quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga pitten mensen! Morgen weer vroeg op! Laterrr
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
WE WERE ON A BREAKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?Noah heeft toch wel goed duidelijk gemaakt dat Luke hem vooral moet rust moet laten.
Ik vatte dat feitelijk wel op als einde relatie.
maar met andere woorden :pquote:
idd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
Luke heeft het duidelijk zelf uitgemaakt. Hij wou meer dan dit . En terecht
is zo ja, dat was zo'n fatty.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog altijd minder slecht dan de vorige. Die was echt belabberd.
Lily hadden ze nóóit met Noelle moeten recasten. Zij kan alleen maar een megabitch spelen.
ja, raap me op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.Ze praten allemaal om de beurt en waren alledrie op hetzelfde moment klaar met bellen.
Dit dus!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Miam het volgende:
wat een slechte actrice die nieuwe faith.
Hahaha als de wijn maar gesmaakt heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
Die hele verhaallijn boeit me niks meer. Had faith nou in de aflevering spuiten in die zak zitten ofzo? Is me even ontgaan. Komt door de wijn probably
Haha nee dat waren voorgedraaide joints.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
Die hele verhaallijn boeit me niks meer. Had faith nou in de aflevering spuiten in die zak zitten ofzo? Is me even ontgaan. Komt door de wijn probably
Of pillen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hahaha als de wijn maar gesmaakt heeft![]()
Volgens mij waren het joints, maar aangezien ik ook met een half oog keek durf ik het niet met zekerheid te zeggen.
Aha, ik kan met niet herinneren of ik iets gezien heb, dus was maar een gok omdat moeders ook aan de pillen zat, dacht ik, misschien een link naar haar problemen met mans.quote:
Oja, klopt, herinner ik me weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Eef999 het volgende:
Ja, het waren jointsdie Parker later vond onder zijn bed, daar had Faith (
) ze verstopt.
Ja, hij klinkt ondertussen al meer dan 2 jaar alsof hij net de baard in de keel heeft gekregen ... normaal gesproken duurt dat maar een paar maanden, maar bij hem lijkt het niet over te gaan ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:46 schreef miep63 het volgende:
Dat stemgeluid van Parker begint me echt te irriteren.
Jack verdient Carly niet en ik snap ook niet waarom de schrijvers van Carly zo'n personage hebben gemaakt dat dit gewoon pikt. De vroegere Carly zou allang bij Jack weg zijn gegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat een saaie aflevering.
En ik vind Jack stom, waar bemoeit hij zich allemaal mee? Hij wil toch met Carly zijn, hij zou dan juist blij moeten zijn dat Janet zo snel mogelijk alles wil regelen.
Ja het is een beetje stom om dat via de sms te vertellen (maar ja Janet he) maar dan nog snap ik niet waarom hij zo moeilijk doet.
Vroeger vond ik Jack leuk, hij koos altijd 100% voor Carly, vol overgave en zonder enige twijfel, nu vind ik hem maar een besluiteloze zak zonder inhoud.
Nou dat was het meest interessante van de hele aflevering, naar Lily![]()
![]()
heb ik maar met een half oog gekeken en boeit me ook niet meer.
Nee je hebt niks gemist, wat een bout aflevering zeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
Net ff terug gekeken, was gisteren uit, en gelukkig maar, heb niks gemist![]()
Jack is sinds hij met Janet in aanraking is wel vaker vervelendquote:Ik zou dat niet gepikt hebben wat jack nu heeft gedaan, Hell no![]()
Omdat dat voor de kijker zogenaamd interessant is?quote:Waarom hebben vrouwen in atwt altijd problemen in de zwangerschapmaar deze baby komt er wel toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk alles gewoon via tv, en omdat ik dol ben op Dr. Oliver kijk ik de Reid Oliver Storyquote:Waar kijken jullie de serie vooruit ? Ik keek een poosje via youtube maar dat mag niet, of is het inmiddels er al weer op ?
via youtube.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
In welke maand en jaar zitten 'we' nu ? Ik wil alvast vooruit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, sommige mensen vinden dat blijkbaar een spoiler.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Link is in voorgaande topics gepost ergens.. zal eens zoekenquote:
Lees deel 42 dan maar door ....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef Miam het volgende:
huh, waarom een spoiler?snap ik ff niet?
i just did. Iets met een mug & olifantquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lees deel 42 dan maar door ....
Het was dan ook grote onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:18 schreef Miam het volgende:
[..]
i just did. Iets met een mug & olifant
dat is het ook. Als het nou inhoudelijk over atwt gaat is het wat anders.. Maar was niks aan de hand dus. Vind dat absoluut geen spoiler of wat dan ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het was dan ook grote onzin.
Zeggen wanneer een uitzending in de VS is uitgezonden, is géén spoiler.
Sommige mensen doen volgens mij gewoon graag moeilijk.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:00 schreef Miam het volgende:
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
ff hier proberen?
mooi!quote:
i see :pquote:
Die is weer vertrokken, die bleek homo te zijn en oogje op Luc te hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:19 schreef Miam het volgende:
Waar is die man gebleven waarmee lucinda een relatie had? Is me ff ontgaan
ja dat heb ik gezien ja! Bizar was dat! Maar hij is dus gewoon vertrokken.. Niet dood ofzo :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is weer vertrokken, die bleek homo te zijn en oogje op Luc te hebben
quote:
wat mij bij staat is dat hij weer vertrokken is..quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:01 schreef Miam het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien ja! Bizar was dat! Maar hij is dus gewoon vertrokken.. Niet dood ofzo :p
okequote:Op zondag 28 augustus 2011 10:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat mij bij staat is dat hij weer vertrokken is..
Ja dat was een leuke verhaallijn, en ik kan me goed voorstellen dat ie voor Luke vielquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:37 schreef Miam het volgende:
[..]
okevond die verhaallijn best leuk weet ik nog
want Luke <3
duuuhquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat was een leuke verhaallijn, en ik kan me goed voorstellen dat ie voor Luke viel
Al kan Luke natuurlijk niet aan Reid tippen
Nee geen verassing, althans niet voor mij. woensdag pas weer toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
Maandag wordt een leuke hysterische aflevering, maar zonder Reid.. is dit ook een spoiler ?
Heb je alles al gezien tot het eind ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:54 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee geen verassing, althans niet voor mij. woensdag pas weer toch?
ik ga morgen wel kijken hoor, daar niet van!
nee niet volledige afleveringen, wel heel veel verschillende scenes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je alles al gezien tot het eind ?
Ik ook een stukje, maar wil het niet weten nog..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:03 schreef Miam het volgende:
[..]
nee niet volledige afleveringen, wel heel veel verschillende scenes.
heb wel de allerlaatste aflevering gezien ook.
kan ik inkomen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ook een stukje, maar wil het niet weten nog..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, wakker!
Ik geloof dat ik nog maar 2 afleveringen voor lig, aan de omschrijving in de tv-gids te zien.
Vanaf morgen ga ik weer op tv kijken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, wakker!
Ik geloof dat ik nog maar 2 afleveringen voor lig, aan de omschrijving in de tv-gids te zien.
Vanaf morgen ga ik weer op tv kijken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:08 schreef Miam het volgende:
Iemand die mijn vraag wil/kan beantwoorden in het spoilertopic?
noh! Heb je in het spoilertopic gelezen? Is er overigens iemand die een nieuw spoilertopic wil openen? Internet nu vanaf mn blackberry en het handigt me niet een nieuw deel te openenquote:
nee joh geeft niet, ik bedoel waar de spoiler over gaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Miam het volgende:
Ik had overigens nog willen aangeven dat het misschien niet handig zou zijn dat er werd gekeken door iemand die nog niets wist qua spoilers maar het leek me een vanzelfsprekend iets.. Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |