Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Werkenquote:
Ben ik waar zaterdag, snuitje?quote:
Moet ik ook even kijken, want ik heb dat weekend ook nog een date met mijn vriendinnetje uit Den Haag die dan in de buurt isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, miss dat dat die zondag mogelijk is.
Moet even kijken
Eh wacht, ik bedoelde volgende week zaterdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik waar zaterdag, snuitje?
ik zeg, doe dat niet vandaag, het wordt vet warm, benauwd, plakkerig enzo en keiharde regen dus ff lekker doortochten is er ook niet bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Pff, ik lig te lekker
Eigenlijk moet ik opstaan, douchen, boodschappen doen, ontbijten en naar Purmerend om m'n kamer uit te mesten.
Maar ik zou veel liever de hele dag in bed blijven nu
Het is toch prut weer, gewoon lekker blijven liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Pff, ik lig te lekker
Eigenlijk moet ik opstaan, douchen, boodschappen doen, ontbijten en naar Purmerend om m'n kamer uit te mesten.
Yukiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Pff, ik lig te lekker
Rest van de week kan het ook niet, want dan doe ik al andere dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg, doe dat niet vandaag, het wordt vet warm, benauwd, plakkerig enzo en keiharde regen dus ff lekker doortochten is er ook niet bij
duhhh...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
*Maakt jullie allemaal nog even jaloers door te zeggen dat ze bijna vakantie heeft*![]()
ik had mezelf al gecorrigeerd hoorquote:
Is het dan al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eh wacht, ik bedoelde volgende week zaterdag
IK HEB AL VAKANTIE, HAHAHAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
*Maakt jullie allemaal nog even jaloers door te zeggen dat ze bijna vakantie heeft*![]()
Ik heb nu vakantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi nijnquote:
Dus lieve knuffels en niet van die knuffelbeesten?quote:
Hoi zeepquote:
Broertjequote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus lieve knuffels en niet van die knuffelbeesten?
[..]
Hoi zeep
[..]
Broertje
Jij bent de enige van R49 die hier durft te posten, respect![]()
![]()
.
Er postten er meer; maar die werden nogal weggepest hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hoi zeep
[..]
Broertje
![]()
.
Kan ik beter bij de start komen, of beter bij de finish?quote:
Ik denk dat je het druk zat hebt dat weekendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik beter bij de start komen, of beter bij de finish?
Mja, veel postten ook maar wat onzin...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er postten er meer; maar die werden nogal weggepest hier
quote:
Jij ook, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je het druk zat hebt dat weekend![]()
We spreken wel een andere keertje af![]()
Ik denk dat de start leuker is. Of je gaat 's middags in het centrum kijken als we door de binnenstad rijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik beter bij de start komen, of beter bij de finish?
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, toch?![]()
En ootoos kijken wil jij ook heus
Maar dat is zaterdag
Of allebeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de start leuker is. Of je gaat 's middags in het centrum kijken als we door de binnenstad rijden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of allebei![]()
Maar eerst start dus![]()
Ik ga zwaaien hoor![]()
Grmblquote:Als het op Kitt lijkt dan zwaai ik![]()
dankjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hoi zeep
[..]
Broertje
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef douche-eendje het volgende:
Knuffels![]()
Die had ik gisteren wel nodig ja...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Als het op Kitt lijkt dan zwaai ik![]()
Keequote:
toeter jij dan?quote:
quote:[..]
Grmbl
dan ben ik er hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee![]()
Dan ehm..ehm..heb ik 1 oktober weer tijd
het is hier mooi weerquote:
onze vakantiequote:
Zullen vast nog wel meets komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee![]()
Dan ehm..ehm..heb ik 1 oktober weer tijd
Ik dacht aan terugzwaaienquote:
Jajaquote:![]()
grapje, hè?
squirtenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
het is hier mooi weer
quote:
quote:
Daar heb ik dan ehm...vanaf 22 oktober weer tijd voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zullen vast nog wel meets komen
Oh, wat is er dan ineens gebeurd met: "jou herken ik meteen"? NOU?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht aan terugzwaaien
Alvast excuses als ik je niet zie, want er staan natuurlijk meer mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik weet heus wel dat het een..een..andere isquote:Jaja
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
maaaar..dan kan vraari er ook wel zijn, toch?quote:
Zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
Daar heb ik dan ehm...vanaf 22 oktober weer tijd voor
koop een opblaaspop, plak daar een foto van st op, opgelost knufjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ZegIk wil wel eerder met je knuffen hoor
![]()
Zolang zonder
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een opblaaspop, plak daar een foto van st op, opgelost knufje
Run Forrest, run!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
damn, ze weten nu allemaal dat ik er weer ben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wat is er dan ineens gebeurd met: "jou herken ik meteen"? NOU?
Herkennen wel, zien nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dus 1 oktober kan heusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ZegIk wil wel eerder met je knuffen hoor
![]()
Zolang zonder
of of ofquote:
via het raam danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze wachten me op bij de deur en het koffieapparaat
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze wachten me op bij de deur en het koffieapparaat
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maaaar..dan kan vraari er ook wel zijn, toch?
de snoepwinkel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaan we dan naar de ballen en staven winkel??
Die zitten vlak bij elkaar ook, wat maakt het uitquote:
Ik vind het goed, kan me zo niet bedenken of er dan al wat is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus 1 oktober kan heus![]()
Of 2, ivm je werk
Verder heb ik dan t/m 22 oktober nog 2 weekends met mijn gezinnetje, en de rest is meneer taart weg, of ik
jup!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, daar ben ik, daar is Barretje, en misschien ook wel wok en JJHquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het goed, kan me zo niet bedenken of er dan al wat is.
Probably alleen op zondag ja.
In Zwolle neem ik aan?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup!voor een snoepwinkel wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zijn de winkels dan ook open?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik, daar is Barretje, en misschien ook wel wok en JJH
Nee, hoewel..wacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn de winkels dan ook open?
Want ik zie dat barretje naar een sexshop wil
weekend 1 okt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik, daar is Barretje, en misschien ook wel wok en JJH
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaan we dan naar de ballen en staven winkel??
okeequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ideale dag lijkt me
Zal vanavond thuis ff vragen of er dan niets is
ja, ik dus ook, eigenlijk gewoon tot eind oktoberquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weekend 1 okt?
weet ik nog niet
zit wel al vol met mijn weekends tot eind volgende maand
ehmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee
[..]
ja, ik dus ook, eigenlijk gewoon tot eind oktober
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehmja...
alleen nog niet op datum vastgeprikt vanwege planning wokjes
ja vooral die mini;'s op de onderste rijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
Echt mooi om te zien deze verzameling oude foto's van Mini's![]()
http://www.flickr.com/search/?ss=2&w=63765723@N00&q=mini&m=text
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wat ga ik doen, echt 1 keer met een vriendin spelen en 1 keer een weekend weg, dan nu nog Bar en vraari, verder samen met de gebakjes en meneer taart gaat dan nog een paar weekends weg.
hoppa, vol
Pfoe, ik moet ook echt af en toe een weekend voor onszelf hoor, anders word ik gekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ken hetIk heb het ook hoor
Maarja wel leuke dingen
Dan had je vannacht hier moeten zijnquote:
Vannacht moest ik slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je vannacht hier moeten zijn![]()
...
Volgens mij is van die ene kei harde knal heel Venlo wakker gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je vannacht hier moeten zijn![]()
...
Lijkt wel of heel brabant wakker is geworden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij is van die ene kei harde knal heel Venlo wakker geworden
Ja, minstensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij is van die ene kei harde knal heel Venlo wakker geworden
Dat kon ook hier, voor en na het onweerquote:
en hoe lang duurde dat onweer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens.. De tering, wat ging dat tekeer
...
[..]
Dat kon ook hier, voor en na het onweer...
je gaat gewoon slapen met st naast je in bedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens.. De tering, wat ging dat tekeer
...
[..]
Dat kon ook hier, voor en na het onweer...
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat gewoon slapen met st naast je in bed
dat doen er meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gaat gewoon slapen met st naast je in bed
quote:
quote:
nog niks van hier gehoord??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
zo, dat waren de meetings weer voor vandaag...
quote:
over een weekje :d je kan alvast bellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is nog geen sept...
hier onweert het ook en het regent lekker door...
zou kunnen, maar laat het eerst wel even sept wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over een weekje :d je kan alvast bellen
welke kleur ga je hem geven? Blauw? En dan samen naar de smurfen?quote:
roze met gifgroene spikkelsquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Potver, trein rijdt niet. En de vorige reed ook al niet, dus god mag weten of ik überhaupt nog in Purmerend kan komen.
het gaat heel hard en veel onweren, weer alarm oranje dus ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Potver, trein rijdt niet. En de vorige reed ook al niet, dus god mag weten of ik überhaupt nog in Purmerend kan komen.
tis graag of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef speedking het volgende:
[..]
aaahh dat is gay, mag ikniet een stoere
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke kleur ga je hem geven? Blauw? En dan samen naar de smurfen?
Ah, de trein... das waar... dom van mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thomas is toch ook blauw, gekkie
hier is het voor de verandering eens droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]is bang![]()
[/me]
Stom pand dat alleen maar praktisch uit ramen bestaat zodat ik het overal zie flitsen
kom maar hier, bij mij ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[/me]
Stom pand dat alleen maar praktisch uit ramen bestaat zodat ik het overal zie flitsen
hier in de regio niet, alleen een beetje zeikregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat heel hard en veel onweren, weer alarm oranje dus ik hoop het
Was dan toch maar naar hier gekomen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[/me]
Ik heb een Thomas de trein setquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thomas is toch ook blauw, gekkie
ohh onweer!quote:
Hier wel, maar wel op een km of 2 a 3, duurt 7-8 seconden voor de donder komt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh onweer!
hier flitst het af en toe.. maar geen harde donders
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier in de regio niet, alleen een beetje zeikregen
de ns site zegt niks over vertragingen atmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.
Als ik er nog op tijd kan komen that is, want de NS is weer fantastisch met informatievoorzieningen
trein van 11:53 gaat ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Valt Purmerend ook onder die regio? Want ik ben als de dood voor onweer.
Als ik er nog op tijd kan komen that is, want de NS is weer fantastisch met informatievoorzieningen
er sterven jaarlijks meer mensen door nijlpaarden dan door onweer, tenzij het zo nijlpaarden gaat regenen ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt doodeng
Lucht is gewoon groen
Tjah kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
er sterven jaarlijks meer mensen door nijlpaarden dan door onweer, tenzij het zo nijlpaarden gaat regenen ben je veilig
11:59 is de trein van 11:53quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Symphonic het volgende:
11:42 naar Hoorn en dan om 11:59 naar Purmerend
ik snaps maar ik denk een luchtig grapje vd sfeer kan geen kwaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah kan er niks aan doenIk weet dat het stom is; maar het is echt niks voor mij dit weer.
Gewoon je ogen dicht doen, muziek opzetten en hard gaan dansen, kijk wel uit voor stoelen en tafels dat je daar niet over struikeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het echt doodeng
Lucht is gewoon groen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snaps maar ik denk een luchtig grapje vd sfeer kan geen kwaad
JJH bellen...quote:
Kijk maastricht ff lekker buiten de buien vallenquote:
Denk dat ze hier op het werk nogal raar gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen, muziek opzetten en hard gaan dansen, kijk wel uit voor stoelen en tafels dat je daar niet over struikelt
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoornquote:
daar stond in ieder geval niet bij dat hij niet reedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoorn
laat ons ook eens geluk hebben. hier is vannacht genoeg gedonder geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kijk maastricht ff lekker buiten de buien vallen
Ow, tja, het is het 1 of het anderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk dat ze hier op het werk nogal raar gaan kijken.
(Maar lijkt nu - gelukkig - al wat rustiger te worden)
Dan moet je ook het licht niet uit doen als je op de wc zitquote:
Goede tipquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook het licht niet uit doen als je op de wc zit
Ja, nogalquote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat ons ook eens geluk hebben. hier is vannacht genoeg gedonder geweest
kotm vast goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben toch maar ingestapt, misschien rijdt ie alleen vanaf Hoorn
Bij de NS zegt dat nietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar stond in ieder geval niet bij dat hij niet reed
Ik moet het licht aan doen, zie niks meerquote:
Die klopt sowieso nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
buiernradar klopt dan niet echt
Volgens buienradar vallen wij erbuiten ja, maar het is hier pikzwartquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
buiernradar klopt dan niet echt
BAM!quote:
dan blijf je zitten in de trein, want die rijdt precies doro tot aan mijn huis en dan mag je in mijn armen schuilen vd donder en dan gaan we op de bank sp[annende films kijkenquote:
Zit je in V.?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik het zelden zo hard zien regenen
Hebben jullie het weer dat wij 13 uur geleden hebben gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik het zelden zo hard zien regenen
Dat niet, maar wel trillende vloerquote:
In B. In V. is het nog droogquote:
Ja, en die harde wind is ook weer weg, wel nog donkerquote:
Het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Ah, wederom weeralarm voor zuid limburg
alsof we dat nog serieus gaan nemen..
Als ik geen belofte aan m'n moeder had gedaan was ik naar je toe gekomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan blijf je zitten in de trein, want die rijdt precies doro tot aan mijn huis en dan mag je in mijn armen schuilen vd donder en dan gaan we op de bank sp[annende films kijken
het is luier en film dag in huize pezu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
komt vanzelf wel jouw kant op hoor, maak je maar gheen zorgenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:03 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog een baan nodig??Perfect voor mij, zal wel weer buiten limburg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
iemand nog een baan nodig??FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is in Den Haag zeker?♥ || Baby catcher in training || ♥
duhh..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Perfect voor mij, zal wel weer buiten limburg zijn
Tuuuuuurlijkquote:
het is in den haagquote:
I are sorry , me english is varry vaaarry goot!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is in den haag
maar frans is een pre.. engels is verplicht
I are Baboonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I are sorry , me english is varry vaaarry goot!
iemand nog een baan nodig??Ik voldoe aan de eisen... denk alleen niet dat ik pas bij de functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Engels lukt welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is in den haag
maar frans is een pre.. engels is verplicht
dat staat er niet... wie weet kan je wel vanuit huis werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Engels lukt wel
Maar ja, 5 dgn per week naar Den Haag reizen...
Als het salaris voldoende aangepast wordt....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Engels lukt wel
Vast nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat staat er niet... wie weet kan je wel vanuit huis werken
jij ook alquote:
Jaquote:
En ik blijf hier vast zitten denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar volgens diverse medewerkers van het UWV moet ik dat met mijn ervaring niet aanpassen.
Nou dan zal ik dus van zn lang-zal-ze-leven geen baan meer vinden
Och, dat ze maar een 18 jarige typmiep aannemen zonder ervaring, ik lig er niet meer wakker van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ik blijf hier vast zitten denk ik
quote:
bezig zijn en werken si ook belangrijk om bepaalde dingen te ontwikkelen en zien dat het ook stelselm,atig anders kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben blij als ik weer aan het werk kan/mag. Ook al gaat het nu dus een simpel aangepast baantje worden waarschijnlijk. Maar ja het is loon en dat is nu even belangrijk. Misschien dat ik over een paar jaar niet meer zo veel last heb van mijn beperking..
Nee, maar het verschil is zeker vaker iets meer dan die paar tientjes of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Hetgeen overigens niet betekent dat ik een baan weiger (nog nooit gedaan trouwens) als het loon een paar tientjes onder mijn richtsalaris zit
Ja, dat klopt. Maar ik heb nu een indicatietoegewezen gekregen om te mogen werken op een socialewerkplaatsvoorziening, dus hoop ik op redelijk korte termijn weer ergens in loondienst aan de slag te kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
bezig zijn en werken si ook belangrijk om bepaalde dingen te ontwikkelen en zien dat het ook stelselm,atig anders kan
Bij diverse bedrijven merk je gewoon dat je een paar honderd boven hun indicatie zit maar ik heb nog nooit een baan geweigerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is zeker vaker iets meer dan die paar tientjes of niet?
mij zeiden ze juist dat ik onder mijn niveau moest gaan solliciteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij diverse bedrijven merk je gewoon dat je een paar honderd boven hun indicatie zit maar ik heb nog nooit een baan geweigerd.
Maar toen ik laatst een gesprek bij het UWV had en ik zei dat ik genoegen zou nemen met een baan die minder betaalt, zei de medewerker dat ik mn salariseis echt niet moest gaan aanpassen. Hij vond dat ik zelfs nog erg laag zat, gezien mijn CV
Maar goed, ik ben niet achterlijk en weer ook dat er 18-jarige typmiepjes zijn die voor het minimum loon komen werken en gezien de financiele status van dit landje kan ik werkgevers niet verwijten dat zij geld voor ervaring zetten
Oh, no! Not again!quote:
So good to be back at workquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
haast haast haast, vanmiddag naar dat en dat kantoor want paniek
![]()
o nee, toch niet, dinges kan maandag pas
some things never change
Dat werkt niet want dan zijn ze bang dat je ergens anders gaat werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij zeiden ze juist dat ik onder mijn niveau moest gaan solliciteren.
Een Ier is geen Rusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, no! Not again!
Een auto is geen bus.
WAAR IS DE HEMA?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, no! Not again!
Een auto is geen bus.
updaten doen we met WSUSquote:
en depenisvanjezusquote:
angst weer voorbij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef Yuki het volgende:
* Yuki danst met een opblaasbare rookworst
ja, hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt niet want dan zijn ze bang dat je ergens anders gaat werken
Werd letterlijk gezegd
"we zijn bang dat je je gaat vervelen en ergens anders solliciteert"
Onweer is redelijk ver weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
angst weer voorbij?
overigens schijnt de zon hier nu
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef Yuki het volgende:
Woot?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef Yuki het volgende:
ja, totdat de bolbliksem inslaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onweer is redelijk ver weg.
En ik kan wel gaan janken, maar zolang ik binnen zit ben ik betrekkelijk veilig
Degene die jou dat advies gaf heeft totaal geen kennis van de arbeidsmarktquote:
ja, logisch, anders werk je niet bij het uwv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Degene die jou dat advies gaf heeft totaal geen kennis van de arbeidsmarkt
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot?![]()
Ik moest lachen
LL zeker?![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Eventjes hoi zeggen enzo. Ik leef nog.
Truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, logisch, anders werk je niet bij het uwv.
als je enige kennis hebt werk je daar ook niet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
uiteraard, dan hoef je nooit meer na te denken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, als ik een baan aangeboden zou krijgen bij het UWV, dan nam ik 'm hoor
Ik ook hoor.. En dan laten zien hoe het wel moet..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, als ik een baan aangeboden zou krijgen bij het UWV, dan nam ik 'm hoor
Mooi LDGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
oh relaxed, krijg net n mailtje dat mn bijbaacontract is omgezet naar onbepaalde tijd, altijd handig
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, dan hoef je nooit meer na te denken..
en datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. En dan laten zien hoe het wel moet..
Kom je hier ff boodschappen doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi LDG
Ik ga zo maar naar de Jumbo en naar huis. Het is mooi geweest voor vandaag. Helaas moet ik donderdag weer hier zijn. Niet dat ik dat niet wil, maar het is beter voor me dat ik het even wat rustiger aan ga doen, dus dit is echt eenmalig..
bij het uwv doen z eniet veel hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of je krijgt in elk geval geld binnen waar je iets voor doet
[..]
en dat![]()
Daar kunnen ze niet eens iets uitprinten wat in word 2007 is getyptquote:
Dan moet je het opslaan als 2003 bestand wat ik ook nog steeds doequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet eens iets uitprinten wat in word 2007 is getypt
Had ik daarna gedaan, toen was alles te groot voor ze, maar pdf van gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan moet je het opslaan als 2003 bestand wat ik ook nog steeds doe
Nicequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
oh relaxed, krijg net n mailtje dat mn bijbaacontract is omgezet naar onbepaalde tijd, altijd handig
tsss pfff grrr uuuf bluuuuquote:
ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik blijf me soms verbazen hoe je je bij meisjes in leeftijd vergist
Ik zag net wat op Twitter voorbij komen.quote:
maar 16 is legaal tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag net wat op Twitter voorbij komen.
Ik denk die is wel 20 of ouder.
16, wtf
Maar ook IRL overigens![]()
Dat wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar 16 is legaal toch![]()
helemaal als ze er als 20 uitzien
ik ownde mijn ex daar altijd mee.. Zei ie ' wow das n lekker wijf!' en ik ' dies niet ouder dan je zusje trust me' en dat geloofde ie dan nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag net wat op Twitter voorbij komen.
Ik denk die is wel 20 of ouder.
16, wtf
Maar ook IRL overigens![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ownde mijn ex daar altijd mee.. Zei ie ' wow das n lekker wijf!' en ik ' dies niet ouder dan je zusje trust me' en dat geloofde ie dan nieten dan ging ik het even vragen
en ik had altijd gelijk haha
je kan ook in den haag gaan wonen he??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Engels lukt wel
wie zou dat nou willen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan ook in den haag gaan wonen he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |