Ja, zoals ik al zei, je moet eerst met 3-0 van PSV verliezen voordat Frank er iets aan gaat veranderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Aub aub aub, breng Jansen naar voren!
zie er toch wel een, iets met een tafel en een stoel..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb je al die andere kneuzen er niet bij.
Ik denk dat die jongens Frank verkeerd begrijpen, ''Totale dominantie" Klinkt als *totale irritatie*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Swomp het volgende:
Met dit voetbal halen we de halve finale CL makkelijk
janssen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb niet eens zòveel kritiek op het voetbal, Vitesse is een lastige tegenstander. Maar JANSEN moet naar VOREN!
Hij kan er pas wat van als hij dit vaker gaat doen en meer ballen goed gaat geven.quote:
Ballen goed geven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij kan er pas wat van als hij dit vaker gaat doen en meer ballen goed gaat geven.
Anders blijft dit een lucky shot
4 assists, 1 goal, 3.5 wedstrijden, 19 jaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij kan er pas wat van als hij dit vaker gaat doen en meer ballen goed gaat geven.
Anders blijft dit een lucky shot
Dat doet hij toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:16 schreef Sickert het volgende:
Hoevaak loopt hij niet te kloten en speelt hij als een krant? zie laatste 5 topics oid
Als die jongen echt de potentie heeft moet hij het dit seizoen echt laten zien.
Hij doet al langer mee als dit Seizoen.. en daarvoor was hij ook zwak met afentoe een hoopvol moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 assists, 1 goal, 3.5 wedstrijden, 19 jaar.
Onder Frank wordt hij pas goed gebruikt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hij doet al langer mee als dit Seizoen.. en daarvoor was hij ook zwak met afentoe een hoopvol moment.
Dat die jongen talent heeft ziet zelfs een aardappel maar het moet er nu toch echt uit gaan komen vind ik 19 jaar of niet.
Hij weet al dat ze toch niet doorlopen, 1e helft ook al zo met Sulejmaniquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Burrito het volgende:
Eriksen heeft al veel te vaak de bal verloren tijdens een aanval omdat hij geen kans tot steekpass zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |