Nee spoilers wil ik juist, ik bedoelde waar de spoiler over ging. Snap je hihiquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar schijnt het topic voor te zijn. Als je iets niet wilt weten, moet je daar niet kijken.
Ik zou ook niet kijken als ik het niet allemaal al gezien had. Ik zou ook stevig balen.
Niet rottig bedoeld hoor, is een algemene opmerking.![]()
Ow. okay, ik snappum.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee spoilers wil ik juist, ik bedoelde waar de spoiler over ging. Snap je hihi
ik vond van wel ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is toch hopelijk wel een minder erge aflevering dan vrijdag?
Mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja ik heb me kapot gelachenquote:
waarover dan? Stond toch in een spoilertag?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jullie geven nou iets teveel info... ben er snel overheen gescrolled en kijk morgenmiddag wel met veel plezier.
oeh ja, berucht! zie het wel vaker voorbij komen bij atwt, dat het niet synchroon loopt metquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:17 schreef Slacentrifuge het volgende:
Die ondertiteling
Gevrijd
wat er ook gebeurd
De stagiaire mocht de laatste paar zinnen doen, vermoed ik.
Vienna vind ik zo naief..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
waarom moet vienna nou terugkomen?
ik vind barbara en henry leuk
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:15 schreef Miam het volgende:
[..]
waarover dan? Stond toch in een spoilertag?
eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Vienna vind ik zo naief..jammer. het is wel een mooie vrouw om naar te kijken.
Aflevering van vanavond al gezien. (:
amenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die rode jurk staat Barbara mooi
oh okee, meende dat er gisteravond alleen werd gesproken over de aflevering diequote:
Ik nog niet, ik kijk weer mee via de tv.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Vienna vind ik zo naief..jammer. het is wel een mooie vrouw om naar te kijken.
Aflevering van vanavond al gezien. (:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik nog niet, ik kijk weer mee via de tv.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef Miam het volgende:
[..]
oh okee, meende dat er gisteravond alleen werd gesproken over de aflevering die
ook daadwerkelijk gisteravond werd uitgezonden
Hank ft Barb
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook
Ik kijk liever 's middags (dagelijkse tv routine met Little House On The Prairie, direct daarna ATWT en 10 minuutjes later de afsluiter The Bold).
Ik lees graag in de avond jullie meningen over de aflevering die ik nog moet zien. Om te weten welke verhaallijn ik kan verwachten. Maar gister was het me iets teveel informatie. Mn eigen schuld hoor, moet ik maar niet loeren hier.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Miam het volgende:
veel plezier met kijken! ik duik m`n nest in
trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Miam het volgende:
veel plezier met kijken! ik duik m`n nest in
Balen he zo laat steedsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Miam het volgende:
Dit meeeen je niet! Morgen eerst een hele slechte film (twister) waardoor atwt pas 22:50 begintaaaarghhh
ja zondequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef alors het volgende:
weet iemand waar we nu zijn (amerikaanse uitzenddatum) ik wil de daily recaps even nachecken, doe maar in spoilers ivm mensen die niet willen weten hoe dicht we bij het einde zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Miam het volgende:
[..]
senk joe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was jij niet gaan slapen?
know'm sayin?
word? word.
ik post mee via mn bb!quote:
naief en dom! Winning!quote:
hij gaat er 5 minuten fronsend naar kijken in de hoop dat het vanzelf gebeurtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef roos85 het volgende:
Gaat ie nou nog tekenen of hoe zit dat
hij wacht zeker op de hand van Godquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
hij gaat er 5 minuten fronsend naar kijken in de hoop dat het vanzelf gebeurt
...runs in the family...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Miam het volgende:
Die vader van janet is minstens zo erg als janet zelf
exactlyquote:
Babs is fantastisch.quote:
quote:
ze hadden toch ook zo'n hondje die zo heette? ook nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]. Moeten ze dat woord nou zo vaak zeggen?
Pepper volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
ze hadden toch ook zo'n hondje die zo heette? ook nooit meer wat van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |