Let maar op, Castillion komt ook sterk terug volgend seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef mash_ het volgende:
Boerrigter toch wel de beste aankoop sinds tijden. Erg goedkoop opgepikt van rkc en speelt echt goed
Bonevacia, Jozefzoon, Sneijderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Let maar op, Castillion komt ook sterk terug volgend seizoen.
Vermaelen, Vertonghen, Boerrigter, Castillion.....Who's next?
Spelen die bij RKC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bonevacia, Jozefzoon, Sneijder
Ik doelde meer op de verhuurde spelers van ons aan RKC....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bonevacia, Jozefzoon, Sneijder
ah ik snap hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verhuurde spelers van ons aan RKC....
En inderdaad, waarom geen samenwerking. RKC speelt nagenoeg Eredivisie, of ze spelen om kampioenschap in Jupiler Leage.
Ik heb dat liever als een 'satellietclub' als Almere City, met alle respect.
Toch niet in zijn eentje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
Maar iedereen vergeet wel dat de jong ons de derde ster heeft bezorgd, geef die jongen een kans.
Van mijn part krijgt hij 20 kansen van De Boer. Maar ik (en vele anderen) constateren gewoon WEER een matige en onzichtbare pot van hem. En we kunnen niet ontkennen dat hij geen kansen kreeg in de tweede helft, het was bijna een trainingspartij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
Maar iedereen vergeet wel dat de jong ons de derde ster heeft bezorgd, geef die jongen een kans.
maar zo zie je toch weer. Een speldenprik is genoeg voor Ajax om alles op het gareel te zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Burrito het volgende:
Zo goed was het echt niet hoor. Na de 1-0 ging het lopen maar Vitesse heeft genoeg kansen gehad tijdens de 0-0
Er zijn gewoon teveel goede aanvallende spelers om hem heen. Dat hij belangrijk was tijdens de kampioenswedstrijd is leuk. Maar als hij niet goed is, dan mag hij daar gewoon op afgerekend worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
Dat is misschien wel de klasse van Ajax. Die maken dat soort kansen WEL af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Burrito het volgende:
Zo goed was het echt niet hoor. Na de 1-0 ging het lopen maar Vitesse heeft genoeg kansen gehad tijdens de 0-0
Dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zijn gewoon teveel goede aanvallende spelers om hem heen. Dat hij belangrijk was tijdens de kampioenswedstrijd is leuk. Maar als hij niet goed is, dan mag hij daar gewoon op afgerekend worden.
Jaartje verhuren aan RKCquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit.
Maar de jong heeft het in zich, alleen komt het er niet zo goed uit in dit systeem.
welk systeem dan ? 4-4-2 zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit.
Maar de jong heeft het in zich, alleen komt het er niet zo goed uit in dit systeem.
Je hebt wel gelijk, voor hetzelfde geld kom je met 0-1 achter en wordt het een hele andere wedstrijd ondanks de vele kansen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Burrito het volgende:
Was toch al 4-0, mag hij het ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, voor hetzelfde geld kom je met 0-1 achter en wordt het een hele andere wedstrijd ondanks de vele kansen.
de Jong vond ik ook matig op het middenveld en als spits was hij te zelfzuchtig, een bal met links op doel schieten is echt gaan voor eigen succes
stond er één links van hem er beter voor dus ben het niet met je eens, als hij met rechts had kunnen schieten okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was toch al 4-0, mag hij het ook wel eens proberen.
care joh. Waar maak je een probleem overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
stond er één links van hem er beter voor dus ben het niet met je eens, als hij met rechts had kunnen schieten ok
Onderschat Cabral nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemt iedereen Ajax- Feyenoord een grote wedstrijd
Ik had 4-1 van te voren voorspeld en is ook een prima uitslag maar ik mag toch over spelers en situaties wel zeggen wat ik ervan vind?ook al mag het niet dan doe ik het nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
care joh. Waar maak je een probleem over4-1 is een mooie uitslag
Dat ene schot van de Jong vind ik niet zoveel uitmakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had 4-1 van te voren voorspeld en is ook een prima uitslag maar ik mag toch over spelers en situaties wel zeggen wat ik ervan vind?ook al mag het niet dan doe ik het nog
Lees het nog eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ene schot van de Jong vind ik niet zoveel uitmaken
Iets met ambiance......quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemt iedereen Ajax- Feyenoord een grote wedstrijd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het schot wel wat uitmaken buiten die reactie
quote:de Jong vond ik ook matig op het middenveld en als spits was hij te zelfzuchtig, een bal met links op doel schieten is echt gaan voor eigen succes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |