beetje ja! maar dat kan ook door m`n oververmoeide ogen komenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
Is bij jullie het beeld ook zo uitgerekt in de breedte ???
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
wat een bitch is het ook, katie , bemoeial![]()
quote:
Omdat Katiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo wordt het vernoemd naar brad ??
Inderdaad.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij kijkt 2 seconden naar Jacob: "Hij is kerngezond."
Beste. Dokter. Ooit.
wou dat ik de eer had om dat te doen,quote:Als iemand nou even Katie, Chris, Noah, Janet en Lily in een kelder stopt en ze er niet meer uitlaat, ben ik heel blij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij kijkt 2 seconden naar Jacob: "Hij is kerngezond."
Beste. Dokter. Ooit.
Als iemand nou even Katie, Chris, Noah, Janet en Lily in een kelder stopt en ze er niet meer uitlaat, ben ik heel blij.
Ja heb ik ook, kijkt totaal niet lekker zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
Is bij jullie het beeld ook zo uitgerekt in de breedte ???
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Miam het volgende:
Luke
Reid![]()
Bob
Hank
Chris
Noah![]()
Jacob
Katie![]()
Barb
Vienna![]()
Kim![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, kijkt totaal niet lekker zo.
En Noah, er zijn gewoon niet genoeg- emoticons om aan te tonen hoe verschrikkelijk ik hem vindt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dementiaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kim lijkt altijd haar tekst kwijt te zijn en dan na 6 seconden weet ze het weer en dan komt de rest van haar zin
Bob ??? hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die recast van Chris pas totaal niet bij de rol. De vorige was supersexy en had charisma, ook al was het een klootzak ... deze is enorm onaantrekkelijk en heeft totaal geen uitstraling.
Als ik moest kiezen tussen een nachtje met deze Chris of met Bob, zou ik Bob kiezen.
20 ... maar het was om aan te geven hoe verschrikkelijk onaantrekkelijk ik die "Chris" vind ... ik zou zelfs nog liever met een man gaan die even oud is als mijn opa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |