Ik had een backpack, met daarin kleding + drinken + slaapzak + matje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3L valt best mee om te sjouwen.
Tip 1: Vervang je toiletspullen door monsters / miniaturen (vriendjes zijn met de lokale drogist helpt daarbij)quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat viel best mee. Er is bijzonder weinig ongebruikt mee terug gegaan
Ik heb overigens ook wat spul (voornamelijk licht) achter gelaten
Op een zondag niet dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, blijft toch de dag dat de meesten kunnen
quote:
op een zondag mij zelden (da's voor de family)quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op een zondag niet dan?
Op een zaterdag zul je me in ieder geval ook niet zien.
1: ik had al mini's meequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Tip 1: Vervang je toiletspullen door monsters / miniaturen (vriendjes zijn met de lokale drogist helpt daarbij)
Tip 2: Je koopt daar een shirt. Neem er gerust één minder mee.
Tip 3: Kleding die je aan hebt, denk je niet te sjouwen.
Tip 4: Je verbrast ter plekke genoeg, een 2L-pak barleduc bij de campingsuper kan er dan ook nog wel vanaf en scheelt gesjouw met flesjes water.
Whehe, op RW krijg je een gratis kaartje voor één dag als je 5 RW-bandjes (van verschillende jaren jaquote:
is dus een dag dat ik nooit kan ivm met de zaakquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, blijft toch de dag dat de meesten kunnen
Maar ik heb die van dit jaar lekker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Die groene heb ik niet, maar jij hebt dan weer geen rodequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik heb die van dit jaar lekker welZog jij nou maar dat daar een tweede keer bij komt, bij voorkeur wél samen met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die zwarte heb jij toch ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Die groene heb ik niet, maar jij hebt dan weer geen rode
Er willen heel veel mensen samen met mij naar LL volgend jaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Zog jij nou maar dat daar een tweede keer bij komt, bij voorkeur wél samen met mij![]()
.
Ook nietquote:
Ik ook welquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er willen heel veel mensen samen met mij naar LL volgend jaar
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik heb die van dit jaar lekker wel54 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
54 minuten
Hihi, GMTA dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Met mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
Ik ook wel
Maar het is goed dat ik dit jaar niet gegaan ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |