dus hij zou al online moeten zijnquote:It will all go live in the wee hours of Wednesday Sep 21st (EU time).
zal wel een kwestie van tijd zijn voor dat die servers worden geupdatequote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen werkte ie al, maar een handvol servers die al over waren. Vandaar mijn vraag.
als ik het goed heb komt ie mee met je updater die op start voor het spelquote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef andreas612 het volgende:
Is dit weer zo'n verplichte update die door je kont wordt geboord, dat je zeg maar anders niet kan spelen? of kan je zelf beslissen hem te installeren..?
dus wordt ie door m'n kont geboordquote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef hiddit het volgende:
[..]
als ik het goed heb komt ie mee met je updater die op start voor het spel
als jij het zo wil noemen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dus wordt ie door m'n kont geboord
Dit, ik word echt gek van de mensen die meteen zeggen dat ze meteen een hele nieuwe computer nodig hebben, met een pc van 3 jaar oud wil het ook wel, op low danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet janken, het valt best wel mee.
klopt maar de meeste van ons willen denk ik op high spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit, ik word echt gek van de mensen die meteen zeggen dat ze meteen een hele nieuwe computer nodig hebben, met een pc van 3 jaar oud wil het ook wel, op low dan
kweenie, maar als je destijds een beetje pc hebt gekocht dan kan je er zo nog 2 jaar mee, dus zeg maar iets van 5 jaar totaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Een PC van drie jaar oud is wel bijna toe aan vervanging overigens. Of met een nieuwe kaart van nog geen 150 euro weer een jaartje rekken.
Hoe dan ook, geen man over boord aangezien je dan toch al met een trage bak zat...
5 jaar is wel een eeuwigheid voor PC termen hoor...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kweenie, maar als je destijds een beetje pc hebt gekocht dan kan je er zo nog 2 jaar mee, dus zeg maar iets van 5 jaar totaal.
Heb die van mij nu 2 jaar, maar ga 'm zeker niet upgraden.
Valt nog best mee, gaat mijn pc nog wel halenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Battlefield 3-systeemeisen bekendgemaakt
Dussssss.. Dat wordt upgraden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |