spannedn potje zeker dat de adrenaline nog door je aderen giert, pro tip: kijk eeerst even een uurtje comedy's na een potje intensief gamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Lekker gegamed, maar toen ik in bed ging liggen was ik klaarwakker. Tot een uur of 4...
Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt
Jep of lees een boek, dat werkt ook altijd goed, heb ik gister ook gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
spannedn potje zeker dat de adrenaline nog door je aderen giert, pro tip: kijk eeerst even een uurtje comedy's na een potje intensief gamen
beter plan: zeg dat je voorouders uit perth australie komen (daar is het nu 9 uur later) en daar nu het officieuze blinde parkietjes herdenkingsfeest begint en je die thuis voor het eerst per webcam kan volgen end at je familie dit zeer van je verlangtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan ga ik even snel daarheen, want dan kan ik thuis bijslapen.
Priemiequote:
Dat is dan wel een beter vooruitzicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
Over anderhalve week gaat leidinggevende op vakantie dus dan krijg ik het wel drukker denk ik...
Priempjequote:
Oeh, nice. Hij heeft uiteindelijk kunnen beslissen. Welk hotel ga je in bij Disney?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:02 schreef PriemGirl het volgende:
Sollytrollymolly![]()
Woei vakantieplannen staan vast !
We gaan een weekje met blafbeest naar het Zwarte Woud en de week er op gaan we 3 dagen naar Euro Disney![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Oeh, nice. Hij heeft uiteindelijk kunnen beslissen. Welk hotel ga je in bij Disney?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Eindelijk whihihihi !
Naar Sequoia Lodge, met zich op het meer
Hier zaten we ook toen ik 19 werd (heb ik toen cadeau gekregen voor mijn verjaardag van vriendlief)
Ja is ook super hotel (maar dat is bij al die disney hotels eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]Dat meer is echt super.
Wil ook nog wel een keer in Sequoia
Hell moet weer eens kijken naar Disney te gaan.
op zich wel leuk dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Lekker gegamed, maar toen ik in bed ging liggen was ik klaarwakker. Tot een uur of 4...
Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt
Priemquote:
PGRquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:18 schreef pgrferrari het volgende:
Mogge
Laatste weekje en dan vakantie
Suikertaartjequote:
Hotels zijn inderdaad super, de parken ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is ook super hotel (maar dat is bij al die disney hotels eigenlijk wel).
Vond het wel grappig. Paar maandjes terug had ik dit aangekaart en toen was het van 'ja maar alleen disney is geen vakantie en ik wil ergens ver weg bladiebla.......'; idee werd helemaal verworpen. En nu heeft ie gisteren al geboekt![]()
![]()
Mijn vriend, de eeuwige twijfelaar
pgrquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:18 schreef pgrferrari het volgende:
Mogge
Laatste weekje en dan vakantie
STeetjequote:
Hihi, ik krijg als enigste een knuffelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
Poedelewoepsertje![]()
![]()
Priem![]()
![]()
wokkeltje![]()
![]()
![]()
Sol![]()
CCRquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb deze de hele tijd in mijn hoofd, hij moet er even uit, sorry![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, ik krijg als enigste een knuffel![]()
En echt, de HELE tijd hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |