dan blijf je zitten in de trein, want die rijdt precies doro tot aan mijn huis en dan mag je in mijn armen schuilen vd donder en dan gaan we op de bank sp[annende films kijkenquote:
Zit je in V.?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik het zelden zo hard zien regenen
Hebben jullie het weer dat wij 13 uur geleden hebben gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik het zelden zo hard zien regenen
Dat niet, maar wel trillende vloerquote:
In B. In V. is het nog droogquote:
Ja, en die harde wind is ook weer weg, wel nog donkerquote:
Het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Ah, wederom weeralarm voor zuid limburg
alsof we dat nog serieus gaan nemen..
Als ik geen belofte aan m'n moeder had gedaan was ik naar je toe gekomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan blijf je zitten in de trein, want die rijdt precies doro tot aan mijn huis en dan mag je in mijn armen schuilen vd donder en dan gaan we op de bank sp[annende films kijken
het is luier en film dag in huize pezu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
komt vanzelf wel jouw kant op hoor, maak je maar gheen zorgenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:03 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog een baan nodig??Perfect voor mij, zal wel weer buiten limburg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:03 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog een baan nodig??FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is in Den Haag zeker?♥ || Baby catcher in training || ♥
duhh..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Perfect voor mij, zal wel weer buiten limburg zijn
Tuuuuuurlijkquote:
het is in den haagquote:
I are sorry , me english is varry vaaarry goot!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is in den haag
maar frans is een pre.. engels is verplicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |