Ja, het is niet of of, maar en en. We hebben iedereen nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Kijk, het hangt ervan af WAT voor allochtonen het overnemen. Zijn het de zakelijke hasans die de uni hebben afgerond of zijn het de zwartevuilniszakdragende ahmets die alleen maar vmbobitches proberen te hosselen. Zo moet je denken.
Haha je hebt gelijk. One love ditdatzuszoalles.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, het is niet of of, maar en en. We hebben iedereen nodig.
Tuurlijkquote:
Goed, met jou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef LompeHork het volgende:
Hallon ballon, hoe is het met de lieve users van ONZ?
Hoi Lompertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef LompeHork het volgende:
Hallon ballon, hoe is het met de lieve users van ONZ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef coban het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. One love ditdatzuszoalles.
OMG PRECIES ZELFDE SECONDEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Goed, met jou?
Alleen ik reageer.
Waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef aight1 het volgende:
Hier kan ik emotioneel van worden he.
Prima zelfs. MK reageert ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Goed, met jou?
Alleen ik reageer.
Kipquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een koning ben ik he
Hahahaha echt hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Niet haten maar houden van
Oke, nu begint dat liefde zooi echt m'n keel uit te hangen
Het moet in hoofdlettersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Oerbeer het volgende:
Kan die TT niet gewoon in kleine letters om het een beetje netjes te houden ofzo
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een koning ben ik he
Zeer correct, leuke gesprekspartner ook!quote:
Weer een SwJ-UI-jatterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef BoleroPower het volgende:
Alle Baggeruser's moeten weg Bah ik haat ze
JA HALLON HALLON HIER DE POLITIE, JE MOET GEWOON NIET ZEIKEN. NOU GROENTJENSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Oerbeer het volgende:
Kan die TT niet gewoon in kleine letters om het een beetje netjes te houden ofzo
En alweer geldt: haters gaan haten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jullie zijn nog geen leiders, dus heb toch nog niets te vrezen.
Haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Zeer correct, leuke gesprekspartner ook!
Alsof ik het land dan nog niet ben uitgevlucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij krijgt van ons een krottenhuis om in te wonen.
Jeweetwel communisme ditdat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alsof ik het land dan nog niet ben uitgevlucht.Maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
En alweer geldt: haters gaan haten.
Meneer, u spreekt uzelf tegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef BoleroPower het volgende:
Alle Baggeruser's moeten weg Bah ik haat ze
Goeie vraag!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, wie opent dadelijk de nachtelijke UBOWU/Nachtbagger? Of is dat niet meer nodig?
dan word er een muur om het land gebouwd.. hebben de communisten ervaring meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alsof ik het land dan nog niet ben uitgevlucht.Maar bedankt voor het aanbod.
Daar posten alle coole users.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
Heb nog nooit in nachtbagger gepostIs dat een plek voor zombies en weerwolven die om 12 uur 's nachts uit hun hol of onder hun steen vandaan komen en op FOK! gaan zitten?
'T is een legende, een duistere kant van het FOK!-forum.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Jac0bus het volgende:
Heb nog nooit in nachtbagger gepostIs dat een plek voor zombies en weerwolven die om 12 uur 's nachts uit hun hol of onder hun steen vandaan komen en op FOK! gaan zitten?
ze is van mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op MK![]()
Jij bent op elk vrouwelijk lid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat je uithuwelijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik post daar eigenlijk alleen als ik zin heb en dat is bijna nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar posten alle coole users.
En hier dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar posten alle coole users.
Alleen op de lievequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent op elk vrouwelijk lid.!
Echt een gemis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik post daar eigenlijk alleen als ik zin heb en dat is bijna nooit
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent op elk vrouwelijk lid.!
quote:
Ja duh. Dacht je soms dat je bij een andere vrouw mocht intrekken ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga bij coban wonen als jullie Nederland overnemen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
En alweer geldt: haters gaan haten.
Wie wilde mij ook alweer in een krottenwijk laten wonen? Dat is pas haat.quote:
Ik weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JWZ, gepost door een conservatieve, doch openstaande Nederlander.
Ja maar jij begon met haat. Dat doet gewoon pijn weetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
Wie wilde mij ook alweer in een krottenwijk laten wonen? Dat is pas haat.
Nee dat sowieso niet, maar ik kon ook vluchten of in een krot gaan wonenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duh. Dacht je soms dat je bij een andere vrouw mocht intrekken ofzo?
Mag ik jou dan ook als grap uitschelden?quote:
als je 71 uur niet hebt gefapt kun je allesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat ? Het is al 23:38en ik zou om 22:30 gaan slapen
FOK! is te verslavend
Zeldzaam. Ik ben het.quote:
De enige echte baas, vermaak jezelf!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ga even Al Bundy kijken, ik sta jullie later wel weer bij.
gr gr
Bijna 72 uur. Dan zit ik al op 10%quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef speedking het volgende:
[..]
als je 71 uur niet hebt gefapt kun je alles
Ja maar risico op liters tranen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook als grap uitschelden?
Dat was ik niet. Zo lullig ben ik niet. Ik zou je tenminste een rioolput cadeau geven. Zo liefquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
haten op mk pffffquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
Ik lik graag tranen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar risico op liters tranen hoor
Die heb je niet meer na het lezen van mijn gedicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar risico op liters tranen hoor
Goede plan. Ga ik ook doen. Nou, groetjes lieve bazenusertjens van UDOWUquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ga even Al Bundy kijken, ik sta jullie later wel weer bij.
gr gr
Nee, doe maar niet. ik heb genoeg plek voor alle leden van fok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet, maar ik kon ook vluchten of in een krot gaan wonen
Teveel zout is niet goed voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lik graag tranen.
gr gr edwin
okidoki toi toi toiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goede plan. Ga ik ook doen. Nou, groetjes lieve bazenusertjens van UDOWU![]()
Waarom moet ik nu aan Eric Cartman en Chilli denken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lik graag tranen.
gr gr edwin
Doegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik dacht speciaal te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. ik heb genoeg plek voor alle leden van fok.
Doei!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
haha was beetje overdreven iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Oerbeer het volgende:
Zo mag ik het zien. Weg met Plastic zijn TT...
Dat bedoelde ik niet zo, ik heb natuurlijk het volste vertrouwen in jullie als grote leiders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij begon met haat. Dat doet gewoon pijn weetje.
Een rioolput.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Zo lullig ben ik niet. Ik zou je tenminste een rioolput cadeau geven. Zo lief
Lokt bagger uit. (Wijsheid van Gamezz)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef speedking het volgende:
[..]
haha was beetje overdreven idd
Ga nou maar fappen slapen.quote:
jij moet zo hard getemd worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil hier blijven om jou te kunnen hosselen.
Haha kutt, moet je wat ijs erop gooien ofzo of in koud wate rstoppequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef aight1 het volgende:
Laptop die overhit raakt en nu niet meer aan wilt.
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ben je ook. Je krijgt een speciale kamer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als de dagcijfers er zijn ga ik slapen
Slechte zaak, deze kwestie zou juist alle aandacht moeten hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat Goofy-idee wordt wel heel snel overschaduwd.
Zag ikquote:
Ja hij is verslaafd, w ehebben alles met hem proberreed, thereapie en alles, maar onze zoon wil maar niet stoppen met introvert te zijn,quote:
Jawelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wil je nou dat deze reeks blijft of niet?
Als zelfs deze users ons niet serieus nemen, hoe moet dat dan met de wat minder begaafde?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Slechte zaak, deze kwestie zou juist alle aandacht moeten hebben.
Yoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs deze users ons niet serieus nemen, hoe moet dat dan met de wat minder begaafde?
Mods serieus nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs deze users ons niet serieus nemen, hoe moet dat dan met de wat minder begaafde?
Ik neem jullie wel serieus hoor, maar dan wil ik ook zoenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar had snel ge-edit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht waddafak hoe drinkt ze dat.
Ja echt he..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis schreeuwt ook dat je mod zou moeten worden.
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je postgeschiedenis schreeuwt ook dat je mod zou moeten worden.
Gadver, dat is zo bitterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Jac0bus het volgende:
Bitter Lemon is wel te pruimen, of Almdudler als ik mij toevallig in Oostenrijk bevind.
lekker toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al lan gniet gehad jongen, dat smaakt naar snoep
Het duurde wel 5 secondequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
En je had er nog zo je best op gedaan.
school? Vakantie jongen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het duurde wel 5 seconde.
Maar ok, ik geef het op.
Moeten jullie morgen naar school ?
Ik ben ook beter dan jou, maar niet omdat ik mod ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef coban het volgende:
De moderators GGMM en gamezz doen alsof ze hoger dan ons zijn. Users die het met mij eens zijn, KOM VOOR JE RECHTEN OP!
cobanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef coban het volgende:
De moderators GGMM en gamezz doen alsof ze hoger dan ons zijn. Users die het met mij eens zijn, KOM VOOR JE RECHTEN OP!
Hertentamen 's avondsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Moeten jullie morgen naar school ?
We zullen onze strategie moeten aanpassen op de doelgroep. Dit werkt idd niet goed genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
2x zoveel als ik in 4 jaar heb gepostquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Post's:
9235 (gemiddeld 113 per dag)
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook beter dan jou, maar niet omdat ik mod ben.
Ik ga niet mods tegen mij in het harnas jagen, dan kan ik het wel shaken hier... ;quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef coban het volgende:
Zit grotendeels kwaliteit tussen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Post's:
9235 (gemiddeld 113 per dag)
Mensen die langer dan 20 seconden naar iemands UI kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die bert-fan zijn serieus nemen.
Ik dat ongeveer in een jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
2x zoveel als ik in 4 jaar heb gepost
Yo ik ben fan van je, kun je handetekning voor me maken in Paint.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 20 seconden naar iemands UI kijken.
D'r gaat bijna geen avond voorbij dat ik je niet traumatiseerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik had nog dromen om mod te worden.Bedankt GGMM. Alweer een trauma opgelopen door jou.
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 20 seconden naar iemands UI kijken.
Jij hebt hier meer tijd met een ban doorgebracht dan zonder heb ik het ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik dat ongeveer in een jaar
Eigenlijk niet, want ik had 11 maanden ban :$
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Yo ik ben fan van je, kun je handetekning voor me maken in Paint.
JUST ADMIT ITquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.
tnx man ;$quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Nectar het volgende:
ik heb wel respect voor Gamezz, hij lijkt me echt softie
Dontworry, de mods zijn maar KLBsulletjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet mods tegen mij in het harnas jagen, dan kan ik het wel shaken hier... ;
Misschien een plaatje van pino met een tekstballonnetje ernaast? Alsof Pino het zegt? Dat begrijpen ze wel toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
We zullen onze strategie moeten aanpassen op de doelgroep. Dit werkt idd niet goed genoeg.
Jij kent Opa nog niet zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Dontworry, de mods zijn maar KLBsulletjes.
Is dat Eminem?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.
Waar zie jij Eminem dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik vind Eminem lkkr daarom.
Dat noem je pauperigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
Nou, niet bedankt dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is best wel een bazenantwoord, maar dat ga ik dus niet toegeven.
Opa is inderdaad een baas, hij schopt anussen, zelfs waar het gewoon niet nodig is, zoals het hoort.quote:
Klinkt goed. Dit moet pakkend genoeg zijn. Als Pino deze mensen niet kan aanmoedigen kan niemand het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een plaatje van pino met een tekstballonnetje ernaast? Alsof Pino het zegt? Dat begrijpen ze wel toch?
GATSIE WAS JIJ JE GLAZEN NOOIT?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En een echte baas drinkt zijn frisdrank uit die glazen waar vroeger mosterd in zat
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb technisch gezien wel Eminem in m'n UI.
Dan is het hopeloos idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit moet pakkend genoeg zijn. Als Pino deze mensen niet kan aanmoedigen kan niemand het.
Inderdaad NEGERTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij hebt hier meer tijd met een ban doorgebracht dan zonder heb ik het idee
Ik drink mijn frisdrank van de grondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
we moeten gewoon door op nachtbaggerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe gaat dit met de nachtbagger aflopen?![]()
UDOWU was wel bedoeld voor overdag natuurlijk...
Nachtbagger word er in samen gevoegdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe gaat dit met de nachtbagger aflopen?![]()
UDOWU was wel bedoeld voor overdag natuurlijk...
Had je nog reacties binnen gekregen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dat Goofy-idee wordt wel heel snel overschaduwd.
Dat was niet het idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nachtbagger word er in samen gevoegd
die had ik gezien zo zielig dat die broertje dood gaat ging huilenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
:;')
http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Wake me up before you go-goquote:
Dan kun je net zo goed de hele dag/nacht een 'Bagger' topic open laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nachtbagger word er in samen gevoegd
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie het niet.
Jouw UI is vaag, wat moet het eigenlijk voorstellen?
Ja maar admit, als je die acteur niet zou kennen leek het wel op Eminem toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
:;')
http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Worst in het huis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je nog reacties binnen gekregen?
Ik had zo'n net topic gemaakt, dat moet haast wel.
[ afbeelding ]
Ja, die wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had je nog reacties binnen gekregen?
Ik had zo'n net topic gemaakt, dat moet haast wel.
[ afbeelding ]
Eminem is behoorlijk blank?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Wist niet dat je negermuziek luisterde.
Nee, dit staat los van de NB. Gewoon 24/7.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja ik vind idd ook dat NB moet blijven bestaan en deze voor overdag/'s avonds imo.
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Dat klinkt zo niet goed he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh.
Maar je hebt de mail nog niet gecheckt dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wel ja
Goed werk weer, zoals we van je gewend zijn.
Oh ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.
Ik ook, anders word ik geklapt door een hosseltorriquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou ook niet van de muziek. Ik vind negers gewoon cool.
Eminem is behoorlijk blank?quote:
Ik heb aan een neger gevraagd of dat mocht en die zei ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk racistisch trouwens, dat "negermuziek" dat had ik niet van jou verwacht.
Plaatje is klein en donker, dus dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar admit, als je die acteur niet zou kennen leek het wel op Eminem toch?
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar je hebt de mail nog niet gecheckt dus?
Sowieso die clip met Dr. Dre, 1 grote reclame was dat voor 100 merken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef Oerbeer het volgende:
De laatste tijd vindt ik eminem niet zo heel erg denderend meer,
vroeger was 'ie nog tof en alles, maar tegenwoordig is het meer geschreeuw...
En toch springen de getinte mensen eruit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechtsonder, de Slim Shady LP.
Ik heb aan een Marokkaan gevraagd of ik ... ik kan zo snel niks bedenken, maar dat had jij ook niet leuk gevonden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb aan een neger gevraagd of dat mocht en die zei ja.
Hmm, misschien hadden we het forum toch anders moeten noemen, GOO ofzo, klinkt ook wel lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.
WATDAN? Ik geef je wel schriftelijke toestemming. Net als een vrijbriefje van de dokter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb aan een Marokkaan gevraagd of ik ... ik kan zo snel niks bedenken, maar dat had jij ook niet leuk gevonden.
Het blijft trouwens wel negermuziekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En toch springen de getinte mensen eruit.
Tijd voor Piño om in actie te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Talloze mail gehad, maar de meeste mensen denken dat het om mij gaat, nog geen specifieke reacties voor Goofy.
Nope. GGMM is in alle opzichte perfect.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, misschien hadden we het forum toch anders moeten noemen, GOO ofzo, klinkt ook wel lekker.
Idd. Waar zijn al die goede bashraps geblevnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef Oerbeer het volgende:
De laatste tijd vindt ik eminem niet zo heel erg denderend meer,
vroeger was 'ie nog tof en alles, maar tegenwoordig is het meer geschreeuw...
hihi oke.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het blijft trouwens wel negermuziek
(niet dat ik het moet afkraken, ik luister alles)
Geen idee, ben inspiratieloos momenteel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
WATDAN? Ik geef je wel schriftelijke toestemming. Net als een vrijbriefje van de dokter.
Hey b_b je hebt een UI.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef bang_bros het volgende:
mooie discussie met die quotes ik lees het niet
Wel zonde dat er in GGMM dan ook adsense aanwezig isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. GGMM is in alle opzichte perfect.
quote:
Rezania zou je een narcist noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok. Lemme know als je iets weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ben inspiratieloos momenteel.
Ik heb laatst nog een cadeau gehad, omdat ik vroeger eminem tof vond. Kreeg ik de CD 'bad vs evil'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Idd. Waar zijn al die goede bashraps geblevn
Direct.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ok. Lemme know als je iets weet.
nog niet gone jijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania zou je een narcist noemen.
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Wie is deze user?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:59 schreef Nectar het volgende:
lol dus we schakelen nu naar nachtbagger?
Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je, wanneer het kon, direct een andere naam zou willen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey dat album ken ik niet. Ja, ik vind idd dat eminem zijn hoogtepunt gehad heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een cadeau gehad, omdat ik vroeger eminem tof vond. Kreeg ik de CD 'bad vs evil'
Die gast loopt dus alleen maar zijn stem te verheffen... Wat de neuk is dat?
Is een collab met Royce da 5'9.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hey dat album ken ik niet. Ja, ik vind idd dat eminem zijn hoogtepunt gehad heeft.
Goed punt. Voortaan alle onzin die ik uitbraak maar ff opschrijven, beetje jammer dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je, wanneer het kon, direct een andere naam zou willen?
Oh, ja, daar heb ik m'n kladblok voor, kopieer ik alle uitspraken en quotes naar toe. Erg handig dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Voortaan alle onzin die ik uitbraak maar ff opschrijven, beetje jammer dit.
Wat wat wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet roken. Roken is echt heerlijk.
stomme turkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jij rookt ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Idem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik rook achter de PC![]()
Eigen toko voordeel
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:01 schreef bang_bros het volgende:
5 euro paypal als het volgende UDOWU topic mijn naam erin heeft staan
Goed puntquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem.
Dat werkt ook het beste, hoewel ik over een paar jaar in OUD mag posten, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer in huis roken.
Iksdee enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef bang_bros het volgende:
[..]
GAMEZZZZZZZZZZZZZZZZZ ;DDDDDDDDDDDDDDDDD
Dat gaat helemaal lukken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen wanneer je rookt, doe ik niet aardig, moet je maar zorgen dat je niet te veel rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |