Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Utrecht toch? weet het eigenlijk niet eens zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik tijd heb. Waar is het?
Meh, van de ouwelullencamping naar de winkel is zo'n eind lopen... die koffie pakken we op het festivalterrein welquote:
Daar komen alleen bijen op af manquote:
Gasbrandertje, fluitketel en oploskoffiequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh, van de ouwelullencamping naar de winkel is zo'n eind lopen... die koffie pakken we op het festivalterrein wel.
*doekjes aangeeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Koen, wie er komt of niet zie je vanzelf wel.
Das extra sjouwen. Daarvoor in de plaats kan er ook bier of whisky meequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gasbrandertje, fluitketel en oploskoffie
Utrecht jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Utrecht toch? weet het eigenlijk niet eens zeker
Max 8 liter per persoonquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das extra sjouwen. Daarvoor in de plaats kan er ook bier of whisky mee.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Koen, wie er komt of niet zie je vanzelf wel.
Utrecht is wel te doen jaquote:
Pffffff..... ik ben nu overtuigd, geen lowlands voor mijquote:
Restecp als jij 8 liter whisky wegtankt tussen donderdagmiddag en maandagochtend...quote:
Je had te veel andere meuk bijquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Yuki het volgende:
Overigens sjouwde ik me een breuk, en ik had maar 3 liter drank mee (5 liter drinken in totaal, denk ik).
Ben ik nou zo zwak of hoort dat ook bij kamperen, dat je eerst 2 dagen pijn in je rug hebt?
Dat viel best mee. Er is bijzonder weinig ongebruikt mee terug gegaanquote:
5L valt best mee om te sjouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Yuki het volgende:
Overigens sjouwde ik me een breuk, en ik had maar 3 liter drank mee (5 liter drinken in totaal, denk ik).
Ben ik nou zo zwak of hoort dat ook bij kamperen, dat je eerst 2 dagen pijn in je rug hebt?
idd da's niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
5L valt best mee om te sjouwen.
het is op een zaterdag hequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ga ervan uit dat de mensen die bevestigden ook komen
(meeten gaat bij mij al niet zo makkelijk, als er alleen mensen komen die me niet boeien dan steek ik er geen energie in)
Ik had een backpack, met daarin kleding + drinken + slaapzak + matje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3L valt best mee om te sjouwen.
Tip 1: Vervang je toiletspullen door monsters / miniaturen (vriendjes zijn met de lokale drogist helpt daarbij)quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat viel best mee. Er is bijzonder weinig ongebruikt mee terug gegaan
Ik heb overigens ook wat spul (voornamelijk licht) achter gelaten
Op een zondag niet dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, blijft toch de dag dat de meesten kunnen
quote:
op een zondag mij zelden (da's voor de family)quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op een zondag niet dan?
Op een zaterdag zul je me in ieder geval ook niet zien.
1: ik had al mini's meequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tip 1: Vervang je toiletspullen door monsters / miniaturen (vriendjes zijn met de lokale drogist helpt daarbij)
Tip 2: Je koopt daar een shirt. Neem er gerust één minder mee.
Tip 3: Kleding die je aan hebt, denk je niet te sjouwen.
Tip 4: Je verbrast ter plekke genoeg, een 2L-pak barleduc bij de campingsuper kan er dan ook nog wel vanaf en scheelt gesjouw met flesjes water.
Whehe, op RW krijg je een gratis kaartje voor één dag als je 5 RW-bandjes (van verschillende jaren jaquote:
is dus een dag dat ik nooit kan ivm met de zaakquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, blijft toch de dag dat de meesten kunnen
Maar ik heb die van dit jaar lekker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Die groene heb ik niet, maar jij hebt dan weer geen rodequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik heb die van dit jaar lekker welZog jij nou maar dat daar een tweede keer bij komt, bij voorkeur wél samen met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die zwarte heb jij toch ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Die groene heb ik niet, maar jij hebt dan weer geen rode
Er willen heel veel mensen samen met mij naar LL volgend jaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Zog jij nou maar dat daar een tweede keer bij komt, bij voorkeur wél samen met mij![]()
.
Ook nietquote:
Ik ook welquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er willen heel veel mensen samen met mij naar LL volgend jaar
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik heb die van dit jaar lekker wel54 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
54 minuten
Hihi, GMTA dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Met mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
Ik ook wel
Maar het is goed dat ik dit jaar niet gegaan ben
Nou ja, gewoon sowiesoquote:
Neh, had ik nooit volgehoudenquote:Dit jaar was voor jou/jullie idd niet goed![]()
Maar volgend jaar gaat alles vast veel beter en dan kunnen jullie ook feesten
de WTIP sektequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
Deze waren ook wel briljant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste is ook nog een foto gemaakt van mij en een random dude wiens vrienden vonden dat ik naast hem moest gaan staan. En of ik even verliefd wilde kijken
quote:
Mja, na alle gebeurtenissen van de afgelopen maanden... Alleen maar begrijpelijkquote:[..]
Neh, had ik nooit volgehouden
We hebben zelfs de Bavaria City Race overgeslagen, terwijl dat hier een kwartier lopen vandaan is
Maar als ik volgend jaar al ga, is dat sowieso niet met Toek hoor, LL is echt niets voor hem
quote:
DERTIEN HELE seconden. Dude jij hebt echt issuesquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
DERTIEN HELE seconden. Dude jij hebt echt issues
Ik ben nog niet gestikt in Eddy, dus jaquote:
Je raadt trouwens nooit wat ik vandaag aanhebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
.
Ik zat ouwe foto's te kijken en kwam iets tegen...
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-08-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 MPG
02. 104 Yuki
03. 082 pgrferrari
04. 069 wel.o.k
05. 056 MaleDuck
06. 056 Koen66
07. 055 Solique
08. 051 Dr_Flash
09. 051 suikertaartje
10. 048 RockNijntje
11. 045 douche-eendje
12. 040 DaMart
13. 039 Trevland
14. 038 Myraela
15. 034 Joysa
16. 030 goldfinger1963
17. 029 Whiskers2009
18. 026 KapiteinGasthof
19. 024 PriemGirl
20. 023 Muck
Reeks-statistieken!
Gelukkig maar, zie je PMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gestikt in Eddy, dus ja
Je Sendung mit der Maus shirt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Je raadt trouwens nooit wat ik vandaag aanheb
Jaquote:
quote:
Die krimpen niet snoepje, ze zijn er nogquote:
-15 and going strongquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Die krimpen niet snoepje, ze zijn er nog
[..]
-15 and going strong
Mijn tieten krimpen wel altijd als ik afvalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
-15 and going strong
Mijne nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn tieten krimpen wel altijd als ik afval
Ik heb eh, meer dan genoegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn tieten krimpen wel altijd als ik afval
En ik heb al zo weinig
PWÈÈÈP!quote:
Woeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
-15 and going strong
Ja dat zeg je tussen 22:00 en 02:30 ieder half uur wel een keerquote:
Kijk en vergelijk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk:Goed zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel knap
Ik ben nu al lichter dan jij mij ooit gezien hebt denk ikquote:
Thanks!quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Die muts doe je in een paar uurtjes?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben nu al lichter dan jij mij ooit gezien hebt denk ik
[..]
Thanks!
Ik zag het zelf pas toen ik mijn fotomap aan het opruimen was en recente en minder recente foto's naast elkaar zag
Hmmhmm, die dingen zijn nogal vervelend, I knowquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, hoe staat het met de mutsen?
Ik wil er echt 1
Oeh, dat zou fijn zijn jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel goed
Ik heb vorige week een blauwe, paarse, roze en grijze gemaakt
De grijze is weg zonder foto, maar van de rest kan ik wel een plaatje opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:26 schreef Muck het volgende:
Ah, mutsenAaahhh, die roze met 2 kleine bloemetjes (toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is ook super
Ik ookquote:
Ja, die heeft twee kleine bloemetjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aaahhh, die roze met 2 kleine bloemetjes (toch?) is ook super
truste eendjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:28 schreef douche-eendje het volgende:
muck, fijn dat het zo goed gaat! En straks lekker veel nieuwe kleren shoppen![]()
ik ga slapen, wekterusten
Ik kijk er al naar uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:28 schreef douche-eendje het volgende:
muck, fijn dat het zo goed gaat! En straks lekker veel nieuwe kleren shoppen![]()
Prima toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ja, die heeft twee kleine bloemetjes
Die foto is voor de grap gemaakt toen ik met de webcam zat te spelen, maar zo had je een voorbeeld van die roze
Slaap lekker lief eendjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:28 schreef douche-eendje het volgende:
Mja, ik ben (zoals je kunt zien) ook hartstikke wit, dus als ik ze allemaal eens op moet zetten, geef je maar een gilquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima toch?
Ik moet alleen oppassen met sommige kleuren, dat ik er niet heel bleek en flets van word.
Gek genoeg heb ik dat met sommige kleuren sneller dan met zwart
Dat zit sowieso wel goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:32 schreef douche-eendje het volgende:
dat komt zo te zien wel goed dus muck! En wat moet het fijn voor je voelen, niet alleen als je in de spiegel kijkt maar ook met kleine alledaagse dingen.
Mijn huid is wit-roze. En ik hoor het hele jaar door: "Goh, ben je ziek? Je ziet zo pips!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik ben (zoals je kunt zien) ook hartstikke wit, dus als ik ze allemaal eens op moet zetten, geef je maar een gil
En zwart kan altijd natuurlijk
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn huid is wit-roze. En ik hoor het hele jaar door: "Goh, ben je ziek? Je ziet zo pips!"
Dus ik moet oppassen
Maar nu heb ik kleur in m'n gezicht door LL
Als je een keer zin hebt in een pas-sessie, zie ik graag de foto's
Slaap lekker, Muckquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:48 schreef Muck het volgende:
Ik ga ook maar eens een tijdje slapen, voor er weer een kat op mijn gezicht ligt![]()
Ja, volgens mij zijn wij twee alleen nog overquote:
Stiekem ben ik ook in Radio 49quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn wij twee alleen nog over![]()
...
Dat mag hoorquote:
Barquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
zo maar eens uit bed
wel heerlijk vroeg gaan slapen gister
dukkiequote:
Barquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
zo maar eens uit bed
wel heerlijk vroeg gaan slapen gister
NBTquote:
Wok, ouwe held!quote:
geen fijne dromen zeker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wok, ouwe held!
Iets te vroeg... lag allemaal te dromen
Afwisselend... was wat gespannen voor vanavond denk ik... dan worden de eerste spelers bekend die uit de selectie afvallen en denk dat ik daar 1 van ben...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen fijne dromen zeker?
Maar een uurtje later was ik er ook uit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Afwisselend... was wat gespannen voor vanavond denk ik... dan worden de eerste spelers bekend die uit de selectie afvallen en denk dat ik daar 1 van ben...
Tja, zal vanavond mn best doen jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]beter je best doen dan, jij bent toch een vleugelspeler?
Mogguh mede-eendjequote:
Is er ook een met voor de koffie niet tegen mij praten?quote:
Sol!quote:
ik heb wel dezequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is er ook een met voor de koffie niet tegen mij praten?![]()
En mn brood is op, staat nu een pannetje met couscous op zodat ik in ieder geval iets gezonds als lunch kan eten vanmiddag
MDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sol!
How is life? Al aan het solliciteren geweest?
Goed hoor, net vakantie gehad en nog steeds mega rustig hier... *zucht* gister maar even naar mn leidinggevende aangegeven dat ik graag wat meer te doen zou krijgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:13 schreef Solique het volgende:
[..]
MD
Met mij verder alles goed. Nee, eigenlijk de laatste maand er niet meer mee bezig geweest door de drukte op werk
Hoe is het met jou?
corveequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed hoor, net vakantie gehad en nog steeds mega rustig hier... *zucht* gister maar even naar mn leidinggevende aangegeven dat ik graag wat meer te doen zou krijgen...
Laatste maand steeds van collega's het werk erbij genomen wegens vakanties, dus druk genoeg gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed hoor, net vakantie gehad en nog steeds mega rustig hier... *zucht* gister maar even naar mn leidinggevende aangegeven dat ik graag wat meer te doen zou krijgen...
me wantz!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:16 schreef PeZu het volgende:
psssst natte sloot bewoonster
[ afbeelding ]
ik heb hem gemaakt op zazzle.comquote:
wieso fruithapjequote:
schoonheidquote:
Koffieautomaat is al schoongemaakt jaquote:
Over anderhalve week gaat leidinggevende op vakantie dus dan krijg ik het wel drukker denk ik...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:16 schreef Solique het volgende:
Ben toe aan koffie
[..]
Laatste maand steeds van collega's het werk erbij genomen wegens vakanties, dus druk genoeg gehad.
ze bijten heus niet hoor, de treinen dan, over je nieuwe klasgenootjes kan ik niks zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik voor het eerst in ongeveer een jaar weer naar school ga en ik in een fucking trein zit, terwijl ik eigenlijk niet van treinen houd.
Verder gaat het goed.
Hoi PeZu en giann.
de hele dagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Eens zien hoe ik het volhoud op 3 uur slaap
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze bijten heus niet hoor, de treinen dan, over je nieuwe klasgenootjes kan ik niks zeggen![]()
welke school is het nu geworden? vavo of mbo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik voor het eerst in ongeveer een jaar weer naar school ga en ik in een fucking trein zit, terwijl ik eigenlijk niet van treinen houd.
Verder gaat het goed.
Hoi PeZu en giann.
Joequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Eens zien hoe ik het volhoud op 3 uur slaap
Moggequote:
appelquote:
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:25 schreef Omdatappel het volgende:
Nou, ik ga maar weer zenuwachtig heen en weer wiebelen enzo. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!
Lekker gegamed, maar toen ik in bed ging liggen was ik klaarwakker. Tot een uur of 4...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Joe![]()
zo te zien niet door een leuke avond
jups ergens op de wereld welquote:
doe maar 6 uurquote:
spannedn potje zeker dat de adrenaline nog door je aderen giert, pro tip: kijk eeerst even een uurtje comedy's na een potje intensief gamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Lekker gegamed, maar toen ik in bed ging liggen was ik klaarwakker. Tot een uur of 4...
Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt
Jep of lees een boek, dat werkt ook altijd goed, heb ik gister ook gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
spannedn potje zeker dat de adrenaline nog door je aderen giert, pro tip: kijk eeerst even een uurtje comedy's na een potje intensief gamen
beter plan: zeg dat je voorouders uit perth australie komen (daar is het nu 9 uur later) en daar nu het officieuze blinde parkietjes herdenkingsfeest begint en je die thuis voor het eerst per webcam kan volgen end at je familie dit zeer van je verlangtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan ga ik even snel daarheen, want dan kan ik thuis bijslapen.
Priemiequote:
Dat is dan wel een beter vooruitzicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
Over anderhalve week gaat leidinggevende op vakantie dus dan krijg ik het wel drukker denk ik...
Priempjequote:
Oeh, nice. Hij heeft uiteindelijk kunnen beslissen. Welk hotel ga je in bij Disney?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:02 schreef PriemGirl het volgende:
Sollytrollymolly![]()
Woei vakantieplannen staan vast !
We gaan een weekje met blafbeest naar het Zwarte Woud en de week er op gaan we 3 dagen naar Euro Disney![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Oeh, nice. Hij heeft uiteindelijk kunnen beslissen. Welk hotel ga je in bij Disney?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Eindelijk whihihihi !
Naar Sequoia Lodge, met zich op het meer
Hier zaten we ook toen ik 19 werd (heb ik toen cadeau gekregen voor mijn verjaardag van vriendlief)
Ja is ook super hotel (maar dat is bij al die disney hotels eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]Dat meer is echt super.
Wil ook nog wel een keer in Sequoia
Hell moet weer eens kijken naar Disney te gaan.
op zich wel leuk dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Lekker gegamed, maar toen ik in bed ging liggen was ik klaarwakker. Tot een uur of 4...
Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt
Priemquote:
PGRquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:18 schreef pgrferrari het volgende:
Mogge
Laatste weekje en dan vakantie
Suikertaartjequote:
Hotels zijn inderdaad super, de parken ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is ook super hotel (maar dat is bij al die disney hotels eigenlijk wel).
Vond het wel grappig. Paar maandjes terug had ik dit aangekaart en toen was het van 'ja maar alleen disney is geen vakantie en ik wil ergens ver weg bladiebla.......'; idee werd helemaal verworpen. En nu heeft ie gisteren al geboekt![]()
![]()
Mijn vriend, de eeuwige twijfelaar
pgrquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:18 schreef pgrferrari het volgende:
Mogge
Laatste weekje en dan vakantie
STeetjequote:
Hihi, ik krijg als enigste een knuffelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
Poedelewoepsertje![]()
![]()
Priem![]()
![]()
wokkeltje![]()
![]()
![]()
Sol![]()
CCRquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb deze de hele tijd in mijn hoofd, hij moet er even uit, sorry![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, ik krijg als enigste een knuffel![]()
En echt, de HELE tijd hèquote:
Ik krijg er al te veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi, ik krijg als enigste een knuffel![]()
Het was niet bewust dat jij er niet eentje kreeg hoorquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was niet bewust dat jij er niet eentje kreeg hoor
D.quote:
Dat houd ik allemaal niet bij, zijn er te veel.quote:
Ik wil ook weer knuffenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
D.
[..]
Dat houd ik allemaal niet bij, zijn er te veel.
ik kan het me werkelijk waar niet mee rherinnerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pzuzu![]()
Waar was je nou zaterdag?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan het me werkelijk waar niet mee rherinneren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil net de tv aan doen, doet 'ie het niet.
Ik helemaal bozig even naar de keuken gelopen voor wat drinken.
Hoor ik Thijs zeggen: mama, mag ik even de afstandbediening vasthouden?
Ik: ja hoor.
Twee seconden later staat de tv aan
nog steeds bezig maar er is iest wat mijn geheugen belemmertquote:
zie je toch dat het een man isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat hij nou heeft gedaanquote:
ehm.....drank? morfine?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog steeds bezig maar er is iest wat mijn geheugen belemmert
dat viel ook al een beetje op door een huis vol auto's, vliegtuigen en treinenquote:
fluisterend roepen is wel heel knapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
* ldg huppelt naar binnen en roept fluisterend goeiemorgen![]()
stem kwijt
oh, irl al tijdje geen knuf meer gehadquote:
Een echte manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
ldgquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
stem kwijt
LDGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
stem kwijt
ja zoeitsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat hij nou heeft gedaan
[..]
ehm.....drank? morfine?
[..]
dat viel ook al een beetje op door een huis vol auto's, vliegtuigen en treinen
goedemorgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
stem kwijt
is roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:57 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, irl al tijdje geen knuf meer gehad
ik ben pro geworden op llquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fluisterend roepen is wel heel knap![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is rood
Speciaal voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg vannacht nog een knuffel; toen ik helemaal verschrikt in bed zat door klap van onweer![]()
(vriendlief weet hoeveel hekel ik er aan heb.... Dus die pakte me lief vast)
ik voel je pijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben pro geworden op llniet kunnen praten is echt hel ( ik praat eehm vrij veel doorgaans
) helemaal op lawaaiige plekken als ll. Zo maar weer ns proberen of ik alweer echt geluid kan voortbrengen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik een man wil knuffen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef PeZu het volgende:
wat is dat toch met mannen en hun knuffelgedrang naar andere mannen![]()
pgr je hebt een knijn, kuffel die, is toch chill iig beter dan een man knuffen, mannen zijn zo lomp en ze zijn vooral man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat ja dat het jou niet uitmaakt, ik haat mannen knuffen, ze keihard anaal nemen oke maar knuffenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een man wil knuffen?
Maakt mij toch niks uti
Zie spoilerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ja dat het jou niet uitmaakt, ik haat mannen knuffen, ze keihard anaal nemen oke maar knuffen![]()
mannen zoenen ook vies
Ik vind het ook gewoon fijn om te knuffenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van knuffels waar je helemaal in verdwijnt, dat je je beschermd voelt en gekoesterd tegelijk![]()
![]()
Dat kunnen mannen toch het best
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon fijn om te knuffen
Hoiquote:
Ik heb vakantie, dan mag datquote:
ik ook maar niet met mannen zelf als ik helemaal luv luv gevoel heb door mdma dan vidn ik het nog niksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon fijn om te knuffen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van knuffels waar je helemaal in verdwijnt, dat je je beschermd voelt en gekoesterd tegelijk![]()
![]()
Dat kunnen mannen toch het best
jo feestbeestjequote:
was leuk hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik heb vakantie, dan mag dat
En ook omdat ik wat te lang bij radio 49 ben blijven hangen
ja, kom je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan doen we snel weer knuffen hoor![]()
![]()
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Soms twijfel ik in welk topic ik nu aan het posten ben![]()
hoe wa shetquote:
Ik kom 2 sept een weekend naar HHW.quote:
hahhaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik lig in bed naast slapend vriendje en die wordt steeds wakker als ik moet lachen om zn lelijke snurkjestis net n varkje af en toe
Ik postte gisteren twee keer iets hier dat eigenlijk in R49 moestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik lig in bed naast slapend vriendje en die wordt steeds wakker als ik moet lachen om zn lelijke snurkjestis net n varkje af en toe
quote:
Hij blijft baas hoor Pezuquote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef PeZu het volgende:
kiek hem shinen, kiek hem playen, den Ferrari gaat vol gas op de vrouwtjes af
Just stick to KSCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
op wie is je vizier gericht?quote:
quote:
Leuk!!quote:
Hoiquote:
Als je nog doorreist naar Zwolle is er wel wat mogelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom 2 sept een weekend naar HHW.
Die zaterdag ff naar Mart.
Maar ik weet niet of het dan mogelijk is je te zien
* Barreltje staat dus niet in je foboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
NiemandMaar ik zat mijn lieve quotes van jullie te lezen in mijn fobo.
mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk!!
Echt geweldig
En nu doodmoe en sinds ik wakker ben ook hoofdpijn
Ldg'tjequote:
Pas je helemaal inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van knuffels waar je helemaal in verdwijnt,...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje staat dus niet in je fobo
er staat dan ook lieve quotesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stomquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi![]()
ik heb wat gvolgd op 101 tv en de live stream maar het geluid was slecht![]()
ik zit ad naroproxen en water, doe je mee?
wakker wordne slaap kopquote:
PriemBabequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Dag lief MPG'tje ! Wanneer mag ik komen snoepen van je verjaardagslikeurtjes
Ik weet het nog niet, miss dat dat die zondag mogelijk is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Als je nog doorreist naar Zwolle is er wel wat mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |