Nee, dat woord bestaat dan ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
Revange__________________________
Niet in dit universum.
Touchéquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat woord bestaat dan ook niet.
Ben bang dat we afgedroogd gaan worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het Ajax natuurlijk wel gun om te stunten, want Nederlandse ploeg
tegen Madrid gaat dat niet lukken, een overwinning op Lyon vind ik er wel al éénquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het Ajax natuurlijk wel gun om te stunten, want Nederlandse ploeg
Nee joh, gewoon net als in de gloriedagen stappen we met een staande ovatie van het veld in Bernabeu. Stelletje drama queens daar joh. Moet je makkelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ben bang dat we afgedroogd gaan worden.
Ik gok per wedstrijd zo'n 50000 manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef Happel het volgende:
Iemand die ook de ruim 90 euro voor elke wedstrijd gaat betalen?
Vanaf 33¤ per wedstrijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef Happel het volgende:
Iemand die ook de ruim 90 euro voor elke wedstrijd gaat betalen?
Helaas moet ik je 100% gelijk geven. Had ook zoveel liever Barca gehad maar ja. Probeer 2/3e te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Tegen Madrid ben je gewoon kansloos, ook op een goeie dag van ons en een slechte van hun. Dan had ik liever barca geloot, dat verlies je ook gewoon, maar dat is niet zo'n teringclub.
Ah, het zijn passe-partouts? De prijzen op de site.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vanaf 33¤ per wedstrijd
En ja, die zijn er
Ja, goedkoopste 90 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, het zijn passe-partouts? De prijzen op de site.
Haha, dacht al. Collega zat te klagen, dat hij niet meer met zijn kinderen kon vanwege die prijzen. Zal hem het goede nieuws eens brengen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, goedkoopste 90 euro
Gelukkig wel
Maar het punt is wel dat de goedkope kaarten heel lastig te krijgen zijn voor mensen zonder seizoenskaart.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, dacht al. Collega zat te klagen, dat hij niet meer met zijn kinderen kon vanwege die prijzen. Zal hem het goede nieuws eens brengen.
Och, gok dat het nu wel goedkomt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar het punt is wel dat de goedkope kaarten heel lastig te krijgen zijn voor mensen zonder seizoenskaart.
Als die weggaat wordt het echt een schiettent achterin.....quote:
quote:Update: Ajax en NEC tillen gesprekken over weekend heen
Vrijdag, 26 augustus 2011 om 12:05
Hoeveel wordt Ajax-Vitesse? Speel het nieuwste voetbalspel
Het vertrek van Jasper Cillessen van NEC naar Ajax komt zeer waarschijnlijk nog voor het sluiten van de transfermarkt rond. Zo'n drie weken geleden bracht men in Amsterdam een eerste bod uit op de 22-jarige keeper. NEC veegde dat van tafel en hield telkens vast aan een bedrag van zo'n zes miljoen euro. Inmiddels zouden de clubs bijna klaar zijn met de onderhandelingen.
“Het gaat de goede kant op”, laat Ajax-trainer Frank de Boer vrijdagmorgen weten in De Telegraaf. De verwachting is dat er vrijdag of zaterdag een klap op de transfer wordt gegeven: het verschil zou nog maar enkele tienduizenden euro's bedragen. Cillessen zelf gaf reeds zijn jawoord aan Ajax voor een contract van vijf seizoenen. De details moeten echter nog wel uitgewerkt worden, maar daaromtrent worden geen obstakels verwacht.
Kenneth Vermeer is op dit moment de eerste doelman bij de landskampioen, na het vertrek van Maarten Stekelenburg. In de vier duels die Ajax tot nu toe speelde, incasseerde hij zes tegendoelpunten: twee tegen FC Twente, één tegen De Graafschap, één tegen sc Heerenveen en twee tegen VVV-Venlo. Cillessen moet ook zes keer vissen, maar in drie wedstrijden.
Update 26 augustus 9:19 uur - NEC bevestigt serieuzer bod van Ajax op Cillessen
Carlos Aalbers heeft bevestigd dat Ajax afgelopen week een verbeterd bod heeft uitgebracht op doelman Jasper Cillessen. Eerder op de ochtend maakte De Telegraaf melding van een gat van nog enkele tienduizenden euro's tussen vraag en aanbod. Aalbers bevestigt aan Omroep Gelderland dat beide partijen 'naar elkaar zijn toe gekropen'. "We zijn dus weer in gesprek, maar of het ook rond komt, kan ik nog niet inschatten."
Update 26 augustus 12:05 uur - Ajax en NEC tillen onderhandelingen over het weekend heen
Volgens RTV Noord-Holland lijken Ajax en NEC het eens te worden over een transfer van Jasper Cillessen. Aalbers wil echter nu nog geen zaken doen. “We tillen de onderhandelingen over het weekend heen. We willen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |