ja dat ja dat het jou niet uitmaakt, ik haat mannen knuffen, ze keihard anaal nemen oke maar knuffenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een man wil knuffen?
Maakt mij toch niks uti
Zie spoilerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ja dat het jou niet uitmaakt, ik haat mannen knuffen, ze keihard anaal nemen oke maar knuffen![]()
mannen zoenen ook vies
Ik vind het ook gewoon fijn om te knuffenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van knuffels waar je helemaal in verdwijnt, dat je je beschermd voelt en gekoesterd tegelijk![]()
![]()
Dat kunnen mannen toch het best
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon fijn om te knuffen
Hoiquote:
Ik heb vakantie, dan mag datquote:
ik ook maar niet met mannen zelf als ik helemaal luv luv gevoel heb door mdma dan vidn ik het nog niksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon fijn om te knuffen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van knuffels waar je helemaal in verdwijnt, dat je je beschermd voelt en gekoesterd tegelijk![]()
![]()
Dat kunnen mannen toch het best
jo feestbeestjequote:
was leuk hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik heb vakantie, dan mag dat
En ook omdat ik wat te lang bij radio 49 ben blijven hangen
ja, kom je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan doen we snel weer knuffen hoor![]()
![]()
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Soms twijfel ik in welk topic ik nu aan het posten ben![]()
hoe wa shetquote:
Ik kom 2 sept een weekend naar HHW.quote:
hahhaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik lig in bed naast slapend vriendje en die wordt steeds wakker als ik moet lachen om zn lelijke snurkjestis net n varkje af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |