quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Gevraagd als admin voor een server, ik twijfel nog.

NL clan iig volgens mij, maar nog geen lid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]nl server? was je al lid van hun clubbie of niet?

meeh, heb bc2 expres thuis gelaten, zodat ik doordeweeks gewoon echt aan m'n school kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Leatherneck het volgende:
Speelt iemand nog of/en al helemaal in de ban van BF3?

jij ben me er ook eentje he, helemaal staan qeuen voordat ik bij jou in de server kom, kom ik er in omdat jij weg gegaan benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef Leatherneck het volgende:
Speelt iemand nog of/en al helemaal in de ban van BF3?

Haha, ik zag het man, toen ik uit de server ging (panama canal) :p ... Ga zo even socializen met wat andere apen, dus niet meer gamen vanavond voor moi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij ben me er ook eentje he, helemaal staan qeuen voordat ik bij jou in de server kom, kom ik er in omdat jij weg gegaan bendus... wat dacht je ervan?

socializenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Haha, ik zag het man, toen ik uit de server ging (panama canal) :p ... Ga zo even socializen met wat andere apen, dus niet meer gamen vanavond voor moi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
socializenMoest ff gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.

Ik had net toch een josti teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag weer een paar rondjes gedaan, ging best lekker weer.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die heb ik helaas vaak...quote:

Veel 24/7 1000 of meer ticket-servers...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:58 schreef ElmoFan het volgende:
Iedereen speelt hier Heavy Metal of niet?

Idd, ik ook, allerlij servers ge-favourite voor het geval 1 vol is. Maar ik zit toch liever in 500 tickets+fast respawnquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel 24/7 1000 of meer ticket-servers...
Je hebt overigens wel een uiterst beroerde compressie, Vuilnismetaal.

quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:12 schreef Leatherneck het volgende:
af en toe panama canal voor de afwisseling

QFTquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Panama Canal is IMO de beste map die ertussen zit voor conquest, samen met Oasis, Laguna Presa en Laguna Alta.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |