoen voor betaalt zijn ze niet wijs. Een optie tot koop nemen en nog een jaar aankijken lijkt me wijzer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag tyton of die grappenmaker van fc Twente op goal hebben. Maar Boschker en issakson zijn echt niet beter.
Geloof me, dat is hier echt niet zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Kritisch naar Ajaxspelers kijken kan hier blijkbaar niet, het zijn echt nog allemaal van die jochies met de dekbedden en de posters op de tienerkamer.
Zoiets heet sarcasme mag ik hopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Nober het volgende:
Revanche? Jullie zijn de realiteit echt kwijt.
Weet niet of ze dat kennen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets heet sarcasme mag ik hopen.
In het verlengde daarvan wil ik het even hebben over Boilesen. Ik heb hem nog nauwelijks in actie gezien dit seizoen, maar hij wordt standaard door velen in dit topic als linksback neergezet, vaak gevolgd door de bewering dat het een wereldtalent is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geloof me, dat is hier echt niet zo.Ik erger me kapot aan de houding van sommige Ajacieden in en rond Fora. Mensen die niet inzien dat spelers als Ebecilio het niveau niet aankunnen en hem (en heel Ajax) de hemel inprijzen zijn gewoon niet goed snik. Ik hou van Ajax, maar het is echt niet zo dat we altijd en overal de beste zijn. Daarom snap ik ook best de concurrentie als ze vinden dat we arrogant overkomen..
Nee ok, niet iedereen kijkt echt met zo'n dweperige tienerblik naar Ajax, maar soms lijkt het echt dat ze zich volledig blind staren op Ajax qua spelers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geloof me, dat is hier echt niet zo.Ik erger me kapot aan de houding van sommige Ajacieden in en rond Fora. Mensen die niet inzien dat spelers als Ebecilio het niveau niet aankunnen en hem (en heel Ajax) de hemel inprijzen zijn gewoon niet goed snik. Ik hou van Ajax, maar het is echt niet zo dat we altijd en overal de beste zijn. Daarom snap ik ook best de concurrentie als ze vinden dat we arrogant overkomen..
Ik kan me niet herinneren dat Boilesen een wereldtalent zou zijn en dat Serero werd afgeschreven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan wil ik het even hebben over Boilesen. Ik heb hem nog nauwelijks in actie gezien dit seizoen, maar hij wordt standaard door velen in dit topic als linksback neergezet, vaak gevolgd door de bewering dat het een wereldtalent is.
Van afgelopen seizoen kan ik me een wedstrijd herinneren waarin Frank de Boer zo'n beetje het veld in moest lopen om die jongen goed op zijn plek te zetten. Hij oogde aan de trage kant en tactisch niet al te snugger.
Hetzelfde geldt een beetje voor Serero. Zolang een speler ernaast staat is hij blijkbaar érg goed, doet hij een paar wedstrijden mee, dan wordt hij afgeschreven (Blind, Eriksen, De Jong). Raar.
Aan de andere kant is Vermeer bashen mede dankzij VI ook wel erg bon ton.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling hem te bashen, ik vind hem gewoon een gemiddelde eredivisie-keeper, niveau Utrecht, Roda, Groningen. Geen versterking voor Ajax dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan de andere kant is Vermeer bashen mede dankzij VI ook wel erg bon ton.
Blind zuigt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Eriksen is wisselvallig, wel Ajax waardig. Blind zuigt. Egocilio moet je verhuren en we hebben Lodeiro nog.
Was het niet De Boer zelf die deze hype begon met de woorden dat 'het talent er afdruipt'...dan schep je ook een verwachtingspatroon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Het ophemelen van Serero mag ook wel eens afgelopen zijn inderdaad. Het lijkt (inclusief nadruk) me een leuke speler maar heeft nog niets laten zien. Hij zal zich eerst moeten aanpassen en dergelijke, laat zo'n jongen nou rustig in de schaduw ontwikkelen ipv hem meteen voor de leeuwen te gooien.
Daar ben ik het mee eens. Als de bal in een straal van 30 meter van Vermeer komt knijp ik 'm al. Terwijl ik wel vertrouwen in hem zou wíllen hebben, het komt gewoon niet. Ik blijf hem wisselvallig vinden.. Hij heeft die basisplek misschien verdient maar is imo zeker geen topkeeper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling hem te bashen, ik vind hem gewoon een gemiddelde eredivisie-keeper, niveau Utrecht, Roda, Groningen. Geen versterking voor Ajax dus.
Ho ho. Het talent druipt eraf. Dat is iets anders dan klasse.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was het niet De Boer zelf die deze hype begon met de woorden dat 'het talent er afdruipt'...dan schep je ook een verwachtingspatroon.
Nou ja, het talent droop er in de oefencampagne m.i. ook wel vanaf. Maar talent moet je gaan omzetten in rendement en daar gaat het met veel spelers nog wel eens mis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was het niet De Boer zelf die deze hype begon met de woorden dat 'het talent er afdruipt'...dan schep je ook een verwachtingspatroon.
ZOals tegen VVV?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blind zuigt.Die jongen vecht er wel voor, hij is geen Terry maar vervult zeker tegen de kleine clubs zijn taken. Tegen een Twente is het misschien onverstandig om hem in het centrum te zetten, maar om te zeggen dat ie zuigt.. Elke speler voegt iets toe. Het is een jongen met een Ajax-hart en laat dat zien.
Iedereen beoordelen op 1 wedstrijd?quote:
Blind op linksback zuigt gewoon, punt. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen beoordelen op 1 wedstrijd?!!1!!.
Vertonghen heeft, zeker in het begin, ook fouten gemaakt en is nu ineens de baas die Ajax leidt. Straf niet iedereen meteen zo keihard af.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Blind op linksback zuigt gewoon, punt. Dat weet iedereen.
Heb hem daar vorig seizoen geen een keer een goede wedstrijd zien spelen. Altijd net zo dramatisch als tegen VVV.quote:
Nou ja, hij komt daar op z'n zachtst gezegd niet bepaald tot z'n recht. Of heb jij hem daar al wel goed zien spelen?quote:
Het is me wel opgevallen dat de Boer vaak dit soort terminologie gebruikt. Zo had hij het na 2 wedstrijden ook over "Totale Dominantie". Het lijkt erop dat alleen het allerbeste goed genoeg is voor de Boer. En dan vraag ik me af hoe - áls het een keer niet helemaal uit de verf komt, zoals tegen VVV - hij deze groep benadert. Ik heb het idee dat hij na zo'n match alleen negatief is: niet goed genoeg, dramatisch, blamage, mag niet gebeuren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk wel dat hij de uitdrukking 'mag niet gebeuren' heeft gebezigd na die wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is me wel opgevallen dat de Boer vaak dit soort terminologie gebruikt. Zo had hij het na 2 wedstrijden ook over "Totale Dominantie". Het lijkt erop dat alleen het allerbeste goed genoeg is voor de Boer. En dan vraag ik me af hoe - áls het een keer niet helemaal uit de verf komt, zoals tegen VVV - hij deze groep benadert. Ik heb het idee dat hij na zo'n match alleen negatief is: niet goed genoeg, dramatisch, blamage, mag niet gebeuren...
Nu zou deze aanpak best kunnen werken bij een (groot) deel van de groep, maar de taak van een trainer is óók de (mentaal) mindere goden binnen boord te houden.
Vast wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk wel dat hij de uitdrukking 'mag niet gebeuren' heeft gebezigd na die wedstrijd.
Ik denk dat je de Boer wat dat betreft ook niet moet onderschatten. Hij heeft bovendien v. Marwijk geassisteerd en dat is toch een coach met aardige kwaliteiten op het 'piepel manasjer' vlak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Frank is natuurlijk Frank, zoals we hem kennen: boos kijkend en fanatiek. Ik hoop dat hij de kunst van het teugels laten vieren ook beheerst, dat is wel belangrijk bij een jonge groep. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Een keertje bowlen of een kleurwedstrijd...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die een verdediger erbij willen, onnodig man.
True. Frank kan een grote worden. Hij staat als hoofdtrainer echter pas net op eigen benen. Vinger aan de pols dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Boer wat dat betreft ook niet moet onderschatten. Hij heeft bovendien v. Marwijk geassisteerd en dat is toch een coach met aardige kwaliteiten op het 'piepel manasjer' vlak.
Even los van Blind, hier ben ik het zó mee eens. Al jaren het zelfde liedje bij Ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen beoordelen op 1 wedstrijd?!!1!!.
Vertonghen heeft, zeker in het begin, ook fouten gemaakt en is nu ineens de baas die Ajax leidt. Straf niet iedereen meteen zo keihard af.
Dus je wilt flink wat miljoenen uitgeven aan een Ajax waardige verdediger voor de breedte, die waarschijnlijk toch altijd op de bank zit zolang Alderweireld en Vertonghen er zijn. Lekker voor de jeugd is dat ook wel, weten die ook gelijk dat ze de komende jaren nog niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja, het loopt idd fantastisch achterin als RKC en VVV 3 goals kunnen maken.
Hebben we RKC al gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja, het loopt idd fantastisch achterin als RKC en VVV 3 goals kunnen maken.
Excuses, ik ben niet helemaal wakker, de Graafschap, same diffquote:
In het centrum valt het nog wel mee. Op de flanken heb je eigenlijk alleen v/d Wiel. Misschien dat Boilesen nog wat kan worden op de linksback positie, maar Anita en Blind volstaan simpelweg niet als linksback. Bovendien heeft de Boer al aangegeven dat Boilesen uiteindelijk centraal moet komen te staan. Maar ja, waar haal je een fatsoenlijke, betaalbare linksback vandaan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
True. Frank kan een grote worden. Hij staat als hoofdtrainer echter pas net op eigen benen. Vinger aan de pols dus.
En een extra verdediger is Ajax zéér aan te raden. Een échte, geen "voetballende".
De aanval steekt prima in elkaar, middenveld komt ook wel, maar in de verdediging is Ajax kwetsbaar. Een mindere Blind of Alderweireld en er liggen er opeens 2 achter Vermeer. Tegen Heerenveen werd de verdediging van Ajax ook twee, drie keer volledig uit elkaar gespeeld.
Als er érgens in geinvesteerd moet worden, dan is het de verdediging.
Voor de positie van Alderweireld en Ooijer zit er de komende jaren geen talent aan te komen. Heel misschien Sporkslede, maar dat denk ik niet. Van Rhijn zou eventueel kunnen. Op rechtsback met Ligeon en op de plek van Vertonghen met Denswil heb je wél toptalent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dus je wilt flink wat miljoenen uitgeven aan een Ajax waardige verdediger voor de breedte, die waarschijnlijk toch altijd op de bank zit zolang Alderweireld en Vertonghen er zijn. Lekker voor de jeugd is dat ook wel, weten die ook gelijk dat ze de komende jaren nog niet nodig zijn.
Ajax is geen buurthuis of jeugdhonk met een liefdadige instelling, er moet worden gepresteerd. Buiten Boilesen (ook nog een vraagteken) heb ik geen verdedigers uit de jeugd een kans zien krijgen. Wie weet zijn ze gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dus je wilt flink wat miljoenen uitgeven aan een Ajax waardige verdediger voor de breedte, die waarschijnlijk toch altijd op de bank zit zolang Alderweireld en Vertonghen er zijn. Lekker voor de jeugd is dat ook wel, weten die ook gelijk dat ze de komende jaren nog niet nodig zijn.
Ik vrees dat noch Blind, noch Boilesen, noch Anita een linksback is. Je kunt ze er wel neerzetten, maar dat gaat nooit van harte. Met Anita heb je een verdedigende middenvelder, Blind / Boilesen twee centrale verdedigers achter de hand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
In het centrum valt het nog wel mee. Op de flanken heb je eigenlijk alleen v/d Wiel. Misschien dat Boilesen nog wat kan worden op de linksback positie, maar Anita en Blind volstaan simpelweg niet als linksback. Bovendien heeft de Boer al aangegeven dat Boilesen uiteindelijk centraal moet komen te staan. Maar ja, waar haal je een fatsoenlijke, betaalbare linksback vandaan tegenwoordig?
DITquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hahaha hihihih hahah je zei zélfs isaksson
Te groen valt toch wel mee? En Anita deed het best redelijk. Vind dat we gewoon continue met Boilesen moeten spelen, zo wordt die alleen maar beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vrees dat noch Blind, noch Boilesen, noch Anita een linksback is. Je kunt ze er wel neerzetten, maar dat gaat nooit van harte. Met Anita heb je een verdedigende middenvelder, Blind / Boilesen twee centrale verdedigers achter de hand.
De enige echte back van Ajax is vd Wiel. Frank zit in een lastig parket: op papier moet hij het hiermee kunnen redden, in de praktijk gaat dat hem teveel goals kosten. Blind is al afgevallen als linksback, Boilesen is te groen, met Anita kan het in 7 van de 10 wedstrijden. Pas als vd Wiel geblesseerd raakt of vertrekt, wordt het defensieve probleem van Ajax in één klap pijnlijk duidelijk.
En dat had je een keeper staan die punten pakte als de verdediging het even liet afweten. Die is vertrokken en vervangen door een keeper die (nog) geen punten pakt.
Het vertrouwen is er bij mij zeker. Ik hoop ook op een goed middenveld, het zou fijn zijn als Eriksen en Janssen iets van hun individuele klasse laten zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:52 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe is het vertrouwen in vanavond? De spits doet het meer dan goed en Derk ook. Hopen dat het middenveld begint te draaien.
gaat niet werken met Janssen defensief. Dan komt er weinig van zijn echte kwaliteit naar bovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef THFC82 het volgende:
[..]
Het vertrouwen is er bij mij zeker. Ik hoop ook op een goed middenveld, het zou fijn zijn als Eriksen en Janssen iets van hun individuele klasse laten zien.
Juist niet, het moet gewoon een goed samenspel zijn. Individuele klasse hoeft niet zo nodig bij Ajax, hooguit als extra.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef THFC82 het volgende:
[..]
Het vertrouwen is er bij mij zeker. Ik hoop ook op een goed middenveld, het zou fijn zijn als Eriksen en Janssen iets van hun individuele klasse laten zien.
En dan je beste middenvelder passeren? En met 2 trage voetballers op een 3-mans middenveld. Trage voetballers die tevens niet aanspeelbaar zijn met een man in hun rug? Dan doe de wedstrijd tegen Vitesse maar alvast schriftelijk af, winnen doe je dan niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:19 schreef Capi het volgende:
ik wil wel eens anita de jong en theo op het middenveld zien, met de punt naar achteren (anita)
Individuele klasse in de vorm van slimme passes en het overzicht houden met de bal aan de voet. Het zijn twee middenvelders die hun individuele klasse kunnen laten zien zonder egoïstisch over het veld te gaan dribbelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Juist niet, het moet gewoon een goed samenspel zijn. Individuele klasse hoeft niet zo nodig bij Ajax, hooguit als extra.
En zonder het complete positiespel van Barcelona, het pressie spelen met 11 spelers, de dynamiek, de looplijnen en het vermogen om altijd de baas over de bal te blijven als ploegen zorgen ervoor dat Xavi en Iniesta kwaliteiten kunnen etaleren. In een team waarin je afhankelijk zou moeten zijn van Janssen, dan leun je dus vooral op zijn goede trap, zul je dus te weinig kunnen afdwingen en dat is een zwaktebod. Natuurlijk is die klasse van Janssen en Eriksen mooi meegenomen, maar het moet wel in een bepaald perspectief passen om tot uiting te komen. Bij Janssen is het nu gewoon geen meerwaarde, omdat hij op zijn basistaken al faalt. En indirect (en door de aanwezigheid van vertragende factor Siem De Jong) speelt Eriksen ook minder. Als hij dan bij zijn beperkte balcontacten ook nog de foute beslissingen maakt, dan lijkt het al gauw alsof Eriksen slecht speelt. Dat is deels waar, maar grotendeels te voorkomen door het opstellen van andere spelers als geheel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef THFC82 het volgende:
[..]
Individuele klasse in de vorm van slimme passes en het overzicht houden met de bal aan de voet. Het zijn twee middenvelders die hun individuele klasse kunnen laten zien zonder egoïstisch over het veld te gaan dribbelen.
Zoals het spel van Barça vorig jaar, met bijvoorbeeld Iniesta en Xavi. Hun individuele klasse zorgde voor het 'tiktak-voetbal' wat iedereen wilt spelen. Ik ga zo meteen maar even het interview met Janssen in VI lezen, eens kijken hoe hij zelf over zijn positie en taken denkt.
Daar heb jij een goed punt. Welke spelers zou jij dan om Eriksen en/of Janssen heen zetten? En hoe zou je deze spelers dan willen zien voetballen? En moet je in bepaalde duels dan op een andere manier gaan spelen, om incidenten zoals bij Venlo-uit te voorkomen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:33 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En zonder het complete positiespel van Barcelona, het pressie spelen met 11 spelers, de dynamiek, de looplijnen en het vermogen om altijd de baas over de bal te blijven als ploegen zorgen ervoor dat Xavi en Iniesta kwaliteiten kunnen etaleren. In een team waarin je afhankelijk zou moeten zijn van Janssen, dan leun je dus vooral op zijn goede trap, zul je dus te weinig kunnen afdwingen en dat is een zwaktebod. Natuurlijk is die klasse van Janssen en Eriksen mooi meegenomen, maar het moet wel in een bepaald perspectief passen om tot uiting te komen. Bij Janssen is het nu gewoon geen meerwaarde, omdat hij op zijn basistaken al faalt. En indirect (en door de aanwezigheid van vertragende factor Siem De Jong) speelt Eriksen ook minder. Als hij dan bij zijn beperkte balcontacten ook nog de foute beslissingen maakt, dan lijkt het al gauw alsof Eriksen slecht speelt. Dat is deels waar, maar grotendeels te voorkomen door het opstellen van andere spelers als geheel.
Eens. Janssen is te traag in zijn handelingen en kan daarom niet lekker meedoen in het positiespel dat de Boer witl spelen imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:33 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En zonder het complete positiespel van Barcelona, het pressie spelen met 11 spelers, de dynamiek, de looplijnen en het vermogen om altijd de baas over de bal te blijven als ploegen zorgen ervoor dat Xavi en Iniesta kwaliteiten kunnen etaleren. In een team waarin je afhankelijk zou moeten zijn van Janssen, dan leun je dus vooral op zijn goede trap, zul je dus te weinig kunnen afdwingen en dat is een zwaktebod. Natuurlijk is die klasse van Janssen en Eriksen mooi meegenomen, maar het moet wel in een bepaald perspectief passen om tot uiting te komen. Bij Janssen is het nu gewoon geen meerwaarde, omdat hij op zijn basistaken al faalt. En indirect (en door de aanwezigheid van vertragende factor Siem De Jong) speelt Eriksen ook minder. Als hij dan bij zijn beperkte balcontacten ook nog de foute beslissingen maakt, dan lijkt het al gauw alsof Eriksen slecht speelt. Dat is deels waar, maar grotendeels te voorkomen door het opstellen van andere spelers als geheel.
nee en daarom moesten ze hem ook niet halen. Je gaat je team niet afstellen op een 30 jarigequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:04 schreef Ghostbuster het volgende:
janssen is de beste voetballer die Ajax heeft, ze gebruiken hem gewoon verkeerd.
sowieso anitaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:40 schreef THFC82 het volgende:
[..]
Daar heb jij een goed punt. Welke spelers zou jij dan om Eriksen en/of Janssen heen zetten? En hoe zou je deze spelers dan willen zien voetballen? En moet je in bepaalde duels dan op een andere manier gaan spelen, om incidenten zoals bij Venlo-uit te voorkomen?
de jong is imo dus gewoon niet goed genoeg. te trage handelingsnelheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:19 schreef Capi het volgende:
ik wil wel eens anita de jong en theo op het middenveld zien, met de punt naar achteren (anita)
Afgelopen zondag kon ik dan nog een halve wedstrijd zien, maar ik kijk ook al een week uit naar de wedstrijd van vanavondquote:Burrito
Door vakantie is Vitesse vanavond de eerste wedstrijd dit seizoen die ik volledig ga kijken. Heb er zin in
Janssen MCL FRANK. SNAPT DAT NOUquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax: Vermeer; Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Janssen, Siem, Eriksen; Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter. #ajavit
Hmpf.
en de jong bankquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen MCL FRANK. SNAPT DAT NOU
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax: Vermeer; Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Janssen, Siem, Eriksen; Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter. #ajavit
Hmpf.
anita is gewoon de hoer van t elftal, terwijl een blinde ziet dat die man gewoon voor balans zorgt op t middenveld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zei Frank niet ooit eens dat hij Anita niet meer als optie voor LB zag en hij een linkspoot daar wou hebben
Anita was absoluut geen optie voor LB. En kijk wat hij nu steeds doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zei Frank niet ooit eens dat hij Anita niet meer als optie voor LB zag en hij een linkspoot daar wou hebben
Dit wou ik nog net niet zeggen, maar het lijken op beginnende trainers fouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
Jol flashbacks
Frank's wegen zijn al net zo ondoorgrondelijk.
frank heeft iig een visie en jol had dat imo totaal niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit wou ik nog net niet zeggen, maar het lijken op beginnende trainers fouten.
Zie ik de eerste tijd nog niet gebeuren. Je moet eerst met 3-0 van psv verliezen voordat er verandering in komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef gomi het volgende:
[..]
frank heeft iig een visie en jol had dat imo totaal niet.
fdb moet alleen gewoon anita op middenveld zetten, de jong eruit en boilessen op lb.
kleine aanpassingen. bij jol was t gewoon ram die bal naar voren en op hoop van zegen
dat is dus waar ik bang voor ben idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zie ik de eerste tijd nog niet gebeuren. Je moet eerst met 3-0 van psv verliezen voordat er verandering in komt.
als hij niet fit is moet hij imo ook niet in de selectie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
Wie zei trouwens dat Boilesen allang fit was. Hij is zelfs nu nog niet helemaal fit, zei hij gisteren.
Hij kan spelen, maar hij is nog niet topfit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef gomi het volgende:
[..]
als hij niet fit is moet hij imo ook niet in de selectie.
yeah, maar een type als hij is zet je niet halffit op de bank imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij kan spelen, maar hij is nog niet topfit.
Heb maar een paar minuutjes kunnen kijken, zag er wel leuk uit. Intervieuw met Frank, Eriksen, de Jong en vd Wiel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb ik het s een keer niet opstaan![]()
Maar 25min? Meestal zijn zulke items veel korter
Ja, zoals ik al zei, je moet eerst met 3-0 van PSV verliezen voordat Frank er iets aan gaat veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Aub aub aub, breng Jansen naar voren!
zie er toch wel een, iets met een tafel en een stoel..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb je al die andere kneuzen er niet bij.
Ik denk dat die jongens Frank verkeerd begrijpen, ''Totale dominantie" Klinkt als *totale irritatie*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Swomp het volgende:
Met dit voetbal halen we de halve finale CL makkelijk
janssen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb niet eens zòveel kritiek op het voetbal, Vitesse is een lastige tegenstander. Maar JANSEN moet naar VOREN!
Hij kan er pas wat van als hij dit vaker gaat doen en meer ballen goed gaat geven.quote:
Ballen goed geven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij kan er pas wat van als hij dit vaker gaat doen en meer ballen goed gaat geven.
Anders blijft dit een lucky shot
4 assists, 1 goal, 3.5 wedstrijden, 19 jaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij kan er pas wat van als hij dit vaker gaat doen en meer ballen goed gaat geven.
Anders blijft dit een lucky shot
Dat doet hij toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:16 schreef Sickert het volgende:
Hoevaak loopt hij niet te kloten en speelt hij als een krant? zie laatste 5 topics oid
Als die jongen echt de potentie heeft moet hij het dit seizoen echt laten zien.
Hij doet al langer mee als dit Seizoen.. en daarvoor was hij ook zwak met afentoe een hoopvol moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 assists, 1 goal, 3.5 wedstrijden, 19 jaar.
Onder Frank wordt hij pas goed gebruikt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij doet al langer mee als dit Seizoen.. en daarvoor was hij ook zwak met afentoe een hoopvol moment.
Dat die jongen talent heeft ziet zelfs een aardappel maar het moet er nu toch echt uit gaan komen vind ik 19 jaar of niet.
Hij weet al dat ze toch niet doorlopen, 1e helft ook al zo met Sulejmaniquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Burrito het volgende:
Eriksen heeft al veel te vaak de bal verloren tijdens een aanval omdat hij geen kans tot steekpass zag
Let maar op, Castillion komt ook sterk terug volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef mash_ het volgende:
Boerrigter toch wel de beste aankoop sinds tijden. Erg goedkoop opgepikt van rkc en speelt echt goed
Bonevacia, Jozefzoon, Sneijderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Let maar op, Castillion komt ook sterk terug volgend seizoen.
Vermaelen, Vertonghen, Boerrigter, Castillion.....Who's next?
Spelen die bij RKC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bonevacia, Jozefzoon, Sneijder
Ik doelde meer op de verhuurde spelers van ons aan RKC....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bonevacia, Jozefzoon, Sneijder
ah ik snap hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verhuurde spelers van ons aan RKC....
En inderdaad, waarom geen samenwerking. RKC speelt nagenoeg Eredivisie, of ze spelen om kampioenschap in Jupiler Leage.
Ik heb dat liever als een 'satellietclub' als Almere City, met alle respect.
Toch niet in zijn eentje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
Maar iedereen vergeet wel dat de jong ons de derde ster heeft bezorgd, geef die jongen een kans.
Van mijn part krijgt hij 20 kansen van De Boer. Maar ik (en vele anderen) constateren gewoon WEER een matige en onzichtbare pot van hem. En we kunnen niet ontkennen dat hij geen kansen kreeg in de tweede helft, het was bijna een trainingspartij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
Maar iedereen vergeet wel dat de jong ons de derde ster heeft bezorgd, geef die jongen een kans.
maar zo zie je toch weer. Een speldenprik is genoeg voor Ajax om alles op het gareel te zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Burrito het volgende:
Zo goed was het echt niet hoor. Na de 1-0 ging het lopen maar Vitesse heeft genoeg kansen gehad tijdens de 0-0
Er zijn gewoon teveel goede aanvallende spelers om hem heen. Dat hij belangrijk was tijdens de kampioenswedstrijd is leuk. Maar als hij niet goed is, dan mag hij daar gewoon op afgerekend worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
Dat is misschien wel de klasse van Ajax. Die maken dat soort kansen WEL af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Burrito het volgende:
Zo goed was het echt niet hoor. Na de 1-0 ging het lopen maar Vitesse heeft genoeg kansen gehad tijdens de 0-0
Dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zijn gewoon teveel goede aanvallende spelers om hem heen. Dat hij belangrijk was tijdens de kampioenswedstrijd is leuk. Maar als hij niet goed is, dan mag hij daar gewoon op afgerekend worden.
Jaartje verhuren aan RKCquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit.
Maar de jong heeft het in zich, alleen komt het er niet zo goed uit in dit systeem.
welk systeem dan ? 4-4-2 zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit.
Maar de jong heeft het in zich, alleen komt het er niet zo goed uit in dit systeem.
Je hebt wel gelijk, voor hetzelfde geld kom je met 0-1 achter en wordt het een hele andere wedstrijd ondanks de vele kansen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Burrito het volgende:
Was toch al 4-0, mag hij het ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, voor hetzelfde geld kom je met 0-1 achter en wordt het een hele andere wedstrijd ondanks de vele kansen.
de Jong vond ik ook matig op het middenveld en als spits was hij te zelfzuchtig, een bal met links op doel schieten is echt gaan voor eigen succes
stond er één links van hem er beter voor dus ben het niet met je eens, als hij met rechts had kunnen schieten okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was toch al 4-0, mag hij het ook wel eens proberen.
care joh. Waar maak je een probleem overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
stond er één links van hem er beter voor dus ben het niet met je eens, als hij met rechts had kunnen schieten ok
Onderschat Cabral nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemt iedereen Ajax- Feyenoord een grote wedstrijd
Ik had 4-1 van te voren voorspeld en is ook een prima uitslag maar ik mag toch over spelers en situaties wel zeggen wat ik ervan vind?ook al mag het niet dan doe ik het nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
care joh. Waar maak je een probleem over4-1 is een mooie uitslag
Dat ene schot van de Jong vind ik niet zoveel uitmakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had 4-1 van te voren voorspeld en is ook een prima uitslag maar ik mag toch over spelers en situaties wel zeggen wat ik ervan vind?ook al mag het niet dan doe ik het nog
Lees het nog eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ene schot van de Jong vind ik niet zoveel uitmaken
Iets met ambiance......quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemt iedereen Ajax- Feyenoord een grote wedstrijd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het schot wel wat uitmaken buiten die reactie
quote:de Jong vond ik ook matig op het middenveld en als spits was hij te zelfzuchtig, een bal met links op doel schieten is echt gaan voor eigen succes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |