Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Werkenquote:
Ben ik waar zaterdag, snuitje?quote:
Moet ik ook even kijken, want ik heb dat weekend ook nog een date met mijn vriendinnetje uit Den Haag die dan in de buurt isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, miss dat dat die zondag mogelijk is.
Moet even kijken
Eh wacht, ik bedoelde volgende week zaterdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik waar zaterdag, snuitje?
ik zeg, doe dat niet vandaag, het wordt vet warm, benauwd, plakkerig enzo en keiharde regen dus ff lekker doortochten is er ook niet bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Pff, ik lig te lekker
Eigenlijk moet ik opstaan, douchen, boodschappen doen, ontbijten en naar Purmerend om m'n kamer uit te mesten.
Maar ik zou veel liever de hele dag in bed blijven nu
Het is toch prut weer, gewoon lekker blijven liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Pff, ik lig te lekker
Eigenlijk moet ik opstaan, douchen, boodschappen doen, ontbijten en naar Purmerend om m'n kamer uit te mesten.
Yukiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Pff, ik lig te lekker
Rest van de week kan het ook niet, want dan doe ik al andere dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg, doe dat niet vandaag, het wordt vet warm, benauwd, plakkerig enzo en keiharde regen dus ff lekker doortochten is er ook niet bij
duhhh...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
*Maakt jullie allemaal nog even jaloers door te zeggen dat ze bijna vakantie heeft*![]()
ik had mezelf al gecorrigeerd hoorquote:
Is het dan al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Eh wacht, ik bedoelde volgende week zaterdag
IK HEB AL VAKANTIE, HAHAHAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
*Maakt jullie allemaal nog even jaloers door te zeggen dat ze bijna vakantie heeft*![]()
Ik heb nu vakantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi nijnquote:
Dus lieve knuffels en niet van die knuffelbeesten?quote:
Hoi zeepquote:
Broertjequote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus lieve knuffels en niet van die knuffelbeesten?
[..]
Hoi zeep
[..]
Broertje
Jij bent de enige van R49 die hier durft te posten, respect![]()
![]()
.
Er postten er meer; maar die werden nogal weggepest hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hoi zeep
[..]
Broertje
![]()
.
Kan ik beter bij de start komen, of beter bij de finish?quote:
Ik denk dat je het druk zat hebt dat weekendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik beter bij de start komen, of beter bij de finish?
Mja, veel postten ook maar wat onzin...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er postten er meer; maar die werden nogal weggepest hier
quote:
Jij ook, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je het druk zat hebt dat weekend![]()
We spreken wel een andere keertje af![]()
Ik denk dat de start leuker is. Of je gaat 's middags in het centrum kijken als we door de binnenstad rijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ik beter bij de start komen, of beter bij de finish?
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, toch?![]()
En ootoos kijken wil jij ook heus
Maar dat is zaterdag
Of allebeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de start leuker is. Of je gaat 's middags in het centrum kijken als we door de binnenstad rijden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of allebei![]()
Maar eerst start dus![]()
Ik ga zwaaien hoor![]()
Grmblquote:Als het op Kitt lijkt dan zwaai ik![]()
dankjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hoi zeep
[..]
Broertje
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef douche-eendje het volgende:
Knuffels![]()
Die had ik gisteren wel nodig ja...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Als het op Kitt lijkt dan zwaai ik![]()
Keequote:
toeter jij dan?quote:
quote:[..]
Grmbl
dan ben ik er hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee![]()
Dan ehm..ehm..heb ik 1 oktober weer tijd
het is hier mooi weerquote:
onze vakantiequote:
Zullen vast nog wel meets komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kee![]()
Dan ehm..ehm..heb ik 1 oktober weer tijd
Ik dacht aan terugzwaaienquote:
Jajaquote:![]()
grapje, hè?
squirtenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
het is hier mooi weer
quote:
quote:
Daar heb ik dan ehm...vanaf 22 oktober weer tijd voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zullen vast nog wel meets komen
Oh, wat is er dan ineens gebeurd met: "jou herken ik meteen"? NOU?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht aan terugzwaaien
Alvast excuses als ik je niet zie, want er staan natuurlijk meer mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik weet heus wel dat het een..een..andere isquote:Jaja
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
maaaar..dan kan vraari er ook wel zijn, toch?quote:
Zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
Daar heb ik dan ehm...vanaf 22 oktober weer tijd voor
koop een opblaaspop, plak daar een foto van st op, opgelost knufjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ZegIk wil wel eerder met je knuffen hoor
![]()
Zolang zonder
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een opblaaspop, plak daar een foto van st op, opgelost knufje
Run Forrest, run!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
damn, ze weten nu allemaal dat ik er weer ben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wat is er dan ineens gebeurd met: "jou herken ik meteen"? NOU?
Herkennen wel, zien nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dus 1 oktober kan heusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ZegIk wil wel eerder met je knuffen hoor
![]()
Zolang zonder
of of ofquote:
via het raam danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze wachten me op bij de deur en het koffieapparaat
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze wachten me op bij de deur en het koffieapparaat
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maaaar..dan kan vraari er ook wel zijn, toch?
de snoepwinkel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaan we dan naar de ballen en staven winkel??
Die zitten vlak bij elkaar ook, wat maakt het uitquote:
Ik vind het goed, kan me zo niet bedenken of er dan al wat is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus 1 oktober kan heus![]()
Of 2, ivm je werk
Verder heb ik dan t/m 22 oktober nog 2 weekends met mijn gezinnetje, en de rest is meneer taart weg, of ik
jup!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, daar ben ik, daar is Barretje, en misschien ook wel wok en JJHquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het goed, kan me zo niet bedenken of er dan al wat is.
Probably alleen op zondag ja.
In Zwolle neem ik aan?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup!voor een snoepwinkel wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zijn de winkels dan ook open?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik, daar is Barretje, en misschien ook wel wok en JJH
Nee, hoewel..wacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn de winkels dan ook open?
Want ik zie dat barretje naar een sexshop wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |