Dit was ter introductie een twee-in-één aflevering volgens mij, de rest van de afleveringen duren drie kwartier tot een uur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Ik heb ook gekeken, mooi gefilmd en het trage stoort me niet echt. Ik blijf kijken. Duurt wel lang trouwens, één aflevering.
Alleen aflevering 1 duurt zo lang, vanaf aflevering 2 wordt het gehalveerd naar 50 minuten ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Ik heb ook gekeken, mooi gefilmd en het trage stoort me niet echt. Ik blijf kijken. Duurt wel lang trouwens, één aflevering.
Eerste aflevering gemist? Hij heeft een ongeluk gehad.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef alors het volgende:
Is die ene gast zwakbegaafd ofzo? Met die roze trui?
ah zo, ja ik heb vorige week met name het begin gemist...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eerste aflevering gemist? Hij heeft een ongeluk gehad.
Geeft niet hoor, we praten je wel bijquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
ah zo, ja ik heb vorige week met name het begin gemist...
Ja! Al wekt deze serie mijn persoonlijke interesse meer. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
De laatste Nederlandse serie die ik gekeken heb en erg erg over te spreken was is Penoza.
Deze kwalitatief vergelijkbaar?
Inderdaad, vind het een beetje suffig klinken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:13 schreef Dandilion het volgende:
Ik vind Sylvia Hoeks haar stem zo klinken als Yvonne Jaspers. :-S
Eerste afl waren dubbele afleveringen. Hoe zo moest jij half jaar wachten #dtvquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef Injetta het volgende:
Het wordt gaandeweg steeds spannender. Er speelt een heleboel waar je nu nog geen weet van hebt.
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien om te beoordelen. Ik vond de eerste aflevering het zwakst. Maar na 3 afleveringen zat ik er helemaal in en heb dus een half jaar moeten wachten op de echte uitzendingen.
Ik vind het echt een spannende serie.
Hopelijk gaat het succesvol worden. Het is met veel zorg gemaakt.
Penoza was ook goed..ik blijf ook naar Overspel kijken..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
De laatste Nederlandse serie die ik gekeken heb en erg erg over te spreken was is Penoza.
Ik heb deze eerste 3 afleveringen (dus tot waar ze nu zijn) ergens in mei of zo gezien om te beoordelen. Dus ik heb vanaf mei moeten wachten op nu ....quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerste afl waren dubbele afleveringen. Hoe zo moest jij half jaar wachten #dtvIk vind drama serie erg goed.en mooi gemaakt ..Mooier dan Penoza.
Oh op zo'n manier..Het is een prachtige serie..ben namelijk dol op dramaserie. Eindelijk Nederlands drama serie te zien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:11 schreef Injetta het volgende:
Ik heb deze eerste 3 afleveringen (dus tot waar ze nu zijn) ergens in mei of zo gezien om te beoordelen. Dus ik heb vanaf mei moeten wachten op nu ....
Sylvia is 28 jaar. Dat geef je haar niet. Met dat kinderachtig gelachquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Silvia Hoeks zo'n eh kindZij had ook de dochter van Fedja kunnen spelen
En Fedja is 38 jaar. Dus ze schelen sowieso 10 jaar en dat is wel te zien. Ik vind Sylvia ook erg jong overkomen, maar.. ik vind haar toch wel heel overtuigend de rol spelen hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sylvia is 28 jaar. Dat geef je haar niet. Met dat kinderachtig gelach
Sylvia speelt ook goed, ze is een goeie actrice. Maar het kinderlijke gelach als Iris natuurlijk! Nee, ze speelt de rol van Iris overtuigend!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef Injetta het volgende:
En Fedja is 38 jaar. Dus ze schelen sowieso 10 jaar en dat is wel te zien. Ik vind Sylvia ook erg jong overkomen, maar.. ik vind haar toch wel heel overtuigend de rol spelen hoor.
Hier hadden ze wel iets beter aandacht aan mogen besteden ja, gaat nu al paar keer fout...quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:11 schreef Jovatov het volgende:
Ik stoorde me overigens wel dat die Iris eerst in zo'n oude dubbeldekkertrein zat, vervolgens was er een shot van een rijdende nieuwe dubbeldekker, en dan stapt ze weer uit een oude dubbeldekker... Achja. Gewoon een klein smetje op een anderszins prima eerste aflevering
Dit is leuk maar Penoza vond ik echt veel beter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
Hey, dat is mijn tekst!!!!! Van die dubbeldekkertreinen kan het zijn dat ze is over gestapt tussen door. Verder superserie, ben benieuwd. En spenoza ga ik eens zoeken dankzij dit topic!quote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Zemelknoper het volgende:
Ook leuk, Björn zegt dat hij vanaf 19.00 op de club was, maar die is vanaf 20.00 open. De politie heeft het nog niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |