Ik heb toch het idee dat hij dat wel inziet met een potentiële aankoop van Cilessen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vermeer niet goed genoeg is.
Neuh, waar moet je Messi laten dan? Op rechsbuiten hebben we Sulejmani al, en voor de spitspositie komt Messi tekort; zwakke fysiek, geen kopper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Frank beseft dat Messi en Xavi een aanwinst zouden zijn...
Ik denk dat we Messi moeten kopen en verhuren aan een degradatiekandidaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, waar moet je Messi laten dan? Op rechsbuiten hebben we Sulejmani al, en voor de spitspositie komt Messi tekort; zwakke fysiek, geen kopper.
Dat zo'n gekke Arabier DAT niet doet, dat is pas vermaak. Vreemd eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat we Messi moeten kopen en verhuren aan een degradatiekandidaat.
Onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vermeer niet goed genoeg is.
Als jij nou gewoon eens nokte met reageren zonder argumenten en optieft met je persoonlijke aanvallen.quote:
You Mad Bro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens nokte met reageren zonder argumenten en optieft met je persoonlijke aanvallen.
Dit is een discussieforum, waar ik mijn MENING geef, die hoef je niet te delen, integendeel.
En vermeer is gewoon niet goed genoeg, die pakt geen punten vioor Ajax, hij verliest ze ook niet, maar het is gewoon een redelijke keeper, meer niet.
Die Oekrainse (ofzo) trofy-wife bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef Boudibou het volgende:
Wat een tieten net zeg...bij de EL-loting.
Een goede keeper stopt de houdbare ballen, een topkeeper de onhoudbare, Vermeer is goed maar geen topquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Boudibou het volgende:
Alleen de goal van Tedje van de Paavert (off all people) valt hem aan te rekenen. De andere goals zijn gevallen door de falende verdediging (m.n. Blind 2x).
Moeten we dan humorloos in het leven staan als Ajacied?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Revanche op Madridhumor hebben jullie wel
Humor? We zijn toch bloedserieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten we dan humorloos in het leven staan als Ajacied?
Dan moet hij janssen ook eens ergens anders neerzetten. Dat gebeurd alleen steeds maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chanturia vs Anita denk ik. Als Frank slim is en van zijn fouten leert
Die in het publiek zat en even in beeld was naast een ouwe zak, dus jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef denial86 het volgende:
[..]
Die Oekrainse (ofzo) trofy-wife bedoel je?
Vermeer is geen Steek nee. Maar hij is wel de beste doelman van de Eredivisie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een goede keeper stopt de houdbare ballen, een topkeeper de onhoudbare, Vermeer is goed maar geen top
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vermeer is geen Steek nee. Maar hij is wel de beste doelman van de Eredivisie.
hahaha hihihih hahah je zei zélfs isakssonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Mikhailov is beter dan Vermeer, misschien Boschker ook nog wel. Tyton, en zélfs Isaksson pakken meer ballen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vermeer is geen Steek nee. Maar hij is wel de beste doelman van de Eredivisie.
Issakson en Boscker beter dan Vermeer. Troll.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Mikhailov is beter dan Vermeer, misschien Boschker ook nog wel. Tyton, en zélfs Isaksson pakken meer ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |