heb je toegevoegd in bfbc2quote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
nol.nl in BC2, skull-splitter@ steam
nou jij bent bij mij de eerste:Pquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zal eens kijken of ik meer dan 10 vriendjes mag hebben in BC2.
Is omdat ik nog moet bevestigen. Geduldquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
yep
ik zie je alleen niet bij friends staan
sorryquote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is omdat ik nog moet bevestigen. Geduld
sorry had niet egt me dagquote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Hiddit hitte it niet zo...
Geen zin om in een squad te gaan zitten en vervolgens je eigen plan te trekken...
Die [Invalid ] clan is wel huge inmiddels...
ik ga morgen nog wel even kijken hoe of wat want soms staat het er nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Was mijn eerste reactie, maar als dat een bugje blijkt te zijn, dan pas je dat toch aan, of zijn ze echt invalide?
enn hoe kan je je clantag veranderen???quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
gewoon even een paar spaces invoeren, inloggen, uitloggen, wissen, klaar. Of je clantag even opnieuw invullen.
Bij waar je normaal inlogt en je je useraccount in kunt vullen? Come to think of it, ik heb dat laatste al een tijdje niet meer hoeven doen, heb vast iets aangevinkt om automatisch aan te loggen met dat account.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef hiddit het volgende:
[..]
enn hoe kan je je clantag veranderen???
Jups, en daar schijnt dus een clantag bugje in te hebben gezeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij waar je normaal inlogt en je je useraccount in kunt vullen? Come to think of it, ik heb dat laatste al een tijdje niet meer hoeven doen, heb vast iets aangevinkt om automatisch aan te loggen met dat account.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:56 schreef Leatherneck het volgende:
http://i56.tinypic.com/29qi3kl.jpg
Bijlange wel
(tank campen ftw)
ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:56 schreef Leatherneck het volgende:
http://i56.tinypic.com/29qi3kl.jpg
Bijlange wel
(tank campen ftw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 00:09:26 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |