quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als iemand nou even Katie, Chris, Noah, Janet en Lily in een kelder stopt en ze er niet meer uitlaat, ben ik heel blij.
James Stenbeck is al die tijd gespeeld door Anthony Herrera (R.I.P.).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind het sowieso niks dat gewissel met die chrissen, die broer van casey, paul, craig, stenbeck. .
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Noah is een zeikstraal.
qftwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Noah is een zeikstraal.
Nou! dit wilde ik dus ook vragen! jee wat een petoet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Is Vienna nou zo veel aangekomen? Ik zag haar achterkant en die leek enorm.
zo'n mooi figuurtje heeft zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Is Vienna nou zo veel aangekomen? Ik zag haar achterkant en die leek enorm.
zelfs als 55 jarige vind ik het niet kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze is 55, dus ik denk dat ze dacht: even geen opnames, dus ik ga m'n grijze uitgroei ook niet bijkleuren ...
Maar dan nog. Het was een fandag. Dan wil je er toch een beetje presentabel uitzien?
Omdat het denk ik moest van de "bazen" bij ATWT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Miam het volgende:
[..]
zelfs als 55 jarige vind ik het niet kunnen.ik ben dan ook nogal een ijdeltuit hoor..
In de serie had ze het haar best leuk en vlot zitten, waarom dan irl ook niet?vreemd.
Schandaligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het denk ik moest van de "bazen" bij ATWT.
Net als Michael Park (Jack). Die heeft ook vanaf het moment dat de opnames waren afgelopen zijn grijze uitgroei niet meer bijgewerkt.
Ze vonden hen er dan misschien te oud uitzien met grijs haar. Denk ik.
Hm... deze gevonden over Tom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
James Stenbeck is al die tijd gespeeld door Anthony Herrera (R.I.P.).
Deze Chris is echt verschrikkelijk. Ze hadden hem gewoon niet terug moeten laten keren.
Die laatste recast van Adam was ook niks aan.
Roger Howarth als Paul was een geniale keuze.
En er zijn in totaal in bijna 30 jaar tijd 4 acteurs geweest die Craig hebben gespeeld.
Als je dat vergelijkt met een personage als Tom, is dat weinig:
Peter Galman (1969 to 1974)
C. David Colson (1973 to December 1978)
Tom Tammi (January 1979 to July 1980)
Justin Deas (December 1980 to April 13, 1984)
Jason Kincaid (August 1984 to November 1984)
Gregg Marx (December 3, 1984 to December 19, 1986)
Scott Holmes (July 3, 1987 to September 17, 2010)
En dan heb ik alleen de acteurs meegerekend die de (jong)volwassen Tom speelden.
Scott is dus de enige die de rol meer dan 5 jaar gespeeld heeft. 23 jaar zelfs.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm... deze gevonden over Tom.
Tom Hughes JAMES MADDEN
JERRY SCHAEFFER 1963
FRANKIE MICHAELS 1964-1966
RICHARD THOMAS 1966-1967
PAUL O'KEEFE 1967-1968
PETER LINK 1969
PETER GALMAN 1969-1973
C. DAVID COLSON 1973-1978
TOM TAMMI July 1979-Summer 1980
JUSTIN DEAS Dec. 1980-Aug. 1984
JASON KINCAID Aug. to Nov. 1984
GREGG MARX Dec. 3, 1984-Spring 1987
SCOTT HOLMES 1987-
http://www.reocities.com/(...)actors/mainchar.html
Tom werd 18 in 1970. Ik heb dus de acteurs er niet bij gezet die hem als kind speelden, want bij alle personages die onscreen te zien zijn, wordt er dan veel van acteur gewisseld i.v.m. de Kinderbescherming.quote:En dan heb ik alleen de acteurs meegerekend die de (jong)volwassen Tom speelden.
Oh, ik heb hem alleen neergezet omdat het vanaf het begin was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Tom werd 18 in 1970. Ik heb dus de acteurs er niet bij gezet die hem als kind speelden, want bij alle personages die onscreen te zien zijn, wordt er dan veel van acteur gewisseld i.v.m. de Kinderbescherming.
Hij heeft best wel iets sexies. eh... hoe schrijf je dat? seksisch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Miam het volgende:
Ik vind Tom een beetje een nietszeggend personagemaar daar zijn er wel meer van.
ik heb een zwak voor tom, ook omdat hij er al heel lang inspeelt. hij is liefquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft best wel iets sexies. eh... hoe schrijf je dat? seksisch?
Toen hij jonger was dan, toen hij er nog potent uitzag.
ik val op blond, sue mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor tom, ook omdat hij er al heel lang inspeelt. hij is lief![]()
Margo jemig dat haar!
KIM![]()
raar hoofd.
Gisteren was het beeld heel uitgerekt ! daar had vienna een beste ass ja lol
Casey is lekkahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Miam het volgende:
[..]
ik val op blond, sue me![]()
beeld was idd vrij big ja .. alles uitvergroot, laatste shot was niet zo vervelend overigens,
ja het deed me even aan wat anders denken ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ah kut, de eerste minuten gemist.
Zit Lily in deze aflevering? O nee, inderdaad.
Ik weet nog wel dat het in elkaar slaan Reid heel nep was.
misschien wil ze je aannemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef Miam het volgende:
Lucinda is zo geweldig! doe mij zo'n oma
woont ze officieel in Nederland? wist dat haar vriendje in Leeuwarden woonde,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
misschien wil ze je aannemenze woont in Nederland...
Ja ze ging zich hier definitief vestigen, alleen Leeuwarden vond ze wat te perifeer gelegen dus gaan ze wat in de Randstad zoeken, maar of dat inmiddels al gebeurd is, weet ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Miam het volgende:
[..]
woont ze officieel in Nederland? wist dat haar vriendje in Leeuwarden woonde,
vlakbij. haha!
wat tof zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze ging zich hier definitief vestigen, alleen Leeuwarden vond ze wat te perifeer gelegen dus gaan ze wat in de Randstad zoeken, maar of dat inmiddels al gebeurd is, weet ik niet.
Lucinda.quote:
soap hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lucinda.
Zij moet toch ook wel zien dat Molly hier niet de slechterik is, maar Lily?
yeh yehquote:
quote:
zag je't!quote:
JAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef Miam het volgende:
[..]
zag je't!wohooooooooooooooooooooooooooooooooo
Luc is wel vreselijk dominant hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Reid heeft het zo ontzettend mis.
Maar Noah was degene die de relatie om zeep hielp door Luke telkens van zich af te duwen en hem de schuld te geven van zijn blindheid, terwijl het Noahs eigen schuld was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Luc is wel vreselijk dominant hoor
Die twee hadden last van actie-reactie, hoe dominanter Luc werd, hoe harder Noah hem wegduwde.. en zo zijn ze in een vicieuze cirkel belandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Noah was degene die de relatie om zeep hielp door Luke telkens van zich af te duwen en hem de schuld te geven van zijn blindheid, terwijl het Noahs eigen schuld was.
ik vind die spanning zoooooooooooooooooooo intens!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
JAAA, ik dacht echt dat ze gingen zoenen
Ja idd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef Miam het volgende:
[..]
ik vind die spanning zoooooooooooooooooooo intens!![]()
en dit is nog maar het begin .. oh jee!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja idd!als ze eenmaal gaan zoenen gaat het er gelijk heftig en passievol aan toe
Jij vindt serieus dat Luke hier evenveel schuld aan heeft?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die twee hadden last van actie-reactie, hoe dominanter Luc werd, hoe harder Noah hem wegduwde.. en zo zijn ze in een vicieuze cirkel beland
beide partijen zijn schuldig, het maakt niet of de een meer of minder schuld heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt serieus dat Luke hier evenveel schuld aan heeft?
Luke heeft Noahs gedrag maandenlang gepikt, hij heeft zelfs gepikt dat Noah ergens anders ging wonen ... Luke heeft echt zijn best gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
beide partijen zijn schuldig, het maakt niet of de een meer of minder schuld heeft
wij kunnen pratenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
weeh ik kon niet reageren, man kijkt film, dus ik was verbannen naar de slaapkamer lol.
Maar oeh oeh spannend hoor reid en luke![]()
haat aan lily en molly![]()
lucinda
Nounounou, wel een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef Miam het volgende:
Feitje is dat het Noah z'n eigen schuld is, hij heeft Luke van zich weggeduwd.
Luke gaf zelf al aan meer nodig te hebben dan wat Noah hem momenteel geeft.
en als hij dat kan vinden in Reid Oliver is dat alleen maar mooi meegenomen.
Dat van de schuld geven, kan ik met nog iets bij voorstellen, maar het blijft zijn eigen stomme schuld om door te gaan met die klus. Hij wist dat hij afgeleid werd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Noah was degene die de relatie om zeep hielp door Luke telkens van zich af te duwen en hem de schuld te geven van zijn blindheid, terwijl het Noahs eigen schuld was.
Alles wat Lucinda wil, is dat Lily en Holden weer bij elkaar komen. Die dominante moeders he?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lucinda.
Zij moet toch ook wel zien dat Molly hier niet de slechterik is, maar Lily?
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounou, wel een beetje kort door de bocht.
Niet omdat je iets niet kunt vinden, dat je dan maar vreemd moet gaan.
Ik snap het echter wel dat Luke gaat voor Reid, want Noah is hem aan het dumpen, dissen, kleineren, dus zoek het dan maar uit Noah, met je kromme neus (dit klinkt erg oppervlakkig, ik weet het)
Ergens ook niet, maar dat is wel een beetje het verneukeratieve, ze laten het een beetje in het midden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?Noah heeft toch wel goed duidelijk gemaakt dat Luke hem vooral moet rust moet laten.
Ik vatte dat feitelijk wel op als einde relatie.
Helemaal mee eens, heb Noah nooit iets gevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef Miam het volgende:
ach, what te heck, het is een veel fijner gezicht om naar Luke & Reid te kijken dan naar
die dumbass van een Noah
is zo ja. al was het voor mij wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ergens ook niet, maar dat is wel een beetje het verneukeratieve, ze laten het een beetje in het midden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef Miam het volgende:
[..]
is zo ja. al was het voor mij wel duidelijk.
Noah is Luke liever kwijt dan rijk. al een tijdje overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Wat heeft Molly gedaan dan?quote:
molly vind ik ook vrij irritant eigelijk! Dat blonde vrouwtje waarmee holden gevangen zat vond ik leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft Molly gedaan dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |