quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als iemand nou even Katie, Chris, Noah, Janet en Lily in een kelder stopt en ze er niet meer uitlaat, ben ik heel blij.
James Stenbeck is al die tijd gespeeld door Anthony Herrera (R.I.P.).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind het sowieso niks dat gewissel met die chrissen, die broer van casey, paul, craig, stenbeck. .
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Noah is een zeikstraal.
qftwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Noah is een zeikstraal.
Nou! dit wilde ik dus ook vragen! jee wat een petoet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Is Vienna nou zo veel aangekomen? Ik zag haar achterkant en die leek enorm.
zo'n mooi figuurtje heeft zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Is Vienna nou zo veel aangekomen? Ik zag haar achterkant en die leek enorm.
zelfs als 55 jarige vind ik het niet kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze is 55, dus ik denk dat ze dacht: even geen opnames, dus ik ga m'n grijze uitgroei ook niet bijkleuren ...
Maar dan nog. Het was een fandag. Dan wil je er toch een beetje presentabel uitzien?
Omdat het denk ik moest van de "bazen" bij ATWT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Miam het volgende:
[..]
zelfs als 55 jarige vind ik het niet kunnen.ik ben dan ook nogal een ijdeltuit hoor..
In de serie had ze het haar best leuk en vlot zitten, waarom dan irl ook niet?vreemd.
Schandaligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het denk ik moest van de "bazen" bij ATWT.
Net als Michael Park (Jack). Die heeft ook vanaf het moment dat de opnames waren afgelopen zijn grijze uitgroei niet meer bijgewerkt.
Ze vonden hen er dan misschien te oud uitzien met grijs haar. Denk ik.
Hm... deze gevonden over Tom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
James Stenbeck is al die tijd gespeeld door Anthony Herrera (R.I.P.).
Deze Chris is echt verschrikkelijk. Ze hadden hem gewoon niet terug moeten laten keren.
Die laatste recast van Adam was ook niks aan.
Roger Howarth als Paul was een geniale keuze.
En er zijn in totaal in bijna 30 jaar tijd 4 acteurs geweest die Craig hebben gespeeld.
Als je dat vergelijkt met een personage als Tom, is dat weinig:
Peter Galman (1969 to 1974)
C. David Colson (1973 to December 1978)
Tom Tammi (January 1979 to July 1980)
Justin Deas (December 1980 to April 13, 1984)
Jason Kincaid (August 1984 to November 1984)
Gregg Marx (December 3, 1984 to December 19, 1986)
Scott Holmes (July 3, 1987 to September 17, 2010)
En dan heb ik alleen de acteurs meegerekend die de (jong)volwassen Tom speelden.
Scott is dus de enige die de rol meer dan 5 jaar gespeeld heeft. 23 jaar zelfs.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm... deze gevonden over Tom.
Tom Hughes JAMES MADDEN
JERRY SCHAEFFER 1963
FRANKIE MICHAELS 1964-1966
RICHARD THOMAS 1966-1967
PAUL O'KEEFE 1967-1968
PETER LINK 1969
PETER GALMAN 1969-1973
C. DAVID COLSON 1973-1978
TOM TAMMI July 1979-Summer 1980
JUSTIN DEAS Dec. 1980-Aug. 1984
JASON KINCAID Aug. to Nov. 1984
GREGG MARX Dec. 3, 1984-Spring 1987
SCOTT HOLMES 1987-
http://www.reocities.com/(...)actors/mainchar.html
Tom werd 18 in 1970. Ik heb dus de acteurs er niet bij gezet die hem als kind speelden, want bij alle personages die onscreen te zien zijn, wordt er dan veel van acteur gewisseld i.v.m. de Kinderbescherming.quote:En dan heb ik alleen de acteurs meegerekend die de (jong)volwassen Tom speelden.
Oh, ik heb hem alleen neergezet omdat het vanaf het begin was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Tom werd 18 in 1970. Ik heb dus de acteurs er niet bij gezet die hem als kind speelden, want bij alle personages die onscreen te zien zijn, wordt er dan veel van acteur gewisseld i.v.m. de Kinderbescherming.
Hij heeft best wel iets sexies. eh... hoe schrijf je dat? seksisch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Miam het volgende:
Ik vind Tom een beetje een nietszeggend personagemaar daar zijn er wel meer van.
ik heb een zwak voor tom, ook omdat hij er al heel lang inspeelt. hij is liefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft best wel iets sexies. eh... hoe schrijf je dat? seksisch?
Toen hij jonger was dan, toen hij er nog potent uitzag.
ik val op blond, sue mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor tom, ook omdat hij er al heel lang inspeelt. hij is lief![]()
Margo jemig dat haar!
KIM![]()
raar hoofd.
Gisteren was het beeld heel uitgerekt ! daar had vienna een beste ass ja lol
Casey is lekkahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Miam het volgende:
[..]
ik val op blond, sue me![]()
beeld was idd vrij big ja .. alles uitvergroot, laatste shot was niet zo vervelend overigens,
ja het deed me even aan wat anders denken ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ah kut, de eerste minuten gemist.
Zit Lily in deze aflevering? O nee, inderdaad.
Ik weet nog wel dat het in elkaar slaan Reid heel nep was.
misschien wil ze je aannemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef Miam het volgende:
Lucinda is zo geweldig! doe mij zo'n oma
woont ze officieel in Nederland? wist dat haar vriendje in Leeuwarden woonde,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
misschien wil ze je aannemenze woont in Nederland...
Ja ze ging zich hier definitief vestigen, alleen Leeuwarden vond ze wat te perifeer gelegen dus gaan ze wat in de Randstad zoeken, maar of dat inmiddels al gebeurd is, weet ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Miam het volgende:
[..]
woont ze officieel in Nederland? wist dat haar vriendje in Leeuwarden woonde,
vlakbij. haha!
wat tof zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze ging zich hier definitief vestigen, alleen Leeuwarden vond ze wat te perifeer gelegen dus gaan ze wat in de Randstad zoeken, maar of dat inmiddels al gebeurd is, weet ik niet.
Lucinda.quote:
soap hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lucinda.
Zij moet toch ook wel zien dat Molly hier niet de slechterik is, maar Lily?
yeh yehquote:
quote:
zag je't!quote:
JAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef Miam het volgende:
[..]
zag je't!wohooooooooooooooooooooooooooooooooo
Luc is wel vreselijk dominant hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Reid heeft het zo ontzettend mis.
Maar Noah was degene die de relatie om zeep hielp door Luke telkens van zich af te duwen en hem de schuld te geven van zijn blindheid, terwijl het Noahs eigen schuld was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Luc is wel vreselijk dominant hoor
Die twee hadden last van actie-reactie, hoe dominanter Luc werd, hoe harder Noah hem wegduwde.. en zo zijn ze in een vicieuze cirkel belandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Noah was degene die de relatie om zeep hielp door Luke telkens van zich af te duwen en hem de schuld te geven van zijn blindheid, terwijl het Noahs eigen schuld was.
ik vind die spanning zoooooooooooooooooooo intens!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
JAAA, ik dacht echt dat ze gingen zoenen
Ja idd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef Miam het volgende:
[..]
ik vind die spanning zoooooooooooooooooooo intens!![]()
en dit is nog maar het begin .. oh jee!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja idd!als ze eenmaal gaan zoenen gaat het er gelijk heftig en passievol aan toe
Jij vindt serieus dat Luke hier evenveel schuld aan heeft?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die twee hadden last van actie-reactie, hoe dominanter Luc werd, hoe harder Noah hem wegduwde.. en zo zijn ze in een vicieuze cirkel beland
beide partijen zijn schuldig, het maakt niet of de een meer of minder schuld heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat Luke hier evenveel schuld aan heeft?
Luke heeft Noahs gedrag maandenlang gepikt, hij heeft zelfs gepikt dat Noah ergens anders ging wonen ... Luke heeft echt zijn best gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
beide partijen zijn schuldig, het maakt niet of de een meer of minder schuld heeft
wij kunnen pratenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
weeh ik kon niet reageren, man kijkt film, dus ik was verbannen naar de slaapkamer lol.
Maar oeh oeh spannend hoor reid en luke![]()
haat aan lily en molly![]()
lucinda
Nounounou, wel een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef Miam het volgende:
Feitje is dat het Noah z'n eigen schuld is, hij heeft Luke van zich weggeduwd.
Luke gaf zelf al aan meer nodig te hebben dan wat Noah hem momenteel geeft.
en als hij dat kan vinden in Reid Oliver is dat alleen maar mooi meegenomen.
Dat van de schuld geven, kan ik met nog iets bij voorstellen, maar het blijft zijn eigen stomme schuld om door te gaan met die klus. Hij wist dat hij afgeleid werd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Noah was degene die de relatie om zeep hielp door Luke telkens van zich af te duwen en hem de schuld te geven van zijn blindheid, terwijl het Noahs eigen schuld was.
Alles wat Lucinda wil, is dat Lily en Holden weer bij elkaar komen. Die dominante moeders he?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lucinda.
Zij moet toch ook wel zien dat Molly hier niet de slechterik is, maar Lily?
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounou, wel een beetje kort door de bocht.
Niet omdat je iets niet kunt vinden, dat je dan maar vreemd moet gaan.
Ik snap het echter wel dat Luke gaat voor Reid, want Noah is hem aan het dumpen, dissen, kleineren, dus zoek het dan maar uit Noah, met je kromme neus (dit klinkt erg oppervlakkig, ik weet het)
Ergens ook niet, maar dat is wel een beetje het verneukeratieve, ze laten het een beetje in het midden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?Noah heeft toch wel goed duidelijk gemaakt dat Luke hem vooral moet rust moet laten.
Ik vatte dat feitelijk wel op als einde relatie.
Helemaal mee eens, heb Noah nooit iets gevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef Miam het volgende:
ach, what te heck, het is een veel fijner gezicht om naar Luke & Reid te kijken dan naar
die dumbass van een Noah
is zo ja. al was het voor mij wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ergens ook niet, maar dat is wel een beetje het verneukeratieve, ze laten het een beetje in het midden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef Miam het volgende:
[..]
is zo ja. al was het voor mij wel duidelijk.
Noah is Luke liever kwijt dan rijk. al een tijdje overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Wat heeft Molly gedaan dan?quote:
molly vind ik ook vrij irritant eigelijk! Dat blonde vrouwtje waarmee holden gevangen zat vond ik leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft Molly gedaan dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga pitten mensen! Morgen weer vroeg op! Laterrr
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
WE WERE ON A BREAKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?Noah heeft toch wel goed duidelijk gemaakt dat Luke hem vooral moet rust moet laten.
Ik vatte dat feitelijk wel op als einde relatie.
maar met andere woorden :pquote:
idd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
Luke heeft het duidelijk zelf uitgemaakt. Hij wou meer dan dit . En terecht
is zo ja, dat was zo'n fatty.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog altijd minder slecht dan de vorige. Die was echt belabberd.
Lily hadden ze nóóit met Noelle moeten recasten. Zij kan alleen maar een megabitch spelen.
ja, raap me op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.Ze praten allemaal om de beurt en waren alledrie op hetzelfde moment klaar met bellen.
Dit dus!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Miam het volgende:
wat een slechte actrice die nieuwe faith.
Hahaha als de wijn maar gesmaakt heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
Die hele verhaallijn boeit me niks meer. Had faith nou in de aflevering spuiten in die zak zitten ofzo? Is me even ontgaan. Komt door de wijn probably
Haha nee dat waren voorgedraaide joints.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
Die hele verhaallijn boeit me niks meer. Had faith nou in de aflevering spuiten in die zak zitten ofzo? Is me even ontgaan. Komt door de wijn probably
Of pillen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hahaha als de wijn maar gesmaakt heeft![]()
Volgens mij waren het joints, maar aangezien ik ook met een half oog keek durf ik het niet met zekerheid te zeggen.
Aha, ik kan met niet herinneren of ik iets gezien heb, dus was maar een gok omdat moeders ook aan de pillen zat, dacht ik, misschien een link naar haar problemen met mans.quote:
Oja, klopt, herinner ik me weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Eef999 het volgende:
Ja, het waren jointsdie Parker later vond onder zijn bed, daar had Faith (
) ze verstopt.
Ja, hij klinkt ondertussen al meer dan 2 jaar alsof hij net de baard in de keel heeft gekregen ... normaal gesproken duurt dat maar een paar maanden, maar bij hem lijkt het niet over te gaan ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:46 schreef miep63 het volgende:
Dat stemgeluid van Parker begint me echt te irriteren.
Jack verdient Carly niet en ik snap ook niet waarom de schrijvers van Carly zo'n personage hebben gemaakt dat dit gewoon pikt. De vroegere Carly zou allang bij Jack weg zijn gegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat een saaie aflevering.
En ik vind Jack stom, waar bemoeit hij zich allemaal mee? Hij wil toch met Carly zijn, hij zou dan juist blij moeten zijn dat Janet zo snel mogelijk alles wil regelen.
Ja het is een beetje stom om dat via de sms te vertellen (maar ja Janet he) maar dan nog snap ik niet waarom hij zo moeilijk doet.
Vroeger vond ik Jack leuk, hij koos altijd 100% voor Carly, vol overgave en zonder enige twijfel, nu vind ik hem maar een besluiteloze zak zonder inhoud.
Nou dat was het meest interessante van de hele aflevering, naar Lily![]()
![]()
heb ik maar met een half oog gekeken en boeit me ook niet meer.
Nee je hebt niks gemist, wat een bout aflevering zeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
Net ff terug gekeken, was gisteren uit, en gelukkig maar, heb niks gemist![]()
Jack is sinds hij met Janet in aanraking is wel vaker vervelendquote:Ik zou dat niet gepikt hebben wat jack nu heeft gedaan, Hell no![]()
Omdat dat voor de kijker zogenaamd interessant is?quote:Waarom hebben vrouwen in atwt altijd problemen in de zwangerschapmaar deze baby komt er wel toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk alles gewoon via tv, en omdat ik dol ben op Dr. Oliver kijk ik de Reid Oliver Storyquote:Waar kijken jullie de serie vooruit ? Ik keek een poosje via youtube maar dat mag niet, of is het inmiddels er al weer op ?
via youtube.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
In welke maand en jaar zitten 'we' nu ? Ik wil alvast vooruit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, sommige mensen vinden dat blijkbaar een spoiler.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Link is in voorgaande topics gepost ergens.. zal eens zoekenquote:
Lees deel 42 dan maar door ....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef Miam het volgende:
huh, waarom een spoiler?snap ik ff niet?
i just did. Iets met een mug & olifantquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lees deel 42 dan maar door ....
Het was dan ook grote onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:18 schreef Miam het volgende:
[..]
i just did. Iets met een mug & olifant
dat is het ook. Als het nou inhoudelijk over atwt gaat is het wat anders.. Maar was niks aan de hand dus. Vind dat absoluut geen spoiler of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het was dan ook grote onzin.
Zeggen wanneer een uitzending in de VS is uitgezonden, is géén spoiler.
Sommige mensen doen volgens mij gewoon graag moeilijk.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:00 schreef Miam het volgende:
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
ff hier proberen?
mooi!quote:
i see :pquote:
Die is weer vertrokken, die bleek homo te zijn en oogje op Luc te hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:19 schreef Miam het volgende:
Waar is die man gebleven waarmee lucinda een relatie had? Is me ff ontgaan
ja dat heb ik gezien ja! Bizar was dat! Maar hij is dus gewoon vertrokken.. Niet dood ofzo :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is weer vertrokken, die bleek homo te zijn en oogje op Luc te hebben
quote:
wat mij bij staat is dat hij weer vertrokken is..quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:01 schreef Miam het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien ja! Bizar was dat! Maar hij is dus gewoon vertrokken.. Niet dood ofzo :p
okequote:Op zondag 28 augustus 2011 10:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat mij bij staat is dat hij weer vertrokken is..
Ja dat was een leuke verhaallijn, en ik kan me goed voorstellen dat ie voor Luke vielquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:37 schreef Miam het volgende:
[..]
okevond die verhaallijn best leuk weet ik nog
want Luke <3
duuuhquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat was een leuke verhaallijn, en ik kan me goed voorstellen dat ie voor Luke viel
Al kan Luke natuurlijk niet aan Reid tippen
Nee geen verassing, althans niet voor mij. woensdag pas weer toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
Maandag wordt een leuke hysterische aflevering, maar zonder Reid.. is dit ook een spoiler ?
Heb je alles al gezien tot het eind ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:54 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee geen verassing, althans niet voor mij. woensdag pas weer toch?
ik ga morgen wel kijken hoor, daar niet van!
nee niet volledige afleveringen, wel heel veel verschillende scenes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je alles al gezien tot het eind ?
Ik ook een stukje, maar wil het niet weten nog..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:03 schreef Miam het volgende:
[..]
nee niet volledige afleveringen, wel heel veel verschillende scenes.
heb wel de allerlaatste aflevering gezien ook.
kan ik inkomen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ook een stukje, maar wil het niet weten nog..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, wakker!
Ik geloof dat ik nog maar 2 afleveringen voor lig, aan de omschrijving in de tv-gids te zien.
Vanaf morgen ga ik weer op tv kijken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, wakker!
Ik geloof dat ik nog maar 2 afleveringen voor lig, aan de omschrijving in de tv-gids te zien.
Vanaf morgen ga ik weer op tv kijken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef Miam het volgende:
Iemand die mijn vraag wil/kan beantwoorden in het spoilertopic?
noh! Heb je in het spoilertopic gelezen? Is er overigens iemand die een nieuw spoilertopic wil openen? Internet nu vanaf mn blackberry en het handigt me niet een nieuw deel te openenquote:
nee joh geeft niet, ik bedoel waar de spoiler over gaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Miam het volgende:
Ik had overigens nog willen aangeven dat het misschien niet handig zou zijn dat er werd gekeken door iemand die nog niets wist qua spoilers maar het leek me een vanzelfsprekend iets.. Sorry!
Daar schijnt het topic voor te zijn. Als je iets niet wilt weten, moet je daar niet kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee joh geeft niet, ik bedoel waar de spoiler over gaatjammer enzo. zal ik hem openen ? nog titel tips ?
Nee spoilers wil ik juist, ik bedoelde waar de spoiler over ging. Snap je hihiquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar schijnt het topic voor te zijn. Als je iets niet wilt weten, moet je daar niet kijken.
Ik zou ook niet kijken als ik het niet allemaal al gezien had. Ik zou ook stevig balen.
Niet rottig bedoeld hoor, is een algemene opmerking.![]()
Ow. okay, ik snappum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee spoilers wil ik juist, ik bedoelde waar de spoiler over ging. Snap je hihi
ik vond van wel ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is toch hopelijk wel een minder erge aflevering dan vrijdag?
Mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja ik heb me kapot gelachenquote:
waarover dan? Stond toch in een spoilertag?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jullie geven nou iets teveel info... ben er snel overheen gescrolled en kijk morgenmiddag wel met veel plezier.
oeh ja, berucht! zie het wel vaker voorbij komen bij atwt, dat het niet synchroon loopt metquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:17 schreef Slacentrifuge het volgende:
Die ondertiteling
Gevrijd
wat er ook gebeurd
De stagiaire mocht de laatste paar zinnen doen, vermoed ik.
Vienna vind ik zo naief..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
waarom moet vienna nou terugkomen?
ik vind barbara en henry leuk
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:15 schreef Miam het volgende:
[..]
waarover dan? Stond toch in een spoilertag?
eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Vienna vind ik zo naief..jammer. het is wel een mooie vrouw om naar te kijken.
Aflevering van vanavond al gezien. (:
amenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die rode jurk staat Barbara mooi
oh okee, meende dat er gisteravond alleen werd gesproken over de aflevering diequote:
Ik nog niet, ik kijk weer mee via de tv.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Vienna vind ik zo naief..jammer. het is wel een mooie vrouw om naar te kijken.
Aflevering van vanavond al gezien. (:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik nog niet, ik kijk weer mee via de tv.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef Miam het volgende:
[..]
oh okee, meende dat er gisteravond alleen werd gesproken over de aflevering die
ook daadwerkelijk gisteravond werd uitgezonden
Hank ft Barb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |