SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Insgelijksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:21 schreef Skull-splitter het volgende:
I'm up. I'm fucked up, but I'm up
Ik ga later vanavond wel, toch geen plannen. Jij ook thuis?quote:
waarschijnlijk weg, heb jij morgen overdag een leven? anders kunnen we dan wel ffquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik ga later vanavond wel, toch geen plannen. Jij ook thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2011 19:28:55 ]
hehe, toen ik zei: "zie je".. dat was een reactie toen ik 'm gekilled had na de vorige reactie "je bent gewoon slecht"... toen werd ie helemaal gefoktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef neo2000 het volgende:
Direct cheater roepen als iemand je een keertje owned is inderdaad best kneuzig ja.
Als je echter een heel potje lang ge-assraped wordt door iemand met de meest onmogelijke shots, moet cheater roepen best kunnen.
Whehehe.. 14 jarige noobs die niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hehe, toen ik zei: "zie je".. dat was een reactie toen ik 'm gekilled had na de vorige reactie "je bent gewoon slecht"... toen werd ie helemaal gefokt
ja, moet inderdaad ook gebeuren!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:05 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben alvast met mezelf aan het spelen voor BF3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |