quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef Miam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga pitten mensen! Morgen weer vroeg op! Laterrr
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
WE WERE ON A BREAKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef Miam het volgende:
[..]
huh, maar Luke is niet aan het vreemdgaan toch?Noah heeft toch wel goed duidelijk gemaakt dat Luke hem vooral moet rust moet laten.
Ik vatte dat feitelijk wel op als einde relatie.
maar met andere woorden :pquote:
idd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
Luke heeft het duidelijk zelf uitgemaakt. Hij wou meer dan dit . En terecht
is zo ja, dat was zo'n fatty.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog altijd minder slecht dan de vorige. Die was echt belabberd.
Lily hadden ze nóóit met Noelle moeten recasten. Zij kan alleen maar een megabitch spelen.
ja, raap me op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.Ze praten allemaal om de beurt en waren alledrie op hetzelfde moment klaar met bellen.
Dit dus!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Miam het volgende:
wat een slechte actrice die nieuwe faith.
Hahaha als de wijn maar gesmaakt heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
Die hele verhaallijn boeit me niks meer. Had faith nou in de aflevering spuiten in die zak zitten ofzo? Is me even ontgaan. Komt door de wijn probably
Haha nee dat waren voorgedraaide joints.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:04 schreef Miam het volgende:
Die hele verhaallijn boeit me niks meer. Had faith nou in de aflevering spuiten in die zak zitten ofzo? Is me even ontgaan. Komt door de wijn probably
Of pillen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hahaha als de wijn maar gesmaakt heeft![]()
Volgens mij waren het joints, maar aangezien ik ook met een half oog keek durf ik het niet met zekerheid te zeggen.
Aha, ik kan met niet herinneren of ik iets gezien heb, dus was maar een gok omdat moeders ook aan de pillen zat, dacht ik, misschien een link naar haar problemen met mans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |