Dit was ter introductie een twee-in-één aflevering volgens mij, de rest van de afleveringen duren drie kwartier tot een uur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Ik heb ook gekeken, mooi gefilmd en het trage stoort me niet echt. Ik blijf kijken. Duurt wel lang trouwens, één aflevering.
Alleen aflevering 1 duurt zo lang, vanaf aflevering 2 wordt het gehalveerd naar 50 minuten ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Ik heb ook gekeken, mooi gefilmd en het trage stoort me niet echt. Ik blijf kijken. Duurt wel lang trouwens, één aflevering.
Eerste aflevering gemist? Hij heeft een ongeluk gehad.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef alors het volgende:
Is die ene gast zwakbegaafd ofzo? Met die roze trui?
ah zo, ja ik heb vorige week met name het begin gemist...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eerste aflevering gemist? Hij heeft een ongeluk gehad.
Geeft niet hoor, we praten je wel bijquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
ah zo, ja ik heb vorige week met name het begin gemist...
Ja! Al wekt deze serie mijn persoonlijke interesse meer. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
De laatste Nederlandse serie die ik gekeken heb en erg erg over te spreken was is Penoza.
Deze kwalitatief vergelijkbaar?
Inderdaad, vind het een beetje suffig klinken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:13 schreef Dandilion het volgende:
Ik vind Sylvia Hoeks haar stem zo klinken als Yvonne Jaspers. :-S
Eerste afl waren dubbele afleveringen. Hoe zo moest jij half jaar wachten #dtvquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef Injetta het volgende:
Het wordt gaandeweg steeds spannender. Er speelt een heleboel waar je nu nog geen weet van hebt.
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien om te beoordelen. Ik vond de eerste aflevering het zwakst. Maar na 3 afleveringen zat ik er helemaal in en heb dus een half jaar moeten wachten op de echte uitzendingen.
Ik vind het echt een spannende serie.
Hopelijk gaat het succesvol worden. Het is met veel zorg gemaakt.
Penoza was ook goed..ik blijf ook naar Overspel kijken..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
De laatste Nederlandse serie die ik gekeken heb en erg erg over te spreken was is Penoza.
Ik heb deze eerste 3 afleveringen (dus tot waar ze nu zijn) ergens in mei of zo gezien om te beoordelen. Dus ik heb vanaf mei moeten wachten op nu ....quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerste afl waren dubbele afleveringen. Hoe zo moest jij half jaar wachten #dtvIk vind drama serie erg goed.en mooi gemaakt ..Mooier dan Penoza.
Oh op zo'n manier..Het is een prachtige serie..ben namelijk dol op dramaserie. Eindelijk Nederlands drama serie te zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:11 schreef Injetta het volgende:
Ik heb deze eerste 3 afleveringen (dus tot waar ze nu zijn) ergens in mei of zo gezien om te beoordelen. Dus ik heb vanaf mei moeten wachten op nu ....
Sylvia is 28 jaar. Dat geef je haar niet. Met dat kinderachtig gelachquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Silvia Hoeks zo'n eh kindZij had ook de dochter van Fedja kunnen spelen
En Fedja is 38 jaar. Dus ze schelen sowieso 10 jaar en dat is wel te zien. Ik vind Sylvia ook erg jong overkomen, maar.. ik vind haar toch wel heel overtuigend de rol spelen hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sylvia is 28 jaar. Dat geef je haar niet. Met dat kinderachtig gelach
Sylvia speelt ook goed, ze is een goeie actrice. Maar het kinderlijke gelach als Iris natuurlijk! Nee, ze speelt de rol van Iris overtuigend!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef Injetta het volgende:
En Fedja is 38 jaar. Dus ze schelen sowieso 10 jaar en dat is wel te zien. Ik vind Sylvia ook erg jong overkomen, maar.. ik vind haar toch wel heel overtuigend de rol spelen hoor.
Hier hadden ze wel iets beter aandacht aan mogen besteden ja, gaat nu al paar keer fout...quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:11 schreef Jovatov het volgende:
Ik stoorde me overigens wel dat die Iris eerst in zo'n oude dubbeldekkertrein zat, vervolgens was er een shot van een rijdende nieuwe dubbeldekker, en dan stapt ze weer uit een oude dubbeldekker... Achja. Gewoon een klein smetje op een anderszins prima eerste aflevering
Dit is leuk maar Penoza vond ik echt veel beter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
Hey, dat is mijn tekst!!!!! Van die dubbeldekkertreinen kan het zijn dat ze is over gestapt tussen door. Verder superserie, ben benieuwd. En spenoza ga ik eens zoeken dankzij dit topic!quote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Zemelknoper het volgende:
Ook leuk, Björn zegt dat hij vanaf 19.00 op de club was, maar die is vanaf 20.00 open. De politie heeft het nog niet door
Ja echt wel volgende week ook zag ik later een stukje ervan..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ook nog steeds erg enthousiast, spanning was om te snijden vanavond.
Toch vind ik het jammer dat ze dat soort voorstukjes direct achter de aflevering plakken. Ik wil volgende week pas weten hoe het verder gaat. Ben ik de enige?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel volgende week ook zag ik later een stukje ervan..
Nee jij bent niet de enige die het jammer vind dat je het voorstukje te zien krijgt..Ik vind 't ook jammer. Inderdaad er spelen goeie acteurs mee en goed in elkaar gezet. Ben blij met deze serie.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef DrDurden het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze dat soort voorstukjes direct achter de aflevering plakken. Ik wil volgende week pas weten hoe het verder gaat. Ben ik de enige?
Verder vind ik het echt een geweldige serie. Technisch zit het allemaal zeer goed in elkaar (wat toch een beetje het breekpunt is bij veel Nederlandse series, vind ik) en het acteerwerk is uiteraard goed (Wat wil je, met die acteurs). Er zitten misschien een paar onlogische dingetjes in, maar dan ga ik muggenziften, waar ik geen zin in heb.
Ja dat is inderdaad jammer dat ze dat doen. Bij de serie A.dam & E.V.A. werden de highlights van de volgende aflevering ook steeds al in de voorstukjes verklapt..quote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Toch vind ik het jammer dat ze dat soort voorstukjes direct achter de aflevering plakken. Ik wil volgende week pas weten hoe het verder gaat. Ben ik de enige?
Neeh, hij zag het ook aan de tijd en de plaats waar het gesprek vandaan kwam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond dat Pepijn wel heeeel vlug in de link legde dat Willem t was...
Want haalde hij het nu alleen uit de woorden "Ik ben buiten de stad?" ?
Ahh, vandaar!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neeh, hij zag het ook aan de tijd en de plaats waar het gesprek vandaan kwam.
Zoiets dacht ik ook al te zien in een eerder shot! Want ik dacht nog: Ook raar dat ze 2 dagen achter elkaar dezelfde kleren aandoet. Teminste, terwijl ze bij Willem is ook. Maar later viel me het ook niet meer op, vanwege die andere kledingquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:41 schreef Injetta het volgende:
Spannend. Wat alleen heel stom was dat Iris na haar bezoek aan het hotel tien ze thuis kwam ineens de verkeerde kleding aan had. Ze had ineens dat blauwe bloesje met die beige broek weer aan die ze aan had in dat atelier.
In het hotel had ze een heel ander hesje aan.
Ja, dat heb je goed inderdaad en omdat je hier op wees hoor ik dit dus alleen maar. Je hebt gelijk maar het is bloedirritant want ik ben niet zo erg dol op Yvon Jaspers. Ik vind dat eik een heel vervelend mens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:13 schreef Dandilion het volgende:
Ik vind Sylvia Hoeks haar stem zo klinken als Yvonne Jaspers. :-S
lol die jongere acteurs kunnen idd niet zo goed spelen , vooral dat meisje van die tweeling.. in de 1e afl. (mooie foto's ) stonden ze op een gegeven moment bij de fietsenstalling op school (bij 1.12 ..) en toen moest ze haar zinnetje opzeggen, waar ze blijkbaar nogal zenuwachtig voor was want ze deed een paar keer haar mond open en bedacht zich blijkbaar dat ze het toch nog niet moest zeggen.. dit zag er nogal debiel uit lol , dat ze dat niet eventjes hebben overgedaan begrijp ik niet! Aan de andere kant heeft ze ook wel weer soms haar goede momenten, zoals toen ze er achterkwam dat die vriendin door haar broertje was aangevallen .. dus ik geef dr een kans..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:46 schreef Jovatov het volgende:
Vond de tweede aflevering wel iets minder.
Die jonge acteurs (die tweeling en die vriendin) kunnen niet acteren. En die scène bij die therapeut vond ik ook bijzonder slecht geschreven. Ook die agenten die steeds bij de club binnenkomen vond ik wel wat tenenkrommend.
Enfin, ik blijf het toch wel volgen, productiewaarden zijn wel goed, het kijkt ergens ook wel lekker weg. En die Sylvia is erg prettig om naar te kijken ().
Dat klopt dat blonde meisje.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht waar ken ik die dochter toch van? Maar die speelde ook in Penoza de dochter.
Een zelfde soort rol ook vind ik, ook zo'n bozig tienermeisje.quote:
Ik had net zoiets met die blonde politie-agente (die ik overigens niet erg overtuigend vind acteren). Herkende die stem ergens van. Is dus de dochter uit Mijn Dochter En Ik (quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht waar ken ik die dochter toch van? Maar die speelde ook in Penoza de dochter.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik had net zoiets met die blonde politie-agente (die ik overigens niet erg overtuigend vind acteren). Herkende die stem ergens van. Is dus de dochter uit Mijn Dochter En Ik ():
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 03:44 schreef W00fer het volgende:
Dat huis waarin ze die psychotherapeut sessies opnemen is hetzelfde als dat uit Verborgen Gebreken, het huis van Joep en Noor.
Er zitten ook diverse VFX in, zo loopt Iris dat pand uit, en zie je het logo van Lidl. Dat is nu niet geel, maar blauw, zelfs in bewegend beeld. Verder op rijdende auto's andere kentekens gemod enz enz.
Een meisje pastte op Menno zag ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Wat ik wel vreemd vond was in het begin, hij ging een blokje lopen (even een bushokje kapot trappen) en zij bleef in huis bij Menno. Even later was zij ook buiten en ging ook weg om Willem te zien.
Wie paste in tussentijd op dat kind dan?
en Nirvana!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef alors het volgende:
goede muziek ook99 Problems but a bitch aint one
Bjorn is helemaal gek van Nirvanaquote:
Ik dacht 11 afleveringen..Het wordt steeds spannender.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Vlindur het volgende:
Vind de serie wel steeds sterker worden.![]()
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Dat stelletje theemutsen die kei- en keihard werken FOK!ken en een Freak met zijn geleuter over bejaarde vrouwen.quote:
Het is allemaal nog in echt topkwaliteit te zien via uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jammer dat ik de eerste paar afleveringen heb gemist, maar dit is weer een topserie voor Nederlandse begrippen.
Dan weet ik wat ik zaterdagavond ga doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Het is allemaal nog in echt topkwaliteit te zien via uitzendinggemist.nl
Na aflevering gisteren bleek huis toch in de buurt van Olympisch stadion te staan, of Iris moet ook eerst grote wandeling gemaakt hebben voordat ze taxi namquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:00 schreef ddx het volgende:
Zijn ommetje was anders best groot, huis staat bij Artis en je zag hem bij Olympisch stadion lopen.
Ja Björn vind ik ook echt aandoenlijk! Hij bedoelt dingen gewoon goed en wil zo graag dat zijn vader trots op hem is enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef Purdey het volgende:
Dat is dus mijn handicap, ik ben totaal niet bekend in A'dam. Dus mij zouden ze alles wijs kunnen maken
Ik vond het best een goede aflevering gisteravond. Marit die zelf op onderzoek uit ging in de mappen van papa. En het uitkomen van de buitenechtelijke verhouding van Willem. Alhoewel ik het een béétje kinderachtig vond van Pepijn om het zo te doen. Alhoewel ik het me ook wel weer voor kan stellen, sweet revenge.
Ik vind Björn trouwens een hele aandoenlijke rol. Echt een soort groot kind. Hoe hij ook naast z'n vader op de bank zat, onder zijn arm. En hoe kinderlijk enthousiast hij was over Marco.
Vertel mij aub welke rol speelt Ramsey Nasr ? Willem of niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef Zemelknoper het volgende:
De tering, wat is het een geweldige serie. Naast Kees Prinsen steelt Ramsey Nasr de show. Wauw.
Weet je dat zeker. ik dacht andersom. iig dankje voor je antwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:01 schreef Purdey het volgende:
Hij speelt Pepijn. Willem wordt gespeeld door Fedja van Huêt.
Ja, is zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je dat zeker. ik dacht andersom. iig dankje voor je antwoord.
Oké ik ken beide acteurs niet van namen. Alleen de dochter van Willem en Sylvia Hoeks en de acteur die in de serie is vermoord die ken ik wel. En Kees Prinsen ookquote:
Willem en Iris (Sylvia Hoeks) hebben geen kind. Willem heeft een tweeling met zijn vrouw die gespeeld wordt door Rifka. Iris en Pepijn hebben een zoontje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké ik ken beide acteurs niet van namen. Alleen de dochter van Willem en Sylvia Hoeks en de acteur die in de serie is vermoord die ken ik wel. En Kees Prinsen ook![]()
Ja dat weet ik dat Pepijn en Iris een zoontje hebben. ik bedoelde de actrice die de dochter van Willem speeld en Sylvia tensame ken ik van de tv.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Willem en Iris (Sylvia Hoeks) hebben geen kind. Willem heeft een tweeling met zijn vrouw die gespeeld wordt door Rifka. Iris en Pepijn hebben een zoontje.
Telefoonnummer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Met 'Rosie' heb ik vroeger gespeeld. Ik win
Ja echt wel goeie muziek zekers de beginetune en op laatst Deep Purple.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef alors het volgende:
Hele serie zit vol goede muziek, zelfs de begintune
Dat. Ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse series, maar hier ga ik altijd echt even voor zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoals elke week prachtige aflevering, toffe serie.
Echt een goeie Nederlandse serie's zoals Penoza, Bloedverwanten ,Overspel en meerdere kijk ik zeker graag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
Dat. Ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse series, maar hier ga ik altijd echt even voor zitten.
Het wordt steeds spannender.
Ja het wordt echt steeds spannender. Alle lijnen worden steeds meer met elkaar verwikkeld en ik baal elke week keihard als het alweer afgelopen is!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse series, maar hier ga ik altijd echt even voor zitten.
Het wordt steeds spannender.
Dat stuk was me totaal niet opgevallen. Het viel me wel op dat Bjorn eerst in een cel met een blauwe deur gezet werd, en later uit een cel met een grijze deur gehaald werd. Of andersom, dat weet ik echt niet meer. Wel apart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren was het ook nog bij DWDD bij de TV draait door, dat je een acrobaat moest zijn om in de serie te spelen. Lieten ze zien dat Kees Prins voorin in de auto stapte en bij het arriveren thuis achter uit stapte. Dat soort kleine foutjes zitten er best veel in. Maar het stoort verder niet gelukkig.
De script supervisor hoort ervoor te zorgen dat de visuele continuïteit klopt. Doorgaans heb je echter bij Nederlandse producties (en al helemaal bij series) weinig draaitijd, waardoor dit soort dingen dus kunnen ontstaan. Misschien slordig, maar iedere productie heeft dit soort problemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:06 schreef Injetta het volgende:
Het is wel apart dat in deze serie zoveel van dat soort fouten zitten. In elke aflevering een paar.
Echt raar. Je maakt met zoveel zorg zo'n serie. Je zet er een topcast in en dan zet je blijkbaar een stagiaire in om voor dit te zorgen.
Het heeft een naam toch? Iemand die specifiek moet opletten dat dit allemaal klopt. Die moet exact weten wat er op elke set gebeurt (plekken, kleding, aankleding, hoe iemands haar zit. Al die details).
Degene die dit heeft gedaan, is niet geschikt voor het werk.
12 afleveringen, volgens Wikipedia...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Heb nog nooit zo'n goede Nederlandse serie gevolgd, vind het klasse en zelfs behoorlijk vervelend dat ik weer een week moet wachten. Die slordigheidjes doen gelukkig niets aan het verhaal af. Weet iemand hoe lang de serie duurt? Kan zijn dat ik er in mijn enthousiasme overheen heb gelezen, hoor.
Volgens mij dan 11 omdat de eerste aflevering een dubbele wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:39 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
12 afleveringen, volgens Wikipedia...
Sjips das weinigquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Purdey het volgende:
De serie wordt uitgezonden van 8 september tot 17 november. Dit volgens de Vara website van overspel. Nog zo'n 4 te gaan dus?
Het is inderdaad net zo'n Topserie als Vuurzee. (maar dan niet sarcastisch bedoeld)quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef Laureline het volgende:
Is dit net zo'n 'topserie' als Vuurzee? In dat geval sla ik deze even over. Zo niet, ben ik benieuwd!
Vind het zelfs stukken beter, je wordt er echt ingezogen. Ik hou normaal niet zo van Hollandse series maar dit is spannend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:56 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Het is inderdaad net zo'n Topserie als Vuurzee. (maar dan niet sarcastisch bedoeld)
Echt, he, de eerste keren vond ik het nog wel mooi, maar nu begint het te kriebelen. Mens, ga eens schreeuwen of schelden, doe in elk geval iets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
Top serie, al word ik een beetje zat van die niets zeggende blik van Silvia Hoeks. Emotieloos
Waarachter zitten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef alors het volgende:
Die Marit gaat straks naar de politie en dan denken zij natuurlijk dat Iris of Willem erachter zitten...
Dingetjes verklikken aan de pliesie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waarachter zitten?
(ik moet zeggen dat ik soms moeite heb om t verhaal te volgen)
Oh en die Joachim heeft 2 hele enge dikke aders langs zn slapen lopen,, IEK
Ah zo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dingetjes verklikken aan de pliesie.
Mee eens, wat is zij dun. Heb gisteren de eerste aflevering teruggekeken (aanrader van een collega) maar ik vind het een beetje tegenvallen en erg langdradig.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Hoerekots het volgende:
Nog meer mensen gekeken? top serie Kees Prins speelt erg goed Sylvia Hoeks ook! mooie meid maar jammer dat ze zo mager is.
Je moet er even inkomen, maar het is echt wel de moeite waard. Het word beterquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens, wat is zij dun. Heb gisteren de eerste aflevering teruggekeken (aanrader van een collega) maar ik vind het een beetje tegenvallen en erg langdradig.
Misschien ga ik de tweede aflevering morgen ook wel kijken aangezien mensen positief zijn over de serie.
De eerste aflevering is inderdaad nog wat traag, hier wordt meer een beetje een basis gelegd. Later wordt het allemaal vlotter en zeker spannender. Alle verhaallijnen die nog redelijk los van elkaar verlopen, komen na een tijdje zo lekker door elkaar te liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens, wat is zij dun. Heb gisteren de eerste aflevering teruggekeken (aanrader van een collega) maar ik vind het een beetje tegenvallen en erg langdradig.
Misschien ga ik de tweede aflevering morgen ook wel kijken aangezien mensen positief zijn over de serie.
Pastte niet bij hun..Wordt een mooie uitzending volgende week.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef alors het volgende:
Die Marco, wat een kneusje was dat ook...
Nee 17 november is de laatste afl!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Injetta het volgende:
Is het volgende week de laatste? Nee toch?
Hoe moeten ze dit tot een eind krijgen?
Volgens Michiel, ik vind van niet.twitter:MichielVanErp twitterde op donderdag 27-10-2011 om 21:22:51Prachtige aflevering van Overspel #vara enig minpuntje is dat irritant nagesynchroniseerde stemmetje van Menno, zoontje van Ramsey en Sylvia reageer retweet
Zo snel al.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee 17 november is de laatste afl!
Deels natuurlijk. Maar ben het toch wel met je eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ah ik hoop echt niet dat ze nu met zn allen Willem erbij gaan naaien!
En ook al vond ik Marco een strontvervelend rotjoch, dit vind ik toch ook wel erg triest. Die jongen is zo geworden door die thuissituatie.
denk dat dit wel een groot keerpunt gaan worden voor Huub Couwenbergquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vraag me af waarom het Marco moest zijn die vermoord wordt, en ook nog op deze manier. Het lijkt zo los te staan van het hele verhaal.
Maare issie dood?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vraag me af waarom het Marco moest zijn die vermoord wordt, en ook nog op deze manier. Het lijkt zo los te staan van het hele verhaal.
Volgens mij zou Victor daar eerst met Marit naartoe, ze hadden het over een feest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel verdacht toevallig dat Marco van weer juist door de afgewezen Vincent gevonden wordt
Het heeft denk ik met het ongeluk te maken. Iets wat toendertijd is gebeurd kan Willem in diskrediet brengen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Injetta het volgende:
Ik ben benieuwd wat Pepijn nou precies heeft afgesproken met Couwenberg. Moet Willem uit de weg geruimd? Of moet Willem zo in discrediet worden gebracht dat hij geen advocaat meer mag zijn?
Hoe gaat hij reageren op de dood van zijn zoon?
Ik denk dat hij sowieso wil dat Willem zodanig beschuldigd wordt van iets dat Iris Menno niet te zien krijgt zolang ze bij hem is. Maar aan het voorstukje te zien vond die baas van hem (gespeeld door Kenneth Herdigein, weet zijn naam niet) dat een belachelijk idee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Injetta het volgende:
Ik ben benieuwd wat Pepijn nou precies heeft afgesproken met Couwenberg. Moet Willem uit de weg geruimd? Of moet Willem zo in discrediet worden gebracht dat hij geen advocaat meer mag zijn?
Hoe gaat hij reageren op de dood van zijn zoon?
Als je neergestoken met je ogen open op straat ligt en nergens meer op reageert ben je wel redelijk dood jaquote:
Ik vond het nog niet zo overtuigend. Maar goed het zal wel dan als iedereen er vanuit gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Als je neergestoken met je ogen open op straat ligt en nergens meer op reageert ben je wel redelijk dood jaEn kwam verder ook wel ter sprake in de voorstukjes voor volgende week geloof ik
Inderdaad, ik vraag me af of ie echt dood is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond het nog niet zo overtuigend. Maar goed het zal wel dan als iedereen er vanuit gaat.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef DrDurden het volgende:
Begin ik er echt lekker in te komen, is de serie alweer bijna op z'n einde.
Maakte de sfeer compleet, heerlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Veerboot het volgende:
Dat eindnummer van afgelopen donderdag
Ja mooie eindnummer dat hadden ze vorige week ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Veerboot het volgende:
Dat eindnummer van afgelopen donderdag
Maar in het voorstukje wat ze na de laatste aflevering lieten zien hadden ze het over moord! Dus dat zou betekenen dat ie toch dood gaat..quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op de Vara site staat dat Marco in kritieke toestand naar het ziekenhuis wordt gebracht.
Dus (nog) niet dood!
Dat staat toch juist heel centraal, want Marco was daar omdat hij daar onderzoek deed in opdracht van zijn opa. Wat denk je dat zijn ouders en zusje daarvan vinden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef p-etr-a het volgende:
Dit snap ik inderdaad ook niet! Die rechterhand met die enge aders (ik weet niet hoe hij heet) zei namelijk dat hij die fles daar had laten staan en dat hij handschoenen aan had gehad en dat er dus helemaal geen vingerafdrukken op te vinden waren.. Misschien wordt het nu duidelijker, nu Willem verhoord gaat worden?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef alors het volgende:
Wtf hoe komt die fles met vingerafdrukken van Willem daar bij die hoer? Ik mis iets geloof ik...
Nights in White Satin van The Moody Bluesquote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef thettes het volgende:
The Doors
edit: verdomme gaat de buurman opeens boren in zn huis
Maar niet van harte volgens mij!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Sunglasses het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat Iris weer terug naar Pepijn zou gaan.
Oh dat zou kunnen, maar dan nog... waarom nou net die fles weggeven?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef ddx het volgende:
Die fles was denk ik verjaardagscadeau uit een van de eerste afleveringen ?
Nou zeg dat... die scene op bedquote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar niet van harte volgens mij!
Secretaresse van Huubquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef Purdey het volgende:
Trouwens, wat me opviel gisteravond, dat meisje wat uit die douche liep toen Huub in zijn pyjama op de rand van z'n bed zat. Wie was dat meisje? Nooit eerder gezien ook
Volgens mij zag je haar toen Elsie Willem smeekte in het kantoor om niet bij haar weg te gaanquote:
Nee, bij de officiele vara overspel gemist site. Krijg de aflevering wel, maar hij moet de hele tijd opnieuw laden. Ik moet altijd achteraf kijken, nooit problemen gehad, maar ik zal die beta site even proberen dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Bij mij doet ie het gewoon.
Heb je wel de beta.uitzendinggemist?
Of even op pauze zetten totdat ie in zn geheel is geladen??
Is het dan niet de secretaresse van Willem? Die heeft wel een blond jong secreteresse dingquote:
Echt, he? Verdorie weer een week wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef Soury het volgende:
Godver dat eind. Volgende keer met dit soort series wacht ik wel totdat alles online staat, kan ik doorkijken
In de aflevering dat Huub jarig was komt Willem met een fles champagne aan, en dan zegt Huub: "Alweer? Ik heb er tientallen daarvan in de kelder staan."quote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, maar dan nog... waarom nou net die fles weggeven?
Dat is wel zeker jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef RedGuy het volgende:
Overigens verwacht ik ook dat Willem degene is die het auto ongeluk heeft veroorzaakt waardoor Björn zo is geworden.
ik vrees ook dat Willem gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef RedGuy het volgende:
In de aflevering dat Huub jarig was komt Willem met een fles champagne aan, en dan zegt Huub: "Alweer? Ik heb er tientallen daarvan in de kelder staan."
Dus op al die flessen in zijn kelder zitten vingerafdrukken van Willem.
Overigens verwacht ik ook dat Willem degene is die het auto ongeluk heeft veroorzaakt waardoor Björn zo is geworden.
Waarom?? Ik krijg juist niet dat idee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik vrees ook dat Willem gedaan heeft
Ik download de meeste ipv uitzending gemistquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt, he? Verdorie weer een week wachten. Maar zijn er nog series terug te kijken die ook goed zijn? Vuurzee heb ik toen wel gevolgd en vond dat wel leuk, maar deze serie is super.
Welke, welke?????quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik download de meeste ipv uitzending gemist
Ik denk van wel en dat hij daarom in dienst van Couwenberg al hun criminele activiteiten onder het tapijt moet schuiven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waarom?? Ik krijg juist niet dat idee.
Ik vond Penoza een hele goede NL seriequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt, he? Verdorie weer een week wachten. Maar zijn er nog series terug te kijken die ook goed zijn? Vuurzee heb ik toen wel gevolgd en vond dat wel leuk, maar deze serie is super.
Slim.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef RedGuy het volgende:
[..]
In de aflevering dat Huub jarig was komt Willem met een fles champagne aan, en dan zegt Huub: "Alweer? Ik heb er tientallen daarvan in de kelder staan."
Dus op al die flessen in zijn kelder zitten vingerafdrukken van Willem.
Nee, dat niet, dat kwam nu alleen van pas. Volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2011 01:26 schreef Chule het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Huub bewust die fles met vingerafdrukken van Willem daar laten staan?
Er komt een vervolg van Penoza.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef Eef999 het volgende:
Ik vond Penoza een hele goede NL serie![]()
Ontopic; Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, leuke serie
Ik verwacht het eigenlijk puur omdat er nog niks echt bekend is van het ongeluk wat Björn heeft gehad, Willem in een gesprek met Iris zei dat hij niet alles kon vertellen en omdat in dit soort series er altijd plottwisten blijven komen.quote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Slim.
Maar waarom verwacht je dat en waarom zou hij dat hebben gedaan?
O... hmm. Ik weet niet of ik daar blij mee ben! Vind het juist wel prettig als een serie afgesloten wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |