SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Insgelijksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:21 schreef Skull-splitter het volgende:
I'm up. I'm fucked up, but I'm up
Ik ga later vanavond wel, toch geen plannen. Jij ook thuis?quote:
waarschijnlijk weg, heb jij morgen overdag een leven? anders kunnen we dan wel ffquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik ga later vanavond wel, toch geen plannen. Jij ook thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2011 19:28:55 ]
hehe, toen ik zei: "zie je".. dat was een reactie toen ik 'm gekilled had na de vorige reactie "je bent gewoon slecht"... toen werd ie helemaal gefoktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef neo2000 het volgende:
Direct cheater roepen als iemand je een keertje owned is inderdaad best kneuzig ja.
Als je echter een heel potje lang ge-assraped wordt door iemand met de meest onmogelijke shots, moet cheater roepen best kunnen.
Whehehe.. 14 jarige noobs die niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hehe, toen ik zei: "zie je".. dat was een reactie toen ik 'm gekilled had na de vorige reactie "je bent gewoon slecht"... toen werd ie helemaal gefokt
ja, moet inderdaad ook gebeuren!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:05 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben alvast met mezelf aan het spelen voor BF3
Dat is zeker waar.quote:
Die map is geil met de heli, als je een beetje kan vliegenquote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef andreas612 het volgende:
36 met tank idd
denk dat van de andere 27 er iets van 24 ook nog eens van de heli zijn
en kan raken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die map is geil met de heli, als je een beetje kan vliegen
idd.quote:
Teamplay ho maarquote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Ik speelde het net en er zat zo'n downie van mijn team bij het anti-air ding en zat de hele tijd op helicopters van ons team te schieten, door hem ben ik iets van 2x gecrashed. Niet op hardcore, maar door de klap ga je ineens alle kanten op
Des te meer reden om op hardcore te spelen. Zulke mongols kan je vervolgens lekker upclose and personal met een 9 mm kapot maken. Zelfde als zo'n gast vertrekt met de chopper zonder mij of een teammate in te laten stappen als gunner, zeker als er gevraagd wordt iemand ook in te laten stappen.. Eerste keer is gratis. 2e keer als ie de Han Solo uit hangt, wordt ie gelasertagged en neergehaald d.m.v. een CG in z'n solo-chopper-ass. Dan maar een 'team'kill.quote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Ik speelde het net en er zat zo'n downie van mijn team bij het anti-air ding en zat de hele tijd op helicopters van ons team te schieten, door hem ben ik iets van 2x gecrashed. Niet op hardcore, maar door de klap ga je ineens alle kanten op
Op hardcore is het nog meer fucked-up, vooral met VADS tegen je. Bam.quote:Op zondag 11 september 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd.
Disc nodig!?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:04 schreef andreas612 het volgende:
echt kut, kwam er gisteravond achter dat de disc nog in m'n pc zit, kan dus deze week niet op m'n kamertje spelen
De code daar is even duur als mijn cdtje( iets duurder zelfs), en als je eenmaal je code hebt geregistreerd kan ik hem ook gewoon downloaden zoals jullie. En dan heb ik ook nog een mooi doosjequote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Hier komt mijn versie vandaan:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
Cd's? Waitwhut?
wait wut, heb jij je serial key van de CD hoes van bfbc2 gewoon online geregistreerd waardoor je 'm zonder CD kan spelen? wil ik ook... zelfde site als neo zei?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De code daar is even duur als mijn cdtje( iets duurder zelfs), en als je eenmaal je code hebt geregistreerd kan ik hem ook gewoon downloaden zoals jullie. En dan heb ik ook nog een mooi doosje
Same here. Downloaden en spelen maar.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Hier komt mijn versie vandaan:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
Cd's? Waitwhut?
naja, heb het nu toch al weer besteld bij de frs, jammer dan, opzich maakt het niet veel uit, laat de disc er gewoon inzitten, alleen jammer als ik dan maandag ochtend weer naar m'n kamertje vertrek dat ik dan vergeet dat ding uit de pc te halenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Same here. Downloaden en spelen maar.
Zolang je de key hebt is het een kwestie van Ea downloader (heette voorheen ea store - origin heet het tegenwoordig geloof ik) downloaden, key ingeven. Vervolgens kan je via die tool de game downloaden en spelen op je pc. Draait geen resource hogging client op de achtergrond of wat dan ook, gewoon executables afstarten en gamen zonder disk.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naja, heb het nu toch al weer besteld bij de frs, jammer dan, opzich maakt het niet veel uit, laat de disc er gewoon inzitten, alleen jammer als ik dan maandag ochtend weer naar m'n kamertje vertrek dat ik dan vergeet dat ding uit de pc te halen
ik heb bijna al mijn EA games in originquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zolang je de key hebt is het een kwestie van Ea downloader (heette voorheen ea store - origin heet het tegenwoordig geloof ik) downloaden, key ingeven. Vervolgens kan je via die tool de game downloaden en spelen op je pc. Draait geen resource hogging client op de achtergrond of wat dan ook, gewoon executables afstarten en gamen zonder disk.
Ik speel het ook op die manier, geen centje pijn.
Oh, en FRS is fucking duur vergeleken met o.a. online shops, dus waarom die winkel uberhaubt nog bestaat is mij een raadsel.
budgetgaming.nl FTW
Voor vliegen lijkt het me ideaal, moet mijn joystick maar eens afstoffen en dat eens proberen...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef Sjapoela het volgende:
Het is me vanavond eindelijk gelukt om mn Xbox controller aan BC2 te koppelen
Ik was de controls zo gewend, chopperen is zo een stuk fijner! Gebruik hem btw alleen voor vliegen, anders ben ik vrij kansloos denk ik zo
BF3 zal dit toch ook wel ondersteunen neem ik aan?
Alleen lijkt al het andere aan bewegingen mij kut met een controller.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor vliegen lijkt het me ideaal, moet mijn joystick maar eens afstoffen en dat eens proberen...
True, maar een wireless controller leg je zo achter je toetsenbord, dat hoef ik met mijn MS Sidewinder niet te proberenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alleen lijkt al het andere aan bewegingen mij kut met een controller.
moet je ff PB updaten, had ik ook, foutmeldingen worden er alleen maar meer..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Speel ik net een leuk potje, word ik gekickt door punkbuster?Packet 90005 kwijt? Like wtf :'0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef andreas612 het volgende:
wordt er nog een beetje gespeeld of wat?welke server zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Sjapoela het volgende:
Eckte bazen zijn op dat tijdstip nog aan het werk
Faal.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Sjapoela het volgende:
Eckte bazen zijn op dat tijdstip nog aan het 'werk'
vandaar dat je nu op fok zitquote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt
Misschien dat ik vanavond weer online ben, gisteren ook weer wat potjes gespeeld.
wordt waarschijnlijk conquest oasis of heavy metal, hardcorequote:Op maandag 19 september 2011 15:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Dunno man, hangt van je server af
Ik multitaskquote:
meeh, k had college tot 2 uur dus heb de rest van de middag niks te doen (huiswerk doen we 's avonds hequote:
Zit momenteel in een conference call kan dus tegelijk op fok.quote:
ok, dan kan je ook wel ff laptopje ernaast doen met bc2 erop.quote:Op maandag 19 september 2011 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit momenteel in een conference call kan dus tegelijk op fok.
Scherp, heel scherpquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, dan kan je ook wel ff laptopje ernaast doen met bc2 erop.
Heb geen laptop en mijn mobiel gaat bc2 niet trekken.quote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, dan kan je ook wel ff laptopje ernaast doen met bc2 erop.
Met de heli?quote:
True.quote:
o.a. bij atacama desert heb je bij US basis 2 huisjes naast elkaar, huisjes helemaal kapot geschoten, op dak van de ene geklommen (niet die ene met de stationary AT erin). Toen ze spawnde waren ze van mijquote:
Hangt van het speltype af. Ik had in conquest onlangs een sniper die echt onderaan stond, een beetje liep te spekken en verder geen kloot uitvoerde. Ben daar gewoon maar steeds op gespawnd en zijn hoofd van kerstlampjes voorzien. Zelfs het tegenstanders team vond het geweldig.quote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Leatherneck het volgende:
Mensen die "snipers" zeggen maar ondertussen zelf af en toe ook snipen "omdat het kan"
Diep, diep triest.quote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
o.a. bij atacama desert heb je bij US basis 2 huisjes naast elkaar, huisjes helemaal kapot geschoten, op dak van de ene geklommen (niet die ene met de stationary AT erin). Toen ze spawnde waren ze van mij
hadden hun tanks gekaapt en stonden daar met 10 man ofzo, dus was wel gezellig
Hehe, bad boy.quote:Op maandag 19 september 2011 17:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
o.a. bij atacama desert heb je bij US basis 2 huisjes naast elkaar, huisjes helemaal kapot geschoten, op dak van de ene geklommen (niet die ene met de stationary AT erin). Toen ze spawnde waren ze van mij
hadden hun tanks gekaapt en stonden daar met 10 man ofzo, dus was wel gezellig
quote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt van het speltype af. Ik had in conquest onlangs een sniper die echt onderaan stond, een beetje liep te spekken en verder geen kloot uitvoerde. Ben daar gewoon maar steeds op gespawnd en zijn hoofd van kerstlampjes voorzien. Zelfs het tegenstanders team vond het geweldig.
Ik ga er maar niet meer op in...quote:
Gast, HCquote:Op maandag 19 september 2011 18:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb op Cold War op rush eens vanaf de eerste basis met de uav gespot, niet killen, dan wordt je direct afgeschoten. Mijn team was erg blij met me, zo'n 30 spot assists, + diegene waar je net geen punten voor krijgt
quote:Op maandag 19 september 2011 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet kansloos verstoppen en alleen aan je K/D denken
HC is voor pussy's die niet kunnen mikkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |