SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Hehehe, Ik heb niks tegen snipers alleen als je Rush speelt en je hebt 8-10 snippers in je team allemaal in 1-2 bosjes dan tsjah. Beetje lastig M-coms opblazen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Leatherneck het volgende:
Mensen die "snipers" zeggen maar ondertussen zelf af en toe ook snipen "omdat het kan"
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
En op den duur sta je dan met je VSS zonder bullets. Assault + shotgun / M14 (4x scope, halve sniper) ftw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M-coms opblazen met mortar strikequote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hehehe, Ik heb niks tegen snipers alleen als je Rush speelt en je hebt 8-10 snippers in je team allemaal in 1-2 bosjes dan tsjah. Beetje lastig M-coms opblazen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ook nog de typerende teksten in de chat? "noob", "cheater", "omg check my stats"quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Na een maandje weer een rondje gespeeld, met een team die tanks en dergelijke gewoon laten staan
Kansloos gewoon.
In rush: A armen terwijl de andere helft van je team al naast B staat, rent iedereen naar A terwij B al gearmd wordt
De ironiequote:Op maandag 19 september 2011 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Het was opvallend rustig, zelfs ik heb me ingehouden en ik begin gelijk te piepen als er rare dingen gebeuren. Zoals 1 speler op die server met een machinegun M14....
Maar eigenlijk bleef het bij 1 speler die het een kutserver vond. Maar wel drie rondjes meespelen
klopt, maar het was toegestaan, en die server sloeg sowieso nergens op, zij zaten met evenveel mensen in ons kampquote:
quote:Battlefield: Bad Company 2 Patch for PC to be released on Wednesday http://t.co/jvf01Vcw @kalmalyzer @zh1nt0 #BFBC2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft ie alweer een tijdje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef ems. het volgende:
Wedden dat MG36 nog steeds geen red dot zal hebben
Ja, vind het alleen raar dat de MG36 in HC dat soms wél heeft en soms niet, maar dat ligt denk dan aan de instellingen van serverhost.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die heeft ie alweer een tijdje?
Niet op de hc servers die ik speel, helaas. Maar het blijft een ongefixte bugquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die heeft ie alweer een tijdje?
dus hij zou al online moeten zijnquote:It will all go live in the wee hours of Wednesday Sep 21st (EU time).
zal wel een kwestie van tijd zijn voor dat die servers worden geupdatequote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen werkte ie al, maar een handvol servers die al over waren. Vandaar mijn vraag.
als ik het goed heb komt ie mee met je updater die op start voor het spelquote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef andreas612 het volgende:
Is dit weer zo'n verplichte update die door je kont wordt geboord, dat je zeg maar anders niet kan spelen? of kan je zelf beslissen hem te installeren..?
dus wordt ie door m'n kont geboordquote:Op woensdag 21 september 2011 17:33 schreef hiddit het volgende:
[..]
als ik het goed heb komt ie mee met je updater die op start voor het spel
als jij het zo wil noemen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dus wordt ie door m'n kont geboord
Dit, ik word echt gek van de mensen die meteen zeggen dat ze meteen een hele nieuwe computer nodig hebben, met een pc van 3 jaar oud wil het ook wel, op low danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet janken, het valt best wel mee.
klopt maar de meeste van ons willen denk ik op high spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit, ik word echt gek van de mensen die meteen zeggen dat ze meteen een hele nieuwe computer nodig hebben, met een pc van 3 jaar oud wil het ook wel, op low dan
kweenie, maar als je destijds een beetje pc hebt gekocht dan kan je er zo nog 2 jaar mee, dus zeg maar iets van 5 jaar totaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Een PC van drie jaar oud is wel bijna toe aan vervanging overigens. Of met een nieuwe kaart van nog geen 150 euro weer een jaartje rekken.
Hoe dan ook, geen man over boord aangezien je dan toch al met een trage bak zat...
5 jaar is wel een eeuwigheid voor PC termen hoor...quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kweenie, maar als je destijds een beetje pc hebt gekocht dan kan je er zo nog 2 jaar mee, dus zeg maar iets van 5 jaar totaal.
Heb die van mij nu 2 jaar, maar ga 'm zeker niet upgraden.
Valt nog best mee, gaat mijn pc nog wel halenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Battlefield 3-systeemeisen bekendgemaakt
Dussssss.. Dat wordt upgraden.
voor de verandering hequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel normale scores, zien we ook niet vaak van je.
Ik had gisteren het kutste potje ooit, 3 x de heli neergehaald door iemand uit mijn team met de AA gun, admin reageerde daar niet serieus op. En toen ik aan het repairen was sprong er gewoon een andere speler in. Ik dus zeggen dat het vehicle stealing is en dan zegt een admin dat dat niet zo is omdat het in uncap was. Ik was echt zo pissig daardoor, maar ik speel altijd op die server dus ik ben maar niet gaan leavenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Als dergelijke spelers te aanwezig zijn ben ik altijd zo weg.
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef hiddit het volgende:
[..]
klopt maar de meeste van ons willen denk ik op high spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 18:27:50 ]
haha, herkenbaar, zo mooi laatst, ik had een heel magazijn in die kerel gepompt (in HC, anders was het nog een beetje logisch..) en hij was gewoon nog niet dood, dus ik die kerel verotschelden, was het een adminquote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zag het gozer, ik reageerde maar ik was muted ofzo?
Vast een admin op zijn pik getrapt door hem met zijn 30/8 score en een onregelmatig stuiterende buggy clean headshotsmakende een aimbot te noemen
haha ja, ik was vanaf D op die daken geklommen, dus was makkelijk vanaf boven neerknallen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Was wel een ontzettend lame campend rondje overigens...
Succes met je Medic kit tegen die APC die steeds op de uitkijk stondquote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
haha ja, ik was vanaf D op die daken geklommen, dus was makkelijk vanaf boven neerknallen.
mwoa, viel opzich mee, zat aan de andere kant van de dakrand dus hij zag me niet (dus niet op het dak van D, maar die driehoeksdaken ernaast)quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Succes met je Medic kit tegen die APC die steeds op de uitkijk stond
neequote:Op maandag 26 september 2011 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ons team kwam niet verder door de campers aan hun kant, don't you see?
wat is je nickname?quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een rondje gedaan, krachtig aan het tankhoeren met een vaste gunner die best OK was, wordt ik gekickt omdat ik tevaak over teammaten die goedbedoeld veel te dichtbij op de verkeerde momenten liepen.
Ragequit
heb je toegevoegd in bfbc2quote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Skull-splitter het volgende:
nol.nl in BC2, skull-splitter@ steam
nou jij bent bij mij de eerste:Pquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zal eens kijken of ik meer dan 10 vriendjes mag hebben in BC2.
Is omdat ik nog moet bevestigen. Geduldquote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
yep
ik zie je alleen niet bij friends staan
sorryquote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is omdat ik nog moet bevestigen. Geduld
sorry had niet egt me dagquote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Hiddit hitte it niet zo...
Geen zin om in een squad te gaan zitten en vervolgens je eigen plan te trekken...
Die [Invalid ] clan is wel huge inmiddels...
ik ga morgen nog wel even kijken hoe of wat want soms staat het er nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Was mijn eerste reactie, maar als dat een bugje blijkt te zijn, dan pas je dat toch aan, of zijn ze echt invalide?
enn hoe kan je je clantag veranderen???quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
gewoon even een paar spaces invoeren, inloggen, uitloggen, wissen, klaar. Of je clantag even opnieuw invullen.
Bij waar je normaal inlogt en je je useraccount in kunt vullen? Come to think of it, ik heb dat laatste al een tijdje niet meer hoeven doen, heb vast iets aangevinkt om automatisch aan te loggen met dat account.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef hiddit het volgende:
[..]
enn hoe kan je je clantag veranderen???
Jups, en daar schijnt dus een clantag bugje in te hebben gezeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij waar je normaal inlogt en je je useraccount in kunt vullen? Come to think of it, ik heb dat laatste al een tijdje niet meer hoeven doen, heb vast iets aangevinkt om automatisch aan te loggen met dat account.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:56 schreef Leatherneck het volgende:
http://i56.tinypic.com/29qi3kl.jpg
Bijlange wel
(tank campen ftw)
ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:56 schreef Leatherneck het volgende:
http://i56.tinypic.com/29qi3kl.jpg
Bijlange wel
(tank campen ftw)
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 00:09:26 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |