quote:Op donderdag 19 november 2015 21:28 schreef Bronson het volgende:
Wist niet dat er een terminal van schiphol naar Lelystad liep.
Waaromquote:Op donderdag 19 november 2015 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Maar verder een prima slot van de serie.
Beetje onwaarschijnlijk zou het zijn als het echt iets zou worden tussen die twee. Zo'n vlotte meid met een jongen met een achterstand.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:41 schreef Lovechild het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze Björn wel naar Wendy lieten gaan, maar dat niet goedkwam.
Zwart geld. Kun je niet zomaar een huis van kopen oid. En ze wil even in de luwte zitten totdat die storm is overgewaaid.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:10 schreef doeka het volgende:
Ik begrijp niet dat Wendy met haar 'meloen' nog steeds bij haar moeder in een rijtjeshuis zit.
Ach, niet minder geloofwaardig dan Marco die het bedrijf gaat runnen, toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beetje onwaarschijnlijk zou het zijn als het echt iets zou worden tussen die twee. Zo'n vlotte meid met een jongen met een achterstand.
Nou! Die piloot stond er gewoon een beetje daaps bij te kijken...quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:29 schreef pahlawan het volgende:
De aflevering van gisteren was bij tijd en wijle wel tenenkrommend.
o.a. Dat geduw en getrek (of was het kietelen) tussen Willem en Bjorn, en Huub kan gewoon het vliegtuig in, yeah right.
Willem had maar één keer "DAT IS HUUB COUWENBERG!!!" hoeven roepen en het hele feest was niet doorgegaan voor Couwenbergquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:29 schreef pahlawan het volgende:
De aflevering van gisteren was bij tijd en wijle wel tenenkrommend.
o.a. Dat geduw en getrek (of was het kietelen) tussen Willem en Bjorn, en Huub kan gewoon het vliegtuig in, yeah right.
precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:39 schreef tralalala het volgende:
Ik vond er geen reet aan.![]()
Eigenlijk de minste aflevering van dit seizoen, en dat voor de laatste aflevering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |