Dat is zeker waar.quote:
Die map is geil met de heli, als je een beetje kan vliegenquote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef andreas612 het volgende:
36 met tank idd
denk dat van de andere 27 er iets van 24 ook nog eens van de heli zijn
en kan raken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die map is geil met de heli, als je een beetje kan vliegen
idd.quote:
Teamplay ho maarquote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Ik speelde het net en er zat zo'n downie van mijn team bij het anti-air ding en zat de hele tijd op helicopters van ons team te schieten, door hem ben ik iets van 2x gecrashed. Niet op hardcore, maar door de klap ga je ineens alle kanten op
Des te meer reden om op hardcore te spelen. Zulke mongols kan je vervolgens lekker upclose and personal met een 9 mm kapot maken. Zelfde als zo'n gast vertrekt met de chopper zonder mij of een teammate in te laten stappen als gunner, zeker als er gevraagd wordt iemand ook in te laten stappen.. Eerste keer is gratis. 2e keer als ie de Han Solo uit hangt, wordt ie gelasertagged en neergehaald d.m.v. een CG in z'n solo-chopper-ass. Dan maar een 'team'kill.quote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Ik speelde het net en er zat zo'n downie van mijn team bij het anti-air ding en zat de hele tijd op helicopters van ons team te schieten, door hem ben ik iets van 2x gecrashed. Niet op hardcore, maar door de klap ga je ineens alle kanten op
Op hardcore is het nog meer fucked-up, vooral met VADS tegen je. Bam.quote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Disc nodig!?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:04 schreef andreas612 het volgende:
echt kut, kwam er gisteravond achter dat de disc nog in m'n pc zit, kan dus deze week niet op m'n kamertje spelen
De code daar is even duur als mijn cdtje( iets duurder zelfs), en als je eenmaal je code hebt geregistreerd kan ik hem ook gewoon downloaden zoals jullie. En dan heb ik ook nog een mooi doosjequote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Hier komt mijn versie vandaan:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
Cd's? Waitwhut?
wait wut, heb jij je serial key van de CD hoes van bfbc2 gewoon online geregistreerd waardoor je 'm zonder CD kan spelen? wil ik ook... zelfde site als neo zei?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De code daar is even duur als mijn cdtje( iets duurder zelfs), en als je eenmaal je code hebt geregistreerd kan ik hem ook gewoon downloaden zoals jullie. En dan heb ik ook nog een mooi doosje
Same here. Downloaden en spelen maar.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Hier komt mijn versie vandaan:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
Cd's? Waitwhut?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |