Idd. Waar zijn al die goede bashraps geblevnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef Oerbeer het volgende:
De laatste tijd vindt ik eminem niet zo heel erg denderend meer,
vroeger was 'ie nog tof en alles, maar tegenwoordig is het meer geschreeuw...
hihi oke.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het blijft trouwens wel negermuziek
(niet dat ik het moet afkraken, ik luister alles)
Geen idee, ben inspiratieloos momenteel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
WATDAN? Ik geef je wel schriftelijke toestemming. Net als een vrijbriefje van de dokter.
Hey b_b je hebt een UI.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef bang_bros het volgende:
mooie discussie met die quotes ik lees het niet
Wel zonde dat er in GGMM dan ook adsense aanwezig isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. GGMM is in alle opzichte perfect.
quote:
Rezania zou je een narcist noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok. Lemme know als je iets weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ben inspiratieloos momenteel.
Ik heb laatst nog een cadeau gehad, omdat ik vroeger eminem tof vond. Kreeg ik de CD 'bad vs evil'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Idd. Waar zijn al die goede bashraps geblevn
Direct.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ok. Lemme know als je iets weet.
nog niet gone jijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania zou je een narcist noemen.
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Wie is deze user?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:59 schreef Nectar het volgende:
lol dus we schakelen nu naar nachtbagger?
Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je, wanneer het kon, direct een andere naam zou willen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey dat album ken ik niet. Ja, ik vind idd dat eminem zijn hoogtepunt gehad heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een cadeau gehad, omdat ik vroeger eminem tof vond. Kreeg ik de CD 'bad vs evil'
Die gast loopt dus alleen maar zijn stem te verheffen... Wat de neuk is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |