SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Insgelijksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:21 schreef Skull-splitter het volgende:
I'm up. I'm fucked up, but I'm up
Ik ga later vanavond wel, toch geen plannen. Jij ook thuis?quote:
waarschijnlijk weg, heb jij morgen overdag een leven? anders kunnen we dan wel ffquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik ga later vanavond wel, toch geen plannen. Jij ook thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2011 19:28:55 ]
hehe, toen ik zei: "zie je".. dat was een reactie toen ik 'm gekilled had na de vorige reactie "je bent gewoon slecht"... toen werd ie helemaal gefoktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef neo2000 het volgende:
Direct cheater roepen als iemand je een keertje owned is inderdaad best kneuzig ja.
Als je echter een heel potje lang ge-assraped wordt door iemand met de meest onmogelijke shots, moet cheater roepen best kunnen.
Whehehe.. 14 jarige noobs die niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hehe, toen ik zei: "zie je".. dat was een reactie toen ik 'm gekilled had na de vorige reactie "je bent gewoon slecht"... toen werd ie helemaal gefokt
ja, moet inderdaad ook gebeuren!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:05 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben alvast met mezelf aan het spelen voor BF3
Dat is zeker waar.quote:
Die map is geil met de heli, als je een beetje kan vliegenquote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef andreas612 het volgende:
36 met tank idd
denk dat van de andere 27 er iets van 24 ook nog eens van de heli zijn
en kan raken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die map is geil met de heli, als je een beetje kan vliegen
idd.quote:
Teamplay ho maarquote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Ik speelde het net en er zat zo'n downie van mijn team bij het anti-air ding en zat de hele tijd op helicopters van ons team te schieten, door hem ben ik iets van 2x gecrashed. Niet op hardcore, maar door de klap ga je ineens alle kanten op
Des te meer reden om op hardcore te spelen. Zulke mongols kan je vervolgens lekker upclose and personal met een 9 mm kapot maken. Zelfde als zo'n gast vertrekt met de chopper zonder mij of een teammate in te laten stappen als gunner, zeker als er gevraagd wordt iemand ook in te laten stappen.. Eerste keer is gratis. 2e keer als ie de Han Solo uit hangt, wordt ie gelasertagged en neergehaald d.m.v. een CG in z'n solo-chopper-ass. Dan maar een 'team'kill.quote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Ik speelde het net en er zat zo'n downie van mijn team bij het anti-air ding en zat de hele tijd op helicopters van ons team te schieten, door hem ben ik iets van 2x gecrashed. Niet op hardcore, maar door de klap ga je ineens alle kanten op
Op hardcore is het nog meer fucked-up, vooral met VADS tegen je. Bam.quote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Disc nodig!?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:04 schreef andreas612 het volgende:
echt kut, kwam er gisteravond achter dat de disc nog in m'n pc zit, kan dus deze week niet op m'n kamertje spelen
De code daar is even duur als mijn cdtje( iets duurder zelfs), en als je eenmaal je code hebt geregistreerd kan ik hem ook gewoon downloaden zoals jullie. En dan heb ik ook nog een mooi doosjequote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Hier komt mijn versie vandaan:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
Cd's? Waitwhut?
wait wut, heb jij je serial key van de CD hoes van bfbc2 gewoon online geregistreerd waardoor je 'm zonder CD kan spelen? wil ik ook... zelfde site als neo zei?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De code daar is even duur als mijn cdtje( iets duurder zelfs), en als je eenmaal je code hebt geregistreerd kan ik hem ook gewoon downloaden zoals jullie. En dan heb ik ook nog een mooi doosje
Same here. Downloaden en spelen maar.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Hier komt mijn versie vandaan:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
Cd's? Waitwhut?
naja, heb het nu toch al weer besteld bij de frs, jammer dan, opzich maakt het niet veel uit, laat de disc er gewoon inzitten, alleen jammer als ik dan maandag ochtend weer naar m'n kamertje vertrek dat ik dan vergeet dat ding uit de pc te halenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Same here. Downloaden en spelen maar.
Zolang je de key hebt is het een kwestie van Ea downloader (heette voorheen ea store - origin heet het tegenwoordig geloof ik) downloaden, key ingeven. Vervolgens kan je via die tool de game downloaden en spelen op je pc. Draait geen resource hogging client op de achtergrond of wat dan ook, gewoon executables afstarten en gamen zonder disk.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naja, heb het nu toch al weer besteld bij de frs, jammer dan, opzich maakt het niet veel uit, laat de disc er gewoon inzitten, alleen jammer als ik dan maandag ochtend weer naar m'n kamertje vertrek dat ik dan vergeet dat ding uit de pc te halen
ik heb bijna al mijn EA games in originquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zolang je de key hebt is het een kwestie van Ea downloader (heette voorheen ea store - origin heet het tegenwoordig geloof ik) downloaden, key ingeven. Vervolgens kan je via die tool de game downloaden en spelen op je pc. Draait geen resource hogging client op de achtergrond of wat dan ook, gewoon executables afstarten en gamen zonder disk.
Ik speel het ook op die manier, geen centje pijn.
Oh, en FRS is fucking duur vergeleken met o.a. online shops, dus waarom die winkel uberhaubt nog bestaat is mij een raadsel.
budgetgaming.nl FTW
Voor vliegen lijkt het me ideaal, moet mijn joystick maar eens afstoffen en dat eens proberen...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef Sjapoela het volgende:
Het is me vanavond eindelijk gelukt om mn Xbox controller aan BC2 te koppelen
Ik was de controls zo gewend, chopperen is zo een stuk fijner! Gebruik hem btw alleen voor vliegen, anders ben ik vrij kansloos denk ik zo
BF3 zal dit toch ook wel ondersteunen neem ik aan?
Alleen lijkt al het andere aan bewegingen mij kut met een controller.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor vliegen lijkt het me ideaal, moet mijn joystick maar eens afstoffen en dat eens proberen...
True, maar een wireless controller leg je zo achter je toetsenbord, dat hoef ik met mijn MS Sidewinder niet te proberenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alleen lijkt al het andere aan bewegingen mij kut met een controller.
moet je ff PB updaten, had ik ook, foutmeldingen worden er alleen maar meer..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Speel ik net een leuk potje, word ik gekickt door punkbuster?Packet 90005 kwijt? Like wtf :'0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef andreas612 het volgende:
wordt er nog een beetje gespeeld of wat?welke server zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Sjapoela het volgende:
Eckte bazen zijn op dat tijdstip nog aan het werk
Faal.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Sjapoela het volgende:
Eckte bazen zijn op dat tijdstip nog aan het 'werk'
vandaar dat je nu op fok zitquote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt
Misschien dat ik vanavond weer online ben, gisteren ook weer wat potjes gespeeld.
wordt waarschijnlijk conquest oasis of heavy metal, hardcorequote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Dunno man, hangt van je server af
Ik multitaskquote:
meeh, k had college tot 2 uur dus heb de rest van de middag niks te doen (huiswerk doen we 's avonds hequote:
Zit momenteel in een conference call kan dus tegelijk op fok.quote:
ok, dan kan je ook wel ff laptopje ernaast doen met bc2 erop.quote:Op maandag 19 september 2011 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit momenteel in een conference call kan dus tegelijk op fok.
Scherp, heel scherpquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, dan kan je ook wel ff laptopje ernaast doen met bc2 erop.
Heb geen laptop en mijn mobiel gaat bc2 niet trekken.quote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, dan kan je ook wel ff laptopje ernaast doen met bc2 erop.
Met de heli?quote:
True.quote:
o.a. bij atacama desert heb je bij US basis 2 huisjes naast elkaar, huisjes helemaal kapot geschoten, op dak van de ene geklommen (niet die ene met de stationary AT erin). Toen ze spawnde waren ze van mijquote:
Hangt van het speltype af. Ik had in conquest onlangs een sniper die echt onderaan stond, een beetje liep te spekken en verder geen kloot uitvoerde. Ben daar gewoon maar steeds op gespawnd en zijn hoofd van kerstlampjes voorzien. Zelfs het tegenstanders team vond het geweldig.quote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Leatherneck het volgende:
Mensen die "snipers" zeggen maar ondertussen zelf af en toe ook snipen "omdat het kan"
Diep, diep triest.quote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
o.a. bij atacama desert heb je bij US basis 2 huisjes naast elkaar, huisjes helemaal kapot geschoten, op dak van de ene geklommen (niet die ene met de stationary AT erin). Toen ze spawnde waren ze van mij
hadden hun tanks gekaapt en stonden daar met 10 man ofzo, dus was wel gezellig
Hehe, bad boy.quote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
o.a. bij atacama desert heb je bij US basis 2 huisjes naast elkaar, huisjes helemaal kapot geschoten, op dak van de ene geklommen (niet die ene met de stationary AT erin). Toen ze spawnde waren ze van mij
hadden hun tanks gekaapt en stonden daar met 10 man ofzo, dus was wel gezellig
quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt van het speltype af. Ik had in conquest onlangs een sniper die echt onderaan stond, een beetje liep te spekken en verder geen kloot uitvoerde. Ben daar gewoon maar steeds op gespawnd en zijn hoofd van kerstlampjes voorzien. Zelfs het tegenstanders team vond het geweldig.
Ik ga er maar niet meer op in...quote:
Gast, HCquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb op Cold War op rush eens vanaf de eerste basis met de uav gespot, niet killen, dan wordt je direct afgeschoten. Mijn team was erg blij met me, zo'n 30 spot assists, + diegene waar je net geen punten voor krijgt
quote:Op maandag 19 september 2011 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet kansloos verstoppen en alleen aan je K/D denken
HC is voor pussy's die niet kunnen mikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Hehehe, Ik heb niks tegen snipers alleen als je Rush speelt en je hebt 8-10 snippers in je team allemaal in 1-2 bosjes dan tsjah. Beetje lastig M-coms opblazen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Leatherneck het volgende:
Mensen die "snipers" zeggen maar ondertussen zelf af en toe ook snipen "omdat het kan"
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
En op den duur sta je dan met je VSS zonder bullets. Assault + shotgun / M14 (4x scope, halve sniper) ftw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M-coms opblazen met mortar strikequote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hehehe, Ik heb niks tegen snipers alleen als je Rush speelt en je hebt 8-10 snippers in je team allemaal in 1-2 bosjes dan tsjah. Beetje lastig M-coms opblazen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ook nog de typerende teksten in de chat? "noob", "cheater", "omg check my stats"quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Na een maandje weer een rondje gespeeld, met een team die tanks en dergelijke gewoon laten staan
Kansloos gewoon.
In rush: A armen terwijl de andere helft van je team al naast B staat, rent iedereen naar A terwij B al gearmd wordt
De ironiequote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Het was opvallend rustig, zelfs ik heb me ingehouden en ik begin gelijk te piepen als er rare dingen gebeuren. Zoals 1 speler op die server met een machinegun M14....
Maar eigenlijk bleef het bij 1 speler die het een kutserver vond. Maar wel drie rondjes meespelen
klopt, maar het was toegestaan, en die server sloeg sowieso nergens op, zij zaten met evenveel mensen in ons kampquote:
quote:Battlefield: Bad Company 2 Patch for PC to be released on Wednesday http://t.co/jvf01Vcw @kalmalyzer @zh1nt0 #BFBC2
Die heeft ie alweer een tijdje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef ems. het volgende:
Wedden dat MG36 nog steeds geen red dot zal hebben
Ja, vind het alleen raar dat de MG36 in HC dat soms wél heeft en soms niet, maar dat ligt denk dan aan de instellingen van serverhost.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die heeft ie alweer een tijdje?
Niet op de hc servers die ik speel, helaas. Maar het blijft een ongefixte bugquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die heeft ie alweer een tijdje?
dus hij zou al online moeten zijnquote:It will all go live in the wee hours of Wednesday Sep 21st (EU time).
zal wel een kwestie van tijd zijn voor dat die servers worden geupdatequote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen werkte ie al, maar een handvol servers die al over waren. Vandaar mijn vraag.
als ik het goed heb komt ie mee met je updater die op start voor het spelquote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef andreas612 het volgende:
Is dit weer zo'n verplichte update die door je kont wordt geboord, dat je zeg maar anders niet kan spelen? of kan je zelf beslissen hem te installeren..?
dus wordt ie door m'n kont geboordquote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef hiddit het volgende:
[..]
als ik het goed heb komt ie mee met je updater die op start voor het spel
als jij het zo wil noemen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dus wordt ie door m'n kont geboord
Dit, ik word echt gek van de mensen die meteen zeggen dat ze meteen een hele nieuwe computer nodig hebben, met een pc van 3 jaar oud wil het ook wel, op low danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet janken, het valt best wel mee.
klopt maar de meeste van ons willen denk ik op high spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit, ik word echt gek van de mensen die meteen zeggen dat ze meteen een hele nieuwe computer nodig hebben, met een pc van 3 jaar oud wil het ook wel, op low dan
kweenie, maar als je destijds een beetje pc hebt gekocht dan kan je er zo nog 2 jaar mee, dus zeg maar iets van 5 jaar totaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Een PC van drie jaar oud is wel bijna toe aan vervanging overigens. Of met een nieuwe kaart van nog geen 150 euro weer een jaartje rekken.
Hoe dan ook, geen man over boord aangezien je dan toch al met een trage bak zat...
5 jaar is wel een eeuwigheid voor PC termen hoor...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kweenie, maar als je destijds een beetje pc hebt gekocht dan kan je er zo nog 2 jaar mee, dus zeg maar iets van 5 jaar totaal.
Heb die van mij nu 2 jaar, maar ga 'm zeker niet upgraden.
Valt nog best mee, gaat mijn pc nog wel halenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Battlefield 3-systeemeisen bekendgemaakt
Dussssss.. Dat wordt upgraden.
voor de verandering hequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel normale scores, zien we ook niet vaak van je.
Ik had gisteren het kutste potje ooit, 3 x de heli neergehaald door iemand uit mijn team met de AA gun, admin reageerde daar niet serieus op. En toen ik aan het repairen was sprong er gewoon een andere speler in. Ik dus zeggen dat het vehicle stealing is en dan zegt een admin dat dat niet zo is omdat het in uncap was. Ik was echt zo pissig daardoor, maar ik speel altijd op die server dus ik ben maar niet gaan leavenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Als dergelijke spelers te aanwezig zijn ben ik altijd zo weg.
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef hiddit het volgende:
[..]
klopt maar de meeste van ons willen denk ik op high spelen
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 18:27:50 ]
haha, herkenbaar, zo mooi laatst, ik had een heel magazijn in die kerel gepompt (in HC, anders was het nog een beetje logisch..) en hij was gewoon nog niet dood, dus ik die kerel verotschelden, was het een adminquote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zag het gozer, ik reageerde maar ik was muted ofzo?
Vast een admin op zijn pik getrapt door hem met zijn 30/8 score en een onregelmatig stuiterende buggy clean headshotsmakende een aimbot te noemen
haha ja, ik was vanaf D op die daken geklommen, dus was makkelijk vanaf boven neerknallen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Was wel een ontzettend lame campend rondje overigens...
Succes met je Medic kit tegen die APC die steeds op de uitkijk stondquote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
haha ja, ik was vanaf D op die daken geklommen, dus was makkelijk vanaf boven neerknallen.
mwoa, viel opzich mee, zat aan de andere kant van de dakrand dus hij zag me niet (dus niet op het dak van D, maar die driehoeksdaken ernaast)quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Succes met je Medic kit tegen die APC die steeds op de uitkijk stond
neequote:Op maandag 26 september 2011 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ons team kwam niet verder door de campers aan hun kant, don't you see?
wat is je nickname?quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een rondje gedaan, krachtig aan het tankhoeren met een vaste gunner die best OK was, wordt ik gekickt omdat ik tevaak over teammaten die goedbedoeld veel te dichtbij op de verkeerde momenten liepen.
Ragequit
heb je toegevoegd in bfbc2quote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
nol.nl in BC2, skull-splitter@ steam
nou jij bent bij mij de eerste:Pquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zal eens kijken of ik meer dan 10 vriendjes mag hebben in BC2.
Is omdat ik nog moet bevestigen. Geduldquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
yep
ik zie je alleen niet bij friends staan
sorryquote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is omdat ik nog moet bevestigen. Geduld
sorry had niet egt me dagquote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Hiddit hitte it niet zo...
Geen zin om in een squad te gaan zitten en vervolgens je eigen plan te trekken...
Die [Invalid ] clan is wel huge inmiddels...
ik ga morgen nog wel even kijken hoe of wat want soms staat het er nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Was mijn eerste reactie, maar als dat een bugje blijkt te zijn, dan pas je dat toch aan, of zijn ze echt invalide?
enn hoe kan je je clantag veranderen???quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
gewoon even een paar spaces invoeren, inloggen, uitloggen, wissen, klaar. Of je clantag even opnieuw invullen.
Bij waar je normaal inlogt en je je useraccount in kunt vullen? Come to think of it, ik heb dat laatste al een tijdje niet meer hoeven doen, heb vast iets aangevinkt om automatisch aan te loggen met dat account.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef hiddit het volgende:
[..]
enn hoe kan je je clantag veranderen???
Jups, en daar schijnt dus een clantag bugje in te hebben gezeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij waar je normaal inlogt en je je useraccount in kunt vullen? Come to think of it, ik heb dat laatste al een tijdje niet meer hoeven doen, heb vast iets aangevinkt om automatisch aan te loggen met dat account.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:56 schreef Leatherneck het volgende:
http://i56.tinypic.com/29qi3kl.jpg
Bijlange wel
(tank campen ftw)
ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:56 schreef Leatherneck het volgende:
http://i56.tinypic.com/29qi3kl.jpg
Bijlange wel
(tank campen ftw)
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 00:09:26 ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Gevraagd als admin voor een server, ik twijfel nog.
NL clan iig volgens mij, maar nog geen lid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]nl server? was je al lid van hun clubbie of niet?
meeh, heb bc2 expres thuis gelaten, zodat ik doordeweeks gewoon echt aan m'n school kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Leatherneck het volgende:
Speelt iemand nog of/en al helemaal in de ban van BF3?
jij ben me er ook eentje he, helemaal staan qeuen voordat ik bij jou in de server kom, kom ik er in omdat jij weg gegaan benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Leatherneck het volgende:
Speelt iemand nog of/en al helemaal in de ban van BF3?
Haha, ik zag het man, toen ik uit de server ging (panama canal) :p ... Ga zo even socializen met wat andere apen, dus niet meer gamen vanavond voor moi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij ben me er ook eentje he, helemaal staan qeuen voordat ik bij jou in de server kom, kom ik er in omdat jij weg gegaan bendus... wat dacht je ervan?
socializenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Haha, ik zag het man, toen ik uit de server ging (panama canal) :p ... Ga zo even socializen met wat andere apen, dus niet meer gamen vanavond voor moi.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
socializenMoest ff gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ik had net toch een josti teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag weer een paar rondjes gedaan, ging best lekker weer.
Die heb ik helaas vaak...quote:
Veel 24/7 1000 of meer ticket-servers...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:58 schreef ElmoFan het volgende:
Iedereen speelt hier Heavy Metal of niet?
Idd, ik ook, allerlij servers ge-favourite voor het geval 1 vol is. Maar ik zit toch liever in 500 tickets+fast respawnquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel 24/7 1000 of meer ticket-servers...
Je hebt overigens wel een uiterst beroerde compressie, Vuilnismetaal.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:12 schreef Leatherneck het volgende:
af en toe panama canal voor de afwisseling
QFTquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Panama Canal is IMO de beste map die ertussen zit voor conquest, samen met Oasis, Laguna Presa en Laguna Alta.
Wel als ze alles verhoeren en de balans verstoren.quote:
Maar dat ligt aan de spelers zelf. Rondjes draaien, AT4, boem-weg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel als ze alles verhoeren en de balans verstoren.
mijn specialisme is heli pilootquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Baserapen en spawnpoints. Sommigen zijn ook te ziek goed dat het verdacht wordt of een specialisme, en dan ben ik het vaak wel beu.
Meestal doen die dumbfucks een paar keer achter elkaar hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:04 schreef andreas612 het volgende:
ke, dit moet ik ff kwijt, was in de base aan de open kant (dus niet in bebouwing e.d) toen kwam er zo'n pik een quad stelen (), hij reed weg, en toen reed ie over zo'n heuveltje heen waardoor ie als ware gelanceerd wordt, echt midden in de lucht kreeg ie een headshot van me
heel veel luck maar echt wtf
edit: map was harvast day btw
Al een tijdje niet aangeraakt, lijkt door deel 3 te komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:13 schreef andreas612 het volgende:
Leven er hier nog mensen?ga denk van het weekend weer ff goed spelen
ja maar ben wel toe aan nieuwe maps.. en heavy metal is toch echt wel mega bawsquote:Op woensdag 7 december 2011 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Al een tijdje niet aangeraakt, lijkt door deel 3 te komen.
Dan join ik je van het weekend ook wel ff.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:13 schreef andreas612 het volgende:
Leven er hier nog mensen?ga denk van het weekend weer ff goed spelen
'k heb jou nog niet in m'n lijstje geloof ik, als je mij alvast toevoegdquote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dan join ik je van het weekend ook wel ff.
Laat maar weten wanneer je erin stapt. Dan join ik je![]()
Probeer het wekelijks eigenlijk wel maar op de een of andere manier zit ik telkens met noobs opgezadeld die het concept van een shooter niet snappen
haha, same here, ben nu iets van 42 ofzo, wil 'm opzich nog wel afmaken naar rk. 50quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ben zooo dichtbij rank 50 maar toen kwam BF3![]()
Moet nog 100k of 200k ofzo.
dit inderdaad, in een tank moet je bij wijze van spreken OP die persoon knallen, 2m ernaast en hij is niet doodquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Re.active het volgende:
Ik zit nu ff een potje in Arica Harbor. Toch wel ff lekker. Sinds de update van BF3 zit ik constant gefrustreerd te spelen omdat DICE meer bugs introduceert dan fixed
Voeg me maar toe als je wilt: Re.act1ve
lolquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:56 schreef andreas612 het volgende:
ehm, ik ga nu effe, heb je uitnodiging nog niet ontvangen reactive, en ik heb iets van 6x op verzenden geklikt maar denk dat je de mijne ook nog niet binnen hebt :/
ga denk ff flink helihoeren op heavy metal(HC)
Ik kom er zo weer anquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef andreas612 het volgende:
waar ben je nou? 'k moest alleen ff schijten
ckrquote:Op zondag 11 december 2011 22:13 schreef Leatherneck het volgende:
ging wel oké opzich
[ afbeelding ]
eeh, misschien, moet nog wel veel schoolwerk doenquote:
> leatherneck gaat naar NL serverquote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef Leatherneck het volgende:
Aight .. ff een ander helicopter maatje zoeken dan
ja, zit t/m 30 jan zonder internetquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef Leatherneck het volgende:
heb je niet gezien dre... Frk en ik zijn weer redelijk actief
[ afbeelding ]
xbox? Want ik heb geen bfbc2 voor de pc (hij kan het sowieso niet aan)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:24 schreef andreas612 het volgende:
spelen er nog mensen?'k wissel het af en toe af als ik genoeg krijg van BF3
[ afbeelding ]
klopt, heb hier meer lol in dan in BF3quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik BC2 beter, lekkerder en vooral leuker vind om te spelen dan BF3 tot op heden. Wat erg.
Maar vooralsnog moet ik daar nog wat meer in behalen dan in BC2
dit is voor PC, dan heb je wel een oude als ie 'm niet draaidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
xbox? Want ik heb geen bfbc2 voor de pc (hij kan het sowieso niet aan)
Ik ook. Vind BF3 een beetje 'too much' of zo. Veel te chaotisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik BC2 beter, lekkerder en vooral leuker vind om te spelen dan BF3 tot op heden. Wat erg.
Maar vooralsnog moet ik daar nog wat meer in behalen dan in BC2
Technisch gewoon een stap terug, althans, als speler.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Vind BF3 een beetje 'too much' of zo. Veel te chaotisch.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:37 schreef Leatherneck het volgende:
Ik geef BF3 nog effe de kans maar denk dat ik ook meer lol heb in BC2. De Jets in BF3 is tot nu toe het enige wat ik echt leuker vind.
ik heb een netbookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
klopt, heb hier meer lol in dan in BF3
[..]
dit is voor PC, dan heb je wel een oude als ie 'm niet draaid
Gamen op laptops is 1, maar het proberen op een netnietbookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |