Vienna is echt dom gemaakt, ze waren zoooo leuk samenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Vienna doet ook echt alsof er niks gebeurd is en ze hem niet heeft verlaten.
mocht ook wel weer eens.quote:
Het is in ieder geval niet meer zo dramatisch als 2 jaar geleden. Toen was Lisa echt héél weinig te zien. Nu nog steeds, maar in ieder geval wat meer.quote:
ik vind die 2 helemaal niet bij elkaar passen (Emily) is veel te mooi voor die boring Holdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Al 15 jaar. En hebben ook drie kinderen samen.
[ afbeelding ]
Maar dat heeft niet per se iets te maken met het feit dat ze weinig scènes samen hebben.
ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef sherezade het volgende:
ja maar dat hoofdzit gewoon geen pit in in, geen uitstraling
Dr. Reid Oliver.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:34 schreef Mryc het volgende:
Dr. Oliver Reid zit blijkbaar in de nog te verschijnen sitcom I Hate My Teenage Daughter en zit zelfs in de promo! Staat op: http://perezhilton.com/20(...)-my-teenage-daughter
Heb de promo gezien een tijdje terug ja, verschrikkelijk slechtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:34 schreef Mryc het volgende:
Dr. Oliver Reid zit blijkbaar in de nog te verschijnen sitcom I Hate My Teenage Daughter en zit zelfs in de promo! Staat op: http://perezhilton.com/20(...)-my-teenage-daughter
Oeps...kwestie van klok horen luiden....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dr. Reid Oliver.
Hij heet in het echt Eric Sheffer Stevens.
Dat dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef Miam het volgende:
Dusty doet teveel zijn best, janet totaal niet
Nee ik ook niet, al vind ik heel veel niet geloofwaardig meer in ATWT, echt jammer zeg zo naar het einde toequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind die "liefde" tussen Dusty en Janet totaaaaaaal niet geloofwaardig...
dat is toch al een tijdje zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom woont Reid nou bij Katie in huis?
Reid.
Katie.![]()
![]()
En Chris.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kijk ik Holland's Got Talent ... alle leuke films zijn op vrijdag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Miam het volgende:
a.s. vrijdag eerst een wel hele geweldige film voor atwt!mooi vooruitzicht!
oh gut ja dat komt dan ook natuurlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan kijk ik Holland's Got Talent ... alle leuke films zijn op vrijdag.
Noah geeft hem de schuld van zijn blindheid, ook al was het zijn eigen stomme schuld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
waarom is het eigenlijk uit tussen die 2 ? dat heb ik gemist ??
blegh chris
oja is ook zo. hoe is hij ook alweer blind geworden ? makkelijk zo'n levende wikipedia hierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Noah geeft hem de schuld van zijn blindheid, ook al was het zijn eigen stomme schuld.
En nu behandelt hij Luke als oud vuil.
Hij was met vuurwerk aan het klooien voor zijn "afstudeerfilm". Ze hadden ruzie, en hij had z'n aandacht er niet bij. Luke hield trouwens op met praten toen Noah met het vuurwerk ging klooien. Hij merkt zelf op dat er niets niet klopte, maar bleef toch doorgaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oja is ook zo. hoe is hij ook alweer blind geworden ? makkelijk zo'n levende wikipedia hier
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij was met vuurwerk aan het klooien voor zijn "afstudeerfilm". Ze hadden ruzie, en hij had z'n aandacht er niet bij. Luke hield trouwens op met praten toen Noah met het vuurwerk ging klooien. Hij merkt zelf op dat er niets niet klopte, maar bleef toch doorgaan.
En toen ontplofte het in zijn gezicht.
100% Noahs schuld dus.
beetje ja! maar dat kan ook door m`n oververmoeide ogen komenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
Is bij jullie het beeld ook zo uitgerekt in de breedte ???
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
wat een bitch is het ook, katie , bemoeial![]()
quote:
Omdat Katiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo wordt het vernoemd naar brad ??
Inderdaad.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij kijkt 2 seconden naar Jacob: "Hij is kerngezond."
Beste. Dokter. Ooit.
wou dat ik de eer had om dat te doen,quote:Als iemand nou even Katie, Chris, Noah, Janet en Lily in een kelder stopt en ze er niet meer uitlaat, ben ik heel blij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij kijkt 2 seconden naar Jacob: "Hij is kerngezond."
Beste. Dokter. Ooit.
Als iemand nou even Katie, Chris, Noah, Janet en Lily in een kelder stopt en ze er niet meer uitlaat, ben ik heel blij.
Ja heb ik ook, kijkt totaal niet lekker zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
Is bij jullie het beeld ook zo uitgerekt in de breedte ???
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Miam het volgende:
Luke
Reid![]()
Bob
Hank
Chris
Noah![]()
Jacob
Katie![]()
Barb
Vienna![]()
Kim![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, kijkt totaal niet lekker zo.
En Noah, er zijn gewoon niet genoeg- emoticons om aan te tonen hoe verschrikkelijk ik hem vindt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dementiaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kim lijkt altijd haar tekst kwijt te zijn en dan na 6 seconden weet ze het weer en dan komt de rest van haar zin
Bob ??? hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die recast van Chris pas totaal niet bij de rol. De vorige was supersexy en had charisma, ook al was het een klootzak ... deze is enorm onaantrekkelijk en heeft totaal geen uitstraling.
Als ik moest kiezen tussen een nachtje met deze Chris of met Bob, zou ik Bob kiezen.
20 ... maar het was om aan te geven hoe verschrikkelijk onaantrekkelijk ik die "Chris" vind ... ik zou zelfs nog liever met een man gaan die even oud is als mijn opa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |