de jong is imo dus gewoon niet goed genoeg. te trage handelingsnelheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:19 schreef Capi het volgende:
ik wil wel eens anita de jong en theo op het middenveld zien, met de punt naar achteren (anita)
Afgelopen zondag kon ik dan nog een halve wedstrijd zien, maar ik kijk ook al een week uit naar de wedstrijd van vanavondquote:Burrito
Door vakantie is Vitesse vanavond de eerste wedstrijd dit seizoen die ik volledig ga kijken. Heb er zin in
Janssen MCL FRANK. SNAPT DAT NOUquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax: Vermeer; Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Janssen, Siem, Eriksen; Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter. #ajavit
Hmpf.
en de jong bankquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen MCL FRANK. SNAPT DAT NOU
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax: Vermeer; Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Janssen, Siem, Eriksen; Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter. #ajavit
Hmpf.
anita is gewoon de hoer van t elftal, terwijl een blinde ziet dat die man gewoon voor balans zorgt op t middenveld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zei Frank niet ooit eens dat hij Anita niet meer als optie voor LB zag en hij een linkspoot daar wou hebben
Anita was absoluut geen optie voor LB. En kijk wat hij nu steeds doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zei Frank niet ooit eens dat hij Anita niet meer als optie voor LB zag en hij een linkspoot daar wou hebben
Dit wou ik nog net niet zeggen, maar het lijken op beginnende trainers fouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
Jol flashbacks
Frank's wegen zijn al net zo ondoorgrondelijk.
frank heeft iig een visie en jol had dat imo totaal niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit wou ik nog net niet zeggen, maar het lijken op beginnende trainers fouten.
Zie ik de eerste tijd nog niet gebeuren. Je moet eerst met 3-0 van psv verliezen voordat er verandering in komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef gomi het volgende:
[..]
frank heeft iig een visie en jol had dat imo totaal niet.
fdb moet alleen gewoon anita op middenveld zetten, de jong eruit en boilessen op lb.
kleine aanpassingen. bij jol was t gewoon ram die bal naar voren en op hoop van zegen
dat is dus waar ik bang voor ben idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zie ik de eerste tijd nog niet gebeuren. Je moet eerst met 3-0 van psv verliezen voordat er verandering in komt.
als hij niet fit is moet hij imo ook niet in de selectie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
Wie zei trouwens dat Boilesen allang fit was. Hij is zelfs nu nog niet helemaal fit, zei hij gisteren.
Hij kan spelen, maar hij is nog niet topfit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef gomi het volgende:
[..]
als hij niet fit is moet hij imo ook niet in de selectie.
yeah, maar een type als hij is zet je niet halffit op de bank imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij kan spelen, maar hij is nog niet topfit.
Heb maar een paar minuutjes kunnen kijken, zag er wel leuk uit. Intervieuw met Frank, Eriksen, de Jong en vd Wiel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb ik het s een keer niet opstaan![]()
Maar 25min? Meestal zijn zulke items veel korter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |