Goed hoor, net vakantie gehad en nog steeds mega rustig hier... *zucht* gister maar even naar mn leidinggevende aangegeven dat ik graag wat meer te doen zou krijgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:13 schreef Solique het volgende:
[..]
MD
Met mij verder alles goed. Nee, eigenlijk de laatste maand er niet meer mee bezig geweest door de drukte op werk
Hoe is het met jou?
corveequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed hoor, net vakantie gehad en nog steeds mega rustig hier... *zucht* gister maar even naar mn leidinggevende aangegeven dat ik graag wat meer te doen zou krijgen...
Laatste maand steeds van collega's het werk erbij genomen wegens vakanties, dus druk genoeg gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed hoor, net vakantie gehad en nog steeds mega rustig hier... *zucht* gister maar even naar mn leidinggevende aangegeven dat ik graag wat meer te doen zou krijgen...
me wantz!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:16 schreef PeZu het volgende:
psssst natte sloot bewoonster
[ afbeelding ]
ik heb hem gemaakt op zazzle.comquote:
wieso fruithapjequote:
Koffieautomaat is al schoongemaakt jaquote:
Over anderhalve week gaat leidinggevende op vakantie dus dan krijg ik het wel drukker denk ik...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:16 schreef Solique het volgende:
Ben toe aan koffie
[..]
Laatste maand steeds van collega's het werk erbij genomen wegens vakanties, dus druk genoeg gehad.
ze bijten heus niet hoor, de treinen dan, over je nieuwe klasgenootjes kan ik niks zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik voor het eerst in ongeveer een jaar weer naar school ga en ik in een fucking trein zit, terwijl ik eigenlijk niet van treinen houd.
Verder gaat het goed.
Hoi PeZu en giann.
de hele dagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Eens zien hoe ik het volhoud op 3 uur slaap
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze bijten heus niet hoor, de treinen dan, over je nieuwe klasgenootjes kan ik niks zeggen![]()
welke school is het nu geworden? vavo of mbo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef Omdatappel het volgende:
Omdat ik voor het eerst in ongeveer een jaar weer naar school ga en ik in een fucking trein zit, terwijl ik eigenlijk niet van treinen houd.
Verder gaat het goed.
Hoi PeZu en giann.
Joequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Eens zien hoe ik het volhoud op 3 uur slaap
Moggequote:
appelquote:
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:25 schreef Omdatappel het volgende:
Nou, ik ga maar weer zenuwachtig heen en weer wiebelen enzo. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!
Lekker gegamed, maar toen ik in bed ging liggen was ik klaarwakker. Tot een uur of 4...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Joe![]()
zo te zien niet door een leuke avond
jups ergens op de wereld welquote:
doe maar 6 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |