Het is allemaal nog in echt topkwaliteit te zien via uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jammer dat ik de eerste paar afleveringen heb gemist, maar dit is weer een topserie voor Nederlandse begrippen.
Dan weet ik wat ik zaterdagavond ga doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
Het is allemaal nog in echt topkwaliteit te zien via uitzendinggemist.nl
Na aflevering gisteren bleek huis toch in de buurt van Olympisch stadion te staan, of Iris moet ook eerst grote wandeling gemaakt hebben voordat ze taxi namquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:00 schreef ddx het volgende:
Zijn ommetje was anders best groot, huis staat bij Artis en je zag hem bij Olympisch stadion lopen.
Ja Björn vind ik ook echt aandoenlijk! Hij bedoelt dingen gewoon goed en wil zo graag dat zijn vader trots op hem is enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef Purdey het volgende:
Dat is dus mijn handicap, ik ben totaal niet bekend in A'dam. Dus mij zouden ze alles wijs kunnen maken
Ik vond het best een goede aflevering gisteravond. Marit die zelf op onderzoek uit ging in de mappen van papa. En het uitkomen van de buitenechtelijke verhouding van Willem. Alhoewel ik het een béétje kinderachtig vond van Pepijn om het zo te doen. Alhoewel ik het me ook wel weer voor kan stellen, sweet revenge.
Ik vind Björn trouwens een hele aandoenlijke rol. Echt een soort groot kind. Hoe hij ook naast z'n vader op de bank zat, onder zijn arm. En hoe kinderlijk enthousiast hij was over Marco.
Vertel mij aub welke rol speelt Ramsey Nasr ? Willem of niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef Zemelknoper het volgende:
De tering, wat is het een geweldige serie. Naast Kees Prinsen steelt Ramsey Nasr de show. Wauw.
Weet je dat zeker. ik dacht andersom. iig dankje voor je antwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:01 schreef Purdey het volgende:
Hij speelt Pepijn. Willem wordt gespeeld door Fedja van Huêt.
Ja, is zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je dat zeker. ik dacht andersom. iig dankje voor je antwoord.
Oké ik ken beide acteurs niet van namen. Alleen de dochter van Willem en Sylvia Hoeks en de acteur die in de serie is vermoord die ken ik wel. En Kees Prinsen ookquote:
Willem en Iris (Sylvia Hoeks) hebben geen kind. Willem heeft een tweeling met zijn vrouw die gespeeld wordt door Rifka. Iris en Pepijn hebben een zoontje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké ik ken beide acteurs niet van namen. Alleen de dochter van Willem en Sylvia Hoeks en de acteur die in de serie is vermoord die ken ik wel. En Kees Prinsen ook![]()
Ja dat weet ik dat Pepijn en Iris een zoontje hebben. ik bedoelde de actrice die de dochter van Willem speeld en Sylvia tensame ken ik van de tv.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Willem en Iris (Sylvia Hoeks) hebben geen kind. Willem heeft een tweeling met zijn vrouw die gespeeld wordt door Rifka. Iris en Pepijn hebben een zoontje.
Telefoonnummer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Met 'Rosie' heb ik vroeger gespeeld. Ik win
Ja echt wel goeie muziek zekers de beginetune en op laatst Deep Purple.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef alors het volgende:
Hele serie zit vol goede muziek, zelfs de begintune
Dat. Ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse series, maar hier ga ik altijd echt even voor zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoals elke week prachtige aflevering, toffe serie.
Echt een goeie Nederlandse serie's zoals Penoza, Bloedverwanten ,Overspel en meerdere kijk ik zeker graag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
Dat. Ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse series, maar hier ga ik altijd echt even voor zitten.
Het wordt steeds spannender.
Ja het wordt echt steeds spannender. Alle lijnen worden steeds meer met elkaar verwikkeld en ik baal elke week keihard als het alweer afgelopen is!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse series, maar hier ga ik altijd echt even voor zitten.
Het wordt steeds spannender.
Dat stuk was me totaal niet opgevallen. Het viel me wel op dat Bjorn eerst in een cel met een blauwe deur gezet werd, en later uit een cel met een grijze deur gehaald werd. Of andersom, dat weet ik echt niet meer. Wel apart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren was het ook nog bij DWDD bij de TV draait door, dat je een acrobaat moest zijn om in de serie te spelen. Lieten ze zien dat Kees Prins voorin in de auto stapte en bij het arriveren thuis achter uit stapte. Dat soort kleine foutjes zitten er best veel in. Maar het stoort verder niet gelukkig.
De script supervisor hoort ervoor te zorgen dat de visuele continuïteit klopt. Doorgaans heb je echter bij Nederlandse producties (en al helemaal bij series) weinig draaitijd, waardoor dit soort dingen dus kunnen ontstaan. Misschien slordig, maar iedere productie heeft dit soort problemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:06 schreef Injetta het volgende:
Het is wel apart dat in deze serie zoveel van dat soort fouten zitten. In elke aflevering een paar.
Echt raar. Je maakt met zoveel zorg zo'n serie. Je zet er een topcast in en dan zet je blijkbaar een stagiaire in om voor dit te zorgen.
Het heeft een naam toch? Iemand die specifiek moet opletten dat dit allemaal klopt. Die moet exact weten wat er op elke set gebeurt (plekken, kleding, aankleding, hoe iemands haar zit. Al die details).
Degene die dit heeft gedaan, is niet geschikt voor het werk.
12 afleveringen, volgens Wikipedia...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Heb nog nooit zo'n goede Nederlandse serie gevolgd, vind het klasse en zelfs behoorlijk vervelend dat ik weer een week moet wachten. Die slordigheidjes doen gelukkig niets aan het verhaal af. Weet iemand hoe lang de serie duurt? Kan zijn dat ik er in mijn enthousiasme overheen heb gelezen, hoor.
Volgens mij dan 11 omdat de eerste aflevering een dubbele wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:39 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
12 afleveringen, volgens Wikipedia...
Sjips das weinigquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Purdey het volgende:
De serie wordt uitgezonden van 8 september tot 17 november. Dit volgens de Vara website van overspel. Nog zo'n 4 te gaan dus?
Het is inderdaad net zo'n Topserie als Vuurzee. (maar dan niet sarcastisch bedoeld)quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef Laureline het volgende:
Is dit net zo'n 'topserie' als Vuurzee? In dat geval sla ik deze even over. Zo niet, ben ik benieuwd!
Vind het zelfs stukken beter, je wordt er echt ingezogen. Ik hou normaal niet zo van Hollandse series maar dit is spannend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:56 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Het is inderdaad net zo'n Topserie als Vuurzee. (maar dan niet sarcastisch bedoeld)
Echt, he, de eerste keren vond ik het nog wel mooi, maar nu begint het te kriebelen. Mens, ga eens schreeuwen of schelden, doe in elk geval iets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
Top serie, al word ik een beetje zat van die niets zeggende blik van Silvia Hoeks. Emotieloos
Waarachter zitten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef alors het volgende:
Die Marit gaat straks naar de politie en dan denken zij natuurlijk dat Iris of Willem erachter zitten...
Dingetjes verklikken aan de pliesie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waarachter zitten?
(ik moet zeggen dat ik soms moeite heb om t verhaal te volgen)
Oh en die Joachim heeft 2 hele enge dikke aders langs zn slapen lopen,, IEK
Ah zo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dingetjes verklikken aan de pliesie.
Mee eens, wat is zij dun. Heb gisteren de eerste aflevering teruggekeken (aanrader van een collega) maar ik vind het een beetje tegenvallen en erg langdradig.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Hoerekots het volgende:
Nog meer mensen gekeken? top serie Kees Prins speelt erg goed Sylvia Hoeks ook! mooie meid maar jammer dat ze zo mager is.
Je moet er even inkomen, maar het is echt wel de moeite waard. Het word beterquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens, wat is zij dun. Heb gisteren de eerste aflevering teruggekeken (aanrader van een collega) maar ik vind het een beetje tegenvallen en erg langdradig.
Misschien ga ik de tweede aflevering morgen ook wel kijken aangezien mensen positief zijn over de serie.
De eerste aflevering is inderdaad nog wat traag, hier wordt meer een beetje een basis gelegd. Later wordt het allemaal vlotter en zeker spannender. Alle verhaallijnen die nog redelijk los van elkaar verlopen, komen na een tijdje zo lekker door elkaar te liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens, wat is zij dun. Heb gisteren de eerste aflevering teruggekeken (aanrader van een collega) maar ik vind het een beetje tegenvallen en erg langdradig.
Misschien ga ik de tweede aflevering morgen ook wel kijken aangezien mensen positief zijn over de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |