voor de verandering hequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel normale scores, zien we ook niet vaak van je.
Ik had gisteren het kutste potje ooit, 3 x de heli neergehaald door iemand uit mijn team met de AA gun, admin reageerde daar niet serieus op. En toen ik aan het repairen was sprong er gewoon een andere speler in. Ik dus zeggen dat het vehicle stealing is en dan zegt een admin dat dat niet zo is omdat het in uncap was. Ik was echt zo pissig daardoor, maar ik speel altijd op die server dus ik ben maar niet gaan leavenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Als dergelijke spelers te aanwezig zijn ben ik altijd zo weg.
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef hiddit het volgende:
[..]
klopt maar de meeste van ons willen denk ik op high spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 18:27:50 ]
haha, herkenbaar, zo mooi laatst, ik had een heel magazijn in die kerel gepompt (in HC, anders was het nog een beetje logisch..) en hij was gewoon nog niet dood, dus ik die kerel verotschelden, was het een adminquote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zag het gozer, ik reageerde maar ik was muted ofzo?
Vast een admin op zijn pik getrapt door hem met zijn 30/8 score en een onregelmatig stuiterende buggy clean headshotsmakende een aimbot te noemen
haha ja, ik was vanaf D op die daken geklommen, dus was makkelijk vanaf boven neerknallen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Was wel een ontzettend lame campend rondje overigens...
Succes met je Medic kit tegen die APC die steeds op de uitkijk stondquote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
haha ja, ik was vanaf D op die daken geklommen, dus was makkelijk vanaf boven neerknallen.
mwoa, viel opzich mee, zat aan de andere kant van de dakrand dus hij zag me niet (dus niet op het dak van D, maar die driehoeksdaken ernaast)quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Succes met je Medic kit tegen die APC die steeds op de uitkijk stond
neequote:Op maandag 26 september 2011 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ons team kwam niet verder door de campers aan hun kant, don't you see?
wat is je nickname?quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een rondje gedaan, krachtig aan het tankhoeren met een vaste gunner die best OK was, wordt ik gekickt omdat ik tevaak over teammaten die goedbedoeld veel te dichtbij op de verkeerde momenten liepen.
Ragequit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |